Defecte posibile COLT - rezolvare

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Al1n
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 17, 2011 11:21 pm

Mesaj de Al1n » Sâm Noi 19, 2011 6:14 pm

QUOTE (COObra @ Nov 19 2011, 10:06 AM) la 3800 - 4000 intra mivecul in actiune, de unde si zvacul.
daca nu mai apare, curata senzorul de oxigen. cu timpul se imbacseste si e normal comportamentul. daca am avea o tara mai curata poate nu ar fi asa normal si s-ar schimba si filtrele de aer la minim 40.000km.

miercuri am fost la Mcar Expo si mi-au curatat debitmetrul si clapeta... nu mai spun ca vreo 10 km a mers ca draq masina (cand o scoteam pe liber se tura la 1400, cand franam cu ambreiabul apasat la fel...). nu a suflat-o dupa aceea sa scoata lichidul de la spray.

Alta idee???

PS: in urma cu 4000 km i-am facut rezizia. (schimbat filtre + ulei + placute -(minus) amanuntul ca am bateria la cheie consumata...)

Avatar utilizator
addict
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 06, 2009 8:03 pm

Mesaj de addict » Sâm Noi 19, 2011 6:27 pm

Mie imi face figuri inchiderea centralizata , se descuie cam greu din telecomanda de la cheie ,am schimba bateria la telecomanda.. manual merge brici .. vreo sugestie?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Dum Noi 20, 2011 9:34 am

QUOTE (Al1n @ Nov 19 2011, 06:14 PM) nu mai spun ca vreo 10 km a mers ca draq masina (cand o scoteam pe liber se tura la 1400, cand franam cu ambreiabul apasat la fel...). nu a suflat-o dupa aceea sa scoata lichidul de la spray.


Pai daca nu ti-au resetat si ei ECU...masina are se adapteaza unor parametrii, daca aveai clapeta murdara la relanti nu mai trecea cat aer ar fi trebuit, asa ca o deschidea mai mult. Masina acum nu stie ca tu ai curatat-o, si pana se adapteaza pt noul debit de aer, dureaza un pic.

Ti-au curatat clapeta cu ea pe masina, nu au dat-o jos? Sau pt ce sa o sufle? Sprayul ala e f volatil, se evapora instant.

Avatar utilizator
Al1n
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 17, 2011 11:21 pm

Mesaj de Al1n » Dum Noi 20, 2011 12:33 pm

QUOTE (Alex44 @ Nov 20 2011, 09:34 AM) Pai daca nu ti-au resetat si ei ECU...masina are se adapteaza unor parametrii, daca aveai clapeta murdara la relanti nu mai trecea cat aer ar fi trebuit, asa ca o deschidea mai mult. Masina acum nu stie ca tu ai curatat-o, si pana se adapteaza pt noul debit de aer, dureaza un pic.

Ti-au curatat clapeta cu ea pe masina, nu au dat-o jos? Sau pt ce sa o sufle? Sprayul ala e f volatil, se evapora instant.

au curatat-o pe masina. am crezut ca de la spray se intampla asta, dar cred ca ai dreptate... nu au mai intrat cu calc pe ea s-o reseteze, dar oricum nu am nici un zvac. alte idei??? sunt disperat si ofticat in acelasi timp.
10x

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Dum Noi 20, 2011 1:04 pm

Schimbul ala de profil al axelor e actionat hidraulic. Deci...poate e ceva de la ulei, presiunea de ulei...sau ceva prin aria aia?

Avatar utilizator
Al1n
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 17, 2011 11:21 pm

Mesaj de Al1n » Mar Noi 22, 2011 5:32 pm

QUOTE (Alex44 @ Nov 20 2011, 01:04 PM) Schimbul ala de profil al axelor e actionat hidraulic. Deci...poate e ceva de la ulei, presiunea de ulei...sau ceva prin aria aia?

Daca raspunsul asta era pentru mine, nu inteleg deloc ce ai spus... Oricum DACA ARE CINEVA VREO IDEE, sunt deschis.
merci

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Noi 22, 2011 6:48 pm

MIVEC-ul e actionat hidraulic, iar acel ulei este fix uleiul de motor. Deci un punct de plecare ar putea fi si asta.

Avatar utilizator
Al1n
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 17, 2011 11:21 pm

Mesaj de Al1n » Mar Noi 22, 2011 8:52 pm

pai are 4000 de km de la revizie...
pana in clipa asta in 33000 am avut doar o problema cu masina si chipurile s-a rezolvat. in urma cu 2 saptamani mi-au schimbat G-sensor!!!! marfa sa stiu ca Mitza are si un senzor G care acum e posibil sa fie nou. ar putea sa aiba vreo treaba cu asta???

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Noi 22, 2011 9:02 pm

Nu. Ala e pt ESP probabil.

Avatar utilizator
Al1n
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 17, 2011 11:21 pm

Mesaj de Al1n » Mar Noi 22, 2011 10:50 pm

Asa-i e pentru ESP. dar daca mi-a schimbat uleiul si filtrele d c ar fi o preoblema cu uleiul? si-a pierdut deja proprietatile si nu mai actioneaza mivecul??? nu mai inteleg nimic. trebuie sa ma suc si in berceni sa vad ce zic si baietii de acolo, ca aia din expozitiei m-au convins.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori