Defecte posibile COLT - rezolvare
QUOTE (COObra @ Nov 19 2011, 10:06 AM) la 3800 - 4000 intra mivecul in actiune, de unde si zvacul.
daca nu mai apare, curata senzorul de oxigen. cu timpul se imbacseste si e normal comportamentul. daca am avea o tara mai curata poate nu ar fi asa normal si s-ar schimba si filtrele de aer la minim 40.000km.
miercuri am fost la Mcar Expo si mi-au curatat debitmetrul si clapeta... nu mai spun ca vreo 10 km a mers ca draq masina (cand o scoteam pe liber se tura la 1400, cand franam cu ambreiabul apasat la fel...). nu a suflat-o dupa aceea sa scoata lichidul de la spray.
Alta idee???
PS: in urma cu 4000 km i-am facut rezizia. (schimbat filtre + ulei + placute -(minus) amanuntul ca am bateria la cheie consumata...)
daca nu mai apare, curata senzorul de oxigen. cu timpul se imbacseste si e normal comportamentul. daca am avea o tara mai curata poate nu ar fi asa normal si s-ar schimba si filtrele de aer la minim 40.000km.
miercuri am fost la Mcar Expo si mi-au curatat debitmetrul si clapeta... nu mai spun ca vreo 10 km a mers ca draq masina (cand o scoteam pe liber se tura la 1400, cand franam cu ambreiabul apasat la fel...). nu a suflat-o dupa aceea sa scoata lichidul de la spray.
Alta idee???
PS: in urma cu 4000 km i-am facut rezizia. (schimbat filtre + ulei + placute -(minus) amanuntul ca am bateria la cheie consumata...)
QUOTE (Al1n @ Nov 19 2011, 06:14 PM) nu mai spun ca vreo 10 km a mers ca draq masina (cand o scoteam pe liber se tura la 1400, cand franam cu ambreiabul apasat la fel...). nu a suflat-o dupa aceea sa scoata lichidul de la spray.
Pai daca nu ti-au resetat si ei ECU...masina are se adapteaza unor parametrii, daca aveai clapeta murdara la relanti nu mai trecea cat aer ar fi trebuit, asa ca o deschidea mai mult. Masina acum nu stie ca tu ai curatat-o, si pana se adapteaza pt noul debit de aer, dureaza un pic.
Ti-au curatat clapeta cu ea pe masina, nu au dat-o jos? Sau pt ce sa o sufle? Sprayul ala e f volatil, se evapora instant.
Pai daca nu ti-au resetat si ei ECU...masina are se adapteaza unor parametrii, daca aveai clapeta murdara la relanti nu mai trecea cat aer ar fi trebuit, asa ca o deschidea mai mult. Masina acum nu stie ca tu ai curatat-o, si pana se adapteaza pt noul debit de aer, dureaza un pic.
Ti-au curatat clapeta cu ea pe masina, nu au dat-o jos? Sau pt ce sa o sufle? Sprayul ala e f volatil, se evapora instant.
QUOTE (Alex44 @ Nov 20 2011, 09:34 AM) Pai daca nu ti-au resetat si ei ECU...masina are se adapteaza unor parametrii, daca aveai clapeta murdara la relanti nu mai trecea cat aer ar fi trebuit, asa ca o deschidea mai mult. Masina acum nu stie ca tu ai curatat-o, si pana se adapteaza pt noul debit de aer, dureaza un pic.
Ti-au curatat clapeta cu ea pe masina, nu au dat-o jos? Sau pt ce sa o sufle? Sprayul ala e f volatil, se evapora instant.
au curatat-o pe masina. am crezut ca de la spray se intampla asta, dar cred ca ai dreptate... nu au mai intrat cu calc pe ea s-o reseteze, dar oricum nu am nici un zvac. alte idei??? sunt disperat si ofticat in acelasi timp.
10x
Ti-au curatat clapeta cu ea pe masina, nu au dat-o jos? Sau pt ce sa o sufle? Sprayul ala e f volatil, se evapora instant.
au curatat-o pe masina. am crezut ca de la spray se intampla asta, dar cred ca ai dreptate... nu au mai intrat cu calc pe ea s-o reseteze, dar oricum nu am nici un zvac. alte idei??? sunt disperat si ofticat in acelasi timp.
10x
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori