Martor De " Motor"
QUOTE (ZTV @ Nov 4 2011, 06:15 PM) Astazi am scos din parcare, surpriza mergea PERFECT !!! Si nu am facut absolut nimic motorului, atata doar ca a ramas eroare din bord. . Naiba stie ce poate sa aiba !
eu am avut problema asta si la fel ca si la tine nu cadea de fiecare data ...ci numai cand era ff cald sau dupa ce faceam 30-50 km .. la mine s-a rezolvat prin curatarea clapetei schimbare bujii resetare ecu...nu stiu acuma care era cauza pt ca le-am facut deodata pe toate cand am schimbat uleiul.
iti recomand ca atunci cand mergi la tester cu ea sa ai "problema in desfasurare" pentru ca altfel nu iti spune nimic chiar daca ai eroare in bord aprinsa
eu am avut problema asta si la fel ca si la tine nu cadea de fiecare data ...ci numai cand era ff cald sau dupa ce faceam 30-50 km .. la mine s-a rezolvat prin curatarea clapetei schimbare bujii resetare ecu...nu stiu acuma care era cauza pt ca le-am facut deodata pe toate cand am schimbat uleiul.
iti recomand ca atunci cand mergi la tester cu ea sa ai "problema in desfasurare" pentru ca altfel nu iti spune nimic chiar daca ai eroare in bord aprinsa
daca martorul se aprinde la acea "eroare" atunci e salvata eroarea in ecu .. daca martorul se stinge dupa ceva vreme eroarea ramane in memorie pana deconectezi odata bornele de la baterie .. daca ramane aprins tot timpul atunci ramane in memorie si dupa ce deconectezi bornele ..
daca mergi la service nu trebuie sa ai problema in timp ce mergi sau esti la service .. eroarea e doar stocata ca cod si acesta spune unde/ ce fel de problema ai .. e doar logic .. altfel nu are nici un rost sa salveze acest cod de eroare ..
salutari
daca mergi la service nu trebuie sa ai problema in timp ce mergi sau esti la service .. eroarea e doar stocata ca cod si acesta spune unde/ ce fel de problema ai .. e doar logic .. altfel nu are nici un rost sa salveze acest cod de eroare ..
salutari
QUOTE (mihaig06 @ Nov 5 2011, 08:00 PM) cat costa o sonda lambda pt carisma 1,6 16v, 103cp, fab.2003 ? Prefer cu mufa exacta .La a mea s a stricat sistemul de incalzire a acesteia dar in rest functioneaza in parametri, asa a zis testerul.
???
QUOTE (mihaig06 @ Nov 5 2011, 08:00 PM) cat costa o sonda lambda pt carisma 1,6 16v, 103cp, fab.2003 ? Prefer cu mufa exacta .La a mea s a stricat sistemul de incalzire a acesteia dar in rest functioneaza in parametri, asa a zis testerul.
nu stie nimeni???
???
QUOTE (mihaig06 @ Nov 5 2011, 08:00 PM) cat costa o sonda lambda pt carisma 1,6 16v, 103cp, fab.2003 ? Prefer cu mufa exacta .La a mea s a stricat sistemul de incalzire a acesteia dar in rest functioneaza in parametri, asa a zis testerul.
nu stie nimeni???
Revin cu rezultatele, era clapeta..ati avut dreptate, am ajuns sa pun pe tester, nu era absolut nimic. Am fost la reprezentanta, era unu mai priceput, care a explicat ca trebuia macar de 2 ori pe luna curatat.
Legat de planetare, planetarele sunt OK. Era problema cu o bieleta, cred ca am luat eu o bordura candva, si acuma dupa aprox 4000-4200 de km a mai agravat.
Deci, problema este rezolvata. Multumesc !
Cred, ca nu am mai avut masina mai sensibila, ca si raport consum/performanta este super, si imi vine sa rad cand am zis ca TDI-ul de pe A4 este un motor sensibil.
PS: Daca cineva are nevoie de piese, nou noute pt Carisma GDI, sa-mi trimite pe PM ce are nevoie. Aici in UK am gasit muuuuuuult mai ieftine, si in maxim 24 de ore vin, indiferent ca aftermarket sau pe original.
Legat de planetare, planetarele sunt OK. Era problema cu o bieleta, cred ca am luat eu o bordura candva, si acuma dupa aprox 4000-4200 de km a mai agravat.
Deci, problema este rezolvata. Multumesc !
Cred, ca nu am mai avut masina mai sensibila, ca si raport consum/performanta este super, si imi vine sa rad cand am zis ca TDI-ul de pe A4 este un motor sensibil.
PS: Daca cineva are nevoie de piese, nou noute pt Carisma GDI, sa-mi trimite pe PM ce are nevoie. Aici in UK am gasit muuuuuuult mai ieftine, si in maxim 24 de ore vin, indiferent ca aftermarket sau pe original.
Asta e buba lor, e mai pretentioasa clapeta. Poate totusi vrei sa te interesezi despre anularea epurarii gazelor de ulei ca sa nu se mai imbacseasca. Pui un filtru in capul furtunului care intra in clapeta, iar in stutzul care-ti ramane pe furtunul de aer dinspre clapeta pui un dop. In felul asta scapi de acei vapori care-ti imbacsesc clapeta, si nici nu poluezi cu ulei motorul si mediul inconjurator . Sau treci pe un ulei de calitate, care nu este asa volatil
Bieletele antiruliu sunt firave, n-ai ce le face, se indoaie imediat. Partea buna e ca sunt relativ ieftine si se schimba usor.
Totu-i bine cand se termina cu bine, asa ca multi km fara probleme de acum incolo
Bieletele antiruliu sunt firave, n-ai ce le face, se indoaie imediat. Partea buna e ca sunt relativ ieftine si se schimba usor.
Totu-i bine cand se termina cu bine, asa ca multi km fara probleme de acum incolo
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori