Mitsubishi Pajero Probleme Check Motor ! Nu Se Mai Tureaza
m si eu o problema cu un pajero 3.2 din 2008. masina este inca in garantie am plecat afara din tara acum sunt la viena cu ea..mi-a cazut puterea la motro,s-a aprins martorul de motor si de asc.am tras pe dreapta,am oprit motorul..si cand l-am repornit marotul de asc s-a stins si am reusit sa turez motorul si sa continui drumul..masina nu merge mai sus de 200o de ture face destul de urat nu se mai accelereaza cu pedala la fund maxim 60km/h ... luni ajung cu ea la service pana atunci poate ma poate ajuta cineva cu un sfat ceva !!!! multumesc
- boier4ever
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 21, 2009 9:50 pm
- lupul negru
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Feb 13, 2011 5:32 pm
Am pajero 2007,am avut si am aceiasi problema.La prima situatie s-a aprins chekingul nu s-a mai turat.cauza :au zis mecanici mitsu EGR.L-am inlocuit.Acum dupa alti 30000 km aceiasi figura.Pe tester cauza,, turbina"Le-am spus ca sunt nebuni la cap ca masina la 150 000 km sa-i cada turbina.Am curatit cu acul niste furtunase de pe galerie si acum merge.
Mecanicii nu au experienta si merg pe dibuite pe banii tai
Mecanicii nu au experienta si merg pe dibuite pe banii tai
Turbina se testeaza cu un boost meter tras direct din galeria de admisie. Daca corespunde cu parametrii de presiune de fabrica, nu consuma ulei pe la lagare si nu suiera peste masura, atunci nu are nici un rost schimbarea ei. Decat daca incurca vreo 2000 E prin buzunar...
De altfel, orice EGR se curata, nu se schimba. Decat in ultima instanta, cand chiar e gata de zile (cam rar se intampla asta)
Furtunele de vacuum dintre turbo-pompa-galerie-intercooler-senzori, toate ar fi indicat sa se curete macar o data la 2 ani. Inclusiv intercoolerul. O masina si noua are un gram de praf cu ulei in el (inter), dapai dupa un 50.000 km pe plaiurile mioritice de la noi...
De altfel, orice EGR se curata, nu se schimba. Decat in ultima instanta, cand chiar e gata de zile (cam rar se intampla asta)
Furtunele de vacuum dintre turbo-pompa-galerie-intercooler-senzori, toate ar fi indicat sa se curete macar o data la 2 ani. Inclusiv intercoolerul. O masina si noua are un gram de praf cu ulei in el (inter), dapai dupa un 50.000 km pe plaiurile mioritice de la noi...
Revin si eu cu aceeasi problema. Martori check: engine si asc off + putere scazuta , masina nu se ma tura. Am oprit, pornit iar motorul si merge normal, am mai mers inca 200km apoi fara probleme, dar au ramas martorii aprinsi. Acum inteleg partea cu check engine ar fi de la EGR dar cel cu asc? Pot sa mai merg pana ajung la un service, mai am de facut un drum de 500 km urgent. As dori ca cineva care e patit sa-mi raspunda sa stiu cum procedez. Multumesc!
- titel cojocaru
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Noi 30, 2010 6:43 pm
- mihaibogdan
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Oct 22, 2007 11:33 am
Overboost in traducere: Supra-presiune.
Turbina face mai mare presiune decat ar fi trebuit. Pentru protectia motorului, computerul face un fel de "restart".
Te sfatuiesc sa mergi la un service cat de cat normal, care sa-ti faca o proba cu turbina in sarcina, apoi din reglajul de wastegate de pe ea, sa o faca se deschida mai repede, astfel incat sa nu depasesti presiunea maxima indicata de fabricant.
Turbina face mai mare presiune decat ar fi trebuit. Pentru protectia motorului, computerul face un fel de "restart".
Te sfatuiesc sa mergi la un service cat de cat normal, care sa-ti faca o proba cu turbina in sarcina, apoi din reglajul de wastegate de pe ea, sa o faca se deschida mai repede, astfel incat sa nu depasesti presiunea maxima indicata de fabricant.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori