Ambreiaj Outlander

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Scrie răspuns
Avatar utilizator
pitesti
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 26, 2011 11:50 am

Mesaj de pitesti » Dum Iun 26, 2011 8:37 pm

QUOTE (alex167 @ Jun 26 2011, 08:08 PM) Nu cred. Dupa cum am spus si in postul nr 27, cred ca fenomenul se leaga si de anotimp, cel putin in cazul meu. Deja sunt in al doilea an consecutiv cand se manifesta la fel. Patinajul imi apare doar intre lunile noiembrie si aprilie. Cum se incalzeste vremea, cam pe la mijlocul lui aprilie, fenomenul dispare. Interesant, nu? Iar plaja de 250 - 300 rot/min tot nu s-a marit. Si credeti-ma am testat masina cu acceleratia calcata la fund in treptele 4 si 5, pornind de sub 2000 rpm si tot n-am reusit sa o fac sa patineze. Dar ma astept ca sa o faca din nou, din noiembrie in colo. Sunt curios daca si la altii se manifesta la fel.


Exact aceleasi simptome le-am avut si eu la un Peugeot 407. Doi ani consecutivi a avut acelasi simptom doar iarna. Este adevarat ca, am si facut in acesti doi ani peste 40.000 de km in aceste conditii. Apoi a inceput sa se agraveze simptomul si sa apara si in treapta III asa ca, am hotarat inlocuirea ambreiajului. Discul ar mai fi mers dar am constat o uzura pronuntata la placa de presiune (la soarele ei). La disc am sesizat o uzura anormala exact pe mijlocul ferodourilor, ca un sant.

Oricum, incearca sa o testezi exact in plaja de cuplu. Adica, mergi cu viteza de croaziera normala (100-120 km/h) in treapta maxima de viteza, apoi cand ajungi sa depasesti o masina din fata, schimba in treapta IV sau V (depinde cate trepte ai la masina) si executa depasirea in scurt. Ai sa vezi ca patinarea se va repeta de fiecare data.

Ca un ultim amanunt, de mirosit nu a mirosit niciodata a ambreiaj incins sau patinat.

Avatar utilizator
esorin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 20, 2011 12:45 am

Mesaj de esorin » Dum Oct 30, 2011 7:49 pm

Mda, se pare ca e ceas: 39000km, patineaza cam in 50% din cazuri, cand o calc la blana de sub 2k rpm. Am sesizat la a 3a si la a 4a. Masina nu mai are garantie (e Crosser, are doar 2 ani).
Am parcurs threadul asta dar n-am vazut pe nimeni sa zica "pe mine personal m-a costat atat si am schimbat aia". Preturile sunt la secret?

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Dum Oct 30, 2011 11:02 pm

Banuiesc ca ai motorul de 2.2..... Fuga la service si vezi daca n-ai cumva urme de ulei la motor/cutie....
Daca ai, mai mult ca sigur ca s-a dus simeringul de palier si ti s-a umplut ambreiajul de ulei.
In cazul asta scapi fara sa schimbi volanta.

Cica simeringurile pe care le monteaza acum sunt mai ok fata de cele cu care vin masinile din fabrica, deci n-ar mai trebui sa mai fie probleme pe viitor.

(eu tocmai am schimbat ambreiajul pe garantie din cauza acelui simering la 75.000km ...)

Avatar utilizator
esorin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 20, 2011 12:45 am

Mesaj de esorin » Lun Oct 31, 2011 5:48 pm

Cat face distractia la Mitsubishi? Si cam cat dureaza?

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Lun Oct 31, 2011 6:43 pm

Dureaza o zi (de diminetata pana seara).
Ca si costuri la Mitsu ar fi cam asa:
- Kit ambreiaj (disc + placa) + suruburi volanta - ~2100RON cu TVA
- Simering ~70RON cu TVA
- Manopera ~1200RON cu TVA

Eu zic sa intrebi si la Citroen, poate e mai ieftin acolo.

In plus, cere costuri pentru piese si de la un magazin si intreaba si la un service 'neutru' cam cat ar costa manopera.
De exemplu un kit de ambreiaj la magazinul de unde imi mai iau eu diverse piese e ~721 RON cu TVA (marca LuK), iar acelasi lucru pe Sachs e vreo 928.
Deci ai putea sa scapi cu 1500-2000RON daca nu te duci la reprezentante, sau chiar daca o repari la ei, duci tu ambreiajul.

In schimb macar pentru diagnosticarea problemei eu zic sa te duci la Mitsu sau la Citroen pt ca s-au mai lovit de astfel de probleme si isi dau seama daca e de la simering sau nu problema.
Daca ai unde sa te bagi sub masina, te poti uita si tu dupa urme de ulei la imbinarea dintre motor si cutie, iar asta e un prim semn. In plus, mai e si 'feeling'-ul pe care ti-l da ambreiajul plin de ulei, care se 'simte' altfel ca un ambreiaj tocit/uzat.

Avatar utilizator
esorin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 20, 2011 12:45 am

Mesaj de esorin » Lun Oct 31, 2011 6:48 pm

Citroen a vandut Crossere de le numeri pe degete, nu stiu cat de mult s-au lovit de problema. O sa ma programez maine la o vizita la MCar, sa vedem ce o fi. Apoi iau deciza schimbarii.
De feelingul ala nu stiu ce sa iti zic, n-am mai condus masini cu ambreiajul plin de ulei. Nu mi se pare ca s-a schimbat nimic; problema am citit-o forumul asta, si m-am gandit ca ar fi cazul sa vad daca face si la mine. Si a facut aseara. Azi am tot tras de el dar nu am mai reusit...
Multumesc de numere!

Avatar utilizator
esorin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 20, 2011 12:45 am

Mesaj de esorin » Lun Oct 31, 2011 6:53 pm

Si inca o chestie. Cand plec de pe loc dupa pornirea motorului, dupa ce eliberez complet pedala de ambreiaj la a Ia, se aude un "dang", ca si cum ai elibera un arc care face zgomot, sau ca 2 table care se lovesc. Doar dupa ce am avut masina oprita, si doar la a Ia, si de fiecare data in ultima luna. De asta ati auzit?

Avatar utilizator
bart_snp
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 19, 2009 5:13 pm

Mesaj de bart_snp » Mar Noi 01, 2011 11:48 am

Vezi ca am mai postat experienta pe care am avut-o cu ambreiajul (simeringul). Poti sa te uiti pe thread.
Din pacate nu erau urme vizibile de ulei la constatare. Reparatia s-a facut pe garantie, coponentele nefiind uzate sau prezentind semne de fortare/incalzire.

Pentru reproducerea usoara la service, trage frina de mina cind esti la cuplu maxim si simultan accelerezi puternic ( in treapta 3-a de ex.). Eu asa am reusit sa le arat, dupa ce ne plimbasem fara success. Cred ca trebuie sa fie si in 2WD, dar nu-mi mai amintesc, incearca si tu

Numai bine

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Mie Noi 02, 2011 7:09 am

si eu am patit-o cu ambreiajul (outlander 2006) la 100k km...l-am inlocuit si asta a fost!

Simptomele au fost mirosul de ferodou si turarea motorului in gol la accelerare

Avatar utilizator
esorin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 20, 2011 12:45 am

Mesaj de esorin » Mie Noi 02, 2011 11:55 am

Beleaua e acum ca nu mai pot reproduce. Am tras de masina in toate felurile, si in mers, si pe loc, si nu mai vrea sa faca. De parut nu mi s-a parut, pentru ca am reusit de vreo 3-4 ori sa il fac sa patineze...atunci cand am reusit. Ma programez totusi la service, sa vedem ce o iesi...

@bart_snp tu ai facut schema de pe loc sau mergand cu a 3a?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori