Martor Aprins In Bord

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Scrie răspuns
Avatar utilizator
DarkDaemon
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 25, 2011 11:29 am
Contact:

Mesaj de DarkDaemon » Lun Oct 10, 2011 6:41 pm

Multumesc catalin dar nu ma situez
Am fost la un amic care are diagnoza de orice masina si mi-a citit exact ce eroare da si ce cod are. Prin urmare am facut bine si m-am documentat, asa ca acuma sunt profesor. Culmea e ca eroarea si problema apare des la mitsu l200 model pana in 2006. Erorile sunt asa : 12 - boost sensr si 52 - VGT cont. snsr. , si care de fapt se datoreaza unor solenoizi defecti , care controleaza turbina (VGT- Variable Geometry Turbine). Am aflat de asemenea ca eroarea 12 apare pe langa cea 52 desi nu este defect nimic, asa ca daca rezolv cei 2 solenoizi de la turbo(52) o sa mearga si turbo la mine si o sa dispara ambele erori. Am comandat amandoi solenoizii si se rezolva (sper). Ahh uitasem sa va spun, mi-a venit troliul HORN si il montez , sper cat mai repede sa pot iesi cu baietii de la "Descopera Romania 4x4" pe coclauri

Avatar utilizator
stanic
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 16, 2010 8:40 am

Mesaj de stanic » Lun Oct 17, 2011 11:48 am

QUOTE (cristian_sen @ Sep 13 2011, 04:23 PM) Pentru inceput incearca cu niste aditiv contra umezelii si/sau ungerii sistemului de alimentare ,sunt sanse sa se decolmateze valva de suctiune. Reprogramarea injectoarelor se face numai la reprezentanta,ei au scanner original care poate umbla in toate calculatoarele masinii. Nu am auzit de scanere compatibile 100% la alte sevice,nu zic ca nu exista dar eu unul nu am auzit. L200 are aceleasi protocoale (interfata) de comunicare ca si Lancer EVO,o masina pretabila la tuning,de aceea mitsu a avut grija sa fie destul de greu de "spart"...

Salut ,

Revin cu problema mea "P0093" am bagat ceva aditiv pt decolmatare dar tot se opreste ,mai greu dar se opreste si este extrem de enervant.
Ce ma sfatuiesti sa fac ?
Nu am un service bun sau nu stiu eu aici in Sibiu ,de asta te intreb ce sa fac.


Merci .

Avatar utilizator
DarkDaemon
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 25, 2011 11:29 am
Contact:

Mesaj de DarkDaemon » Mar Oct 18, 2011 4:07 pm

Mda ceva nu e in regula. Am schimbat ambele solenoide si tot nu merge. Sper ca nu e ceva grav. O duc maine la veterinar sa se uite mai atent la partea electrica. Ceva nu e in regula cu alimentarea senzorilor. NU are comanda , ceea ce inseamna ca poate fi din fire sau din calculator.

Avatar utilizator
DarkDaemon
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 25, 2011 11:29 am
Contact:

Mesaj de DarkDaemon » Mie Oct 19, 2011 5:46 pm

Nasol moment! Computerul care gestioneaza motorul e ars, nu de tot ce doar in zona care se ocupa de gestionarea turbo-ului. Asa ca m-am pus pe cautat acuma pe net computerul respectiv. Sper sa gasesc la un pret decent

Avatar utilizator
DarkDaemon
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 25, 2011 11:29 am
Contact:

Mesaj de DarkDaemon » Vin Oct 21, 2011 4:01 pm

Am fost azi la magazin de piese si m-am interesat de pretul pe nou la ECU. costa 3460 ron + tva, ca deh suntem la mitsu. Pana aci totul e ok , dar m-a bagat in ceata un amic care a fost electronistul reprezentantei mitsu din Oradea care mi-a zis ca nu pot schimba numai ECU pentru ca se leaga inca de 2 module , si tre sa schimb si cheile si ialele si contactul de la volan. Cand am auzit mi s-a facut rau. Oricum omul mi-a zis ca se uita pe specificatii de la mitsu ca le mai are acasa sa vada daca nu poate imperechea cumva noul ECU cu restul masinii pe baza testerului de la mitsu in sensul sa reseteze codul din ECU-ul SH si sa il seteze cu cel pe care il avea masina mea. Daca se poate am scapat relativ ieftin cu 350 Euro (am gasit SH din Ungaria).
Va tin la curent
PS : atentie la apa ca cica la cei care fac mult Off-Road intra apa des prin anumite locuri unde nu ar trebui sa intre si in special la computerele masinii (cum e si ECU) si le face varza.

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Sâm Oct 22, 2011 8:42 am

bun de stiut,unde se afla ECu la modelul tau?


QUOTE (stanic @ Oct 17 2011, 11:48 AM) ... problema mea "P0093" am bagat ceva aditiv pt decolmatare dar tot se opreste ,mai greu dar se opreste si este extrem de enervant.

Vara sau cand e cald bine motorul, face figuri?

Avatar utilizator
DarkDaemon
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 25, 2011 11:29 am
Contact:

Mesaj de DarkDaemon » Dum Oct 23, 2011 2:22 pm

la modelul 2000>2005 ECU se afla in stalpul din dreapta fata , destul de jos situat. Cum am vazut au amicii mei pe unde se baga si pana la ce inaltime ajunge apa cu noroi la masina sunt sigur ca daca nu inchide bine chederul masinii sau undeva e o fisura se strecoara apa la ECU
din pacate

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Lun Oct 24, 2011 10:37 am

Si la astea noi tot acolo este ...trebe' grija mare.

Avatar utilizator
DarkDaemon
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 25, 2011 11:29 am
Contact:

Mesaj de DarkDaemon » Lun Oct 24, 2011 8:39 pm

Cristi eu am discutat cu un prieten care are service autorizat pentru reparatii tinichigerie si care lucreaza cu casele de asigurari ,avand un mare numar de masini care trec pe la el. In urma discutiei mi-a sugerat sa il imbracam in ceva substanta impermeabila ca sa nu mai am surprize. O sa vad ce ne puie mintea si te tin la curent.

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Lun Oct 24, 2011 11:14 pm

Deci sa nu mai fac asa ceva???
Mitsu oriucm e recunoscuta ptr electrica deficitara,probabil sunt invatati cu dakar acolo nu prea ploua ...

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator