Resetare Ecu
nu am gasit pe forum cum se face asta insa am citit pe ceva pagini de afara diferite metode...scoase bornele 10 min...altii le scot 20...unii pornesc motorul dupa aceea...altii pun doar contactul si pornesc toti consumatorii...a facut-o cineva aici ? cum exact ? a dat vreun rezultat mai ales la consum ? am inteles ca ar trebui facuta operatiunea asta ca, curatarea clapetei de relanti sa aibe efectul scontat...
EU am lasat masina cu borna scoasa cam 30 minute si a mers ,martorul din bord s-a stins deci cam atat a durat sa se reseteze. Poti sa o lasi peste noapte ,o pornesti fara consumatori si o lasi sa mearga fara sa te atingi de ea ( nu dai nici de volan) pana se ridica acul la temperatura optima de functionare ( poate dura si 15 min).
Asta e varianta la Lancer si daca are variatii de turatie la ralanti.
Asta e varianta la Lancer si daca are variatii de turatie la ralanti.
"setarile temporale" sunt salvate intr-o "memorie volatila" care daca nu sunt alimentate cu curent isi pierd informatiile salvate..
daca scoti bornele de la baterie aceste informatii se pierd ... rezultat= ECU "reset" .. dupa conectare la baterie ECU incarca setarile "default" si in timp le adapteaza dupa mai multi factori.
ca comparatie sunt setarile de la radio in masina .. daca il deconectezi de la curent atunci toate posturile salvate se duc..
ca sa fi sigur ca e "resetat", scoti borna de la baterie si aprinzi apoi de ex. farurile si dai de cateva ori la cheie ... asa se descarca si condensatorii care mai sunt incarcati cu putintel curent ..
pui borna la loc .. apresti absolut toti consumatorii care ii poti opri si pornest motorul..
fara sa apesi pe acceleratie lasi sa mearga 10 minute in relanti .. dupa 10 minute pornesti toti consumatorii pe care ii poti porni si mai lasi 10 minute sa mearga tot in relanti ..
asa isi adapteaza ECU iara setarile .
o resetare dupa curatarea clapetei de acceleratie nu e necesara ... dar poti sa o faci ...
la clapetele de acceleratie care sunt actionate de un motor si nu cablu acolo daca modifici pozitia motorului sau a senzorului de pozitie a clapetei, atunci trebuie iara programat/setat in ECU .... nici la cele prin cablu sa nu modifici pozitia senzorului..
curatarea clapetei o poti face si fara sa desfaci carcasa in bucati ..
daca scoti bornele de la baterie aceste informatii se pierd ... rezultat= ECU "reset" .. dupa conectare la baterie ECU incarca setarile "default" si in timp le adapteaza dupa mai multi factori.
ca comparatie sunt setarile de la radio in masina .. daca il deconectezi de la curent atunci toate posturile salvate se duc..
ca sa fi sigur ca e "resetat", scoti borna de la baterie si aprinzi apoi de ex. farurile si dai de cateva ori la cheie ... asa se descarca si condensatorii care mai sunt incarcati cu putintel curent ..
pui borna la loc .. apresti absolut toti consumatorii care ii poti opri si pornest motorul..
fara sa apesi pe acceleratie lasi sa mearga 10 minute in relanti .. dupa 10 minute pornesti toti consumatorii pe care ii poti porni si mai lasi 10 minute sa mearga tot in relanti ..
asa isi adapteaza ECU iara setarile .
o resetare dupa curatarea clapetei de acceleratie nu e necesara ... dar poti sa o faci ...
la clapetele de acceleratie care sunt actionate de un motor si nu cablu acolo daca modifici pozitia motorului sau a senzorului de pozitie a clapetei, atunci trebuie iara programat/setat in ECU .... nici la cele prin cablu sa nu modifici pozitia senzorului..
curatarea clapetei o poti face si fara sa desfaci carcasa in bucati ..
Aceeasi problema am si eu,observ ca nu sunt multi detinatori de carisma ..nu imi atata cu benzina cati km mai am..nu imi afisaseza corect consumul...si in partea stanga cati km/h am nu merge:(.Am o Carisma Elegance din 2000 motor 1.8.
La a 2-a poze ceea mai de aproape nu pot sa dau decat in stanga pe reset!
Poate cnv sa ma ajute cu informatii?
Multumesc
La a 2-a poze ceea mai de aproape nu pot sa dau decat in stanga pe reset!
Poate cnv sa ma ajute cu informatii?
Multumesc
- Fişiere ataşate
-
- 20130429_235140.jpg (3.66 MiB) Vizualizat de 8694 ori
-
- 20130429_235120.jpg (2.28 MiB) Vizualizat de 8707 ori
-
- 20130427_200931.jpg (2.27 MiB) Vizualizat de 8712 ori
buna
vad ca ai un CB cu navigatie.
Eu am unul fara si nu stiu daca e la fel.
Pentru a schimba printre afisaje foloseste butonul "DISP"
QUOTE ..nu imi atata cu benzina cati km mai am..
Daca pozele sunt de la Carisma ta, atunci vad ca iti arata .. e valoarea din dreapta
QUOTE .nu imi afisaseza corect consumul.
Arata doar consumul mediu. daca l-ai resetat poate sa iti arate la inceput si 25 de litri%.
vad ca ai un CB cu navigatie.
Eu am unul fara si nu stiu daca e la fel.
Pentru a schimba printre afisaje foloseste butonul "DISP"
QUOTE ..nu imi atata cu benzina cati km mai am..
Daca pozele sunt de la Carisma ta, atunci vad ca iti arata .. e valoarea din dreapta
QUOTE .nu imi afisaseza corect consumul.
Arata doar consumul mediu. daca l-ai resetat poate sa iti arate la inceput si 25 de litri%.
- nicusor311
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Iun 04, 2013 2:03 pm
am si eu o problema cu charisma 1.8 gdi,am desfacut clapeta de acceleratie bucati sa o curat si dupa ce am montat totul la loc motorul are variatii de relanti,am incercat variant cu borna scoasa dar fara nici un rezultat,fara sa ating nimic rpm sta la 700 cand merg cu masina si calc frana sau doar o ating un pic creste pana la 1500 si iar revine la loc,cum se adapteaza clapeta stie cineva?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori