Gpl?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Joi Oct 13, 2011 9:16 pm

Voi ramane la uleiul care il bag mereu, 10w40 si il schimb la 10.000.

Am montat instalatia, concluzii putine fiind la inceput, am 120 de km cu ea facuti ieri:
La deal, in sarcina, se simte diferenta intre GPL si benzina la cum trage, insa la drum intins si la depasiri, nu prea. Motorul toarce mai frumos decat pe benzina, zgomot zero din cabina (spuneau unii ca e galagioasa, intr-adevar injectoarele pe gaz scot un tacanit comic care se aude cu capota ridicata insa din cabina nu se aude chiar deloc). Comutarea dintre benzina pe GPL sau invers nu se simte DELOC in mers sau la relanti, am ramas super suprins.

Am pus rezervor de 52 litri in locul rotii de rezerva, o alegera partial inspirata, acum a trebuit sa inalt tot portbagajul, acel rezervor fiind ma inalt decat roata de rezerva. Metoda: am decupat polistiren extrudat in jurul portbagajului si gata insa am pierdut vreo 5-6 cm pe inaltime la portbagaj.

Urmeaza sa vad de unde sa alimentez si sa vad preturi la GPL, in reghin era 3.44 litru la OMV.
Daca poate cineva recomanda o statie din Cluj, ar fi super. Eventual ce preturi sunt acum in Cluj la GPL (variaza la greu preturile in functie de zona, de la 3.05 la 3.45).


Legat de consum, e devreme sa ma pronunt, am bagat 20 de litri de GPL cu care am facut teste, reglaje, un drum de Reghin-Bistrita (60 km) si 60 de km urban insa deocamdata nu semnalizeaza ca e gata gazul, deci nu stiu cat consuma. Maine ii fac un test de drum lung si poate o sa vad ce alte concluzii apar (sper ca doar pozitive legat de portofel ).

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Oct 13, 2011 9:41 pm

Nu este total irosit acel spatiu, poti sa decupezi in el si sa iti pui frumos cheile pe care le folosesti cel mai des la masina, antifurtul de la roti, becuri, surubelnite, sigurante etc, triunghiul etc. Or sa stea bine.

Avatar utilizator
30Catalin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 17, 2011 8:31 am

Mesaj de 30Catalin » Mar Oct 18, 2011 9:55 am

Dragilor am un colt 1.3 din 2005 i-am bagat o instalatie BRC functioneaza perfect consum 7.5 Focsani - Sibiu drum intins tinuta la 120-140 inafara in interior mers normal pana in 80 cu AC pornit aici aveti pozele cu masinuta si cum a fost montata instalatia pe masina.http://www.instalatii-gpl-auto.ro/monta ... e-gpl.html Inainte de a monta instalatia pe masina m-am interesat si am vazut ca mitsu in italia vine din fabrica cu intalatia asta de aceea am optat pt montarea ei. Daca aveti ceva intrebari si daca va pot ajuta cu cea mai mare placere.Bafta all

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mar Oct 18, 2011 3:14 pm

reglajul la instalatia BRC s-a facut la atelier sau s-a mers si cu masina pe teren si s-a conectat laptopul?

Cati km ai cu ea pe gaz? Indicatorul de nivel indica cat de cat corect?

Felicitari de achizitie

Avatar utilizator
pascal_mihai_marian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 6:40 pm

Mesaj de pascal_mihai_marian » Mie Oct 19, 2011 1:32 am

cat te-a costat toata afacerea?

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mie Oct 19, 2011 6:31 am

Aprox 3000 ron.

Avatar utilizator
30Catalin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 17, 2011 8:31 am

Mesaj de 30Catalin » Mie Oct 19, 2011 9:27 am

Da reglajul s0-a facut cu ajutorul laptopului si sin garaj cu masina stationata si in mers a luat diagrama de la benzina si a transpuso pe cea cu gaz sincer eu nu simt diferenta intre gaz si benzina poate sunt eu mai ....... iar Km am 15000 iar indicatorul de nivel nu mi-a facut probleme ma refer la cel din interiorul habitaclului ca cel din rezervor credema ca nu m-am uitat deloc la el ;)iar cu omologare cu tot - cu butelie in locul rotii de rezerva de 40 de litrii din care folosibili 30 litrii cei 10 sunt pt Doamnefereste incendii accidente sa nu faca Kabum ma ajuns 2800 ron. Oricumm pt cine este interesat sa isi monteze o butelie mai mica deoarece o sa aiba probleme cu scaunele din spate neputand sa le mai mute mai in spate deoarece butelia este mai inalta deceat roate de rezerva eu am vazut tarziu dupa ce erau deaja toate montate si actele facute nu mai aveam ce face asa ca imi ramane sa imi ridic scaunele mai sus ca am unde sa ma ridic in sus numai timp si ches sa imi fac dar cred ca mai la primavara ca deaja a venit iarna man;) deci recomand o butelie de 30 litri in loc de cea de 40 litri e adevarat ca o sa trebuiasca alimentat mai des acuma avem de ales intre util si comfort asta e . daca pot ajuta si cu altceva astept

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mie Oct 19, 2011 5:20 pm

Deci ca pret tot pe acolo este: eu am pus si butelie de 52 de litri si Flashlube deci cam tot aia e suma. Mersi de raspunsuri. Am citit multi care ziceau ca nu te poti lua dupa acel indicator, decat cand piue ca e pe terminate , asa e si la mine. Legat de reglaje, eu am mers pe teren cu ea insa fara laptop conectat, dupa ce-i drept a conectat un computer la instalatia de gazsi a facut ceva download/upload (nu stiu ce).

Totodata am vazut o pornire mai grea a motorului la rece (dimineata) decat inainte desi tot pe benzina porneste.


De bine, partea cu portofelul.


PS> Am cam poluat topicul de Colt+GPL si cu Carisma mea insa pare singurul topic unde se discuta mai mult de solutia asta de combustibil alternativ.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Oct 19, 2011 5:26 pm

Poate din cauza ca masina nu stie ca merge pe GPL si ea ajusteaza parametrii ca sa optimizeze arderea pe GPL dar pornirea facandu-se pe benzina...sa verifici totusi si bujiile in ce stare sunt, sa nu avut de suferit... stiu ca se ajusteaza distanta electrodului, parca se mai micsoreaza un pic, s-a facut asta la tine?

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mie Oct 19, 2011 6:32 pm

Nu is expert in instalatii GPL, dar din ce mi-au tot povestit altii care si-au montat si care ulterior au constatat pe propria piele si pe propriul lor buzunar ca instalatia era reglata cu fundu, comportamente ciudate pe benzina indica ca ECU injectie deja s-a "adaptat" la regimul pe gaz, deci ceva nu e bine la reglajele GPL. Cand e nevoit sa mearga iar pe benzina, dintr-o data lucrurile nu mai merg optim.

Mi-as fi pus si eu GPL, dar 2 chestii majore m-au oprit sa fac asta:
- 1) Din cate masini am vazut si condus pe GPL (vreo...5-6 pana acum), doar una perfect perfect si pe benzina si pe GPL si nu apar asemenea dezechilibre cum probabil au aparut acum la chacha si cum au tot aparut la altii. La un prieten a iesit urat, cu Check Engine aprins in mijlocul concediului....
- 2) Pretul benzinei pe urmatorii 10 ani SIGUR o sa urce, dar nu este nici o garantie ca nu se va intampla la fel cu GPL, sau chiar mai rau. Intr-o criza economica, daca ne mai adancim mult in ea, un guvern va poate acciza fain GPL de ramaneti doar cu o butelie in spate care nu o sa va mai aduca nici un avantaj financiar, ci MAXIM batai de cap (vezi pct 1)

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori