Probleme Colt CZT

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
robbycar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 08, 2008 12:01 am

Mesaj de robbycar » Lun Mar 10, 2008 10:38 pm

Cum merge CZC-ul in comparatie cu CZT-ul?
Eu am facut test drive cu un CZC inainte sa-mi iau CZT-ul si nu am observat diferenta.
Daca CZC-ul merge bine poti sa-ti formezi o parere despre cum ar trebui sa mearga si a ta.
Tine-ne la curent.
Toate bune!

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Mar Mar 11, 2008 5:31 pm

QUOTE (damutz)Am vaga impresie ca pe undeva,ascuns adanc, scrie ca trebuie sa-ti dea o masina care sa-ti inlocuiasca pe cea existenta pe perioada reparatiei in cazul in care e defect de fabricatie.

Ceva de genul asta mi-a spus agentul de vanzari de la Mitsubishi ca ar face cardul MAP. Oricum mi-a zis treaba asta pana sa ridic masina , nu stiu dc o mai zicea dupa ce am patit - nu mai conteaza oricum. Faceam scandal monstru dc nu veneau cu o solutie viabila (pana acum nu mi-au dat un termen clar in care vine piesa).

CZC e mai incomoda decat CZT pt ca vibraza si troncane in special clipsurile de fixare a capotei, iar cand e decapotata vibraza toata masina la viteza mare din cauza aerodinamicitatii mai scazute si a lipsei stalpilor.
Senzatia e unica totusi :-D e masina de fitze ce sa mai.....
Este nervoasa rau masina dar nu pot sa compar cu CZT pt ca nu am mers cu a mea tare fiind in rodaj iar dc o calcam mai tare taia injectia, deci....
Iar CZC-ul asta este masina de firma, nu stiu de unde au adus-o ca nu e a lor(are nr de leasing de Buc.) Masina are 8900 de KM a fost supusa la multe se pare - are zgarieturi, jenzti zgariate/lovite, plastice lipsa inauntru, butonul de la frana de mana lipsa, etc. Am avut grija sa se specifice astea in PV incheiat cu ei - oricum imi spusesera de ele inainte sa le vad eu.

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Vin Mar 21, 2008 10:23 pm

CZT-ul meu - dupa 3 saptamani de stat in ploaie in curtea dealerului pt problema cu calculatorul, azi am fasot sunat sa mi se spuna ca masina e gata.
Spuneau ca a fost gata de 2 zile dar au mai facut teste ca sa fie siguri ca e OK.
Nefiind in localiatate a fost fratele meu sa o ia.
Surpriza - ACEEASI PROBLEMA. ACELEASI EFECTE. Return la dealer si lasat masina pt rezolvare.
In plus 100Km mai mult in bord si rezervorul gol - cand am lasat masina aveam mai mult de un sfert benzina in ea.


Imi vine sa urlu !!!

Avatar utilizator
robbycar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 08, 2008 12:01 am

Mesaj de robbycar » Vin Mar 21, 2008 11:58 pm

Eu raman la aceeasi parere:e o problema de alimentare cu combustibil.

Avatar utilizator
damutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 06, 2007 4:22 pm

Mesaj de damutz » Sâm Mar 22, 2008 10:06 am

Pe fisa aia de intrare in service e trecuta cantitatea de benzina din rezervor.Poti cere sa ti se puna benzina.Intr-adevar situatia e cam nasoala.Mai era cineva care se plangea de o problema asemanatoare si anume un rezistor care controla deschiderea valvei.E posibil sa fie la tine aceeasi problema.

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Sâm Mar 22, 2008 3:35 pm

Nu e vorba de cantitatea de benzina - e vorba de gest. Astea sunt marlanii care se pot face numai la noi in tara.
Am trimis un mail la Mitsubishi Romania dar dupa cum spune si numele nu ma astept la prea multe din partea lor - e posibil sa nu raspunda deloc.
Saptamana viitoare am sa ma duc in ordine la : OPC, televiziune, ziare si reviste de specialitate chiar si la radio.
Nu stiu dc o sa rezolv ceva dar o sa incerc - nu voi lasa problema la voia sortii.
Se face aproape o luna de cand am cumparat-o si nu am mers cu ea nici macar o zi.


Cat despre partea cu defectul - macelarii aia din service ar fi trebuit sa stie mai bine ca noi care este cauza problemei.

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Vin Mar 28, 2008 5:57 pm

In sfarsit pot spune ca am o masina functionala .
Azi am apucat sa merg si eu cu ea - mai bine zis sa o testez si acum sunt multumit.
Problema nu a fost identificata ca una anume - s-a luat la mana tot sistemul electric, s-a sters, s-au verificat mufe, etc
In urma solicitarilor si mailurilor la Bucuresti si Mitsubishi Europa se pare ca au observat ca nu glumesc si au atrimis o echipa de la Bucurestipt remedierea problemelor.
Cei de la Ploiesti s-au implicat/agitat dar din pacate pt ambele parti cam fara folos.
In fine.... am mers vre-o 50-60 de km (Ploiesti -Breaza) si masina se comporta asa cum ma asteptam - trage de rupe.
In afara de tras si consuma de rupe. La mers constant cu 115-120 masina ia 7.7-8%. Dc ma dau la ea atunci porneste hidroforul care goleste rezervorl. Poate se mai lasa consumul dar nu ma astept la prea mult.
Consumul mediu pe 60km 90%in afara orasului - 10%. Viteza maxima - 175-180 pt f putin timp, sa vad cum se duce.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator