Vibratie Volan 100-130km/h Apoi Dispare
- moldovan_andre1
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iul 29, 2011 1:20 pm
de la 100 la 130 vibreaza volanul de la 130 in sus vibratia dispare la 160 nu se simte nimic, cand franez la aceeasi viteza incepe sa trepideze foarte tare volanul, daca apas foarte puternic pe frana nu trepideaza, daca franez la 160 nu se simte nimik doar cand scade viteza pe la 120 zici ca se rupe masina tin sa precizez ca mi s-a rupt bieleta antiruliu de pe stanga fata si am mers cu ea rupta unpic pana mi-am dat seama apoi am schimbat-o dar vibratia de care vb nu a disparut, am pus cauciucurile din spate in fata, acum am cauciucuri noi pe fata dar degeaba, masina este din 2008 si am 55000 km
Am patit si eu ceva asemanator. Vibratia din timpul deplasarii aparea la mine undeva pe la 80 km/h. S-a rezolvat cu echilibratrea celor 4 roti. Cu vibratiile aprute in momentul franarii am rezolvat problema prin schimbarea discurilor de frana pe fata, care se ovalizasera. Acum...sper sa fie si la tine aceleasi rezolvari. Daca ai mers cu bieleta antirului stanga/fata rupta, ar fi bine sa verifici intreg ansamblul rotii stanga/fata sa nu cumva sa fi fost afectat si altceva pe acolo si sa faci si giometria pentru a fi sigur.
- moldovan_andre1
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iul 29, 2011 1:20 pm
bieletele bara stabilizatoare sunt bune?
discul de frana intra in discutie doar daca vibratia se simte doar la franare.
din cate am inteles de la tine vibreaza si cand nu franezi.
la mine de ex. vibreaza volanul doar la 58-64 km/h sau 100-110 foarte rar.
citeste si topicul asta totusi: http://mitsu.ro/forum/index.php?showtop ... &start=160
discul de frana intra in discutie doar daca vibratia se simte doar la franare.
din cate am inteles de la tine vibreaza si cand nu franezi.
la mine de ex. vibreaza volanul doar la 58-64 km/h sau 100-110 foarte rar.
citeste si topicul asta totusi: http://mitsu.ro/forum/index.php?showtop ... &start=160
- marius_lancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 10, 2008 9:26 am
intradevar, cea mai comuna cauza este echilibratul rotilor. Insa, din experienta proprie:
* butuc (sau cum se cheama piesa aia pe care este prins discul)
- iti trebuie aparat special de masura, la mine era un pic peste marja acceptata de producator
* bara aia care invarte(tracteaza) roata si poate fi deformata
- se vede cu ochiul liber daca o ridici pe rampa si invarti rotile pe rand: la mine era o amplitudine de 1 cm pe la mijlocul acelei bare
Ma scuzati ca nu sunt atat de tehnic
* butuc (sau cum se cheama piesa aia pe care este prins discul)
- iti trebuie aparat special de masura, la mine era un pic peste marja acceptata de producator
* bara aia care invarte(tracteaza) roata si poate fi deformata
- se vede cu ochiul liber daca o ridici pe rampa si invarti rotile pe rand: la mine era o amplitudine de 1 cm pe la mijlocul acelei bare
Ma scuzati ca nu sunt atat de tehnic
- moldovan_andre1
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iul 29, 2011 1:20 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori