Service story
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
Domnilor, dati email la Mitsubishi Europe si ardetii ca merita. Daca domnul Bogdan citeste topicurile ar putea sa intervina ca o autoritate superioara ce este. In cele 2 dati cand am dat email la Mitsubishi Europe, Bogdan m-a ajutat foarte mult si a fost foarte amabil. Sincer cred ca daca ma refuza un service pe nu stiu ce motiv, filmam si inregistram si le faceam super scandal. Adica le dai bani pe masina, si apoi dupa ce ca unii isi bat joc de masina ta, pe care ai dat TU bani si nu ei, tot ei isi permit sa te refuze. Eu de aceea nu mai vreau masina noua, am service-ul meu unde ma duc si stiu ca masina e tratata ca orice masina, nu musai ca e a mea si trebuie pusa in puf, dar macar se face ce trebuie cu atentie.
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
Am bagat-o pe jar degeaba, pe lume zic, ma asteptam sa ma enervez azi la Mcar Expozitiei dar au fost chiar ok oamenii, cu indicativul uleiului de motor nu prea ne-am lamurit dar in rest au acordat atentie maxima micutsei.
Bine, cred ca a ajutat un pic si stickerul mitsu.ro pentru ca mi s-a parut ca a zabovit un pic receptionerul de service cu privirea asupra lui.
M-am plimbat destul de mult prin service, iar mecanicii chiar ok, mi-au atras atentia ca e plin de jeg statut radiatorul de ulei si ca ar fi bine sa-l spal, mi-au prins mai bine cablul de la sonda de catalizator care se rosese fiind in alta pozitie decat stock, au verificat pe indelete mecanica (am gasit si o posibila explicatie mai pertinenta pentru troncanitul ala pe care il are de noua pe dreapta fata) si mi-au zis chiar ca la 80k km arata bine masina (orice o fi insemnand asta ). Au schimbat niste becuri de pozitie/numar spate si cam atat.
In alta ordine de idei e ok micutsa, doar cateva bucse/capat bara mai trebui schimbate si binenteles franele fata.
Sa va explic de ce credeam ca o sa ma enervez (compilatii de discutii in principal la tel. dar si live astazi):
Revizie de 75k, ulei, filtre.
Eu: "Ulei Mobil1 nu?"
Mcar: "Da, folosim ulei Mobil1 foarte bun."
Eu: "5w30 nu?"
Mcar: "Nu, e sintentic, pentru masina dvs. vom folosi 0w40, este un Evo totusi!"
Eu: "Pai si Mobil1 5w30 nu e tot sintetic?"
Mcar: "Pai, aa, da dar este mai indicat 0w40, 5w30 este pentru motoare uzate." (in alte discutii si azi cand am intrebat conform caror studii recomanda ei 0w40, cica 5w30 nu e pt. turbo benzina, nu rezista desi la o utilizare normala nu se-ntampla nimic ?!)
Eu: "In manualul de service zice Mitsu 5w30 ca unica specificatie si nu zice uzate."
Mcar: "Manual de service?!? Pai dar dar noi recomandam 0w40 pentru turbo benzina."
In fine, am bagat 5w30 azi, nu mai detaliem.
Placute/discuri fata
Mcar: "40 mil. setul de discuri de frana, 24 mil. placutele si aveti un discount de 10% la manopera." (si la piese nu mai stiu cat, mult sub 50% oricum. )
Eu: "Mmm, pai si nu-i cam mult?"
Mcar: "Da, intr-adevar este putin cam mult dar este totusi un Evo."
Eu: "Asa, si? Asta inseamna ca tre' sa dau de 2-4 ori pretul pietei (fie aftermarket fie OEM) doar pentru ca iau de aici piesele?"
Mcar: ...
In fine deci a fost revizie de 75k, la ~80k km cu ceva operatiuni necesare abia la 90k respectiv 105k km (deci am facut o varza dar macar e proaspat aproape totul ).
Bine, cred ca a ajutat un pic si stickerul mitsu.ro pentru ca mi s-a parut ca a zabovit un pic receptionerul de service cu privirea asupra lui.
M-am plimbat destul de mult prin service, iar mecanicii chiar ok, mi-au atras atentia ca e plin de jeg statut radiatorul de ulei si ca ar fi bine sa-l spal, mi-au prins mai bine cablul de la sonda de catalizator care se rosese fiind in alta pozitie decat stock, au verificat pe indelete mecanica (am gasit si o posibila explicatie mai pertinenta pentru troncanitul ala pe care il are de noua pe dreapta fata) si mi-au zis chiar ca la 80k km arata bine masina (orice o fi insemnand asta ). Au schimbat niste becuri de pozitie/numar spate si cam atat.
In alta ordine de idei e ok micutsa, doar cateva bucse/capat bara mai trebui schimbate si binenteles franele fata.
Sa va explic de ce credeam ca o sa ma enervez (compilatii de discutii in principal la tel. dar si live astazi):
Revizie de 75k, ulei, filtre.
Eu: "Ulei Mobil1 nu?"
Mcar: "Da, folosim ulei Mobil1 foarte bun."
Eu: "5w30 nu?"
Mcar: "Nu, e sintentic, pentru masina dvs. vom folosi 0w40, este un Evo totusi!"
Eu: "Pai si Mobil1 5w30 nu e tot sintetic?"
Mcar: "Pai, aa, da dar este mai indicat 0w40, 5w30 este pentru motoare uzate." (in alte discutii si azi cand am intrebat conform caror studii recomanda ei 0w40, cica 5w30 nu e pt. turbo benzina, nu rezista desi la o utilizare normala nu se-ntampla nimic ?!)
Eu: "In manualul de service zice Mitsu 5w30 ca unica specificatie si nu zice uzate."
Mcar: "Manual de service?!? Pai dar dar noi recomandam 0w40 pentru turbo benzina."
In fine, am bagat 5w30 azi, nu mai detaliem.
Placute/discuri fata
Mcar: "40 mil. setul de discuri de frana, 24 mil. placutele si aveti un discount de 10% la manopera." (si la piese nu mai stiu cat, mult sub 50% oricum. )
Eu: "Mmm, pai si nu-i cam mult?"
Mcar: "Da, intr-adevar este putin cam mult dar este totusi un Evo."
Eu: "Asa, si? Asta inseamna ca tre' sa dau de 2-4 ori pretul pietei (fie aftermarket fie OEM) doar pentru ca iau de aici piesele?"
Mcar: ...
In fine deci a fost revizie de 75k, la ~80k km cu ceva operatiuni necesare abia la 90k respectiv 105k km (deci am facut o varza dar macar e proaspat aproape totul ).
Ai dat saij' de milioane pe frane??? - 10% scuze Sper ca nu...
Eu am renuntat din anul 2 de garantie la service-ul de reprezentanta. Masina mea manaca numai ulei Motul Power Racing fata de Amsoil semisintetic ce vroiau ce-mi bage la ultima revizie (la un pret mai mare decat Motul) si la costuri am scazut la jumate din valoarea pe care o plateam.
Ultima revizie de la reprez care a durat 30 min max a fost facturata "dupa normativ" cu 2.5 ore manopera. Greu tare cu masinile astea....
Eu am renuntat din anul 2 de garantie la service-ul de reprezentanta. Masina mea manaca numai ulei Motul Power Racing fata de Amsoil semisintetic ce vroiau ce-mi bage la ultima revizie (la un pret mai mare decat Motul) si la costuri am scazut la jumate din valoarea pe care o plateam.
Ultima revizie de la reprez care a durat 30 min max a fost facturata "dupa normativ" cu 2.5 ore manopera. Greu tare cu masinile astea....
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
Nu ma, ce sunt nebun? Imi iau eu bunataturile pe care le vreau.
Nu stiu care-i treaba si cu Motul-ul asta, cica PowerRacing nu e recomandat si pt. street use (si sa fim seriosi, 2-3 accelerari nu inseamna racing, sper ca esti de-acord) dar ma documentez sa vedem. Din ce-am citit parerile au inceput sa fie impartite, cica e un pic overrated Motul si tot Mobil ar fi cei mai ok pe piata europeana.
Daca vorbesti de los retardos de la Litex (parca recunosc modul de operare) ei bagau Texaco de la butoi pana la un moment dat cand au inceput si ei sa ia Mobil. Amsoil cica ar fi chiar ok daca am aduce din US.
As renunta si eu la serviciile reprezentantelor dar momentan nu mi-am gasit un service de incredere, ok am gasit in oras unii care lucreaza foarte frumos si ingrijit, singura lor problema e ca nu sunt pregatiti, bajbaie, aproximeaza, nu se poate asa.
Oricum eu invat meserie pana la un moment dat cand imi iau rampa/fac groapa si o sa-mi fac singur toate operatiile necesare!
Nu stiu care-i treaba si cu Motul-ul asta, cica PowerRacing nu e recomandat si pt. street use (si sa fim seriosi, 2-3 accelerari nu inseamna racing, sper ca esti de-acord) dar ma documentez sa vedem. Din ce-am citit parerile au inceput sa fie impartite, cica e un pic overrated Motul si tot Mobil ar fi cei mai ok pe piata europeana.
Daca vorbesti de los retardos de la Litex (parca recunosc modul de operare) ei bagau Texaco de la butoi pana la un moment dat cand au inceput si ei sa ia Mobil. Amsoil cica ar fi chiar ok daca am aduce din US.
As renunta si eu la serviciile reprezentantelor dar momentan nu mi-am gasit un service de incredere, ok am gasit in oras unii care lucreaza foarte frumos si ingrijit, singura lor problema e ca nu sunt pregatiti, bajbaie, aproximeaza, nu se poate asa.
Oricum eu invat meserie pana la un moment dat cand imi iau rampa/fac groapa si o sa-mi fac singur toate operatiile necesare!
Daca Mobil sau Castrol ar fi 100% originale nu ar fi o problema - dar nu sunt sigur ca sunt. Cel putin la Motul sunt mai sigur ca e produs original decat orice alt ulei. Din ce am studiat nu este excusiv racing - este un ulei care se preteaza si la racing dar nu inseamna ca nu e street use.
Cert e ca stiu cazuri in care Motul a fost singurul ulei care a reusit sa pastreze presiunea optima la ulei dupa o perioada de solicitare serioasa
Eu tot cu dasta o sa fac schimbul cand ii vine sorocul.
Cert e ca stiu cazuri in care Motul a fost singurul ulei care a reusit sa pastreze presiunea optima la ulei dupa o perioada de solicitare serioasa
Eu tot cu dasta o sa fac schimbul cand ii vine sorocul.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori