Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008
De ce face referinta doar la modelele de top ? De ce nu compara si modele mai accesibile? Eu am fost la test drive cu Octavia 2 motor 1.6 MPI si nici nu se compara cu Lancerul de 1.5. E bleaga si puturoasa ca o babuta. Si nici la dotari la acelasi pret (15500 Eur) nu e mai buna ca Lancerul.
Just my 2 cents.
Just my 2 cents.
QUOTE (hot)Slab punctaj obtinut de lancer in comparatia facuta cu skoda octavia in revista auto-motor si sport....
Sincer nu ma asteptam la o asemenea diferenta intre masini.Din ce scrie acolo lancer e doar imagine agresiva si cam atat..pana si la capitolul franare a fost depasit de octavia :evil:
Am citit si eu articolul si am gasit un articol complet subiectiv si dau exemplu : pentru Lancer "Lancer ofera un habitaclu spatios si reflecta o imagine sport : plansa de bord curata, amplasare ergonomica a comenzilor si ceasuri de bord in alveole separate", si pentru Skoda "Consola centrala gazdueste o intreaga varietate de comenzi, fapt ce poate genera un usor disconfort la drum" . La punctaj se da 18 puncte pentru Skoda si 14 puncte pentru Lancer. Eu m-am urcat si in Skoda si in Lancer si pot spune ca plasticaraia este mai buna la Lancer. De asemenea nu se spune de faptul ca Lancerul are si controlul stabilitatii si controlul tractiunii ceea ce Skoda nu le are nici ca optionale, si tot asa. :twisted:
Concluzia : articolul este scris de un fan (eventual sponsorizare) Skoda si nicidecum de un profesionist care sa fie neutru.
S-a tot vorbit de plasticaraia ieftina de pe Lancer. Eu va invit sa mergeti in Showroom la alte marci (Mazda6, noul Ford Mondeo, Toyota Avenssis) si o sa vedeti acelas tip de plastic.
Mai mult, am fost la showroom-ul Ford din Bucuresti pentru a vedea noul Mondeo si am ramas surprins cand am aflat, dupa insistente, cu toate ca in dotarea standard exista ESP pe toate modelele, pe cele din stoc nu exista ESP, dar pretul este acelas cu cea cu ESP. Frumos Nu ?
Am citit si eu articolul si am gasit un articol complet subiectiv si dau exemplu : pentru Lancer "Lancer ofera un habitaclu spatios si reflecta o imagine sport : plansa de bord curata, amplasare ergonomica a comenzilor si ceasuri de bord in alveole separate", si pentru Skoda "Consola centrala gazdueste o intreaga varietate de comenzi, fapt ce poate genera un usor disconfort la drum" . La punctaj se da 18 puncte pentru Skoda si 14 puncte pentru Lancer. Eu m-am urcat si in Skoda si in Lancer si pot spune ca plasticaraia este mai buna la Lancer. De asemenea nu se spune de faptul ca Lancerul are si controlul stabilitatii si controlul tractiunii ceea ce Skoda nu le are nici ca optionale, si tot asa. :twisted:
Concluzia : articolul este scris de un fan (eventual sponsorizare) Skoda si nicidecum de un profesionist care sa fie neutru.
S-a tot vorbit de plasticaraia ieftina de pe Lancer. Eu va invit sa mergeti in Showroom la alte marci (Mazda6, noul Ford Mondeo, Toyota Avenssis) si o sa vedeti acelas tip de plastic.
Mai mult, am fost la showroom-ul Ford din Bucuresti pentru a vedea noul Mondeo si am ramas surprins cand am aflat, dupa insistente, cu toate ca in dotarea standard exista ESP pe toate modelele, pe cele din stoc nu exista ESP, dar pretul este acelas cu cea cu ESP. Frumos Nu ?
ESP - include ABS, EBV, MSR, ASR, EDS - auzi astea ce or fi la Skoda?
ABS
Sistemul de antiblocare al rotilor – Cu ajutorul senzorilor inductivi, calculatorul ABS, ?nregistreaz? viteza de rota?ie al ro?ilor, dac? o roat? tinde s? se blocheze forta de fr?nare va fi scazuta p?n? c?nd alunecarea este anihilat?.
ASR
Sistemul de reglarea a fortei de tractiune – reduce momentul de rota?ie al motorului ?n cazul in care, la demaraj, ro?ile tind sa patineze, astfel asigurand o aderen?? mai bun? pe drumurile cu aderenta scazuta, nisip-zapada-gheata. Dac? o roata ?ncepe s? patineze, calculatorul motorului reduce sistematic cantitatea de combustibil injectat, lucru prin care puterea motorului, si cu aceasta for?a de tractiune care trebuie transmis?, se reduce.
EBV
Distribu?ia electronic? a for?ei de fr?nare. La autovehiculele cu tractiune fa??, partea din fa?a este mai grea dec?t partea din spate, astfel ?nc?t ?n cazul ac?ion?rii fr?nelor, centrul de greutate al autovehiculului se deplaseaz? spre fa??. Prin aceasta aderenta la rotile spate scade simtitor si rotile tind sa se blocheze. Prin distributia for?ei de fr?nare, franarea automobilului se realizeaza mai eficient, iar fenomenul de blocare al rotilor este inlaturat.
EDS
Blocarea electronic? a diferen?ialului. Dac? o roat? motoare pierde aderenta, in conditii grele de deplasare, inpiedicand deplasarea autovehiculului, printr-o forta de fr?nare definit?, roata fara aderenta este fr?nat?, astfel forta de tractiune asupra ro?ii se deviaz? catre roata cu aderen?? mai bun?, permitand deplasarea .
ESP
Program electronic de asigurare a stabilit??ii. Cu ajutorul ESP-ului se poate cre?te capacitatea de control asupra autovehiculului ?n situa?iile limit? ale dinamicii de deplasare. De exemplu, ?n cazul curbelor luate prea rapid. ESP-ul extinde func?ia ABS si reduce pericolul de derapare, ?n orice condi?ii ale carosabilului. Prin interven?ia punctual? asupra managementului motorului ?i asupra fr?nelor, ESP-ul ?mpiedic? o posibil? derapare a autovehiculului. ESP-ul actioneaza ?n ?ntreg domeniul de viteze ?i se cupleaz? automat la fiecare pornire a motorului. Acest sistem poate fi cuplat ?i decuplat ?n caz de necesitate, prin ap?sarea tastei ESP. Dac? ESP-ul este decuplat, lampa de control este aprins? ?n permanen??. Acest lucru este ?ns? recomandat numai ?n cazul rularii cu lan?uri de z?pad? ?i ?n cazul suprafe?elor de rulare afanate, necompacte de exemplu z?pad? , nisip, pietris.
MSR
Reglarea momentului de rotatie al motorului. Acesta func?ie este integrata ?n sistemul Traction Control (TCS). Dac? pe o suprafa?? carosabil? cu polei sau ghea?? se decelereaza brusc sau se trece ?ntr-o treapta de vitez? inferioar?, are loc o alunecare a ro?ilor motoare. MSR-ul ?nregistreaz? acest lucru prin senzorii sistemului antiblocare ?i stabilizeaza, printr-o ridicare dirijat? a turatiei motorului, starea autovehiculului.
Daca ma duc sa vad Avensis, Mondeo, Octavia cu masca din aia de sudura pe fata, sigur o sa observ ca au aceleasi plastice ca la Lancer, dar nici macar, ca la pipait simti ca totul e moale.
ABS
Sistemul de antiblocare al rotilor – Cu ajutorul senzorilor inductivi, calculatorul ABS, ?nregistreaz? viteza de rota?ie al ro?ilor, dac? o roat? tinde s? se blocheze forta de fr?nare va fi scazuta p?n? c?nd alunecarea este anihilat?.
ASR
Sistemul de reglarea a fortei de tractiune – reduce momentul de rota?ie al motorului ?n cazul in care, la demaraj, ro?ile tind sa patineze, astfel asigurand o aderen?? mai bun? pe drumurile cu aderenta scazuta, nisip-zapada-gheata. Dac? o roata ?ncepe s? patineze, calculatorul motorului reduce sistematic cantitatea de combustibil injectat, lucru prin care puterea motorului, si cu aceasta for?a de tractiune care trebuie transmis?, se reduce.
EBV
Distribu?ia electronic? a for?ei de fr?nare. La autovehiculele cu tractiune fa??, partea din fa?a este mai grea dec?t partea din spate, astfel ?nc?t ?n cazul ac?ion?rii fr?nelor, centrul de greutate al autovehiculului se deplaseaz? spre fa??. Prin aceasta aderenta la rotile spate scade simtitor si rotile tind sa se blocheze. Prin distributia for?ei de fr?nare, franarea automobilului se realizeaza mai eficient, iar fenomenul de blocare al rotilor este inlaturat.
EDS
Blocarea electronic? a diferen?ialului. Dac? o roat? motoare pierde aderenta, in conditii grele de deplasare, inpiedicand deplasarea autovehiculului, printr-o forta de fr?nare definit?, roata fara aderenta este fr?nat?, astfel forta de tractiune asupra ro?ii se deviaz? catre roata cu aderen?? mai bun?, permitand deplasarea .
ESP
Program electronic de asigurare a stabilit??ii. Cu ajutorul ESP-ului se poate cre?te capacitatea de control asupra autovehiculului ?n situa?iile limit? ale dinamicii de deplasare. De exemplu, ?n cazul curbelor luate prea rapid. ESP-ul extinde func?ia ABS si reduce pericolul de derapare, ?n orice condi?ii ale carosabilului. Prin interven?ia punctual? asupra managementului motorului ?i asupra fr?nelor, ESP-ul ?mpiedic? o posibil? derapare a autovehiculului. ESP-ul actioneaza ?n ?ntreg domeniul de viteze ?i se cupleaz? automat la fiecare pornire a motorului. Acest sistem poate fi cuplat ?i decuplat ?n caz de necesitate, prin ap?sarea tastei ESP. Dac? ESP-ul este decuplat, lampa de control este aprins? ?n permanen??. Acest lucru este ?ns? recomandat numai ?n cazul rularii cu lan?uri de z?pad? ?i ?n cazul suprafe?elor de rulare afanate, necompacte de exemplu z?pad? , nisip, pietris.
MSR
Reglarea momentului de rotatie al motorului. Acesta func?ie este integrata ?n sistemul Traction Control (TCS). Dac? pe o suprafa?? carosabil? cu polei sau ghea?? se decelereaza brusc sau se trece ?ntr-o treapta de vitez? inferioar?, are loc o alunecare a ro?ilor motoare. MSR-ul ?nregistreaz? acest lucru prin senzorii sistemului antiblocare ?i stabilizeaza, printr-o ridicare dirijat? a turatiei motorului, starea autovehiculului.
Daca ma duc sa vad Avensis, Mondeo, Octavia cu masca din aia de sudura pe fata, sigur o sa observ ca au aceleasi plastice ca la Lancer, dar nici macar, ca la pipait simti ca totul e moale.
- tazmaniaccg
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 17, 2008 8:41 am
QUOTE Daca ma duc sa vad Avensis, Mondeo, Octavia cu masca din aia de sudura pe fata, sigur o sa observ ca au aceleasi plastice ca la Lancer, dar nici macar, ca la pipait simti ca totul e moale.
Tu chiar nu poti sa accepti ca mai sunt si altii care au alte pareri? Daca omului i se pare ca plasticul e de aceeasi calitate sau mai bun e "chior" sau ce?
Chiar nu m-a interesat problema plasticului pana acum, dar m-ati facut curios si am studiat si eu problema atat pe Octavia Tour cat si pe Octavia 2. Concluzii personale: partea de sus a bordului la Skoda e mai moale, mai placuta la atingere, mai rezistenta la zgarieturi presupun, mai putin dispusa la aparitia "greierasilor". In rest mi se pare acelasi plastic ca si la Lancer. Mentionez ca n-am lucrat intr-o fabrica de plastice ca sa fie o parere de "expert".
Tu chiar nu poti sa accepti ca mai sunt si altii care au alte pareri? Daca omului i se pare ca plasticul e de aceeasi calitate sau mai bun e "chior" sau ce?
Chiar nu m-a interesat problema plasticului pana acum, dar m-ati facut curios si am studiat si eu problema atat pe Octavia Tour cat si pe Octavia 2. Concluzii personale: partea de sus a bordului la Skoda e mai moale, mai placuta la atingere, mai rezistenta la zgarieturi presupun, mai putin dispusa la aparitia "greierasilor". In rest mi se pare acelasi plastic ca si la Lancer. Mentionez ca n-am lucrat intr-o fabrica de plastice ca sa fie o parere de "expert".
QUOTE (tazmaniaccg)QUOTE Daca ma duc sa vad Avensis, Mondeo, Octavia cu masca din aia de sudura pe fata, sigur o sa observ ca au aceleasi plastice ca la Lancer, dar nici macar, ca la pipait simti ca totul e moale.
Tu chiar nu poti sa accepti ca mai sunt si altii care au alte pareri? Daca omului i se pare ca plasticul e de aceeasi calitate sau mai bun e "chior" sau ce?
Chiar nu m-a interesat problema plasticului pana acum, dar m-ati facut curios si am studiat si eu problema atat pe Octavia Tour cat si pe Octavia 2. Concluzii personale: partea de sus a bordului la Skoda e mai moale, mai placuta la atingere, mai rezistenta la zgarieturi presupun, mai putin dispusa la aparitia "greierasilor". In rest mi se pare acelasi plastic ca si la Lancer. Mentionez ca n-am lucrat intr-o fabrica de plastice ca sa fie o parere de "expert".
Tazmaniaccg, pareri de la cine? De la oameni care spun ca nu exista controlul stabilitatii si tractiunii la Skoda in optionale? Pai cand scrii asa ceva si mai spui ca la Skoda, Mondeo, Avensis, Mazda 6 si Lancer plasticele sunt la fel, nu mai ai nici o credibilitate in fata oamenilor. Trist e ca lumea care nu e informata si nu cunoaste chiar poate crede ce se tot scrie pe aici. O sa citim in curand ca Lancer are de fapt motor V8 si 500 CP, numai ca trebuie pus chipul de la Ralliart pentru activare. Tu in afara de partea cu bordul de care te agati in disperare, mai citesti si altceva? Sunt destui pe forum cu Lancer nou care au recunoscut ca plasticele la interior sunt asa si asa, stim toti asta, nu trebuie sa vina altii sa ne spuna ca nu e asa.
Tu chiar nu poti sa accepti ca mai sunt si altii care au alte pareri? Daca omului i se pare ca plasticul e de aceeasi calitate sau mai bun e "chior" sau ce?
Chiar nu m-a interesat problema plasticului pana acum, dar m-ati facut curios si am studiat si eu problema atat pe Octavia Tour cat si pe Octavia 2. Concluzii personale: partea de sus a bordului la Skoda e mai moale, mai placuta la atingere, mai rezistenta la zgarieturi presupun, mai putin dispusa la aparitia "greierasilor". In rest mi se pare acelasi plastic ca si la Lancer. Mentionez ca n-am lucrat intr-o fabrica de plastice ca sa fie o parere de "expert".
Tazmaniaccg, pareri de la cine? De la oameni care spun ca nu exista controlul stabilitatii si tractiunii la Skoda in optionale? Pai cand scrii asa ceva si mai spui ca la Skoda, Mondeo, Avensis, Mazda 6 si Lancer plasticele sunt la fel, nu mai ai nici o credibilitate in fata oamenilor. Trist e ca lumea care nu e informata si nu cunoaste chiar poate crede ce se tot scrie pe aici. O sa citim in curand ca Lancer are de fapt motor V8 si 500 CP, numai ca trebuie pus chipul de la Ralliart pentru activare. Tu in afara de partea cu bordul de care te agati in disperare, mai citesti si altceva? Sunt destui pe forum cu Lancer nou care au recunoscut ca plasticele la interior sunt asa si asa, stim toti asta, nu trebuie sa vina altii sa ne spuna ca nu e asa.
- tazmaniaccg
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 17, 2008 8:41 am
QUOTE Tu in afara de partea cu bordul de care te agati in disperare, mai citesti si altceva?
Da, mai citesc destul de multe. Crezi ca nu mi-am facut temele Domn' Profesor?
Ce vroiai sa sau copy & paste la ce ai scris tu despre ESP la Skoda? Sa mai scriu si eu o data "cu cuvintele mele" ce ai spus tu deja doar pentru ca eram de aceeasi parere ca si tine?
Citeste mai cu atentie ce am scris, nu ma "agat" de bord ci de modul tau de "a da in cap" omului atunci cand parerea lui nu coincide cu a ta (Ceausescu a murit in 89' si dupa atatia ani cred avem dreptul la opinii personale si libera exprimare). Argumenteaza cand te contrezi cu cineva nu lua omul "la misto".
Poate am eu pretentii prea mari, dar mi se pare ca un moderator si membru vechi al forumului ar trebui sa fie mai obiectiv si mai echilibrat.
Da, mai citesc destul de multe. Crezi ca nu mi-am facut temele Domn' Profesor?
Ce vroiai sa sau copy & paste la ce ai scris tu despre ESP la Skoda? Sa mai scriu si eu o data "cu cuvintele mele" ce ai spus tu deja doar pentru ca eram de aceeasi parere ca si tine?
Citeste mai cu atentie ce am scris, nu ma "agat" de bord ci de modul tau de "a da in cap" omului atunci cand parerea lui nu coincide cu a ta (Ceausescu a murit in 89' si dupa atatia ani cred avem dreptul la opinii personale si libera exprimare). Argumenteaza cand te contrezi cu cineva nu lua omul "la misto".
Poate am eu pretentii prea mari, dar mi se pare ca un moderator si membru vechi al forumului ar trebui sa fie mai obiectiv si mai echilibrat.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori