Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mar Aug 23, 2011 9:18 am

Aseara am pus pe cineva sa actioneze pedala ambreiajului si eu am bagat capul sub capota si nu se aude nici un zgomot la cilindrul acela care impinge furca ambreiajului, zgomotul(un scartait mai gros sa zic asa) se auzea undeva sub parbriz in zona unde este pedala de ambreiaj, deci foarte probabi lsda fie de la pedala. Sper sa fie doar asta problema si nu cum zicea Apple. O sa vad in octombrie ce zic baietii din service la revizie.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mar Aug 23, 2011 10:15 am

Flipper, tu te-ai uitat la cilindrul receptor sau slave cylinder. Pedala actioneaza o alta pompa, cea principala sau master cylinder.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Aug 23, 2011 11:29 am

Iar aia e localizata exact acolo unde auzi tu zgomotul

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mie Aug 24, 2011 8:05 am

Aseara am mai investigat problema si e posibi lsa fie de la acel cilindru. M-am bagat sub volan si am va zut ca pedala are un arc sanatos plin de vaselina deci e cam exclus sa fie de la pedala. Pedala actioneaza o tija care probabil duce in acea pompa. Daca apas sau eliberez pedala extrem de incet zgomotul nu se aude insa daca o actionez ceva mai rapid(actionare normala) zgomotul se aude si parca si agata putin pedala. Voi ce parere aveti ma mai tine 2 luni pana la revizie sau e o problema care trebuie rezolvata urgent, sau e ceva normal datorita uzurii normale?

Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 6:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Mie Aug 24, 2011 9:46 am

Am si eu o problema la 2.0 DI-D -ul meu... cand dau cu spatele sau cand plec dintr-a-ntaia se aude un bocanit destul de enervant. Parca unii dintre voi ati mai avut problema asta, sau ma insel eu?

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mie Aug 24, 2011 10:58 am

Posibil jocuri la articulatiile rotilor(bielete, bucse, brate, amortizoare, etc).

Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 6:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Mie Aug 24, 2011 11:00 am

Nu cred ca e asta. Parca era nush ce la placa de presiune sau asa. Stiu ca citisem ceva acum ceva timp pe forum, am cautat dar n-am mai gasit.

Avatar utilizator
Mau
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 21, 2007 4:56 pm

Mesaj de Mau » Vin Sep 02, 2011 10:14 am

Salutare,

@Flipper in urma cu ceva timp am avut o problema cu un senzor de presiune de pe admisie si am dus masina in service, pe langa asta am reclamat si eu un scartait la actionarea pedalei de ambreiaj si, la fel ca si mine, mecanicii si inginerul de la receptie au crezut ca poate fi rezolvat prin degresare si ungerea mecanismului pedalei. Cand a iesit masina zgomotul persista si a aruncat o privire si seful de tura care a zis ca trebuie curatat si gresat rulmentul de presiune - mi-am dat acordul si problema s-a rezolvat. Cand am scos definitiv masina din service am inteles (de la mecanic) ca erau ceva depuneri de rugina???? si mizerie.


Masina este un Lancer Invite din 2008 si avea 72000km la momentul respectiv.

Avatar utilizator
Brutus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 04, 2008 11:39 am

Mesaj de Brutus » Dum Sep 04, 2011 10:24 pm

PROBLEMA: de 2 saptamani merg fara AC, este cumplit.... Initial mi-a fost inlocuit nu-stiu-ce regulator (appx 400 ron) si am rezolvat problema ... pentru 12 ore

Evident am revenit la service, baietii au dedus ca ventilatorul nu functioneaza cum trebuie (desi ca si proba l-au pus pe direct si mergea ok) si ca din cauza asta se arde regulatorul. Nu ca nu i-as crede, dar in afara de faptul ca ventilatorul costa cam 900 ron, nici nu am garantia ca apoi va functiona totul ok, si NICI NU ESTE IN STOC IN TARA.

Nu s-au vandut oare suficiente masini incat sa avem si "noi" ceva piese pe stoc???

In fine, intrebarea mea era: s-a mai confruntat cineva cu problema de functionare climatizare?

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Lun Sep 05, 2011 5:18 pm

Salut,
acum o luna eu m-am confruntat cu aceeasi problema.
In primul rand trebuie curatat ventilatorul, deoarece pe axul acestuia se dupune mizerie si intr-adevar iti arde regulatorul.

Scoti ventilatorul ...carcasa aia mare si alba/ demontezi paletele / ramai cu motorul care o sa vezi ca este capsulat(sigilat)...faci un romanism si desigilezi motorul. O sa vezi ca pe axul motorului sunt depuneri de praf care ingreuneaza invartirea lui si de acolo se arde si acel regulator.
Daca ai nevoie de mai multe informatii da-mi un prv si iti explic mai exact sau daca esti din Bucuresti te pot trimite la mecanicul care mi-a curatat si mie axul.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori