Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
Da ce-i asa greu de inteles? Am avut problema asta de mult la un Oltcit care avea membrana de la pompa cred fisurata. Se scurgea benzina din pompa in timp si sistemul nu mai era amorsat. Si ori o amorsam manual sau dadeam la cheie pana se umplea iar. Si la Daciile alea vechi stiu ca era o "maneta" micuta pe care tot apasai sa amorsezi pompa daca nu mai tinea benzina in ea. Si nu nu se umple motorul cu benzina invers...evident doar pompa ramane amorsata.
De ceva vreme am sesizat un scartait la pedala de ambreiaj in prima parte a cursei mai precis pe portiunea de cursa moarta. Scartaitul se aude si la ambreiere si la debraiere. Sper sa nu fie ceva grav am sa sesizez la revizie peste 2 luni ca nu am timp sa ma duc la service mai devreme doar pt atat. Sper ca acel scartait sa vina de la mecanismul pedalei si nu de la pompa sau altceva din mecanismul ambreiajului. A mai avut cineva problema asta?
1. Terminati cu timpeniile! WD40 NU SE FOLOSESTE LA GRESAT!!!! WD40 se foloseste la descarcerat suruburi si alte chestii intepenite, pentru gresare folositi vaselina sau spray cu vaselina. Daca folositi WD40 pentru gresat, veti avea surpriza ca dupa o scurta perioada de vreme sa observati ca simptomele s-au inrautatit.
2. Amortizorul de obicei bate, nu scirtiie. Verifica bucsile, verifica culisantii etrierului, verifica tampoanele tobei, verifica protectia anti-praf de pe amortizor si bieletele barii stabilizatoare. Nu stiu daca exista rulment si flansa la amortizoarele spate ale Lancerului X. Daca da, verificate si alea.
2. Amortizorul de obicei bate, nu scirtiie. Verifica bucsile, verifica culisantii etrierului, verifica tampoanele tobei, verifica protectia anti-praf de pe amortizor si bieletele barii stabilizatoare. Nu stiu daca exista rulment si flansa la amortizoarele spate ale Lancerului X. Daca da, verificate si alea.
Rascumpara-ti greseala cu niste spray cu vaselina Si eu am comis-o la inceput, dadeam cu WD-40 peste tot, era bun la toate. Gresat, degresat, eliberat suruburi intepenite, dat in mufe, sters lipici de la stickere, orice. Pana cand am observat ca in unele aplicatii efectul nu prea persista...iar in altele facea si mai rau. Asa ca am acum portbagajul plin de spray-uri de degresat, de contact, cu vaselina, de curatat senzori si clapeta, pt cabluri de usa, mai am si vaselina intr-un borcanel.. asta e..nu exista ceva bun la toate.
QUOTE (Marty @ Aug 22 2011, 01:31 PM) 2. Amortizorul de obicei bate, nu scirtiie. Verifica bucsile, verifica culisantii etrierului, verifica tampoanele tobei, verifica protectia anti-praf de pe amortizor si bieletele barii stabilizatoare. Nu stiu daca exista rulment si flansa la amortizoarele spate ale Lancerului X. Daca da, verificate si alea.
mersi, bucsaraia a fost schimbata, ramane sa verific restul chestiilor amintite de tine. multumesc. ca fapt divers, vreun an si jumatate, masina a fost folosita pe un drum denivelat la greu (dar fara gropi).
mersi, bucsaraia a fost schimbata, ramane sa verific restul chestiilor amintite de tine. multumesc. ca fapt divers, vreun an si jumatate, masina a fost folosita pe un drum denivelat la greu (dar fara gropi).
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori