Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Sâm Aug 20, 2011 4:36 pm

Da ce-i asa greu de inteles? Am avut problema asta de mult la un Oltcit care avea membrana de la pompa cred fisurata. Se scurgea benzina din pompa in timp si sistemul nu mai era amorsat. Si ori o amorsam manual sau dadeam la cheie pana se umplea iar. Si la Daciile alea vechi stiu ca era o "maneta" micuta pe care tot apasai sa amorsezi pompa daca nu mai tinea benzina in ea. Si nu nu se umple motorul cu benzina invers...evident doar pompa ramane amorsata.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Dum Aug 21, 2011 9:29 pm

Daca tie ti se pare usor de inteles comparatia intre o masina moderna cu sistem de injenctie, de citeva luni vechime, cu 3000 de km. la bord, si un Oltcit obosit, dotat cu carburator......

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Aug 22, 2011 7:26 am

De ceva vreme am sesizat un scartait la pedala de ambreiaj in prima parte a cursei mai precis pe portiunea de cursa moarta. Scartaitul se aude si la ambreiere si la debraiere. Sper sa nu fie ceva grav am sa sesizez la revizie peste 2 luni ca nu am timp sa ma duc la service mai devreme doar pt atat. Sper ca acel scartait sa vina de la mecanismul pedalei si nu de la pompa sau altceva din mecanismul ambreiajului. A mai avut cineva problema asta?

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Lun Aug 22, 2011 9:07 am

Se rezolva cu spray WD-40

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Lun Aug 22, 2011 10:51 am

nu se rezolva cu WD-40, este cilindrul de ambreiaj si conducta aferenta cu probleme. Mai precis conducta datorita presiunii a capatat joc in clema care o prinde de cilindrul de ambreiaj. Se rezolva pe garantie, teoretic.

Avatar utilizator
balishag
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 07, 2008 11:21 am

Mesaj de balishag » Lun Aug 22, 2011 11:11 am

mie imi scartaie spatele masinii...amortizorul spate stanga...poate nu mai are gaz?! (daca e pe gaz/ ulei)

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Aug 22, 2011 1:31 pm

1. Terminati cu timpeniile! WD40 NU SE FOLOSESTE LA GRESAT!!!! WD40 se foloseste la descarcerat suruburi si alte chestii intepenite, pentru gresare folositi vaselina sau spray cu vaselina. Daca folositi WD40 pentru gresat, veti avea surpriza ca dupa o scurta perioada de vreme sa observati ca simptomele s-au inrautatit.

2. Amortizorul de obicei bate, nu scirtiie. Verifica bucsile, verifica culisantii etrierului, verifica tampoanele tobei, verifica protectia anti-praf de pe amortizor si bieletele barii stabilizatoare. Nu stiu daca exista rulment si flansa la amortizoarele spate ale Lancerului X. Daca da, verificate si alea.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Lun Aug 22, 2011 2:41 pm

Am intampinat aceeasi problema ca cea a colegului Flipper si cu pulverizarea spray-ului la articulatia pedalei s-a rezolvat..
in fine, eu doar am sugerat o solutie simpla de rezolvare a problemei, fiecare face cum crede de cuviinta..

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Aug 22, 2011 2:46 pm

Rascumpara-ti greseala cu niste spray cu vaselina Si eu am comis-o la inceput, dadeam cu WD-40 peste tot, era bun la toate. Gresat, degresat, eliberat suruburi intepenite, dat in mufe, sters lipici de la stickere, orice. Pana cand am observat ca in unele aplicatii efectul nu prea persista...iar in altele facea si mai rau. Asa ca am acum portbagajul plin de spray-uri de degresat, de contact, cu vaselina, de curatat senzori si clapeta, pt cabluri de usa, mai am si vaselina intr-un borcanel.. asta e..nu exista ceva bun la toate.

Avatar utilizator
balishag
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 07, 2008 11:21 am

Mesaj de balishag » Lun Aug 22, 2011 3:20 pm

QUOTE (Marty @ Aug 22 2011, 01:31 PM) 2. Amortizorul de obicei bate, nu scirtiie. Verifica bucsile, verifica culisantii etrierului, verifica tampoanele tobei, verifica protectia anti-praf de pe amortizor si bieletele barii stabilizatoare. Nu stiu daca exista rulment si flansa la amortizoarele spate ale Lancerului X. Daca da, verificate si alea.

mersi, bucsaraia a fost schimbata, ramane sa verific restul chestiilor amintite de tine. multumesc. ca fapt divers, vreun an si jumatate, masina a fost folosita pe un drum denivelat la greu (dar fara gropi).

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori