Lancer Ralliart Sedan Vs. Bmw 320d
- las ruinas
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm
Da. Si se simt destul de bine.
Am facut anterior un test drive de o saptamana si m-am lamurit in diferite conditii cum se "misca" masina. Un mare plus e dat de cutia steptronic cu 8 rapoarte, cu posibilitate de mod sport, sport+ si padele. Este foarte rafinata si stie sa se adapteze perfect motorului.
Am facut anterior un test drive de o saptamana si m-am lamurit in diferite conditii cum se "misca" masina. Un mare plus e dat de cutia steptronic cu 8 rapoarte, cu posibilitate de mod sport, sport+ si padele. Este foarte rafinata si stie sa se adapteze perfect motorului.
- las ruinas
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm
QUOTE (the1 @ May 7 2011, 12:03 PM) Test-drive de o saptamana? Wow. Un weekend am mai auzit, dar o saptamana? La ce dealer? Motor AG?
La Cluj. Si inainte am facut unul aproape la fel cu seria 3.
A fost o diferenta imensa intre relatia cu dealerul BMW fata de Mitsu. Am mai discutat lucrul acesta si nu vreau sa-l reiau. Cert este ca a fost factorul determinant in alegerea masinii.
La Cluj. Si inainte am facut unul aproape la fel cu seria 3.
A fost o diferenta imensa intre relatia cu dealerul BMW fata de Mitsu. Am mai discutat lucrul acesta si nu vreau sa-l reiau. Cert este ca a fost factorul determinant in alegerea masinii.
- las ruinas
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm
QUOTE (las ruinas @ May 4 2011, 02:02 PM) Ma bucur ca aveti satisfactii de genul asta. S-ar putea insa sa nimeriti un BMW seria 3 care sa aiba multe sute de cai si sa nu vrea sa ramana in oglinda retrovizoare... Si nici pe ala nu-l veti putea deosebi de o seria 3 banala. Oricum, pentru mine lucrurile astea nu conteaza. Daca ai o masina mai "tare" si poti sa-i lasi pe altii in spate nu te face cu nimic mai bun. Nici ca sofer, nici ca persoana. Eu m-am simtit foarte bine si cand am condus Oltcit sau Tico, desi m-au depasit destui cu BMW sau Evo. Daca chiar vrei sa demonstrezi ca esti mai bun pilot, trebuie mers pe circuit, cu masini identice. Restul pot fi reduse la niste lucruri simple: care are masina mai tare (in general, care are bani mai multi) merge mai tare si e mai "barbat".
Referitor la cat de des vedem anumite masini, la mine nu mai e vorba de seria 3 ci de seria 5 noua, care nu e asa frecventa, cel putin deocamdata. Daca vor fi mai multe, asta e. Important e sa imi placa mie masina si sa ma simt bine in ea.
Ralliartul este o super masina. Va felicit pe cei care ati luat-o si va doresc sa va bucurati de ea. Astept sa ma depasiti. Va promit ca va salut cu farurile!
Si eu am vrut-o, dar, pana la urma am considerat ca, la ce-mi trebuie mie acum, e mai OK BMW-ul. Sunt avantaje si dezavantaje. De aceea am si deschis topicul.
asa e , doar ca bmw ala care are peste 240 cp si sa aiba tot ce are ralliartul pe el din ce stiu eu sare de 40 000 ,sa nu uitam ca motorul nu o sa fie de 2000 si platim si impozit destul de mult ...
calitate ,performante =pret aici cred ca mitsu bate bmw
Referitor la cat de des vedem anumite masini, la mine nu mai e vorba de seria 3 ci de seria 5 noua, care nu e asa frecventa, cel putin deocamdata. Daca vor fi mai multe, asta e. Important e sa imi placa mie masina si sa ma simt bine in ea.
Ralliartul este o super masina. Va felicit pe cei care ati luat-o si va doresc sa va bucurati de ea. Astept sa ma depasiti. Va promit ca va salut cu farurile!
Si eu am vrut-o, dar, pana la urma am considerat ca, la ce-mi trebuie mie acum, e mai OK BMW-ul. Sunt avantaje si dezavantaje. De aceea am si deschis topicul.
asa e , doar ca bmw ala care are peste 240 cp si sa aiba tot ce are ralliartul pe el din ce stiu eu sare de 40 000 ,sa nu uitam ca motorul nu o sa fie de 2000 si platim si impozit destul de mult ...
calitate ,performante =pret aici cred ca mitsu bate bmw
o parere.
bmw este strict superior la dotari si finisaje. desi acest nou seria 3 nu este cel mai reusit dintre cate au fost, BMW-ul isi pastreaza caracteristicile de masina germana de lux.
consider BMW-ul mult mai confortabila si mai placuta la condus. aici insa tre sa stii cu ea, ca are tractiune pe spate si tre sa te obisnuiesti cu masina si coportamentul ei. dieselul de la BMW are un cuplu f bun, desi nu are f multi CP, masina trage f bine.
Mits e o forta ceva mai bruta, mai putin stilat decat un BMW. depinde ce va doriti, pana la urma. la 22 de ani alegi ralliart la 32 alegi bmw 320.
bmw este strict superior la dotari si finisaje. desi acest nou seria 3 nu este cel mai reusit dintre cate au fost, BMW-ul isi pastreaza caracteristicile de masina germana de lux.
consider BMW-ul mult mai confortabila si mai placuta la condus. aici insa tre sa stii cu ea, ca are tractiune pe spate si tre sa te obisnuiesti cu masina si coportamentul ei. dieselul de la BMW are un cuplu f bun, desi nu are f multi CP, masina trage f bine.
Mits e o forta ceva mai bruta, mai putin stilat decat un BMW. depinde ce va doriti, pana la urma. la 22 de ani alegi ralliart la 32 alegi bmw 320.
QUOTE (the1 @ Jul 14 2011, 12:44 PM) Corect. Desi, poti avea si 32 si inca sa alegi Ralliart.
las ruinas, ne-ai promis un topic dedicat noului 5ar?
Eu nu as alege Ralliart pentru simplu motiv ca nu ofera combinatia mea favorita, confort+sportivitate. Si am condus si inca conduc niste masini care nu se pot numi sport dar au destui cai.
las ruinas, ne-ai promis un topic dedicat noului 5ar?
Eu nu as alege Ralliart pentru simplu motiv ca nu ofera combinatia mea favorita, confort+sportivitate. Si am condus si inca conduc niste masini care nu se pot numi sport dar au destui cai.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori