Anumite Intrebari Despre Revizie
QUOTE (nini @ Jul 11 2011, 09:23 PM) da sagetile trebuie sa fie cu varful in jos
M-am linistit. Asa stiam si eu, dar aveam impresia ca l-au montat invers. Am verificat si era montat bine.
Usa se da cam de tot jos....incape mana fara probleme.
Si pentru ca o poza face cat 1000 cuvinte, de la colegul nini: http://mitsu.ro/forum/index.php?s=&sho...ost&p=60492
http://mitsu.ro/forum/index.php?act=att ... t&id=11576
M-am linistit. Asa stiam si eu, dar aveam impresia ca l-au montat invers. Am verificat si era montat bine.
Usa se da cam de tot jos....incape mana fara probleme.
Si pentru ca o poza face cat 1000 cuvinte, de la colegul nini: http://mitsu.ro/forum/index.php?s=&sho...ost&p=60492
http://mitsu.ro/forum/index.php?act=att ... t&id=11576
Satul,
Am vazut pe aici impresia generala ca lichidul de frana se schimba la 4 ani sau x0.000 km. Asa cum spunea si Adriancar pe un alt topic, lichidul de frana este higroscopic si in timp acumuleaza apa. Prin acumularea de apa in functionare apar doua efecte:
- Coroziunea componentelor sistemului de franare - ce conduc la blocare pistoane, frecari nedorite, uzura componente - placute/saboti si discuri/tamburi, asta ca sa nu mai vorbim despre situatiile periculoase ce pot aparea de aici;
- Reducerea punctului de fierbere a lichidului de frana. Prin fierbere acesta trece mai repede in stare de vapori, moment in care e ca si cum ati avea aer in sistemul de franare.
De aceea producatorii specifica schimbarea la numar de kilometri sau maxim 2 ani, ca si perioada.
Am vazut pe aici impresia generala ca lichidul de frana se schimba la 4 ani sau x0.000 km. Asa cum spunea si Adriancar pe un alt topic, lichidul de frana este higroscopic si in timp acumuleaza apa. Prin acumularea de apa in functionare apar doua efecte:
- Coroziunea componentelor sistemului de franare - ce conduc la blocare pistoane, frecari nedorite, uzura componente - placute/saboti si discuri/tamburi, asta ca sa nu mai vorbim despre situatiile periculoase ce pot aparea de aici;
- Reducerea punctului de fierbere a lichidului de frana. Prin fierbere acesta trece mai repede in stare de vapori, moment in care e ca si cum ati avea aer in sistemul de franare.
De aceea producatorii specifica schimbarea la numar de kilometri sau maxim 2 ani, ca si perioada.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori