Service story
Helloooo,oameni buni !!! E fantastic cum va porniti unul pe altul sa aruncati cu noroi !!! Poate sa nu mearga treaba bine o data ca sa se stearga toate celelalte lucruri bune care vi s-au intamplat la service...Stiti ca acolo lucreaza oameni nu robotei si se straduiesc sa rezolve totul cat mai bine...ca nu reusesc intotdeauna,asta e altceva, ca numai cine nu munceste nu greseste dar poate exista si explicatii pt asta...Din pacate oamenii aceia sunt mult prea stressati si muncesc mult prea mult ca sa mai poata pierde timp si pe forumuri asa ca nici macar drept la replica nu mai au...
Am luat problema in maini: 1.Vreti sa stati langa masina si nu sunteti lasati...oare de ce?! Din acelasi motiv pt care nu stati langa nevasta cand naste:pt ca unii dintre voi n-ar suporta asta...e un proces urat si dureros.Unii isi iubesc masina prea mult ca sa suporte s-o vada despicata in doua si luand la ciocane...
2.Service prea mic depasit de numarul crescand al clientilor:exista un proiect de marire a service-ului care e deja pus in practica...In plus s-a deschis service-ul nr. 2 din Berceni, poftiti si acolo! Se fac angajari de personal suplimentar.
3.Articolul din 'Romania Libera': presa noastra dornica sa vanda ...si cel mai bine se vinde mizeria ca daca ar scrie ce bine si frumos e la M Car probabil ca n-ar cumpara nimeni...Domnul ziarist a sunat la seful de service si a cerut imperativ detalii si pe un ton nepoliticos asa ca a fost trimis la plimbare...asta era si intentia lui...Sunt interese mult mai mari aici...
Si cu asta ma opresc...astept sa aruncati cu pietre!
P.S nu lucrez la M Car dar cunosc situatia de acolo si am oaresice implicatie emotionala...
Am luat problema in maini: 1.Vreti sa stati langa masina si nu sunteti lasati...oare de ce?! Din acelasi motiv pt care nu stati langa nevasta cand naste:pt ca unii dintre voi n-ar suporta asta...e un proces urat si dureros.Unii isi iubesc masina prea mult ca sa suporte s-o vada despicata in doua si luand la ciocane...
2.Service prea mic depasit de numarul crescand al clientilor:exista un proiect de marire a service-ului care e deja pus in practica...In plus s-a deschis service-ul nr. 2 din Berceni, poftiti si acolo! Se fac angajari de personal suplimentar.
3.Articolul din 'Romania Libera': presa noastra dornica sa vanda ...si cel mai bine se vinde mizeria ca daca ar scrie ce bine si frumos e la M Car probabil ca n-ar cumpara nimeni...Domnul ziarist a sunat la seful de service si a cerut imperativ detalii si pe un ton nepoliticos asa ca a fost trimis la plimbare...asta era si intentia lui...Sunt interese mult mai mari aici...
Si cu asta ma opresc...astept sa aruncati cu pietre!
P.S nu lucrez la M Car dar cunosc situatia de acolo si am oaresice implicatie emotionala...
Salut ramses,
Cand cineva vorbeste frumos, nu intrece masura si nu intra pe forum doar ca sa lanseze atacuri...cu siguranta o sa aiba parte si de un dialog civilizat.
Am inteles ce vrei tu sa spui.
Probabil o sa crezi ca glumesc, dar si eu am fost implicat in niste "maruntisuri" pe acolo, iar implicarea...a fost din partea mea...si nu numai emotionala....
Si la Universitate Craiova m-am implicat emotional si degeaba, tin cu ei in continuare, dar dupa ce picasera in B vere, nu am mai urmarit meciuri de fotbal.
1. Personal am fost lasat sa stau langa masina. Offf mai bine nu ma lasau, si nu e vorba de acel "proces urat si dureros" la care faci referire ) (aici ai fost simpatic cum ai pus problema).
Mai bine citeste povestile expuse de mine in aria asta si spune-mi unde am exagerat, unde am gresit, unde am fost nedrept, obtuz...
Am mai avut masini, am mai umblat prin service-uri...mi se rupea si de masina si de service, faceam scandal cand era ceva in neregula, dar uitam pana a doua zi.
Mcar mi-a facut o impresie buna la inceput, atitudine, profesionalism...aproape tot, si cat timp am dat acolo peste Dl. Man lucrurile au fost cat de cat OK. Ulterior am avut "surprize" pe banda rulanta in conditiile in care ma cunosteam cam cu toata lumea de pe acolo.
Totul are o limita!
Pacat de unele persoane de acolo care sunt OK!
Altele in schimb dau dovada de o nesimtire exemplara...
In service se munceste pe rupte, nu zice nimeni ca nu ar fi asa, dar asta e o problema interna, pe mine nu ma priveste acest lucru. Sa se apuce de fotbal. Dar si in fotbal degeaba alergi daca nu marchezi si niste goluri. Sau poate ca in cazul meu erau deja marcate, mi-am ales prost momentul.
Am avut si niste experiente OK, dar prea, prea putine, experiente care m-au facut sa revin de fiecare data increzator in service, degeaba.
Repet, citeste cele de mai sus, experiente din service...
Drept la replica ?
Ramses, baietii au drept la replica, nu e nevoie de forum pentru asta, tin minte ca odata chiar am cerut insistent sa mi se arate baiatu' ala care...tocmai d-aia, sa-i dau dreptul la replica.
De fiecare data, dupa lucrare, suna o tipa, ii explic, noteaza si...gata, subiectul e inchis.
Alteori am trimis email. Degeaba.
Niciodata nu mi s-a raspuns, unii chiar simuleaza bine ca isi fac treaba...
Nu m-am dus cu probleme complexe, au fost maruntisuri si in 95% din situatii a trebuit sa revin, afirmatia amabila "Daca aveti probleme, reveniti" fiind deja certitudine.
Greseli ?
Au noroc ca sunt in RO, altfel ar fi fost eliminati pana acum la ce gafe fac. La masina mea nu s-au facut greseli, s-au facut gafe...e o diferenta.
2. In Expozitiei eu nu mai am ce cauta. Imi voi incerca norocul in Berceni. Voi incerca sa fiu curajos pentru ca de ce iti e frica, nu scapi.
3. Fum fara foc nu iese si da, presa e mizerabila, dar daca nu ar fi ea, OPC, MM Europe si forumul asta, ar fi fost jale.
Numai bine!
Cand cineva vorbeste frumos, nu intrece masura si nu intra pe forum doar ca sa lanseze atacuri...cu siguranta o sa aiba parte si de un dialog civilizat.
Am inteles ce vrei tu sa spui.
Probabil o sa crezi ca glumesc, dar si eu am fost implicat in niste "maruntisuri" pe acolo, iar implicarea...a fost din partea mea...si nu numai emotionala....
Si la Universitate Craiova m-am implicat emotional si degeaba, tin cu ei in continuare, dar dupa ce picasera in B vere, nu am mai urmarit meciuri de fotbal.
1. Personal am fost lasat sa stau langa masina. Offf mai bine nu ma lasau, si nu e vorba de acel "proces urat si dureros" la care faci referire ) (aici ai fost simpatic cum ai pus problema).
Mai bine citeste povestile expuse de mine in aria asta si spune-mi unde am exagerat, unde am gresit, unde am fost nedrept, obtuz...
Am mai avut masini, am mai umblat prin service-uri...mi se rupea si de masina si de service, faceam scandal cand era ceva in neregula, dar uitam pana a doua zi.
Mcar mi-a facut o impresie buna la inceput, atitudine, profesionalism...aproape tot, si cat timp am dat acolo peste Dl. Man lucrurile au fost cat de cat OK. Ulterior am avut "surprize" pe banda rulanta in conditiile in care ma cunosteam cam cu toata lumea de pe acolo.
Totul are o limita!
Pacat de unele persoane de acolo care sunt OK!
Altele in schimb dau dovada de o nesimtire exemplara...
In service se munceste pe rupte, nu zice nimeni ca nu ar fi asa, dar asta e o problema interna, pe mine nu ma priveste acest lucru. Sa se apuce de fotbal. Dar si in fotbal degeaba alergi daca nu marchezi si niste goluri. Sau poate ca in cazul meu erau deja marcate, mi-am ales prost momentul.
Am avut si niste experiente OK, dar prea, prea putine, experiente care m-au facut sa revin de fiecare data increzator in service, degeaba.
Repet, citeste cele de mai sus, experiente din service...
Drept la replica ?
Ramses, baietii au drept la replica, nu e nevoie de forum pentru asta, tin minte ca odata chiar am cerut insistent sa mi se arate baiatu' ala care...tocmai d-aia, sa-i dau dreptul la replica.
De fiecare data, dupa lucrare, suna o tipa, ii explic, noteaza si...gata, subiectul e inchis.
Alteori am trimis email. Degeaba.
Niciodata nu mi s-a raspuns, unii chiar simuleaza bine ca isi fac treaba...
Nu m-am dus cu probleme complexe, au fost maruntisuri si in 95% din situatii a trebuit sa revin, afirmatia amabila "Daca aveti probleme, reveniti" fiind deja certitudine.
Greseli ?
Au noroc ca sunt in RO, altfel ar fi fost eliminati pana acum la ce gafe fac. La masina mea nu s-au facut greseli, s-au facut gafe...e o diferenta.
2. In Expozitiei eu nu mai am ce cauta. Imi voi incerca norocul in Berceni. Voi incerca sa fiu curajos pentru ca de ce iti e frica, nu scapi.
3. Fum fara foc nu iese si da, presa e mizerabila, dar daca nu ar fi ea, OPC, MM Europe si forumul asta, ar fi fost jale.
Numai bine!
Cristi,am citit tot inainte de a posta,chiar si pe masini.ro...nu vreau sa te supar dar chiar ca-s 'maruntisuri' ce ai semnalat tu la masina ex.un chitait,un mecanic care s-a aplecat peste bord si a zgariat masina cu cureaua :shock: ...e adevarat ca fiind client vechi te asteptai sa-ti acorde mai multa atentie dar iti spun din experienta, caci lucrez cu publicul,cand vezi un client prea des si cu probleme 'mici' ai tendinta sa-l cam expediezi in cele din urma pe motiv de carcoteala
In alta ordine de idei ti se pare ca lucrurile merg mai prost de cand s-a schimbat seful de service?! Nu cumva coincide cu cresterea volumului de munca si cu schimbarile ce au avut loc la M Car?! Eu nu zic sa renunti 'sa te mai uiti la meciurile de fotbal'...e o perioada de schimbari la ei,ai putina rabdare ca lucrurile sa se aseze...
Am intervenit aici pt ca nu-mi placea deloc aerul pesimist si acuzatiile in lant ,mai ales ca stiu ca oamenii aia lucreaza zi lumina,pe branci, dar service-ul mult subdimensionat si lipsa temporara de personal (datorita deschiderii si serv. din Berceni) aproape ca i-au pus la pamant...
E un service mic dar in care se pune mult suflet si oamenii sunt ff corecti,daca vreti comparatii poate mergeti la case mai mari sa vedeti acolo lipsa de implicare,habarnism si tratat clientul cu dosu'...sa vedeti ce programari fac aia din 2 in 3 luni...
In alta ordine de idei ti se pare ca lucrurile merg mai prost de cand s-a schimbat seful de service?! Nu cumva coincide cu cresterea volumului de munca si cu schimbarile ce au avut loc la M Car?! Eu nu zic sa renunti 'sa te mai uiti la meciurile de fotbal'...e o perioada de schimbari la ei,ai putina rabdare ca lucrurile sa se aseze...
Am intervenit aici pt ca nu-mi placea deloc aerul pesimist si acuzatiile in lant ,mai ales ca stiu ca oamenii aia lucreaza zi lumina,pe branci, dar service-ul mult subdimensionat si lipsa temporara de personal (datorita deschiderii si serv. din Berceni) aproape ca i-au pus la pamant...
E un service mic dar in care se pune mult suflet si oamenii sunt ff corecti,daca vreti comparatii poate mergeti la case mai mari sa vedeti acolo lipsa de implicare,habarnism si tratat clientul cu dosu'...sa vedeti ce programari fac aia din 2 in 3 luni...
Ramses, cu "si eu am fost implicat in niste "maruntisuri" pe acolo" nu m-am referit la mici problemele aparute la masina.
...
E foarte adevarat ca in service m-am dus cu maruntisuri si tocmai pentru faptul ca sunt maruntisuri ar fi trebuit sa aiba finalizare din prima sau din a doua.
Aia cu baiatul care s-a aplecat peste prag si l-a zgariat cu catarama de la curea, e veche si nu se referea la mcar, e vorba de o firma care mi-a montat subwooferul + amplifcatorul, baiatul incerca sa traga niste cabluri pe sub bord, samd.
Am si persoane care pot confirma...
Uite, vezi ce face neatentia la citit ? Dar neatentia la locul de munca ?
Tu ai citit o chestie, nu ai fost atent, ai citit printre randuri (e si mult de citit) si a rezultat o informatie falsa prezentat intr-un mod amuzant de catre tine. Adica baiatu' asta inventeaza ozn-uri.... )
Dar p-aia in care mi-au zgariat toata masina la spalatoria "cu buretele" (acum e fara atingere) nu ai sesizat-o.
Sau "Poveste barii".
Ramses, e vorba de un spoiler si de cateva drumuri in service, ok ?
O lucrare de 14 mil. ani achitati de asigurari. Adica nu ceva pe garantie si gratis...Si tot nu e OK.
Adica daca masina nu ajunge in situatia sa fie adusa pe platforma in service, nu e ceva serios.
Cam asa se pune problema nu ?
E ca la spital, cat timp esti pe picioare nu ai nimic.
Sa incep sa-si dau exemple de afara ?
La preturi ne-am aliniat, in rest gasim scuze.
E un cerc vicios, fiecare dealer/service cand nu mai are argumente incheie prin afirmatii de genul: "la noi e super, sa mergeti D-voastra la ... sa vedeti cum e, ca e mult mai rau ".
Pe afara nu am auzit asa ceva.
La noi e vorba de mentalitate, obraz gros, nimeni nu recunoaste nimic, minciuna, samd.
Toti taranii sunt patroni...
De fapt cam asta e problema.
Nu se recunoaste din prima o problema mai critica, la noi sunt experti in a gasi explicatii.
Daca mi-ai citit posturile ai fi observat ca opiniile mele variaza de la pozitiv la negativ si sunt raportate la situatia descrisa, de fiecare data am incercat sa imi explic si sa explic ca da, sunt aglomerati, sunt probleme temporare, samd.
La un moment dat am renuntat sa-mi mai explic ceva sau sa sper la mai bine, nici macar nu sunt suparat, nici nu mai ma intereseaza, dar cel putin pot sa ma amuz pe seama prostiile pe care le fac, descrise de unul sau altul.
Cu siguranta, cand o sa fiu multumit in urma unei lucrari, atat imediat cat si la o luna dupa lucrare...o sa poti citi aici si lucruri care or sa-ti placa.
Uite, imi vine sa plang de fericire numai la gandul ca ar putea veni si o astfel de zi.
O zi buna!
...
E foarte adevarat ca in service m-am dus cu maruntisuri si tocmai pentru faptul ca sunt maruntisuri ar fi trebuit sa aiba finalizare din prima sau din a doua.
Aia cu baiatul care s-a aplecat peste prag si l-a zgariat cu catarama de la curea, e veche si nu se referea la mcar, e vorba de o firma care mi-a montat subwooferul + amplifcatorul, baiatul incerca sa traga niste cabluri pe sub bord, samd.
Am si persoane care pot confirma...
Uite, vezi ce face neatentia la citit ? Dar neatentia la locul de munca ?
Tu ai citit o chestie, nu ai fost atent, ai citit printre randuri (e si mult de citit) si a rezultat o informatie falsa prezentat intr-un mod amuzant de catre tine. Adica baiatu' asta inventeaza ozn-uri.... )
Dar p-aia in care mi-au zgariat toata masina la spalatoria "cu buretele" (acum e fara atingere) nu ai sesizat-o.
Sau "Poveste barii".
Ramses, e vorba de un spoiler si de cateva drumuri in service, ok ?
O lucrare de 14 mil. ani achitati de asigurari. Adica nu ceva pe garantie si gratis...Si tot nu e OK.
Adica daca masina nu ajunge in situatia sa fie adusa pe platforma in service, nu e ceva serios.
Cam asa se pune problema nu ?
E ca la spital, cat timp esti pe picioare nu ai nimic.
Sa incep sa-si dau exemple de afara ?
La preturi ne-am aliniat, in rest gasim scuze.
E un cerc vicios, fiecare dealer/service cand nu mai are argumente incheie prin afirmatii de genul: "la noi e super, sa mergeti D-voastra la ... sa vedeti cum e, ca e mult mai rau ".
Pe afara nu am auzit asa ceva.
La noi e vorba de mentalitate, obraz gros, nimeni nu recunoaste nimic, minciuna, samd.
Toti taranii sunt patroni...
De fapt cam asta e problema.
Nu se recunoaste din prima o problema mai critica, la noi sunt experti in a gasi explicatii.
Daca mi-ai citit posturile ai fi observat ca opiniile mele variaza de la pozitiv la negativ si sunt raportate la situatia descrisa, de fiecare data am incercat sa imi explic si sa explic ca da, sunt aglomerati, sunt probleme temporare, samd.
La un moment dat am renuntat sa-mi mai explic ceva sau sa sper la mai bine, nici macar nu sunt suparat, nici nu mai ma intereseaza, dar cel putin pot sa ma amuz pe seama prostiile pe care le fac, descrise de unul sau altul.
Cu siguranta, cand o sa fiu multumit in urma unei lucrari, atat imediat cat si la o luna dupa lucrare...o sa poti citi aici si lucruri care or sa-ti placa.
Uite, imi vine sa plang de fericire numai la gandul ca ar putea veni si o astfel de zi.
O zi buna!
Avand in vedere ca si eu am aruncat cu noroi si pe buna dreptate,iti raspunde la afirmatiile tale.Lipsa de personal e in toate domeniile nu numai in cel auto.Salariile mici cu care sunt platiti sunt un factor important in migrarea oamenilor de la un service in altul.Despre presa stiu si eu ca sunt angajati sa exagereze dar tind sa cred ca ce s-a prezentat acolo are un dram de adevar.Faptul ca deschiderea unui nou service i-a "pus la pamant" arata faptul ca managementul este destul de slab si e facut in principal de baieti care schimba companiile o data pe an si care distrug tot in cale.Dar,cum zicea si Cristi, asta nu e treaba noastra.Am platit un ban pe masina si pe serviciile din perioada garantiei si ei trebuie sa le efectueze la cele mai inalte standarde.In vest, cine greseste,plateste.La noi,gresesc la ordinea zilei dar nimeni nu ia masuri.Stim cu totii cum se fac programarile la alte serviceuri si nici nu se vede vreo imbunatatire a serviciilor prea curand.Dar nu-i nimic,usor usor se va ajunge si la procese pe care le vor pierde si cand o sa realizeze ca primesc bani din cumpararea de masini si ii pierd din cauza service-ului vor lua si masuri.
O.k Cristi asa e ,recunosc ca nu am prea aprofundat post-urile tale pt. ca le-am citit aseara pe toate gramada si poate n-am retinut totul foarte exact...Nota generala este insa pesimista ceea ce m-a si determinat sa postez...Imi pare rau ca sunteti dezamagiti,unii pe buna dreptate...dar nu exista padure fara uscaturi,asa ca nu-i puteti baga pe toti in aceeasi oala...
Damutz nu-i mai plange pe mecanici, ca nu au salariile atat de mici...sunt oricum mai mari decat ale unui medic de spital, de exemplu... lipsa de personal se datoreste migrarii unora dintre ei catre service-ul din Berceni si nu plecarii catre alte service-uri... si e temporara...
Cat despre articolul din ziar:e vorba de un client,fost sofer de curse ,care si-a bagat piciorul in ea de masina (ca la curse) a busit ambreiajul si a venit cu tupeu sa ceara garantie...ca daca e in garantie poti s-o izbesti si-n copac,n-au decat sa-ti dea una noua,nu?! Greseala a fost ca i s-a dat pana la urma garantie pt aplanarea conflictului ceea ce a facut sa para ca tot clientul saracu' avea dreptate :evil:,greseala speculata apoi de presa cu varf si indesat...
Managementul nu-i facut de oameni slabi si nici din cei care schimba des companiile...sunt oameni cu pregatire tehnica deosebita si cu experienta dar poate nu sunt atat de pregatiti pt a gestiona mereu corect relatiile cu clientii si cu presa.
Damutz nu-i mai plange pe mecanici, ca nu au salariile atat de mici...sunt oricum mai mari decat ale unui medic de spital, de exemplu... lipsa de personal se datoreste migrarii unora dintre ei catre service-ul din Berceni si nu plecarii catre alte service-uri... si e temporara...
Cat despre articolul din ziar:e vorba de un client,fost sofer de curse ,care si-a bagat piciorul in ea de masina (ca la curse) a busit ambreiajul si a venit cu tupeu sa ceara garantie...ca daca e in garantie poti s-o izbesti si-n copac,n-au decat sa-ti dea una noua,nu?! Greseala a fost ca i s-a dat pana la urma garantie pt aplanarea conflictului ceea ce a facut sa para ca tot clientul saracu' avea dreptate :evil:,greseala speculata apoi de presa cu varf si indesat...
Managementul nu-i facut de oameni slabi si nici din cei care schimba des companiile...sunt oameni cu pregatire tehnica deosebita si cu experienta dar poate nu sunt atat de pregatiti pt a gestiona mereu corect relatiile cu clientii si cu presa.
Salut Ramses si bine ai venit pe forum. Comparatia cu statul langa masina in service si statul langa nevasta cand naste, este cam deplasata. Pana la urma doctorul cand tine bisturiul in mana nu discuta cu alt medic de meciul de aseara, si cand se intoarce sa vorbeasca cu o asistenta, ii cresteaza nevestei piciorul sau fata. Iar cand iese copilui nu trage de el, hai mai repede ca mai am inca o femeie S-Klasse care naste, si are prioritate. Sa stii ca in State nu te lasa sa stai langa masina, dar nu te supara, Alex aici de pe forum stie cum arata bordul lui dupa ce a trecut pe la service, si noroc cu cineva de la M Car, cineva care se ocupa de standarde, ca i-a rezolvat problema. Adica ti se pare normal sa am bordul zgariat si deplasate diverse pe acolo dupa ce plec de la service? Mie nu. Pesimismul pe care il avem toti este in urma unor patanii din service, nu am facut inca revizia la masina dar imi e frica, recunosc. Am fost de doua ori in service o data nu am ce sa comentez ca erau niste mai mari pe acolo si toti s-au purtat exemplar, dar a doua oara am ramas cu un gust amar, pesemne ca o compensare a primei dati.
Bine v-am gasit pe forum!
2dor nu fi asa sigur ca e deplasata comparatia cu sotia operata;unii medici cand fac operatii de rutina (de ex.cezariana) spun bancuri sau discuta diverse; mai gresesc (Doamne fereste!) ca si ei sunt oameni...dar cu siguranta e stressant cand iti sufla clientul/insotitorul pacientului in ceafa...
Eu stiu,insa ,ca la M Car nu interzice nimeni categoric sa stai langa masina ,desi ar trebui si din motive de protectie a clientului...Din cate am inteles este in proiect si un fel de bar de unde clientul care isi bea cafeaua sa vada si in hala asa cum se practica afara.
Nu,nu mi se pare normal sa duc masina cu un defect si s-o iau cu altul din pricina unui mecanic incompetent sau neatent sau superficial...e inadmisibil...se discuta cu seful si cine greseste plateste...
2dor nu fi asa sigur ca e deplasata comparatia cu sotia operata;unii medici cand fac operatii de rutina (de ex.cezariana) spun bancuri sau discuta diverse; mai gresesc (Doamne fereste!) ca si ei sunt oameni...dar cu siguranta e stressant cand iti sufla clientul/insotitorul pacientului in ceafa...
Eu stiu,insa ,ca la M Car nu interzice nimeni categoric sa stai langa masina ,desi ar trebui si din motive de protectie a clientului...Din cate am inteles este in proiect si un fel de bar de unde clientul care isi bea cafeaua sa vada si in hala asa cum se practica afara.
Nu,nu mi se pare normal sa duc masina cu un defect si s-o iau cu altul din pricina unui mecanic incompetent sau neatent sau superficial...e inadmisibil...se discuta cu seful si cine greseste plateste...
Hello,
Nu am mai scris de mult, dar iata ca ma intorc cu inca o istorioara legata de minunatul service Mcar din expozitiei.
Sa incepem cu inceputul. Acum vre-o luna am avut un mic accident si am lovit un caine, rezultat, spoiler fata spart, contra aripa sparta si vas lichid parbriz fisurat, iar cu cateva zile inainte de asta am gasit spoilerul spate zgariat in parcare. Am urmat caile (politie/casco) si am ajuns la Mcar.
Au verificat stocul, nu aveau vasul de lichid, buuun, au zis ca dureaza o saptamana si ca voi fi sunat. Am sunat eu in prima zi dupa acea saptamana (era intr-o marti) si mi s-a zis ca a venit piesa si sa aduc masina lunea viitoare!?! Intreb de ce, si mi se raspunde “Ca sa nu dureze prea mult sis a nu stea la noi peste weekend.”. Explic frumos ca e mai logic sa o duc saptamana asta ca pana la weekend mai sunt 3 zile si ca se pot apuca baietii de ea decat sa stau cu ea acasa pana luni. Individul intelege si accepta sa o duc ziua urmatoare la 8.
Trece o saptamana (presarata de telefoane in care am incercat sa aflu stadium lucrarii, etc) ma duc, ma uit la masina si observ ca imi lipsea bandoul de cauciuc de sub spoiler. Receptionerul da niste telefoane, intreband unde e ala vechi, pana la urma comanda unul nou. Iar astept, dau mai multe telefoane, nu raspunde, nu stie, etc. Pana la urma vorbesc cu un prieten de la reprezentanta si il rog sa se intereseze el. Dupa 30 minute, surpriza, primesc un telefon: “Acum a venit piesa, puteti veni”. Ma duc, vine un mecanic, il monteaza si pleaca… dupa 10 minute de stat langa masina deschisa cu cheile in contact ma duc iar la receptioner si ii zic ca e gata… intinde mana, dam noroc, pot sa plec.
Fericit am fost 4 zile, pana am observat ca imi lipseste aparatoarea neagra din stanga radiatorului (in spatele grilei, care mascheaza claxonu si alte chestii).
Nu am avut timp sa ma duc la ei sa le zic, iar azi descopar inca ceva nou… Sub farul din stanga incepe sa se cojeasca vopseaua de pe spoiler (o portiune de 3-4cm lungime pe 1 latime). Ma uit mai atent si vad ca e crapata si se misca la apasare.
Sincer nu mai stiu ce sa fac, cum sa le zic…. Maine ma duc peste ei si ori fac infarct, ori omor pe cineva. Nu a existat data ca dupa ce am fost in service sa nu trebuiasca sa ma intorc.
Pacat de masinile astea…
PS: scuzati eventualele greseli sau incoerenta da sunt plin de spume
Nu am mai scris de mult, dar iata ca ma intorc cu inca o istorioara legata de minunatul service Mcar din expozitiei.
Sa incepem cu inceputul. Acum vre-o luna am avut un mic accident si am lovit un caine, rezultat, spoiler fata spart, contra aripa sparta si vas lichid parbriz fisurat, iar cu cateva zile inainte de asta am gasit spoilerul spate zgariat in parcare. Am urmat caile (politie/casco) si am ajuns la Mcar.
Au verificat stocul, nu aveau vasul de lichid, buuun, au zis ca dureaza o saptamana si ca voi fi sunat. Am sunat eu in prima zi dupa acea saptamana (era intr-o marti) si mi s-a zis ca a venit piesa si sa aduc masina lunea viitoare!?! Intreb de ce, si mi se raspunde “Ca sa nu dureze prea mult sis a nu stea la noi peste weekend.”. Explic frumos ca e mai logic sa o duc saptamana asta ca pana la weekend mai sunt 3 zile si ca se pot apuca baietii de ea decat sa stau cu ea acasa pana luni. Individul intelege si accepta sa o duc ziua urmatoare la 8.
Trece o saptamana (presarata de telefoane in care am incercat sa aflu stadium lucrarii, etc) ma duc, ma uit la masina si observ ca imi lipsea bandoul de cauciuc de sub spoiler. Receptionerul da niste telefoane, intreband unde e ala vechi, pana la urma comanda unul nou. Iar astept, dau mai multe telefoane, nu raspunde, nu stie, etc. Pana la urma vorbesc cu un prieten de la reprezentanta si il rog sa se intereseze el. Dupa 30 minute, surpriza, primesc un telefon: “Acum a venit piesa, puteti veni”. Ma duc, vine un mecanic, il monteaza si pleaca… dupa 10 minute de stat langa masina deschisa cu cheile in contact ma duc iar la receptioner si ii zic ca e gata… intinde mana, dam noroc, pot sa plec.
Fericit am fost 4 zile, pana am observat ca imi lipseste aparatoarea neagra din stanga radiatorului (in spatele grilei, care mascheaza claxonu si alte chestii).
Nu am avut timp sa ma duc la ei sa le zic, iar azi descopar inca ceva nou… Sub farul din stanga incepe sa se cojeasca vopseaua de pe spoiler (o portiune de 3-4cm lungime pe 1 latime). Ma uit mai atent si vad ca e crapata si se misca la apasare.
Sincer nu mai stiu ce sa fac, cum sa le zic…. Maine ma duc peste ei si ori fac infarct, ori omor pe cineva. Nu a existat data ca dupa ce am fost in service sa nu trebuiasca sa ma intorc.
Pacat de masinile astea…
PS: scuzati eventualele greseli sau incoerenta da sunt plin de spume
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator