Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008
Ce e discutabil, ca are un diesel vechi, ca polueaza mult masina? Ia da de curiozitate la cautare pe site Citroen C4, sa vezi ca are 4 stele, si e masina frantuzeasca. Daca niste englezi au dat 4 stele din 5 la o masina frantuzeasca e ceva. Site-ul mi se pare ok. Si pun si review-ul de la vechiul Lancer.
http://www.whatcar.co.uk/car-review-full.aspx?RT=718
http://www.whatcar.co.uk/car-review-full.aspx?RT=718
O fi el vechi si zgomotos - aci doar Borg te-ar putea contrazice :-D Dar la partea cu "polutia" nu e chiar asa : motorul de 1.5 scoate 153g/km iar tractorasu' 157. Daca spui ca alea 4 grame fac diferenta inseamna ca vorbim de substante diferite :? Iar C4 diesel scoate vreo 155 la km. Deci diferentele nu sunt chiar asa de mari.
Ar trebui sa va hotarati : vorbim de preturi si emisii, de sport si familie sau de (ne)reusita modelului asta? EVO X e in jur de 240-250 de grame , asa ca...
Ar trebui sa va hotarati : vorbim de preturi si emisii, de sport si familie sau de (ne)reusita modelului asta? EVO X e in jur de 240-250 de grame , asa ca...
- fantomas_22
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 14, 2008 9:33 pm
va salut. in cateva saptamani astept sa-mi vina masina un mitsubishi lancer ,motor 1.8 si as fi interesat de consum, daca ma poate ajuta cineva cu informatii? in carte spune de 10,5 in oras dar nu prea as crede.astept raspuns de la cunoscatori si daca am facut o alegere buna ,alegand mitsubishi :-) :-) :-) :-)
Felicitari pentru achizitie!
Dintre cele 3 motorizari, 1.8 este cea mai de efect si singura noua.
Esti prima persoana care se anunta pe forum cu un 1.8.
Consumul la inceput va fi maricel, in timp va scade. Cat de mult ? Vei vedea si ne vei spune si noua.
Insa nu consumul este atuul sau forte, ci comportamentul pe care-l ofera masinii, sunetul care cica e bestial...
E primul motor Mitsu cu dual Mivec...
O gramada de chestii noi si tare sunt curios sa-l conduc sa vad de ce e in stare ca pe hartie nu spune prea multe.
Despre modelul acesta pot spune ca este o masina cu valente sportive.
Daca nu ai mai condus Mitsubishi pana acum, o sa fii mai mult decat impresionat.
Asteptare usoara!
Dintre cele 3 motorizari, 1.8 este cea mai de efect si singura noua.
Esti prima persoana care se anunta pe forum cu un 1.8.
Consumul la inceput va fi maricel, in timp va scade. Cat de mult ? Vei vedea si ne vei spune si noua.
Insa nu consumul este atuul sau forte, ci comportamentul pe care-l ofera masinii, sunetul care cica e bestial...
E primul motor Mitsu cu dual Mivec...
O gramada de chestii noi si tare sunt curios sa-l conduc sa vad de ce e in stare ca pe hartie nu spune prea multe.
Despre modelul acesta pot spune ca este o masina cu valente sportive.
Daca nu ai mai condus Mitsubishi pana acum, o sa fii mai mult decat impresionat.
Asteptare usoara!
QUOTE (fantomas_22)in cateva saptamani astept sa-mi vina masina un mitsubishi lancer ,motor 1.8 si as fi interesat de consum
Cred ca vei fi primul posesor de lancer 1,8 de pe aici. Asa ca o sa te asteptam noi pe tine cu impresii despre acest motor. Ar fi fain daca ti-ar veni masinuta pana la intalnirea generala din 19-20 Aprilie .... asa am putea sa-l vedem si noi
Cred ca vei fi primul posesor de lancer 1,8 de pe aici. Asa ca o sa te asteptam noi pe tine cu impresii despre acest motor. Ar fi fain daca ti-ar veni masinuta pana la intalnirea generala din 19-20 Aprilie .... asa am putea sa-l vedem si noi
Adica 9.8 secunde.
Nebunie... )
Eu stiu de la colt ce inseamna mivec...sunt curios cum se comporta un dual mivec ?
De obicei aceste motoare (mivec, vvt) incep sa traga de la turatii mai mari ceea ce penalizeaza timpii de la 0 - 100km/h, insa odata ajunse la turatia de cuplu maxim, elasticitatea motorului, demarajul de la vitez x la viteza y, sunetul, plaja mare de turatie, raspunsul la pedala, samd sunt foarte bune...
Detalii care la diesel au alt sens, total diferit.
Avem niste grafice de cuplu, putere pentru 1.5, 1.8, 2.0 tdi ?
Masina trebuie testata...
Nebunie... )
Eu stiu de la colt ce inseamna mivec...sunt curios cum se comporta un dual mivec ?
De obicei aceste motoare (mivec, vvt) incep sa traga de la turatii mai mari ceea ce penalizeaza timpii de la 0 - 100km/h, insa odata ajunse la turatia de cuplu maxim, elasticitatea motorului, demarajul de la vitez x la viteza y, sunetul, plaja mare de turatie, raspunsul la pedala, samd sunt foarte bune...
Detalii care la diesel au alt sens, total diferit.
Avem niste grafice de cuplu, putere pentru 1.5, 1.8, 2.0 tdi ?
Masina trebuie testata...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori