Garda la sol
Cand e goala-goala, adica doar cu sofer si o traista, sa zicem ca merge cu 5% mai prost pe asfalt bun, virajat si la forja. In sensul ca pare sa aibe ceva mai mult ruliu.
Dar e posibil sa fie si de la amortizoare, care la mine sunt cam duse. Sunt inca in parametri, dar la minim....
Oricum, probabil ca la un sofat normal nu se simte nici atat.
Cand e incarcata normal sau tare, sau in offroad sta cu 50% mai bine pe drum.
Se balanseaza muuult mai putin si nu se lasa.
Datorita inaltarii, creste usor cursa amortizoarelor, deci ajung mai greu pe pozitia complet inchis (lucru pe care in general il simti in dinti si-ti sare volanul din mana).
Ca sa-ti faci o idee, am sarit de zeci de ori la blana peste rampele astea, pentru a vedea daca tin. Am zis ca daca rezista la 1.9 tone, vor rezista si la jumatate. Si n-am avut probleme nici la 'decolare' si nici la 'aterizare' si nici dupa aceea .... gen unghi de fuga dereglat sau alte probleme de bucse/atriculatii. (exceptand o trusa de scule sparta in portbagaj si un tub de spuma poiluretanica perforat, care mi-a dat ceva batai de cap la curatare...)
La incarcare par sa 'lucreze' progresiv. Adica atunci cand e goala nu tzopaie ci lucreaza arcurile normal iar cand o incarci incep sa opuna rezistenta mai mare.
Am carat ieri 10 cutii de gresie (=~ 320kg) si abia se putea observa ca e ceva in masina.
Si un ultim aspect: nu prea mai atingi cu ea nimic (borduri, pietre, praguri etc..).
Deci una peste alta, eu zic ca merita investitia daca folosesti masina intr-un mod mai "variat" .
Daca ai luat-o pt a merge la birou si pentru a o gasi mai repede in parcare fiind mai inalta ca celelalte, atunci si alea de fabrica isi fac treaba foarte bine.
Le-am montat la MCar pt ca diferenta de manopera intre ei si mecanicul meu era de 100-130 lei si pt atat am zis ca n-are rost ma expun la eventuale comentarii ref la garantie.
Dar e posibil sa fie si de la amortizoare, care la mine sunt cam duse. Sunt inca in parametri, dar la minim....
Oricum, probabil ca la un sofat normal nu se simte nici atat.
Cand e incarcata normal sau tare, sau in offroad sta cu 50% mai bine pe drum.
Se balanseaza muuult mai putin si nu se lasa.
Datorita inaltarii, creste usor cursa amortizoarelor, deci ajung mai greu pe pozitia complet inchis (lucru pe care in general il simti in dinti si-ti sare volanul din mana).
Ca sa-ti faci o idee, am sarit de zeci de ori la blana peste rampele astea, pentru a vedea daca tin. Am zis ca daca rezista la 1.9 tone, vor rezista si la jumatate. Si n-am avut probleme nici la 'decolare' si nici la 'aterizare' si nici dupa aceea .... gen unghi de fuga dereglat sau alte probleme de bucse/atriculatii. (exceptand o trusa de scule sparta in portbagaj si un tub de spuma poiluretanica perforat, care mi-a dat ceva batai de cap la curatare...)
La incarcare par sa 'lucreze' progresiv. Adica atunci cand e goala nu tzopaie ci lucreaza arcurile normal iar cand o incarci incep sa opuna rezistenta mai mare.
Am carat ieri 10 cutii de gresie (=~ 320kg) si abia se putea observa ca e ceva in masina.
Si un ultim aspect: nu prea mai atingi cu ea nimic (borduri, pietre, praguri etc..).
Deci una peste alta, eu zic ca merita investitia daca folosesti masina intr-un mod mai "variat" .
Daca ai luat-o pt a merge la birou si pentru a o gasi mai repede in parcare fiind mai inalta ca celelalte, atunci si alea de fabrica isi fac treaba foarte bine.
Le-am montat la MCar pt ca diferenta de manopera intre ei si mecanicul meu era de 100-130 lei si pt atat am zis ca n-are rost ma expun la eventuale comentarii ref la garantie.
M-a intrebat un coleg de forum ieri daca s-au mai lasat arcurile fata de masuratorile de AICI, asa ca am masurat din nou azi.
E posibil sa nu fie chiar corecte cotele, pentru ca anul trecut am masurat cu rotile de vara pe masnia (225/55/18) iar acum inca sunt cu cele de iarna (235/60/17).
[stiu ca e rusinos, dar pur si simplu n-am apucat inca sa le schimb... ]
E posibil sa nu fie chiar corecte cotele, pentru ca anul trecut am masurat cu rotile de vara pe masnia (225/55/18) iar acum inca sunt cu cele de iarna (235/60/17).
[stiu ca e rusinos, dar pur si simplu n-am apucat inca sa le schimb... ]
- Andrei-Lander
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Mar 29, 2010 3:44 pm
Eu am vorbit si cu seful lor (olandez) Jerry Douwes pe numarul 0721 224 000 si mi-a scris de pe larosinternational@gmail.com.
Incearca sa-l suni pe el. E foarte amabil. Nu stiu daca stie romaneste, eu m-am conversat cu el in engleza.
Cei de la fabrica din Olanda pe el mi l-au dat ca si pesoana de contact.
Toate bune.
Incearca sa-l suni pe el. E foarte amabil. Nu stiu daca stie romaneste, eu m-am conversat cu el in engleza.
Cei de la fabrica din Olanda pe el mi l-au dat ca si pesoana de contact.
Toate bune.
- Andrei-Lander
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Mar 29, 2010 3:44 pm
Mi-am comandat setul de Arcuri Mad Progressive Helper, astept sa vad cat o sa coste montajul la M-car . Sper sa nu ma dezamageasca, am inteles de la dealer ca se inalta cand e goala putin, cu vre-o 10 mm, dar nu asta e important ci faptul ca ma streseaza cand masina e incarcata.... cum se lasa de fund.
Alte intrebari: Cand masina ramane suspendata in spate, ramane pe roata de rezerva nu ? toba de esapament se poate rupe usor ? :-s
Alte intrebari: Cand masina ramane suspendata in spate, ramane pe roata de rezerva nu ? toba de esapament se poate rupe usor ? :-s
- Andrei-Lander
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Mar 29, 2010 3:44 pm
am mai dat un mail, dar de data asta in engleza la LAROS si mi-a raspuns.... legat de toba, am vazut ca toba se ridica pana aproape lipita de prelungirea de bara. Ce sa zic nu-mi place nici prelungirea aia de bara care mi se pare inutila, puteau sa pune senzorii direct in bara cum sunt cei din lateral, sa pune toba de esapament cum e la duster, sau x-trail sau impartita in 2 cum e la forester.... si prelungirea de bara lipsit puteau sa puna roata de rezerva la o inclinatie mai mare astfel marind unghiul de rampa cu mult .... dar asta e
- Bogdan Rusu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Noi 11, 2009 7:58 pm
Eu am varianta pe benzina MY10-11, garda la sol 21.5 cm dar mi-ar placea sa fie si mai inalta. Nu sunt vitezoman, nu cred ca imi va fi afectata stabilitatea in curbe. Drumurile nu sunt prea bune prin zona unde ma misc eu (Iasi, Botosani, Suceava), in plus merg des incarcat cand ies afara, mi-ar placea sa fie mai ferma si mai inalta. Ce recomandati?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori