Probleme Franare Lancer 1.6 An 2007

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Vin Iun 03, 2011 11:11 pm

drivere, problema ta poate avea urmatoarele cauze (cel putin din punctul meu de vedere):

1. Anvelopa deformata;
2. Janta indoita;
3. Curea accesorii bagaboanta;
4. Lichid servo imputit.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Sâm Iun 04, 2011 10:43 am

Am rezolvat cu discurile. S-a facut o rectificare foarte lejera(problema era in faza destul de incipienta la mine) si totul pare a fi ok acum(pare pentru ca nu m-am riscat sa incerc mai mult de 110km/h pana acasa..). Totul a decurs impecabil, mi s-a permis accesul langa masina fara probleme, totul s-a facut pe garantie. Nu s-au demontat discurile de pe masina. Operatiunea este extrem de simpla. Uzura placutelor o estimasem destul de prost.. cica nu e de 25-30% ci de 10-15%. Nu e rau pentru 28,100km. Problema cu vibratiile ar putea sa re-apara in cateva mii de km, caz in care se vor schimba discurile. Dupa ce ies din garantie(5 ani), daca mai apare problema voi trece alta marca de discuri. Cu ocazia asta am rezolvat si un mic chitait care isi facea simtita prezenta pe undeva pe la roata din stanga spate( aviz driverx). S-au curatat si gresat suportii cablului de frana de mana de pe bratele spate si totul e ok. Operatiunea a durat 5 minute in total. In rest, masina este beton. Nota 10 pentru MCar pentru rapiditate(si la receptie si pe partea mecanica). In schimb, la capitolul ulei de cv... am postat in topicul dedicat.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Lun Iun 06, 2011 7:59 am

La mine dreapta spate chitaie. Si sansele de chitaiala cresc daca sarcina pe roata e mai mare.

Discurile. Sambata dimineata m-am pornit repede catre Bucuresti. Masina....dezastru....incepea sa cam vibreze la orice franare nu foarte puternica. Am inceput sa incerc diferite scenarii... drept, in curba, franat mai tare, franat mai incet, franat mai tare pana vibra dupa care mai lasam putin din pedala de frana. La faza asta cu lasatul putin din pedala, uneori vibratia disparea instant Ce mai poti zice?

Dar....bomba vine acum......pana sa ajung la Bucuresti, vibratia a disparut aproape de tot. Duminica m-am pornit inapoi la Cluj, coafurile au rezistat, dar vibratia nu. A disparut complet.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Lun Iun 06, 2011 8:33 am

eu mai am o buba de pe la 20000km pe care n-am luat-o chiar foarte tare in seama si anume - daca virez incet la viteze de peste 40km/h volanul se invarte sacadat - am verificat jantele si anvelopele si sunt OK(centrate, echilibrate, fara galme sau indoituri). exista posibilitatea sa fie din flansele amortizoarelor, mai exact, din rulmentul din capatul amortizorului.

la tine driver, ar putea fi cauzat si de vreo bucsa/bieleta ceva care sare de la locul ei.

sunt momente cand si la mine se simte vibratia muuuuult mai putin sau chiar dispare - dar nu pentru foarte mult timp.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Iun 06, 2011 8:41 am

adictoma, cureaua de acesorii ai schimbat-o? Da' lichidu' hidraulic?

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Lun Iun 06, 2011 8:56 am

cureaua de accesorii imi scartaie de o ia dracii da nu am schimbat-o; nici lichidu'.

la ultima verificare, acum cateva saptamani mi-a zis mesteru' ca lichidu' e ok iar cureaua scartaie ca are pietricele pe ea.

acum imi dau seama ca e foarte corect ce zici tu fiindca la turatii mai mari si viteze de peste 100 km/h nu se mai simte chiar asa de puternic, pe la 120 chiar disparand

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Iun 06, 2011 9:37 am

Citi km. ai cu masina?

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Lun Iun 06, 2011 9:44 am

58000

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Lun Iun 06, 2011 9:51 am

QUOTE (Marty @ Jun 3 2011, 11:11 PM) drivere, problema ta poate avea urmatoarele cauze (cel putin din punctul meu de vedere):

1. Anvelopa deformata;
2. Janta indoita;
3. Curea accesorii bagaboanta;
4. Lichid servo imputit.

1. Nu stiu. O sa merg cu viteza, o sa scot capul afara sa vad daca am vreo janta deformata Ace Ventura style...
2. Aceasi procedura ca la 1.

1 si 2. Nu cred. In rest masina se comporta bine la viteza mare

3. De ce ar vibra volanul daca ar fi bagaboanta cureaua? Ea mai scartaie 1-2 minute la rece, e drept. Au strans-o astia, dar degeaba. Imi este teama ca doar au creat tensiuni suplimentare si degeaba pe toate fuliile.

4. Noah, asta nu l-am verificat. Nu ar strica sa ma uit. Dar oricum nu vad cum ar afecta.


La mine cred ca e cazul sa dau jos macar rotile, daca nu si discurile, sa curat, pun la loc toult si strang la cuplu. Altceva nu vad ce as putea face. N-as sari la schimbat discuri. Sigur astia nu le schimba in garantie.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Iun 06, 2011 10:43 am

Poate patineaza cureaua. Cureaua angreneaza pompa de servo directie. Daca scapa, o sa iti mearga in suturi. Si lichidul la fel, daca e imputit, nu mai circula cum trebuie. E bine sa faci astea 2 schimburi oricum, le-a venit timpul si eviti probleme mai grave pe viitor.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori