Probleme Franare Lancer 1.6 An 2007

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mie Iun 01, 2011 8:35 am

PaulT, sambata la 08:00, pune la punct un interogatoriu mecanicului care iti va verifica discurile - sunt discurile prinse pe butuc cu surubel sau nu sunt?

vezi si daca se poate monta sistem de franare de colt pe lancer 1.6, ca pe 2.0 e exclus.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mie Iun 01, 2011 8:35 am

Hmm....m-am tot gandit la faza cu strangerile de cand se vehiculeaza aici idea ca discul nu ar avea alta prindere..... Suna logic, cel putin in cazul meu cand vibreaza doar in curbe.....

Acuma ce sa fac? Sa dau nu stiu cate meleoane pe o cheie dinamometrica?

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mie Iun 01, 2011 11:35 am

Eu o sa incerc la mana, cu grija maxima sa fie stranse egal. Asta daca nu reusesc sa imprumut de undeva o dinamometrica.
@adictoma - Heheee, pana sa ajung la mecanic... vineri sunt liber si ti-e clar ca pana la pranz masina e pe cric si zboara o roata fata sa vad exact ce e acolo.. Cand am schimbat rotile eram cam pe fuga si nu am stat sa ma uit. Vreau sa vad si cum se prezinta zona pe care calca discul...

Avatar utilizator
foca
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 29, 2009 11:49 am

Mesaj de foca » Mie Iun 01, 2011 7:03 pm

QUOTE (Bogdanlm @ May 28 2011, 02:01 PM) da, zici bine ce zici...

da-mi te rog mai multe date despre discurile tale, te rog



Din pacate nu imi mai amintesc codul ( desi tin minte ca l-am notat pe undeva ... ), dar daca mergi la un magazin de piese auto cu talonul masinii te vor ajuta, nu cred ca sunt mai multe variante de la acelasi producator . Pe mine m-au costat undeva la 500 ron fara TVA setul de discuri + placute, iar placutelele nu mai tin minte ce producator sunt, dar stiu ca ma uitam dupa ceva Brembo, ATE, Ferodo . Le-am luat fara TVA , din cauza asta nu am nici factura sa verific .

Revin cu afirmatia ca nu am decat vreo 20000 km cu discurile noi, dar nu am nicio problema pana acum .

Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Joi Iun 02, 2011 8:59 pm

Mie unul mi se pare ca suntem chiar multi cu problemele astea la franare, cam peste 50% din posesorii de clasic.
Ca si curiozitate, am facut un poll si va rog sa votati.

Caietul de service pentru Clasic il am pe undeva insa nu dau de el Am sa-l mai caut.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Vin Iun 03, 2011 5:21 pm

PaulT, te-ai jucat azi pe la discuri?

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Vin Iun 03, 2011 5:23 pm

Acum cobor.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Vin Iun 03, 2011 5:58 pm

Sa ce? Sa ii scoti la martinez GL-5-u din cutie?

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Vin Iun 03, 2011 7:57 pm

Arunca linistit. Si in manualul de reparatii si in manualul masinii scrie clar GL-4. Pe site-ul Mobil 1 scrie clar ca trebuie GL-4. Ei din cate am vazut nu produc asa ceva. Ma gandeam ca ar fi mai bun un 75w85, asta dupa ce am citit ce ai patit tu cu 75w90. Oricum, as zice ca e cazul sa mergi cat mai repede si sa schimbi uleiul.. Daca cei de la service ti l-au dat si pus e tot treaba lor sa il scoata si sa puna ce trebuie... Cu scuzele de rigoare.

Sa revenim la discuri. Am fost si am scos rotile pe fata, am re-curatat suprafetele de contact dintre janta si disc, am facut rost de o dinamometrica si am strans toate rotile la cuplu de 108Nm. Discul nu are nici o alta prindere in afara de cele 4 prezoane + piulite de la roata.. Dupa cum se vede din poze(sunt facute inainte de curatarea zonelor de contact, ca nu ma mai riscam sa pun mana pe telefon la halul in care m-am murdarit.. ):

[attachment=13562:DSC00333.JPG

[attachment=13563:DSC00334.JPG]





Sper sa trag o fuga mai tarziu pana undeva unde sa pot sa trec de 130-140km/h fara sa raman fara permis... Adica pe A1. Voi reveni cu impresii...


L.E. -- Macar am constatat ca placutele sunt uzate maxim 25-30%.. KM rulati 28,100 .
Fişiere ataşate
DSC00334.JPG
DSC00334.JPG (786.32 KiB) Vizualizat de 1948 ori
DSC00333.JPG
DSC00333.JPG (848.96 KiB) Vizualizat de 1966 ori

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Vin Iun 03, 2011 8:53 pm

Discutia despre uleiul din cutie s-a mutat aici

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori