Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
QUOTE (RCLAUDIU_CATALIN @ Jun 3 2011, 12:14 PM) Leon e frumos,dar nu pot sa compar motorizare 1,2 cu 1,6.
Te inseli. e un 1.2 TSI 105 cp la 5500 ture, cuplu maxim de vreo 170 Nm (nu mai stiu exact.. dar prin jurul acestei valori) la 1550 rpm.
Lancer: 1.6 117cp la 6000 ture, cuplu maxim 154 Nm / 4000 rot/min.
In ce fel nu pot fi comparate? eu as zice ca 1.2 TSI ar sta foarte aproape de Lancer.
Cu stima,
Marius
Te inseli. e un 1.2 TSI 105 cp la 5500 ture, cuplu maxim de vreo 170 Nm (nu mai stiu exact.. dar prin jurul acestei valori) la 1550 rpm.
Lancer: 1.6 117cp la 6000 ture, cuplu maxim 154 Nm / 4000 rot/min.
In ce fel nu pot fi comparate? eu as zice ca 1.2 TSI ar sta foarte aproape de Lancer.
Cu stima,
Marius
Indradevar insonorizarea la lancer lasa de dorit dar na e o masina sport daca pot zice asa, seriviceul de la galati intradevar lasa mult de dorit mai ales la capitolul garantii, apoi promtitudinea cu care sunt rezolvate problemele reclamate la masini si nu in ultimul rand calitatea lucrarilor care nu e foarte stralucita. Mie unu mi se par total lipsiti de interes marea majoritate a angajatilor din acest service cu exceptia catorva(2-3). Probabi lca au salariile mici si nu isi dau interesul si mizeaza pe faptu lca sunt singurul serzice din zona asta a romaniei, am vazut la ei masini de GL,TL,BR,VS,VN. Pe partea de vanzari masini sunt ok nu am ce zice.
Cei cu sfaturi legat de achizitii, nu mai umpleti topicul de probleme cu OAU-uri si alte balarii. Este topic de probleme, nu de achizitie Lancer, versus sau cum intoarce gatul femeii pe strada. Asa adunam 100 de pagini de "probleme" in topicul asta si lumea va crede ca e o masina pacatoasa cand de fapt aici vorbim de cum arata cu bot de rechin negru.
Deci, back on topic pls.
Mersi
Deci, back on topic pls.
Mersi
salutare,
am o dilema si avand in vedere ca o cosnider o problema mi-am permis sa scriu pe aceasta sectiune. am lancer-ul (benzina manzuala) nou de trei ani si 25 mii km. Urmeaza sa fac revizia anuala si dilema mea este de ce trebuie sa platesc revizia ca o masina de 60.000 km? pe site-ul celor de la mitsubishi au un similator de costuri pt revizii si mi se pare normal sa fac revizia pe nr km nu pe ani.
are cineva o alta parere?
multam
am o dilema si avand in vedere ca o cosnider o problema mi-am permis sa scriu pe aceasta sectiune. am lancer-ul (benzina manzuala) nou de trei ani si 25 mii km. Urmeaza sa fac revizia anuala si dilema mea este de ce trebuie sa platesc revizia ca o masina de 60.000 km? pe site-ul celor de la mitsubishi au un similator de costuri pt revizii si mi se pare normal sa fac revizia pe nr km nu pe ani.
are cineva o alta parere?
multam
mfdunhill,
In general ai in carnetul de service revizia la numar de kilometri/perioada in luni (ani) - oricare din conditii intervine prima.
Echivalarea la lancer e 20.000 km sau 1 an, 40.000 km sau 2 ani si asa mai departe.
Tu faci o revizie de 60.000 km/3 ani. Deoarece nu ai rulajul, prima conditie intervenita este cea a perioadei.
Cam in aceeasi situatie sunt si eu, cu deosebirea ca rulajul este mai mare (un total de 40.000 km), dar sub cei 20.000 km/ an.
Nu e nimic gresit in ceea ce ti-au spus la service. In principiu, calculatia aceea este minimul de schimbat si respectiv de costuri. In functie de ce se constata in service se mai pot adauga diferite acareturi, care se pot schimba in plus. Acaretele suplimentare depind exclusiv de utilizator (sofer) si pot fi placute, etc.
In general ai in carnetul de service revizia la numar de kilometri/perioada in luni (ani) - oricare din conditii intervine prima.
Echivalarea la lancer e 20.000 km sau 1 an, 40.000 km sau 2 ani si asa mai departe.
Tu faci o revizie de 60.000 km/3 ani. Deoarece nu ai rulajul, prima conditie intervenita este cea a perioadei.
Cam in aceeasi situatie sunt si eu, cu deosebirea ca rulajul este mai mare (un total de 40.000 km), dar sub cei 20.000 km/ an.
Nu e nimic gresit in ceea ce ti-au spus la service. In principiu, calculatia aceea este minimul de schimbat si respectiv de costuri. In functie de ce se constata in service se mai pot adauga diferite acareturi, care se pot schimba in plus. Acaretele suplimentare depind exclusiv de utilizator (sofer) si pot fi placute, etc.
Daca pui azi ulei in motor, nu mergi cu masina de loc, la anul trebuie sa il schimbi din nou. In timp, uleiul isi pierde proprietatile, este contaminat si devine acid, etc etc. Lichidul de frana la fel, absoarbe umezeala si ii coboara punctul de fierbere. 25.000km in 3 ani e un kilometraj redus, si probabil toti acei kilometrii sunt in regim sever, drumuri scurte in oras. Ca idee in Romania oricum toate drumurile intra la regim sever din cauza ca avem enorm de mult praf.
Deci desi ai putini kilometrii, trebuie sa iti schimbe toate consumabilele.
Deci desi ai putini kilometrii, trebuie sa iti schimbe toate consumabilele.
DeBogdan,
da inteleg asta dar e un pic ciudat deoarece uleilul il schimb la nr de chilometrii, la fel si filtrele si avand in vedere ca am numai 25.000 de km nu prea vad de ce as merge pe echivalarea km-nr de ani. Cred ca in ultima instanta, avand in vedere ca in august masina parasesti aria garantiei, o sa merg la un service, sa zicem de cartier, care imi reduce si costul si stiu ca face si treaba buna. ce am de pierdut? garantia? )
da inteleg asta dar e un pic ciudat deoarece uleilul il schimb la nr de chilometrii, la fel si filtrele si avand in vedere ca am numai 25.000 de km nu prea vad de ce as merge pe echivalarea km-nr de ani. Cred ca in ultima instanta, avand in vedere ca in august masina parasesti aria garantiei, o sa merg la un service, sa zicem de cartier, care imi reduce si costul si stiu ca face si treaba buna. ce am de pierdut? garantia? )
mfdunhill,
In general, uleiul il schimbi la nr. kilometri sau la perioade pentru ca din momentul in care il pui in motor incepe sa asimileze gaze de ardere si sa devina coroziv. partea cu unde isi face fiecare revizia este optiunea fiecaruia. intradevar dupa ugust nu mai ai nimic de pierdut. cat de ieftin va fi la alt service? dupa expirarea garantei vezi ca ai reducere la piese de 10% si ora mai mica de manopera. in plus de asta in perioada asta este o promotie la uleiuri. am vazut-o si eu, dar dupa ce mi-am facut revizia. am optat pentru uleiul 0w20 (japonez).
http://www.mitsubishi-motors.ro/oferte/ ... de-vacanta
Spor la treaba.
In general, uleiul il schimbi la nr. kilometri sau la perioade pentru ca din momentul in care il pui in motor incepe sa asimileze gaze de ardere si sa devina coroziv. partea cu unde isi face fiecare revizia este optiunea fiecaruia. intradevar dupa ugust nu mai ai nimic de pierdut. cat de ieftin va fi la alt service? dupa expirarea garantei vezi ca ai reducere la piese de 10% si ora mai mica de manopera. in plus de asta in perioada asta este o promotie la uleiuri. am vazut-o si eu, dar dupa ce mi-am facut revizia. am optat pentru uleiul 0w20 (japonez).
http://www.mitsubishi-motors.ro/oferte/ ... de-vacanta
Spor la treaba.
Eu zic sa nu va jucati cu uleiul si filtru lde ulei si sa le schimbati la maxim 1 an sau 20.000km ca nu e o avere.
Cat priveste restul filtrelor(polen,aer) si alte consumabile(lichid frana, antigel, etc) pot fi schimbate si mai tarziu fata de recomandarile producatorului ca nu duc la distrugerea motorului daca isi pierd proietatile.
Cat priveste restul filtrelor(polen,aer) si alte consumabile(lichid frana, antigel, etc) pot fi schimbate si mai tarziu fata de recomandarile producatorului ca nu duc la distrugerea motorului daca isi pierd proietatile.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori