Ulei Cutie Viteze Manuala

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Joi Iun 02, 2011 4:19 pm

Marty, ce ai bagat tu in ea pana acum a fost ulei API GL-5 sau GL-4 ?

Avatar utilizator
PIRI
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 12:16 pm

Mesaj de PIRI » Joi Iun 02, 2011 6:19 pm

@PaulT. La Clasicul meu,in carnetul de garantie,scrie inlocuire ulei la Transmisia Manuala ,la 240.000 Km. (La transmisia Automata,intervalul de schimb este la 100.000 Km)

Uite ca am reusit si o scanare a paginii respective.[attachment=13557:scan0001.pdf]
Fişiere ataşate

[Extensia pdf a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]


Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Joi Iun 02, 2011 7:41 pm

QUOTE (PaulT @ Jun 2 2011, 04:19 PM) Marty, ce ai bagat tu in ea pana acum a fost ulei API GL-5 sau GL-4 ?Nu stiu ce standard API era ala Motul, dar asta Mobil e GL-5.


PIRI, pai eu de ce vad un far de New Lancer in manualul tau de Lancer Clasic?

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Joi Iun 02, 2011 8:00 pm

Probabil pentru ca are, ca si mine, carnet de garantii pentru noul Lancer. Avand in vedere si lipsa oricaror referiri la distributie e clar ca e vorba de modelul nou... Are cineva asa ceva pentru Classic?

@Marty - Si la service au spus ca e compatibil cu GL-5? Teoretic ar trebui sa fie. Dar la ce am citit pe net la vs gl-4/5... Al meu tot gl-5 e oricum..

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Joi Iun 02, 2011 9:14 pm

QUOTE (gabitzu @ Jun 2 2011, 08:59 PM) @PaulT, asculta la baieti, lasa uleiul in pace ca merge cutia foarte bine Vrei sa iti creezi probleme acolo unde nu exista?
Uleiul il las acolo... M-am potolit. Deocamdata. Oricum, ar fi interesant de vazut intr-un carnet de garantie original care e intervalul de schimb recomandat la ulei.

Avatar utilizator
PIRI
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 12:16 pm

Mesaj de PIRI » Joi Iun 02, 2011 10:28 pm

@Marty, @PaulT
Manualul meu de garantie,are specificatii pentru operatiunile de efectuat in cursul reviziei,
pentru toate modelele Mitsubishi,de la data aceea ( 2009 ,cind am luat eu masina),
respectiv : Colt 3/5 usi benzina,Colt Diesel,Grandis Benzina,Grandis Diesel,
L200 Automata 2,5 Diesel,L200 Manuala 2,5 D,Lancer benzina, Lancer Diesel,
Outlander Benzina,Outlander 2,0 L Diesel,Outlander 2,2 L Diesel,Pajero Benzina, Pajero Diesel.
Intr-adevar poza este cu farul de New Lancer.
In orice caz, la niciunul dintre modelele de mai sus,nu se schimba uleiul la cutie mai repede de 120.000 km.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Joi Iun 02, 2011 11:30 pm

Din pacate, tot ce este scris la sectiunea Lancer se adreseaza doar noului model. Nu are nici o legatura cu modelul Clasic. Si eu am primit acelasi carnet in 2008(noiembrie), cu 0 informatii despre masina mea.... Daca cineva care are masina din cel mult 2007 va gasi si posta un scan al paginii din carnetul actual vei vedea diferentele.

L.E.

http://mitsu.ro/forum/index.php?act=att ... st&id=2413

Scan-ul pus de driverx, cu reviziile si ce presupun ele. Dar e de la service, nu de la fabricant.

Avatar utilizator
ronin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 14, 2009 11:40 am
Contact:

Mesaj de ronin » Vin Iun 03, 2011 6:48 am

Date tehnice
MITSUBISHI LANCER limuzina (CS_A) 1.6





Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,30 litri
Specificare ulei de motor
ACEA A1,A2 oder A3
Transmisie manuală
2,10 litri
Specificaţie ulei transmisie manuală
Variantă 1 SAE 75 W 85 GL4
Variantă 2 SAE 75 W 90 GL4
Transmisie automată
7,70 litri
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF SP III
Servodirecţie
1,00 litri
Specificare ulei servodirecţie
Dexron II / III
Lichide de răcire
5,00 litri
Lichide de fr?na la schimbare
1,20 litri
Specificare lichid de fr?nă
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
480 - 520 Grame
Specificaţie agent de răcire
R 134a

Pentru datele de service

Curea dinţată - interval de schimbare a comenzii motorului
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de verificare a curelei de transmisie
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a filtrului de aer
p?nă la 2004/03 la fiecare 30.000 km / 2 ani
de la 2004/04 la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a filtrului de combustibil
la fiecare 150.000 km / 10 ani
Interval de schimbare a bujiilor
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a lichidului de fr?nă
p?nă la 2004/03 la fiecare 30.000 km / 2 ani
de la 2004/04 la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisiei manuale
la fiecare 105.000 km / 7 ani
Mod de verificare ulei cutie de viteze cu angrenaje
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
?nlocuiţi bateria telecomenzii
de la 2004/04 la fiecare 30.000 km / o dată pe an (dacă există)
Interval de schimbare a filtrului de habitaclu
la fiecare 15.000 km / o dată pe an

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Vin Iun 03, 2011 4:03 pm

Pai, sa ma bata mama, daca schimb filtrul de aer la 10 mii, ajung cu masina la service tiris, fara vlaga. Sa ma apuc sa-l schimb la 45 de mii ar insemna ca vreo 30 de mii de km sa-i fac cu masina trasa, ca sigur n-ar mai porni motorul!

Baga-mi-as....... ia uite ce zice aici. Pastele si Dumnezeii....!!!!!!!

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Vin Iun 03, 2011 5:17 pm

Exact. La asta ma refeream cand te-am intrebat daca mecanicii au zis ca e ok... Stai ca ii intreb eu maine ce pun ei in Lacer Clasic... Ii rog sa imi aduca un bidon sa-l vad. Eu am renuntat la ideea de a il schimba. In Logan e ok GL-5.. problema e ca eu am luat doar 2 litri, si in el intra 3. Sa mai comand 1 L si sa platesc taxele postale..


Uite aici inca vreo 2 - 3 clarificari... Tot de la Mobil... : http://www.mobiloil.com/Search/Search.a ... =13&go.y=9

Eu m-as duce la service si i-as pune sa schimbe tot pe banii lor... Cat mai rapid.

Referitor la filtrul de aer.. Eu am mers 20.000km fara probleme cu cel original, l-am scuturat bine si acum merge la fel ca si cel nou... Dar nu am mers mult prin oras.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori