Probleme Franare Lancer 1.6 An 2007

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mar Mai 31, 2011 8:44 pm

Pe vremea cind mi-am rectificat eu discurile se pare ca n-aveau minunea asta de masinarie. MI-au zis ca va dura ceva timp, ca tre sa dea jos discul, sa-l planeze. etc.
La 2.0 exista surub de prindere a discului de butuc. Ete poza

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Mar Mai 31, 2011 9:38 pm

Sunt mai degraba de acord cu afirmatia ca anumite loturi au intampinat aceasta problema, decat cu generalizarea ei.
La urma urmei, pentru o masina care s-a vandut in f multe exemplare atat in orient cat si in state si in destul de multe exemplare si la noi (avand in vedere gusturile romanului), cam putine sesizari.
Repet, suntem mai mult de 15-20 pe acest forum sau cu tot cu cunostinte posesoare de lancer, care sa fi avut problema asta?
Pe alte forumuri mits lancer din afara, nici gand de o asemenea problema.

Avatar utilizator
PIRI
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 12:16 pm

Mesaj de PIRI » Mar Mai 31, 2011 9:41 pm

[attachment=13539:.Puntea_fata.pdf]Intr-adevar,discurile nu sunt fixate de butuc .
Oare nu are influenta in acest caz si cuplul de strangere al piulitelor de la roata?
Ma refer la cupluri neegale de strangere la aceasi roata,ceea ce ar putea conduce la mici variatii
ale planeitatii.
Fişiere ataşate

[Extensia pdf a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]


Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mar Mai 31, 2011 10:30 pm

QUOTE (Marty @ May 31 2011, 08:44 PM) Pe vremea cind mi-am rectificat eu discurile se pare ca n-aveau minunea asta de masinarie. MI-au zis ca va dura ceva timp, ca tre sa dea jos discul, sa-l planeze. etc.
La 2.0 exista surub de prindere a discului de butuc. Ete poza
ce vezi tu acolo marty cred ca e un disc de pe spate - butuc saboti frana de mana - si cea de-a sasea gaura este pentru reglajul franei de mana - la noi este acoperit cu un dop de cauciuc sa nu intre praf/apa.

@AndreiS - 2 din 5 cunostiinte(barbati) care mi-au condus masina nu au bagat de seama - taica-miu a zis caa atata timp cat se opreste masina de ce sa bag toate prostiile in seama - ce incerc sa spun este ca e posibil sa fie la mult mai multe masini, dar proprietarii sa nu bage in seama

@PIRI - actualul meu mecanic mi-a indicat posibilitatea asta si a a spus ca in acest caz singura solutie ar fi un sistem de franare cu etrier dublu - pistonas - ala preseaza din ambele parti in mod egal comparativ cu asta care mai mult impinge discul in port-etrier - totusi mi se pare o investitie total aiurea ~ 1000-euro ca sa testez o teorie

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Mar Mai 31, 2011 10:30 pm

HA! exace ce spuneam eu acum vreo cateva posturi ... !
A fost cineva aici care si-a schimbat discurile si a vazut ca mecanicul folosea cheie dinamometrica sa stranga piulitele? Si daca da ... a fost persoana aia rechemata dupa niste timp sa i se REstranga piulitele dupa ce s-a asezat roata in urma a nEste km ?

@PIRI .. te rog frumos, trimite-mi si mie imaginea din PDF-ul respectiv completa.. Poti?

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mar Mai 31, 2011 10:38 pm

adictoma, eu imi aduc aminte f. clar ca in momentul in care am dat discurile fata jos, am gasit surubul de fixare rupt in butuc.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mar Mai 31, 2011 10:41 pm

Asta este destul de interesant... Am sa incerc sa fac rost de o cheie dinamometrica si sa re-strang rotile... Stie cineva care e cuplul recomandat? Momentan nu mai am manualul de reparatii si nici ASA..

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Mar Mai 31, 2011 10:46 pm

Arata pe postui lui @PIRI in PDF-ul ala

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mar Mai 31, 2011 10:57 pm

110 Nm e cuplul de stringere.
Oricum, daca ai strins rotile si ai mers cu masina o luna, slabe sanse sa mai misti discurile de pe butuc pe urma, ruginesc si se "lipesc" de butuc. Chiar ai ceva de treaba ca sa dai discurile jos.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mar Mai 31, 2011 11:18 pm

O sa verific totusi. Cred ca si o strangere la cupluri diferite mai substantial poate genera ceva deformari elastice ale discului. Nu e nevoie de diferenta mare de planeitate pentru a avea vibratii in cazul franarii de la viteze mari de rotatie ale discului. O slabire si o strangere la cuplu poate rezolva cat de cat ceva. Oricum sambata ma duc sa schimb si uleiul la cv. Am re-scos manualul. Am vazut: 98NM+- 10 Sa gasesc si cheia...

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori