Probleme Franare Lancer 1.6 An 2007

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Dum Mai 29, 2011 10:40 pm

QUOTE (driverx @ May 29 2011, 11:13 AM) 5 ani? Esti sigur? La noi muritorii de rand doar 3 ani ne-au dat.

Ieri am venit de la Oradea. Pe serpentine mai franam usor si simteam usoare trepidatii. Dar odata, tot in curba a trebuit sa franez bine, ca doi ciobani idioti si-au speriat caprele si le-au pus bine pe fuga fix in curba, fix cand veneam eu. Ei bine, atunci mi-a cam tremurat volanul in mana....

Ce se intampla? Cand franez in linie dreapta masina nu are mai nimic. Daca franez in timp ce virez (si nu franez tare, ca nu e sanator in curbe, ba chiar deloc) incepe sa trepideze usor.


What is happening?

Am prins o oferta cu 5 ani. Sigur am atat. Oricum, e prima masina la care as pati asa ceva, si ma apropii de 1,5 mil de km... Sa nu mint, cu berlina am mai patit asa cu doua discuri luate din targ de tatal meu prin 90-91(inainte sa imi iau permis..). Erau strambe de noi macar, nu s-au deformat pe masina. Si chiar am mers extrem de ok cu stimabilul Lancer(95% drumuri extraurbane si extra-RO, mers cuminte, cu copilul in masina.. ).. Ce coborari a vazut berlina cand aveam chef sa alerg... de cate ori nu a scos fum din placute dupa oprire saraca... (dar niciodata nu s-a ovalizat vreun disc..). De alte masini nu mai zic. Cu Loganul franez in toate pozitiile si nu are nici cea mai mica vibratie, la nici o viteza. Si a avut parte de f mult oras, si se apropie de 40.000km... Maine o scot la teste, seara revin.. Sper, cu vesti bune.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Mai 30, 2011 11:23 am

QUOTE (driverx @ May 29 2011, 11:13 AM) 5 ani? Esti sigur? Da, bre, a fost o oferta cu 5 ani. M-am dus si le-am zis ca le dau bani in plus, sa-mi extinda garantia. Mi-au raspuns ca se aplica doar la un anumit lot de 1.6, nu la toate si nicidecum la 2.0.

QUOTE Ce se intampla? Cand franez in linie dreapta masina nu are mai nimic. Daca franez in timp ce virez (si nu franez tare, ca nu e sanator in curbe, ba chiar deloc) incepe sa trepideze usor. Nu e sanator sa frinezi in curbe, e sanatoriu! In linie dreapta, pe la 140, incepi si frineaza lin. Daca incepe sa-ti tremure, e clar, a venit momentul sa te ceva pe ele de discuri! La frinare ferma nu prea face decit daca-s facute praf rau de tot.

QUOTE (gabitzu @ May 29 2011, 10:12 PM) Marty, daca intri pe aici, spune-mi te rog de unde ai luat discurile Brembo?Racing Nick

Pentru cei care au apucat sa-si rectifice discurile-n garantie, vedeti ca astora de la service li se cam fringe melcu' despre frinele voastre si, in majoritatea cazurilor, rup surubul de prindere al discului in fuzeta si-l lasa asa, rupt. In plus de asta, sunt aproape ferm convins ca nu curata butucul de rugina. Din acesti doi factori rezulta o asezare aiuristica a discului pe butuc, ceea ce poate influenta tinuta de mers a masinii (trage stinga/dreapta) si frinarea (multi s-au prins de vibratii chiar si dupa rectificare).

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Lun Mai 30, 2011 11:40 am

Clar. Diseara ma duc peste ei sa ma programez. Desi nu mi se pare ok solutia cu rectificarea... Practic scurteaza serios durata de viata a discului. Adica in loc sa rulez vreo 10-15,000km si sa uzez discu' il tocesc astia aiurea.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Lun Mai 30, 2011 11:40 am

Marty, eu nu franez in curbe. Dar mai apar situatii cateodata, cum a fost asta cu caprele manate repede de pe stanca fix in ac de par. Masina a stat stabila pe drumul ud dupa ploaie cu tot virajul si franarea care am aplicat-o. Deci sa nu iti inchipui ca am facut nu stiu ce franare. Dar.....cu toate astea .... tremura volanul

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Mai 30, 2011 12:41 pm

Pai si eu ce-am zis? De obicei se manifesta tremuratul la aplicarea unei presiuni reduse asupra pedalei de frina, tremuratul neaparind la frinari mai puternice. Cu timpul, deformarea devine tot mai accentuata si trepidatia apare si la apasari mai sustinute ale pedalei.
Mai ai garantie?

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Lun Mai 30, 2011 12:51 pm

eu incep sa cred din ce in ce mai mult ca e buba de la butuc. e imposibil sa fie din cauza discurilor.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Mai 30, 2011 1:03 pm

La lancerul clasic e buba comuna asta cu discurile. Au recunoscut si cei de la reprezentanta si am si un prieten cu un lancer clasic care are aceeasi problema. Cea mai sigura metoda de rezolvare este inlocuirea discurilor cu unele aftermarket.

Oricat ai rectifica discurile dupa maxim 2-3000km iar apare tremuratul.

Nu mai pierde timpul aiurea cautand de unde provine problema pt casigur e de la discurile de frana care s-au ovalizat.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Lun Mai 30, 2011 1:05 pm

Flipper - am schimbat 3 randuri de discuri aftermarket diferite - inclusiv perforate!!!!!!!!!

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Mai 30, 2011 1:33 pm

hmmm. VIbratia iti aparea imediat dupa inlocuire sau dupa ce se mai uzau?

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Lun Mai 30, 2011 1:41 pm

Adictoma, daca era butucul oare nu aveam vibratii si la mers normal? Ar insemna ca ar oscila roata cu totul. Cred ca s-ar simti destul de tare asta in directie, la orice viteza.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori