Probleme Franare Lancer 1.6 An 2007
Salutare,
Si eu am avut aceeasi problema pe la 25-30000 km si din cate am vazut sunt pline forumurile de probleme la discuri la modelul acesta . Chestia cu rectificarea nu am incercat-o pentru ca oricum mi se pare o solutie temporara , iar inlocuirea cu discuri originale am eliminat-o pt ca fiind de la acelasi producator sunt sanse sa am din nou aceleasi probleme .
Dupa ce am discutat cu niste prieteni mecanici si am mai citit cate ceva pe net mi-am luat discuri de la ATE - am inteles ca sunt de calitate si au fost acceptabile ca pret . In plus pe nustiuce forum am citit ca discurile de la ATE se monteaza din fabrica pe Audi (nu stiu dc pe toate modelele ), iar la Audi n-am prea auzit de astfel de probleme, sau nu la asa putini km.
Acum am 55000 km si nu am nicio problema cu ele , dar oricum e prea devreme sa dau un verdict .
Ideea ca ar fi din cauza stilul de condus mi se pare cam trasa de par , pt ca am condus si alte masini mai slabe decat mitsubishi si nu am avut probleme de acest fel, la aprox acelesi nr de km . De asemenea , din moment ce s-a intamplat la mai multa lume care are acest model, nu cred ca e vina noastra a tuturora ( nu cred ca cei care si-au luat Colt, Outlnader sau Logan sunt toti soferi buni iar cei care si-au luat lancer clasic nu stiu sa conduca ) . In plus cred ca dc nu sti sa franezi ar trebui sa uzezi mai intai placutele si nu discurile, care sunt facute din material mai tare, nu ? Dc un set de discuri nu tine mai mult decat un set de placute, atunci cred ca la discuri e o problema .
Si eu am avut aceeasi problema pe la 25-30000 km si din cate am vazut sunt pline forumurile de probleme la discuri la modelul acesta . Chestia cu rectificarea nu am incercat-o pentru ca oricum mi se pare o solutie temporara , iar inlocuirea cu discuri originale am eliminat-o pt ca fiind de la acelasi producator sunt sanse sa am din nou aceleasi probleme .
Dupa ce am discutat cu niste prieteni mecanici si am mai citit cate ceva pe net mi-am luat discuri de la ATE - am inteles ca sunt de calitate si au fost acceptabile ca pret . In plus pe nustiuce forum am citit ca discurile de la ATE se monteaza din fabrica pe Audi (nu stiu dc pe toate modelele ), iar la Audi n-am prea auzit de astfel de probleme, sau nu la asa putini km.
Acum am 55000 km si nu am nicio problema cu ele , dar oricum e prea devreme sa dau un verdict .
Ideea ca ar fi din cauza stilul de condus mi se pare cam trasa de par , pt ca am condus si alte masini mai slabe decat mitsubishi si nu am avut probleme de acest fel, la aprox acelesi nr de km . De asemenea , din moment ce s-a intamplat la mai multa lume care are acest model, nu cred ca e vina noastra a tuturora ( nu cred ca cei care si-au luat Colt, Outlnader sau Logan sunt toti soferi buni iar cei care si-au luat lancer clasic nu stiu sa conduca ) . In plus cred ca dc nu sti sa franezi ar trebui sa uzezi mai intai placutele si nu discurile, care sunt facute din material mai tare, nu ? Dc un set de discuri nu tine mai mult decat un set de placute, atunci cred ca la discuri e o problema .
QUOTE (gabivdo @ May 23 2011, 11:43 AM) Din pacate la ultimul drum pe care l-am facut pana la Danes weekend-ul asta am constatat si eu problema : la 100-120 Kmh la franare tremura volanul...sper sa nu fie discurile, ca masina are abia 25000Km...
Daca la franare iti tremura volanul aproape 100% sunt discurile. Ai km prea putini pentru a avea alte probleme mecanice. Placutele nu au cum sa dea vibratii in volan.
@adictoma - Presiunea sau echilibratul rotilor nu au nici cea mai mica legatura cu tremuratul volanului la franare. Daca rotile sunt dezechilibrate ai vibratii in timpul mersului, nu la franare. Daca rotile sunt la presiuni diferite masina va trage intr-o parte si la mers normal si in timpul franarii (doar ca in timpul franarii o va face mai puternic). Vibratii nu apar in nici un caz.
Am impresia ca si la mine a inceput sa tremure usor volanul la frane peste 120km/h... Mai fac niste teste si ma duc peste MCar. Bine ca am 5 ani garantie.... Si nu am decat 28,000km cu Lancerul. Oricum, mai testez zilele astea ca poate mi s-a parut...
Daca la franare iti tremura volanul aproape 100% sunt discurile. Ai km prea putini pentru a avea alte probleme mecanice. Placutele nu au cum sa dea vibratii in volan.
@adictoma - Presiunea sau echilibratul rotilor nu au nici cea mai mica legatura cu tremuratul volanului la franare. Daca rotile sunt dezechilibrate ai vibratii in timpul mersului, nu la franare. Daca rotile sunt la presiuni diferite masina va trage intr-o parte si la mers normal si in timpul franarii (doar ca in timpul franarii o va face mai puternic). Vibratii nu apar in nici un caz.
Am impresia ca si la mine a inceput sa tremure usor volanul la frane peste 120km/h... Mai fac niste teste si ma duc peste MCar. Bine ca am 5 ani garantie.... Si nu am decat 28,000km cu Lancerul. Oricum, mai testez zilele astea ca poate mi s-a parut...
5 ani? Esti sigur? La noi muritorii de rand doar 3 ani ne-au dat.
Ieri am venit de la Oradea. Pe serpentine mai franam usor si simteam usoare trepidatii. Dar odata, tot in curba a trebuit sa franez bine, ca doi ciobani idioti si-au speriat caprele si le-au pus bine pe fuga fix in curba, fix cand veneam eu. Ei bine, atunci mi-a cam tremurat volanul in mana....
Ce se intampla? Cand franez in linie dreapta masina nu are mai nimic. Daca franez in timp ce virez (si nu franez tare, ca nu e sanator in curbe, ba chiar deloc) incepe sa trepideze usor.
What is happening?
Ieri am venit de la Oradea. Pe serpentine mai franam usor si simteam usoare trepidatii. Dar odata, tot in curba a trebuit sa franez bine, ca doi ciobani idioti si-au speriat caprele si le-au pus bine pe fuga fix in curba, fix cand veneam eu. Ei bine, atunci mi-a cam tremurat volanul in mana....
Ce se intampla? Cand franez in linie dreapta masina nu are mai nimic. Daca franez in timp ce virez (si nu franez tare, ca nu e sanator in curbe, ba chiar deloc) incepe sa trepideze usor.
What is happening?
la mine cand franam trepidau
le-am rectificat si era ok (f putin deformat cel din dr)
m-am dus la spalatorie si a bagat ciobanu ala furtunu cu presiune fix pe disc => mult abur
desi ii zisesem sa nu dea, dar tampitu tot tampit, cica spala discu
"pai bai omule nu ti-am zis sa nu, ce dracu speli discurile, cand eu ti-am zis sa speli masina?/?!!"""
si acum iar vibreaza... cred ca o sa cumpar alte discuri!
le-am rectificat si era ok (f putin deformat cel din dr)
m-am dus la spalatorie si a bagat ciobanu ala furtunu cu presiune fix pe disc => mult abur
desi ii zisesem sa nu dea, dar tampitu tot tampit, cica spala discu
"pai bai omule nu ti-am zis sa nu, ce dracu speli discurile, cand eu ti-am zis sa speli masina?/?!!"""
si acum iar vibreaza... cred ca o sa cumpar alte discuri!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori