Am facut drive-test cu Lancer Intense 2.0 diesel
- paul.todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am
QUOTE (borg)QUOTE (2dor)QUOTE (borg)QUOTE (2dor)Auzi la el ce reclama face la Lancer, sportiva a, daca Lancer e sportiv atunci Logan DCI cu I rosu este supercar. Cica nu are concurenta, auzi mai revino pe Pamant si dupa aia poti sa scrii. Macar daca scriai si tu mai echidistant, dar asa si alora care vor sa isi ia Lancer cam le dai de banuit. Dotari standard de exceptie auzi, pai cred ca tu vii de pe Dacia berlina si ti se par toate chestiile de pe Lancer super dotari evident, ai vazut si tu masina cu mai multe decat volan si pedale.
Si apropo de zgomotul motorului, la Octavia 2 cu motor de 1.9 diesel si 102 CP, cand turezi motorul suna de o mie de ori mai misto decat la Lancer, turat motorul ala chiar e placut.
Din toata insiruiala aia de cuvinte goale aruncate nu ai reusit sa dai nici un raspuns, sau sa combati vreun statement.
Asta e parerea mea obiectiva, argumentata, dupa ce am facut test driveul.
Dupa cum ziceam in postul precedent sunt destui frustrati pe forumul asta si se intelege cand zici daca Lancer e sportiv atunci Logan DCI cu I rosu este supercar ) E greu pentru tine sa poti sa mai ai o parere dupa ce ai fost expus toata viata la Dacie.
eu ti-as recomanda daciaclub.ro sa vorbesti acolo despre ce tunning pe logan mi-am facut, cum am reusit sa depasesc suta cu loganu , chestii din asta whatever.
Observ ca un criteriu important, de fapt si singuru, pentru tine cand iti iei masina e zgomotul motorului . ) .
Daca ai fost expus si la manele toata viata e si mai de inteles : n-auzi maneaua frateeee in habitaclu cum o auzi in logan ))
Alt motiv ar fi prea pueril pentru tine =))
Deci ,inca o data daca nu te duce capu sa imi raspunzi la o simpla intrebare pe care am pus-o in postul precedent :
unde mai gasesti un 2.0 diesel de 140 CP pus pe o masina , din 2008 ,ce rupe din punct de vedere al designului la pretul asta- lasand la o parte dotarile standard de exceptie?
ti-am zis :
Daciaclub.ro - acolo e locul tau
Bai "resistance is futile", eu te inteleg, nu ai condus in viata ta nici o masina si logic, cand ai pus mana pe un Lancer diesel il consideri cea mai tare masina. Pai iti spun eu ca atunci cand am venit de pe Lancer-ul meu 2.0 benzina si am condus tractorul ala, dupa aia am facut o cura de 6500 rpm, sa imi aduc aminte ce inseamna motor pe benzina turat care suna demential. Ai tupeul sa vii pe forum, sa spui ca mama ce tare e o masina, dupa ce sustii ca ai condus-o? Sincer ma indoiesc.
Oricum ma simt pe daciaclub.ro foarte bine sa stii, ma vad cu cativa baieti care nu mai au Dacii si care isi fac modificari pe masini, foarte interesante, nu tampenii, o sa iti pun un link sa vada si ochiul tau. Sa stii ca Solenza mi-am antifonat-o dupa niste informatii de pe daciaclub.ro, si rezultatul a fost exceptional, insa din pacate prostimea considera ca acolo nu se vorbeste decat de chiptuning, aripioare de rechin si eleroane cat mai mari. Legat de manele sa stii ca ascult si din alea ca nu am ce face, destui dau manelele la maxim cand stau la semafoare, sau pe strada mai sunt unii cu telefoanele in mana care trebuie sa impartaseasca la toti ce muzica au pe el. Noroc cu One FM ca ii mai bruiez si eu la semafor. Si ca sa iti raspund si la marea ta intrebare, as lua Honda Civic 2.2 diesel oricand, aia chiar e nava spatiala. Eu macar am spus in review-ul despre Lancer Intense 2.0 diesel si ce mi-a placut si ce nu, dar am spus detaliat, tu spui ca e misto, si ca e tare, si ca e superb, si ca merita, e foarte explicit sa stii. A si cred ca pentru tine motorul TDI este un monument al tehnologiei. Si sa stii ca aia de prefera sa isi ia Renault Clio RS cam o sa faca ceva pe Lancer-ul tau 2.0 TDI.
http://www.daciaclub.ro/Megane-Sedan-t94646.html
Lasand la o parte faptul ca te-ai contrazis singur ( deci pana la urma am condus-o sau nu ?! ) subiectul conversatiei era motorul diesel
Clio RS nu intra in aceasta categorie si nu am Lancer.
intrebarea mea era : unde mai gasesti un 2.0 diesel de 140 CP pus pe o masina , din 2008 ,ce rupe din punct de vedere al designului la pretul asta(21.000) - lasand la o parte dotarile standard de exceptie
raspunsul tau "Honda" e gresit. De fapt asta e singurul tau raspuns la orice intrebare . Ai confundat cu forumu de la Honda.)
De fapt reactia ta e normala avand in vedere ca esti posesorul unui lancer de generatie anterioara .Ma uitam pe autovit cat de multi isi vind lancerul vechi de cand s-a lansat cel nou. Se intampla sa isi mai ia si lumea teapa. Nimeni nu se astepta sa iasa cel nou asa frumos. Si tu te-ai grabit ca fata mare .)
Ce pot sa zic anteriorul model era nereusit rau la design, dupa ce l-ai descris si tu cu pacate pe care le are , atunci rana e si mai adanca.
Frustrarea ta e de inteles ; Vrei prin orice mijloace sa demonstrezi ca modelul cel nou e nereusit si probabil in sinea ta ,inainte sa te culci, sa ai constiinta impacata ca tot al vechiu era scula : agatandu-te de teoria plasticului si al zgomotului motorului.
honda civic te duce in 24-25.
personal nu imi place deloc designul hondei civic. De la spate seamana cu un carutz cu rotile mici bagate in interior, caroseria inglobandu-le excesiv- problema de design asta e.
genul asta de abordare a unui nou model de design este extrem de expus la o deloc binevenita primire din partea publicului.
au vrut nava spatiala a iesit carutz spatial.
Repet: Lancerul e facut in Jap. toate taxele non-ue sunt incluse in pretu de baza.
anyway Continuare placuta pe daciaclub: sa ne tii la curent cum e cu antifonarea la Solentza
PS : You will not be assimilated
Tu te-ai uitat cumva la preturi la Lancer inainte sa vorbesti? Deci Lancer Instyle este 21000 fara TVA, prin urmare ajungem tot la pretul Hondei, care are MOTOR, nu TDI. Cat despre masina mea adica Lancer-ul vechi ce sa spun, sunt complexat. Pai in primul rand masina am luat-o in August, cand Lancer-ul nou era deja in SUA lansat, se stia ca nu vine la noi motorul de 2.0 benzina, si mai ales se stia ca o sa fie mult mai scump. Deci am luat o masina sport in 16000 de euro DDP, tocmai se bagase reducerea, cu motor pe benzina, cu componente de EVO pe ea, si da recunosc imi pare rau, regret, nici nu stii cum ma foiesc noaptea la gandul ca puteam sa imi iau un Lancer cu motor de tractor, sau cu un 1.5, sau sa astept motorul de 1.8 care ajuta Lancer-ul nou sa faca 0-100 km/h in "numai" 9.8 s. Chiar ca acum mi-ai adus aminte ia sa imi vand si eu vechitura sa imi iau un TDI, ca asa e la moda. Sincer, "la curent" pot sa te tin cat o fi ca tot degeaba...Merci oricum pe daciclub stau cu mare placere la discutie cu unii membrii, din pacate de cand nu mai am Solenza nu ma mai intereseaza ariile tehnice, ma distrez cand mai apare cate unul fan VW care critica orice alta masina. Oricum cu acest post am terminat discutia cu tine, nu de alta dar nu am ce sa discut, cand o sa vii cu impresii reale de la test-drive-ul pe care spui ca l-ai facut, cand o sa fie o DISCUTIE atunci mai vedem.
Si apropo de zgomotul motorului, la Octavia 2 cu motor de 1.9 diesel si 102 CP, cand turezi motorul suna de o mie de ori mai misto decat la Lancer, turat motorul ala chiar e placut.
Din toata insiruiala aia de cuvinte goale aruncate nu ai reusit sa dai nici un raspuns, sau sa combati vreun statement.
Asta e parerea mea obiectiva, argumentata, dupa ce am facut test driveul.
Dupa cum ziceam in postul precedent sunt destui frustrati pe forumul asta si se intelege cand zici daca Lancer e sportiv atunci Logan DCI cu I rosu este supercar ) E greu pentru tine sa poti sa mai ai o parere dupa ce ai fost expus toata viata la Dacie.
eu ti-as recomanda daciaclub.ro sa vorbesti acolo despre ce tunning pe logan mi-am facut, cum am reusit sa depasesc suta cu loganu , chestii din asta whatever.
Observ ca un criteriu important, de fapt si singuru, pentru tine cand iti iei masina e zgomotul motorului . ) .
Daca ai fost expus si la manele toata viata e si mai de inteles : n-auzi maneaua frateeee in habitaclu cum o auzi in logan ))
Alt motiv ar fi prea pueril pentru tine =))
Deci ,inca o data daca nu te duce capu sa imi raspunzi la o simpla intrebare pe care am pus-o in postul precedent :
unde mai gasesti un 2.0 diesel de 140 CP pus pe o masina , din 2008 ,ce rupe din punct de vedere al designului la pretul asta- lasand la o parte dotarile standard de exceptie?
ti-am zis :
Daciaclub.ro - acolo e locul tau
Bai "resistance is futile", eu te inteleg, nu ai condus in viata ta nici o masina si logic, cand ai pus mana pe un Lancer diesel il consideri cea mai tare masina. Pai iti spun eu ca atunci cand am venit de pe Lancer-ul meu 2.0 benzina si am condus tractorul ala, dupa aia am facut o cura de 6500 rpm, sa imi aduc aminte ce inseamna motor pe benzina turat care suna demential. Ai tupeul sa vii pe forum, sa spui ca mama ce tare e o masina, dupa ce sustii ca ai condus-o? Sincer ma indoiesc.
Oricum ma simt pe daciaclub.ro foarte bine sa stii, ma vad cu cativa baieti care nu mai au Dacii si care isi fac modificari pe masini, foarte interesante, nu tampenii, o sa iti pun un link sa vada si ochiul tau. Sa stii ca Solenza mi-am antifonat-o dupa niste informatii de pe daciaclub.ro, si rezultatul a fost exceptional, insa din pacate prostimea considera ca acolo nu se vorbeste decat de chiptuning, aripioare de rechin si eleroane cat mai mari. Legat de manele sa stii ca ascult si din alea ca nu am ce face, destui dau manelele la maxim cand stau la semafoare, sau pe strada mai sunt unii cu telefoanele in mana care trebuie sa impartaseasca la toti ce muzica au pe el. Noroc cu One FM ca ii mai bruiez si eu la semafor. Si ca sa iti raspund si la marea ta intrebare, as lua Honda Civic 2.2 diesel oricand, aia chiar e nava spatiala. Eu macar am spus in review-ul despre Lancer Intense 2.0 diesel si ce mi-a placut si ce nu, dar am spus detaliat, tu spui ca e misto, si ca e tare, si ca e superb, si ca merita, e foarte explicit sa stii. A si cred ca pentru tine motorul TDI este un monument al tehnologiei. Si sa stii ca aia de prefera sa isi ia Renault Clio RS cam o sa faca ceva pe Lancer-ul tau 2.0 TDI.
http://www.daciaclub.ro/Megane-Sedan-t94646.html
Lasand la o parte faptul ca te-ai contrazis singur ( deci pana la urma am condus-o sau nu ?! ) subiectul conversatiei era motorul diesel
Clio RS nu intra in aceasta categorie si nu am Lancer.
intrebarea mea era : unde mai gasesti un 2.0 diesel de 140 CP pus pe o masina , din 2008 ,ce rupe din punct de vedere al designului la pretul asta(21.000) - lasand la o parte dotarile standard de exceptie
raspunsul tau "Honda" e gresit. De fapt asta e singurul tau raspuns la orice intrebare . Ai confundat cu forumu de la Honda.)
De fapt reactia ta e normala avand in vedere ca esti posesorul unui lancer de generatie anterioara .Ma uitam pe autovit cat de multi isi vind lancerul vechi de cand s-a lansat cel nou. Se intampla sa isi mai ia si lumea teapa. Nimeni nu se astepta sa iasa cel nou asa frumos. Si tu te-ai grabit ca fata mare .)
Ce pot sa zic anteriorul model era nereusit rau la design, dupa ce l-ai descris si tu cu pacate pe care le are , atunci rana e si mai adanca.
Frustrarea ta e de inteles ; Vrei prin orice mijloace sa demonstrezi ca modelul cel nou e nereusit si probabil in sinea ta ,inainte sa te culci, sa ai constiinta impacata ca tot al vechiu era scula : agatandu-te de teoria plasticului si al zgomotului motorului.
honda civic te duce in 24-25.
personal nu imi place deloc designul hondei civic. De la spate seamana cu un carutz cu rotile mici bagate in interior, caroseria inglobandu-le excesiv- problema de design asta e.
genul asta de abordare a unui nou model de design este extrem de expus la o deloc binevenita primire din partea publicului.
au vrut nava spatiala a iesit carutz spatial.
Repet: Lancerul e facut in Jap. toate taxele non-ue sunt incluse in pretu de baza.
anyway Continuare placuta pe daciaclub: sa ne tii la curent cum e cu antifonarea la Solentza
PS : You will not be assimilated
Tu te-ai uitat cumva la preturi la Lancer inainte sa vorbesti? Deci Lancer Instyle este 21000 fara TVA, prin urmare ajungem tot la pretul Hondei, care are MOTOR, nu TDI. Cat despre masina mea adica Lancer-ul vechi ce sa spun, sunt complexat. Pai in primul rand masina am luat-o in August, cand Lancer-ul nou era deja in SUA lansat, se stia ca nu vine la noi motorul de 2.0 benzina, si mai ales se stia ca o sa fie mult mai scump. Deci am luat o masina sport in 16000 de euro DDP, tocmai se bagase reducerea, cu motor pe benzina, cu componente de EVO pe ea, si da recunosc imi pare rau, regret, nici nu stii cum ma foiesc noaptea la gandul ca puteam sa imi iau un Lancer cu motor de tractor, sau cu un 1.5, sau sa astept motorul de 1.8 care ajuta Lancer-ul nou sa faca 0-100 km/h in "numai" 9.8 s. Chiar ca acum mi-ai adus aminte ia sa imi vand si eu vechitura sa imi iau un TDI, ca asa e la moda. Sincer, "la curent" pot sa te tin cat o fi ca tot degeaba...Merci oricum pe daciclub stau cu mare placere la discutie cu unii membrii, din pacate de cand nu mai am Solenza nu ma mai intereseaza ariile tehnice, ma distrez cand mai apare cate unul fan VW care critica orice alta masina. Oricum cu acest post am terminat discutia cu tine, nu de alta dar nu am ce sa discut, cand o sa vii cu impresii reale de la test-drive-ul pe care spui ca l-ai facut, cand o sa fie o DISCUTIE atunci mai vedem.
- paul.todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am
[quote=Cristi][quote=borg]
Incerci sa fii amuzant dar tre sa si reusesti
[/quote]
Depinde de ce si cum interpretezi...
Tu ai intrat pe forum ca sa agati pe cineva sau sa discuti referitor la masini ?
Cauti pe cineva amuzant si care sa fie si de acord cu tine ?
Cred ca ai gresit persoana...
Mai cauta.
boooorg, trezeste-te, subiectul e lancer tdi...
) Capacitatea ta de a nega evidenta faptului implinit e de-a dreptul jalnica si amuzanta de data asta
Am inteles ca sa dregi busuiocul tre sa mai arunci si tu cate o glumitza sa nu fii luat de fraier ca postezi .intr-una p-aicea verzi si uscate.
Macar daca nu te pricepi intreaba sau documenteaza-te inainte sa dai drumu la infectii pe banda rulanta
[/color]
[quote=borg]
Sunt de acord cu tine: exista o zicala de genu ala , dar care nu se aplica in cazul asta.
[/quote]
Si da si nu.
E drept ca de cand cu Toyota zicala asta a suferit modificari, dar inca e valabila si se aplica.
[quote=borg]
Incearca sa citesti ce am scris deja in primul post, sa nu ridici intrebari la care ti-am dat deja un raspuns.
[/quote]
Nu ai spus nimic nou ca sa te intreb ceva.
Nu fi suparat, o sa ma gandesc si o sa te intreb ceva, acum insa nu am o intrebare care sa se ridice la nivelul cunostintelor tale in domeniul auto...
Uiti de la mana pana la gura inseamna . Te integrezi perfect in masa de oameni care nu isi pun intrebari inainte sa deschida gura. Ca sa pui o intrebare din domeniu auto tre sa stii macar cu ce se mananca , si tu esti exclus din prima aici
[quote=borg]
Nu sunt chiar asa sigur ca vanzarile Lancerului nou se bazeaza exclusiv pe motorul asta
[/quote]
Clar, e vorba de design in primul rand si doar intr-o oarecare masura e vorba de motorul asta extrem de cautat si apreciat in RO. Ai interpretat gresit cele spuse de mine mai sus. Am facut niste asocieri intre numarul mare de amatori de TDI/masini cu acest motor din RO si succesul pe care il are si mai ales il va avea Lancerul...dar nu cum le-ai inteles tu.
Amatori de TDI sunt foarte multi, asta e bine. Dupa cum gandesc unii motorul asta va fi ok si peste 20 de ani pentru ca a fost ok si acum 10 ani.
Ultima idee e iesita din context.
Modul tau de a-ti schimba mereu parerea de fiecare data ,cand iti este demontata cea precedenta, e de-a dreptul patetic
Intr-un final o sa ajungi sa iti placa si Lancerul )
nah ca acuma te-am motivat.... o sa iti pui poza cu el pe tabla de darts )
Absolut nici o problema...
Am vrut sa spun altceva, poate intelegi de data asta.
Audi arata bine dar e scump, vw arata la fel de cand e lumea, octavia nu e asa impresionanta la design, samd...intr-un cuvant plictiseala...
Problema amatorilor de TDI la masinile lor o reprezinta designul care nu a mai suferit nici o inovatie semnificativa.
Si atunci lancerul vine sa rezolve problema asta care nu este deloc noua.
O masina ceva mai ieftina, o motorizare "cunoscuta", apreciata, un design de rupt gura + altele.
Asta e lancerul TDI.
iar asta e o alta teorie scoasa din capu tau sau din veceu.
Fiecare masina de productie este echipata cu un motor diesel (exceptand bineinteles ferrariu sau lambo,etc - cu toate ca am auzit de un seic care si-a pus diesel pe ferrari ).
Dieselu nu s-a inventat numai pentru unele masini cum crezi tu si bunicul tau.
[quote=borg]
; inca o data, Mitsu a cumparat patentul de a-l produce de la WV, el fiind produs cu unele modificari in Japonia.
In general, la o masina de productie, un rol important in vanzari il are motorizarea diesel.
[/quote]
Si asta inseamna ca e o masina japoneza nu ?
Ok, sa zicem ca ai dreptate desi ar fi interesant de aflat mai multe...
Piesele pentru motor unde sunt fabricate ?
Eu cred ca in Japan se face doar asamblarea nu si producerea componentelor.
Mai detaliaza subiectul asta, te rog.
world wide
daca nu stiai nici la motoarele de pe merz nu gasesti 100% componente germ
surpise huh
[quote=borg]
Nu am absolut nici o problema ca dieselul e de la mitsu sau patentul provine de la alt supplier- in cazul asta VW. (atata timp cat se incadreaza in euro4 care defineste ultimele norme aparute)
[/quote]
Crezi ca ma intereseaza ce probleme ai sau nu ai tu ?
E alegerea ta si nu o comentez.
Japonezii de la Mitsubishi au anuntat producerea unui nou motor diesel de 2.0 litri cu standarde Euro 5.
Mitsubishi a anuntat producerea unui nou motor diesel de 2.0 litri doatat cu Euro 5. Noul motor japonez va fi disponibil pe piata europeana incepand cu anul 2009, cu un an mai devreme decat era stabilit.
Diesel-ul de 2.0 litri va fi produs la fabrica companiei din Kyoto si va fi livrat si pentru alte piete dupa lansarea in Europa. Motorul va dispune de un supraalimentator de inalta performanta si calitati superioare de combustie. Noul motor a fost gandit pentru a respecta standardele europene.
La ce dracu s-au mai apucat astia sa dezvolte diesel euro 5 cand exista TDI-ul care...stai sa citesc ce ai scris mai jos ca ai zis frumos...ah da, care e deja consacrat si foarte bun. )
ignoranta ta ajunge la cote ametitoare ))
In general evolutia motoarelor se supune unor anumite standarde , in speta compatibilitatea cu euro5u....ce aduce o mica imbunatatire la nivelul emisiilor de noxe,etc
Sa nu te astepti la nu sh ce super minunatie a tehnicii , din punct de vedere al performantelor tot pe acolo se invarte.
alta surpriza huh
te asteptai sa apara euro 5ul si nu are 1000 cp si 4000 Nm ) alta veste proasta
[quote=borg]
Mai ales ca motorul de VW de pe passat si a4 e deja consacrat, fiind unu foarte bun.
[/quote]
Consacrat unde ? La Floarea din Gradina ?
Repet, poate intelegi in cele din urma, motorul asta este OK, nu atat de ok pe cat vor unii sa sugereze, dar la vremea lui
a fost tot ce se poate mai bun in materie de diesel. Acum, nu.
Si pe lancer e mai zgomotos decat pe alte masini care il au sub capota.
Consacreaza-te tu cu el. Eu nu am nimic impotriva.
ai primit un raspuns deja in legatura cu faptul cat de bun e motorul : iara vorbesti sa nu adormi
[quote=borg]
Dar cunosc destui care sunt de parere k daca era de la renault ar fi avut mari indoieli.
[/quote]
Posibil.
[quote=borg]
Comparatia n-are nici o legatura, bine k ai recunoscut.
[/quote]
Nu ma asteptam sa intelegi ceva din ce am scris mai sus.
Nu era o comparatie...
Sunt motoare apreciate, ieftine si destul de fiabile...si motoare foarte bune, exceptionale, spectaculoase insa mai rare pe la noi, motiv pentru care nu au apucat sa ajunga la nivelul de consacrare nationala.
asta e poveste de seara deja ) - hai sa ne rezumam la realitate totusi..stii cea care ne inconjoara dar care tie iti scapa mereu
[quote=borg]
iar tu de fapt vrei sa zici "baa frateee masina japonezaaaaa e masina japonezaaa" - concept care ti-a scapat probabil sub atata teorie a chibritului.
[/quote]
iarasi iti dai cu presupusul... )
zicala asta e un concept pentru tine ?
Ok.
Nu, nu vreau sa zic asta. Masinile japoneze au minusurile lor doar ca nu sunt atat de grave ca la unele dintre europene.
Fiabilitatea prin care s-au impus pe o piata unde zicala "masina germana e masina germana" s-a datorat tocmai propriilor tehnologii si nu ale altora... :-D
ne-ai lamurit! La tara pe tarla la voi totul e mai simplu - pentru tine sunt 2 tipuri de masini cele japoneze si restu )
[quote=borg]
sa inteleg k pretentiile tale de la Mitsu pentru motoare diesel ar fi fost ceva gen 1000 CP si sa nu scrie TDI.
Get real man!!!
[/quote]
Si aici iti dai cu presupusul referitor la ce vreau eu fara sa fi incercat sa intelegi cate ceva din posturile anterioare.
Pretentiile mele de la mitsu nu au nici o legatura cu motoarele diesel.
Am asteptat aparitia noului lancer in speranta ca or sa iasa pe piata cu o gama de motoare pe benzina suficient de potenta si diversificata pentru a veni in intampinarea unor cerinte ceva mai sportive...am spus eu undeva mai sus cat de sportive.
aici era vorba doar de motorul diesel
[quote=borg]
Daca esti fan benzina si crezi ca singuru motiv pentru care un lancer tre sa existe e sa fie evo. Ok. E parerea ta. No comment.
[/quote]
De la 140Cp la 300CP e distanta unchiule.
Ar mai fi mers un 180CP - 200CP, nu ?
OK, ar mai fi o sansa, ralliartul, dar numai daca pretul se mentine pana in 30.000 DDP...
motorul merge tunat lejer pana la 175
[quote=borg]
Problema care o ridici tu k de ce nu are mitsu motoare proprii e la fel k cum ziceau epavele vechiului sistem nu ne vindem tara si am ajuns sa falimentam tot.
Ai fi surprins sa afli cat de diferita e perceptia ta fata de realitatea inconjuratoare.
Dar e normal sa mai existe si astfel de mentalitati da babalunca in ro.
[/quote]
Tu ai o problema, si nu numai de gandire...
In aria asta nu e vorba de mine ) ...e vorba de lancerul tdi.
Nu esti primul care se leaga de mine dar ceilalti au mai si spus cate ceva despre masina asta.
Tu ? Batman, Batman... )
Raule...)
Spune-ne cate ceva despre lancer daca poti...
Faci niste analogii uluitoare...inca un specialist in economie si politica...
Normal, exact la ce se pricepe tot romanul mancator de seminte.
Le zici bine, nu vei sa candidezi ?
Ai tot incercat, dar aici chiar ai reusit sa dai cu mucii in fasole...
Se vede ca faci politica la scara cu pensionarii din bloc sau dupa caz, vecinii...
La care realitate inconjuratoare te referi ? La aia care roieste in jurul tau ?
Te intreb pentru ca in RO, realitatile sunt mai multe si foarte diverse...
Mai zi-mi asta cu globalizarea ca imi place.
Globalizarea asta e discutabila...
Pe termen scurt e OK, rezolva niste situatii care tin de prezent dar nu reprezinta o solutie definitiva.
Diversitatea tehnica si financiare, concurenta, inovatiile tehnice...sunt benefice pentru consumatori...altfel aveam si acum calculatoare cat sifonieru' bunicii.
Inca o data se vede ca esti in afara subiectului.
Ai incercat sa iti gasesti scuze la neputinta gandirii tale.
Da tot incerci sa fii amuzant si sa abati atentia cu o glumitza , de la incapacitatea ta intelectuala ( sorry man, te-a vazut lumea ca esti "limitat electronic" )
Esti un pasager traseist pe threadul asta.Poate te ajuta sa devii cineva in viata postand anti-reclama si teoria chibritului plastic )
Nu esti in stare sa vii cu niste argumente solide la teoriile pe care le sustii.
Ieftineala de care dai dovada in analiza sau reviewurile tale denota clar o inconsistenta majora a gandirii tale.
Presupun ca termeni precum globalizare deja intra intr-o sfera mult mai inalta pentru existenta ta minuscula - n-are rost sa iti bati capu cu astfel de detalii , cand ai peluza langa tine si maneaua in masina in drum spre litoral )
Nu e o crima sau o infractiune ca un producator sa cumpere tehnologie.
E chiar benefic in unele cazuri si uneori nu numai din punct de vedere financiar.
E clar de ce au ales solutia TDI...
EU este inca o piata mica pentru Mitsubishi iar in USA dieselul nu conteaza.
In situatia asta nu ar fi avut sens sa piarda timp si bani sa dezvolte un diesel acum.
Cu toate acestea aveau nevoie de un diesel pentru a intra pe piata cu o oferta minimala si ajungand la un acord cu VW s-a ajuns ca lancerul diesel sa fie echipat cu motorul tdi.
Afaceri...
Felicitari! )
Bine ca nu procedeaza toti la fel...
Oricum cred ca e o solutie temporara.
in toata ecutia asta oferta minimala esti tu - ai vazut pe ce loc se situeaza dieselul de la VW
Revin, daca aveai asteptari de 1000 CP pentru Lanceru de strada atunci ai avut inca o data surpriza sa primesti o palma zdravana de la realitate
[quote=borg]
Dar mult mai putin decat in mertz,bmw sau logan
[/quote]
Cum le stii tu pe toate...
[quote=borg]
In rest vad k nu te-a ocolit talentu )))
[/quote]
Pai in fiecare vara petrec si cate o saptamana pe litoralul nostru.
Sa nu mai zic concertele in aer liber de la intersectii...la volan cate o "vedeta" manelista...
Si ca bonus un nor de fum negru si inecacios de la un TDI "consacrat"... )
Grabeste-te!
Luna asta poti fi chiar tu vedeta!!!
Daca nu iti esti fan Diesel power c vrei sa iti fac, fa infuzii de CO2 si alte emisii de la benzina - ca tot is mai multe
...[/quote]
As aprecia pe viitor sa nu dezinformezi lumea la modul grosolan.Genul asta de anti-reclama fara argumente solide nu e deloc agreeat.
Daca nu esti in stare sa iti pastrezi o linie verticala si sa nu iti schimbi parerea la fiecare thread ( "ca de fapt ce-am vrut eu sa zic era altceva si ca nu s-a inteles...") nu te pune deloc intr-o lumina favorabila pentru ca pari ca nu esti prea in tema pe subiect,auzi ce zic unii sau altii si apoi le arunci pe forum fara macar sa ai discernamantul de a verifica ce auzi.
Dar tre sa intelegem ca la babarunca asa se poarta )
Incerci sa fii amuzant dar tre sa si reusesti
[/quote]
Depinde de ce si cum interpretezi...
Tu ai intrat pe forum ca sa agati pe cineva sau sa discuti referitor la masini ?
Cauti pe cineva amuzant si care sa fie si de acord cu tine ?
Cred ca ai gresit persoana...
Mai cauta.
boooorg, trezeste-te, subiectul e lancer tdi...
) Capacitatea ta de a nega evidenta faptului implinit e de-a dreptul jalnica si amuzanta de data asta
Am inteles ca sa dregi busuiocul tre sa mai arunci si tu cate o glumitza sa nu fii luat de fraier ca postezi .intr-una p-aicea verzi si uscate.
Macar daca nu te pricepi intreaba sau documenteaza-te inainte sa dai drumu la infectii pe banda rulanta
[/color]
[quote=borg]
Sunt de acord cu tine: exista o zicala de genu ala , dar care nu se aplica in cazul asta.
[/quote]
Si da si nu.
E drept ca de cand cu Toyota zicala asta a suferit modificari, dar inca e valabila si se aplica.
[quote=borg]
Incearca sa citesti ce am scris deja in primul post, sa nu ridici intrebari la care ti-am dat deja un raspuns.
[/quote]
Nu ai spus nimic nou ca sa te intreb ceva.
Nu fi suparat, o sa ma gandesc si o sa te intreb ceva, acum insa nu am o intrebare care sa se ridice la nivelul cunostintelor tale in domeniul auto...
Uiti de la mana pana la gura inseamna . Te integrezi perfect in masa de oameni care nu isi pun intrebari inainte sa deschida gura. Ca sa pui o intrebare din domeniu auto tre sa stii macar cu ce se mananca , si tu esti exclus din prima aici
[quote=borg]
Nu sunt chiar asa sigur ca vanzarile Lancerului nou se bazeaza exclusiv pe motorul asta
[/quote]
Clar, e vorba de design in primul rand si doar intr-o oarecare masura e vorba de motorul asta extrem de cautat si apreciat in RO. Ai interpretat gresit cele spuse de mine mai sus. Am facut niste asocieri intre numarul mare de amatori de TDI/masini cu acest motor din RO si succesul pe care il are si mai ales il va avea Lancerul...dar nu cum le-ai inteles tu.
Amatori de TDI sunt foarte multi, asta e bine. Dupa cum gandesc unii motorul asta va fi ok si peste 20 de ani pentru ca a fost ok si acum 10 ani.
Ultima idee e iesita din context.
Modul tau de a-ti schimba mereu parerea de fiecare data ,cand iti este demontata cea precedenta, e de-a dreptul patetic
Intr-un final o sa ajungi sa iti placa si Lancerul )
nah ca acuma te-am motivat.... o sa iti pui poza cu el pe tabla de darts )
Absolut nici o problema...
Am vrut sa spun altceva, poate intelegi de data asta.
Audi arata bine dar e scump, vw arata la fel de cand e lumea, octavia nu e asa impresionanta la design, samd...intr-un cuvant plictiseala...
Problema amatorilor de TDI la masinile lor o reprezinta designul care nu a mai suferit nici o inovatie semnificativa.
Si atunci lancerul vine sa rezolve problema asta care nu este deloc noua.
O masina ceva mai ieftina, o motorizare "cunoscuta", apreciata, un design de rupt gura + altele.
Asta e lancerul TDI.
iar asta e o alta teorie scoasa din capu tau sau din veceu.
Fiecare masina de productie este echipata cu un motor diesel (exceptand bineinteles ferrariu sau lambo,etc - cu toate ca am auzit de un seic care si-a pus diesel pe ferrari ).
Dieselu nu s-a inventat numai pentru unele masini cum crezi tu si bunicul tau.
[quote=borg]
; inca o data, Mitsu a cumparat patentul de a-l produce de la WV, el fiind produs cu unele modificari in Japonia.
In general, la o masina de productie, un rol important in vanzari il are motorizarea diesel.
[/quote]
Si asta inseamna ca e o masina japoneza nu ?
Ok, sa zicem ca ai dreptate desi ar fi interesant de aflat mai multe...
Piesele pentru motor unde sunt fabricate ?
Eu cred ca in Japan se face doar asamblarea nu si producerea componentelor.
Mai detaliaza subiectul asta, te rog.
world wide
daca nu stiai nici la motoarele de pe merz nu gasesti 100% componente germ
surpise huh
[quote=borg]
Nu am absolut nici o problema ca dieselul e de la mitsu sau patentul provine de la alt supplier- in cazul asta VW. (atata timp cat se incadreaza in euro4 care defineste ultimele norme aparute)
[/quote]
Crezi ca ma intereseaza ce probleme ai sau nu ai tu ?
E alegerea ta si nu o comentez.
Japonezii de la Mitsubishi au anuntat producerea unui nou motor diesel de 2.0 litri cu standarde Euro 5.
Mitsubishi a anuntat producerea unui nou motor diesel de 2.0 litri doatat cu Euro 5. Noul motor japonez va fi disponibil pe piata europeana incepand cu anul 2009, cu un an mai devreme decat era stabilit.
Diesel-ul de 2.0 litri va fi produs la fabrica companiei din Kyoto si va fi livrat si pentru alte piete dupa lansarea in Europa. Motorul va dispune de un supraalimentator de inalta performanta si calitati superioare de combustie. Noul motor a fost gandit pentru a respecta standardele europene.
La ce dracu s-au mai apucat astia sa dezvolte diesel euro 5 cand exista TDI-ul care...stai sa citesc ce ai scris mai jos ca ai zis frumos...ah da, care e deja consacrat si foarte bun. )
ignoranta ta ajunge la cote ametitoare ))
In general evolutia motoarelor se supune unor anumite standarde , in speta compatibilitatea cu euro5u....ce aduce o mica imbunatatire la nivelul emisiilor de noxe,etc
Sa nu te astepti la nu sh ce super minunatie a tehnicii , din punct de vedere al performantelor tot pe acolo se invarte.
alta surpriza huh
te asteptai sa apara euro 5ul si nu are 1000 cp si 4000 Nm ) alta veste proasta
[quote=borg]
Mai ales ca motorul de VW de pe passat si a4 e deja consacrat, fiind unu foarte bun.
[/quote]
Consacrat unde ? La Floarea din Gradina ?
Repet, poate intelegi in cele din urma, motorul asta este OK, nu atat de ok pe cat vor unii sa sugereze, dar la vremea lui
a fost tot ce se poate mai bun in materie de diesel. Acum, nu.
Si pe lancer e mai zgomotos decat pe alte masini care il au sub capota.
Consacreaza-te tu cu el. Eu nu am nimic impotriva.
ai primit un raspuns deja in legatura cu faptul cat de bun e motorul : iara vorbesti sa nu adormi
[quote=borg]
Dar cunosc destui care sunt de parere k daca era de la renault ar fi avut mari indoieli.
[/quote]
Posibil.
[quote=borg]
Comparatia n-are nici o legatura, bine k ai recunoscut.
[/quote]
Nu ma asteptam sa intelegi ceva din ce am scris mai sus.
Nu era o comparatie...
Sunt motoare apreciate, ieftine si destul de fiabile...si motoare foarte bune, exceptionale, spectaculoase insa mai rare pe la noi, motiv pentru care nu au apucat sa ajunga la nivelul de consacrare nationala.
asta e poveste de seara deja ) - hai sa ne rezumam la realitate totusi..stii cea care ne inconjoara dar care tie iti scapa mereu
[quote=borg]
iar tu de fapt vrei sa zici "baa frateee masina japonezaaaaa e masina japonezaaa" - concept care ti-a scapat probabil sub atata teorie a chibritului.
[/quote]
iarasi iti dai cu presupusul... )
zicala asta e un concept pentru tine ?
Ok.
Nu, nu vreau sa zic asta. Masinile japoneze au minusurile lor doar ca nu sunt atat de grave ca la unele dintre europene.
Fiabilitatea prin care s-au impus pe o piata unde zicala "masina germana e masina germana" s-a datorat tocmai propriilor tehnologii si nu ale altora... :-D
ne-ai lamurit! La tara pe tarla la voi totul e mai simplu - pentru tine sunt 2 tipuri de masini cele japoneze si restu )
[quote=borg]
sa inteleg k pretentiile tale de la Mitsu pentru motoare diesel ar fi fost ceva gen 1000 CP si sa nu scrie TDI.
Get real man!!!
[/quote]
Si aici iti dai cu presupusul referitor la ce vreau eu fara sa fi incercat sa intelegi cate ceva din posturile anterioare.
Pretentiile mele de la mitsu nu au nici o legatura cu motoarele diesel.
Am asteptat aparitia noului lancer in speranta ca or sa iasa pe piata cu o gama de motoare pe benzina suficient de potenta si diversificata pentru a veni in intampinarea unor cerinte ceva mai sportive...am spus eu undeva mai sus cat de sportive.
aici era vorba doar de motorul diesel
[quote=borg]
Daca esti fan benzina si crezi ca singuru motiv pentru care un lancer tre sa existe e sa fie evo. Ok. E parerea ta. No comment.
[/quote]
De la 140Cp la 300CP e distanta unchiule.
Ar mai fi mers un 180CP - 200CP, nu ?
OK, ar mai fi o sansa, ralliartul, dar numai daca pretul se mentine pana in 30.000 DDP...
motorul merge tunat lejer pana la 175
[quote=borg]
Problema care o ridici tu k de ce nu are mitsu motoare proprii e la fel k cum ziceau epavele vechiului sistem nu ne vindem tara si am ajuns sa falimentam tot.
Ai fi surprins sa afli cat de diferita e perceptia ta fata de realitatea inconjuratoare.
Dar e normal sa mai existe si astfel de mentalitati da babalunca in ro.
[/quote]
Tu ai o problema, si nu numai de gandire...
In aria asta nu e vorba de mine ) ...e vorba de lancerul tdi.
Nu esti primul care se leaga de mine dar ceilalti au mai si spus cate ceva despre masina asta.
Tu ? Batman, Batman... )
Raule...)
Spune-ne cate ceva despre lancer daca poti...
Faci niste analogii uluitoare...inca un specialist in economie si politica...
Normal, exact la ce se pricepe tot romanul mancator de seminte.
Le zici bine, nu vei sa candidezi ?
Ai tot incercat, dar aici chiar ai reusit sa dai cu mucii in fasole...
Se vede ca faci politica la scara cu pensionarii din bloc sau dupa caz, vecinii...
La care realitate inconjuratoare te referi ? La aia care roieste in jurul tau ?
Te intreb pentru ca in RO, realitatile sunt mai multe si foarte diverse...
Mai zi-mi asta cu globalizarea ca imi place.
Globalizarea asta e discutabila...
Pe termen scurt e OK, rezolva niste situatii care tin de prezent dar nu reprezinta o solutie definitiva.
Diversitatea tehnica si financiare, concurenta, inovatiile tehnice...sunt benefice pentru consumatori...altfel aveam si acum calculatoare cat sifonieru' bunicii.
Inca o data se vede ca esti in afara subiectului.
Ai incercat sa iti gasesti scuze la neputinta gandirii tale.
Da tot incerci sa fii amuzant si sa abati atentia cu o glumitza , de la incapacitatea ta intelectuala ( sorry man, te-a vazut lumea ca esti "limitat electronic" )
Esti un pasager traseist pe threadul asta.Poate te ajuta sa devii cineva in viata postand anti-reclama si teoria chibritului plastic )
Nu esti in stare sa vii cu niste argumente solide la teoriile pe care le sustii.
Ieftineala de care dai dovada in analiza sau reviewurile tale denota clar o inconsistenta majora a gandirii tale.
Presupun ca termeni precum globalizare deja intra intr-o sfera mult mai inalta pentru existenta ta minuscula - n-are rost sa iti bati capu cu astfel de detalii , cand ai peluza langa tine si maneaua in masina in drum spre litoral )
Nu e o crima sau o infractiune ca un producator sa cumpere tehnologie.
E chiar benefic in unele cazuri si uneori nu numai din punct de vedere financiar.
E clar de ce au ales solutia TDI...
EU este inca o piata mica pentru Mitsubishi iar in USA dieselul nu conteaza.
In situatia asta nu ar fi avut sens sa piarda timp si bani sa dezvolte un diesel acum.
Cu toate acestea aveau nevoie de un diesel pentru a intra pe piata cu o oferta minimala si ajungand la un acord cu VW s-a ajuns ca lancerul diesel sa fie echipat cu motorul tdi.
Afaceri...
Felicitari! )
Bine ca nu procedeaza toti la fel...
Oricum cred ca e o solutie temporara.
in toata ecutia asta oferta minimala esti tu - ai vazut pe ce loc se situeaza dieselul de la VW
Revin, daca aveai asteptari de 1000 CP pentru Lanceru de strada atunci ai avut inca o data surpriza sa primesti o palma zdravana de la realitate
[quote=borg]
Dar mult mai putin decat in mertz,bmw sau logan
[/quote]
Cum le stii tu pe toate...
[quote=borg]
In rest vad k nu te-a ocolit talentu )))
[/quote]
Pai in fiecare vara petrec si cate o saptamana pe litoralul nostru.
Sa nu mai zic concertele in aer liber de la intersectii...la volan cate o "vedeta" manelista...
Si ca bonus un nor de fum negru si inecacios de la un TDI "consacrat"... )
Grabeste-te!
Luna asta poti fi chiar tu vedeta!!!
Daca nu iti esti fan Diesel power c vrei sa iti fac, fa infuzii de CO2 si alte emisii de la benzina - ca tot is mai multe
...[/quote]
As aprecia pe viitor sa nu dezinformezi lumea la modul grosolan.Genul asta de anti-reclama fara argumente solide nu e deloc agreeat.
Daca nu esti in stare sa iti pastrezi o linie verticala si sa nu iti schimbi parerea la fiecare thread ( "ca de fapt ce-am vrut eu sa zic era altceva si ca nu s-a inteles...") nu te pune deloc intr-o lumina favorabila pentru ca pari ca nu esti prea in tema pe subiect,auzi ce zic unii sau altii si apoi le arunci pe forum fara macar sa ai discernamantul de a verifica ce auzi.
Dar tre sa intelegem ca la babarunca asa se poarta )
[quote=borg]
) Capacitatea ta de a nega evidenta faptului implinit e de-a dreptul jalnica si amuzanta de data asta
[/quote]
A mea sau a ta ?
Scrii de parca ti s-ar da drumul seara din cusca, o ora, doua pe afara/forum ca sa-ti faci nevoile...pentru ca apoi sa intri la loc...
[quote=borg]
Am inteles ca sa dregi busuiocul tre sa mai arunci si tu cate o glumitza sa nu fii luat de fraier ca postezi .intr-una p-aicea verzi si uscate.
[/quote]
Tu asa ai proceda ?
Te complexeaza rau glumele astea...
[quote=borg]
Macar daca nu te pricepi intreaba sau documenteaza-te inainte sa dai drumu la infectii pe banda rulanta
[/color]
[/quote]
Te intrebi ce ai spus tu asa de interesant sau de stiintific ?
Afirmatiile tale unde s-ar incadra ?
Vaccineaza-te!
[quote=borg]
Uiti de la mana pana la gura inseamna . Te integrezi perfect in masa de oameni care nu isi pun intrebari inainte sa deschida gura. Ca sa pui o intrebare din domeniu auto tre sa stii macar cu ce se mananca , si tu esti exclus din prima aici
[/quote]
Poate ca nu stiu cu ce se mananca dar nu imi fac probleme prea mari din cauza asta...sunt oameni care traiesc din asta si nu au habar de prea multe...deci nu as face nota discordanta prea mare. )
Unii au studii de specialitate si singurul lucru de care sunt in stare e sa se faca de ras in meseria lor.
Vezi ca intamplator s-ar putea sa-ti faci sau sa-ti fi facut ITP-ul la masina intr-un service sau RAR ale carui echipamente poarta numele meu in "About" acolo unde scrie autor....
Nu sunt chiar exclus...
Poate mai uit si eu, dar cu siguranta nu am problemele tale, amice.
[quote=borg]
Ultima idee e iesita din context.
Modul tau de a-ti schimba mereu parerea de fiecare data ,cand iti este demontata cea precedenta, e de-a dreptul patetic
Intr-un final o sa ajungi sa iti placa si Lancerul )
nah ca acuma te-am motivat.... o sa iti pui poza cu el pe tabla de darts )
[/quote]
Deja ma plictisesti...nici nu ma amuzi, nici nu ma enervezi, nici nu argumentezi cu ceva...nimic.
Daca nu ai fi asa obtuz ca sa citez un meserias, ai fi realizat ca imi plac destul de multe la lancer incat sa pot spune ca e o masina care imi place.
Deoacamdata motorizarile actuale nu ma conving sa o achizitionez.
Parerile mi le mai pot schimba si nu ezit sa le pun pe forum, fie bune, fie rele...
Te agiti inutil...ti-o spun de pe acum...
Mai bine...dormi!
[quote=borg]
iar asta e o alta teorie scoasa din capu tau sau din veceu.
Fiecare masina de productie este echipata cu un motor diesel (exceptand bineinteles ferrariu sau lambo,etc - cu toate ca am auzit de un seic care si-a pus diesel pe ferrari ).
Dieselu nu s-a inventat numai pentru unele masini cum crezi tu si bunicul tau.
[/quote]
Ce ai scris aici nu are nici o legatura cu postul meu anterior.
Daca ai fi respectat tratamentul pe care ti l-a prescris medicul tau, ai fi urmarit filmele tale preferate pe Cartoon Network in
loc sa te aberezi pe aici...
[quote=borg]
world wide
daca nu stiai nici la motoarele de pe merz nu gasesti 100% componente germ
surpise huh
[/quote]
Constat ca tie iti place sa te auzi vorbind si atat.
Probabil e mai interesant sa vorbesti pe forum decat singur.
In afara de faptul ca afirmi niste banalitati si tampenii te mai si repezi ca mistretu in lucerna... )
Ai spus ca motorul tdi de pe lancer e fabricat in japonia 100%. :shock:
Nu am fost de acord cu tine in totalitate si ti-am cerut sa detaliezi subiectul.
Acum ma iei cu motoarele de merz...
In fine, nu ai avut dreptate nici sub negru sub unghie, vorbesti ca sa te afli in treaba.
Nu ai nimerit-o. Uite ti-am ascultat sfatul si te-am intrebat ce si cum...ai spus prostii, esti informat nu gluma...
Dupa cum afirma al nostru guru care lucreaza la mcar, citez:
"dieselul - e facut de VW pentru Mitsu - dar numai fierotenia, plus ceva fire, restul sunt Mitsu; "
surprise huh
[quote=borg]
ignoranta ta ajunge la cote ametitoare ))
In general evolutia motoarelor se supune unor anumite standarde , in speta compatibilitatea cu euro5u....ce aduce o mica imbunatatire la nivelul emisiilor de noxe,etc
Sa nu te astepti la nu sh ce super minunatie a tehnicii , din punct de vedere al performantelor tot pe acolo se invarte.
alta surpriza huh
te asteptai sa apara euro 5ul si nu are 1000 cp si 4000 Nm ) alta veste proasta
[/quote]
Ametitoare ? Pana la ce etaj ? )
Ba tata, eu sunt mai tampit ca tine ca iti raspund. E foarte tarziu si eu stau sa-ti raspund tie.
Oricum o sa fie ultima data...
borg...stiu ce aduce fiecare norma Euro. Am inteles ca esti citit. :?
Am programat analizoare de gaz si opacimetre pentru RO si IT care au trebuit sa fie metrologizate, audit RAR deci stiu despre ce e vorba.
Pe bune la inceput ma amuzai, acum esti chiar plictisitor si chiar imi inspiri mila.
Am inteles, e viata grea, la betoane e greu, semintele sunt scumpe...dar iarasi iti spun ca te agiti degeaba.
Risti sa-ti iei ban...iti zic asta spre binele tau.
Nu ai postat nimic pana acum...tu nu esti aici nici pentru ca te-ar interesa lancerul, nici pentru forum...
[quote=borg]
ai primit un raspuns deja in legatura cu faptul cat de bun e motorul : iara vorbesti sa nu adormi
[/quote]
nu imi mai zi de somn ca pic.
am vazut niste raspunsuri pe aici dar de la tine nu am primit nici un raspuns.
nu ai facut decat sa te scremi pe, aici dar esti prea constipat...insa inainte de postul asta ai baut bere cu iaurt. )
motorul poate sa fie plin de stampile si insigne de la comisii...nici nu se potriveste cerintelor mele, pe lancer se aude mai rau decat pe oricare diesel...zici ca e fiat regata, dar nici nu comentez alegerea facuta de altii care l-au achizitionat la pachet cu noul lancerul.
Imi e indiferent....
Dar uite ca sa nu zici ca sunt rau.
Motorul de VW e cel mai bun motor.
E bine acum ?
[quote=borg]
asta e poveste de seara deja ) - hai sa ne rezumam la realitate totusi..stii cea care ne inconjoara dar care tie iti scapa mereu
[/quote]
de seara sau nu, poveste sau realitate, realitatea nu e asa de fixa cum o vezi tu.
mai vad motoare diesel si pe la altii, motoare care sunt mult mai noi si la o analiza sumara au un comportament si un sound mai bun. Chiar si la VW.
[quote=borg]
ne-ai lamurit! La tara pe tarla la voi totul e mai simplu - pentru tine sunt 2 tipuri de masini cele japoneze si restu )
[/quote]
Ai facut o afirmatie aproape corecta, la tara pe tarla e foarte simplu intr-adevar, dar acolo nu prea s-a auzit de japoneze ci de restu'...
Da, eu prefer japonezele...
[quote=borg]
[quote=borg]
sa inteleg k pretentiile tale de la Mitsu pentru motoare diesel ar fi fost ceva gen 1000 CP si sa nu scrie TDI.
Get real man!!![/b]
[/quote]
Si aici iti dai cu presupusul referitor la ce vreau eu fara sa fi incercat sa intelegi cate ceva din posturile anterioare.
Pretentiile mele de la mitsu nu au nici o legatura cu motoarele diesel.
Am asteptat aparitia noului lancer in speranta ca or sa iasa pe piata cu o gama de motoare pe benzina suficient de potenta si diversificata pentru a veni in intampinarea unor cerinte ceva mai sportive...am spus eu undeva mai sus cat de sportive.
aici era vorba doar de motorul diesel
[/quote]
Da, si ti-am raspuns..."Pretentiile mele de la mitsu nu au nici o legatura cu motoarele diesel."
Probabil ca ai monitorul patat de nu vezi...
[quote=borg]
motorul merge tunat lejer pana la 175
[/quote]
Da...stim asta, e plin pe aici de baieti care tuneaza motoare. Te pomenesti ca esti unul dintre ei. )
Pe lancer softul e facut de Mitsubishi nu de VW.
Deci mare grija la caii astia ca in afara de informatii de pe net nu faci dovada ca ai sti prea multe...
[quote=borg]
Ai incercat sa iti gasesti scuze la neputinta gandirii tale.
[/quote]
Cata drama, cat adevar...
Asta incercam ?
D-zeule! :roll:
borg, insistenta asta a ta de a-mi scrie mie si lu' 2dor la modul asta, ca altceva nu ai facut...nu face decat sa iti atribuie tie afirmatia de mai sus, dar asta stii deja.
Afirmatiile astea le faci inainte sau dupa un fum ?
[quote=borg]
Da tot incerci sa fii amuzant si sa abati atentia cu o glumitza , de la incapacitatea ta intelectuala ( sorry man, te-a vazut lumea ca esti "limitat electronic" )
[/quote]
Cred ca ai spus asta de 3-4 ori pana acum. Iarasi "glumite" si "amuzant" ?
Cumva iti termini repertoriul sau ai anumite complexe din copilarie, cand probabil nu reuseai sa treci clasa ?
Ti s-a spus cumva ca esti un tip destept ?
Eu zic sa nu crezi chiar tot ce auzi. )
[quote=borg]
Esti un pasager traseist pe threadul asta.Poate te ajuta sa devii cineva in viata postand anti-reclama si teoria chibritului plastic )
[/quote]
Off cata suparare ti-am provocat amice. )
Esti indurerat profund...
Asta era problema ta de fapt..."postand anti-reclama".
De ce nu ai spus asa de la bun inceput ?
Ca postam pe alt thread...)
Ce animal si io...omul isi pierde painea si eu....
[quote=borg]
Nu esti in stare sa vii cu niste argumente solide la teoriile pe care le sustii.
[/quote]
Uneori da, dar asta e valabil cam pentru toata lumea.
Recunosc ca inca mai am de invatat de la cei ca tine...
[quote=borg]
Ieftineala de care dai dovada in analiza sau reviewurile tale denota clar o inconsistenta majora a gandirii tale.
Presupun ca termeni precum globalizare deja intra intr-o sfera mult mai inalta pentru existenta ta minuscula - n-are rost sa iti bati capu cu astfel de detalii , cand ai peluza langa tine si maneaua in masina in drum spre litoral )
[/quote]
E clar ca ai o impresie foarte buna despre tine si in acelasi timp la toate problemele tale psihice si deziluziile de care ai avut parte s-a mai adaugat inca una creata de mine.
Poti sa scrii ce si cum vrei, imi e egal cu zero.
[quote=borg]
in toata ecutia asta oferta minimala esti tu - ai vazut pe ce loc se situeaza dieselul de la VW
Revin, daca aveai asteptari de 1000 CP pentru Lanceru de strada atunci ai avut inca o data surpriza sa primesti o palma zdravana de la realitate
[/quote]
Revii de unde ai plecat, de fapt te invarti in jurul cozii si nu faci decat sa repeti niste chestii la nesfarsit.
Apropo, stiu eu un tip care cica are o masina de 1000CP...
Tu ai auzit de el ? )
1000Cp )
Sa fim seriosi...
La colt nu s-a putut nici 1 CP in plus....dar de vrajeala suntem buni... )
[quote=borg]
As aprecia pe viitor sa nu dezinformezi lumea la modul grosolan.Genul asta de anti-reclama fara argumente solide nu e deloc agreeat.
[/quote]
Nu stiu despre ce vorbesti.
Chiar daca nu am postat aici lucrari de dizeratie nu inseamna automat ca e dezinformare.
Iti spun ca te agiti degeba...
O sa ma inscriu la tine la curs.
Dau o bere...
[quote=borg]
Daca nu esti in stare sa iti pastrezi o linie verticala si sa nu iti schimbi parerea la fiecare thread ( "ca de fapt ce-am vrut eu sa zic era altceva si ca nu s-a inteles...") nu te pune deloc intr-o lumina favorabila pentru ca pari ca nu esti prea in tema pe subiect,auzi ce zic unii sau altii si apoi le arunci pe forum fara macar sa ai discernamantul de a verifica ce auzi.
[/quote]
Apreciez ca imi porti de grija dar nu ma preocupa lumina in care ma pun eu aici pe forum.
In rest...e parerea ta.
Parerile mele se mai pot schimba...
[quote=borg]
Dar tre sa intelegem ca la babarunca asa se poarta )[/quote]
Nu ne-am nascut in aceeasi localitate...
borg, am inteles perfect ce e cu posturile tale aici si ce vrei sa spui...
in afara de faptul ca ne-am atacat reciproc si asta la initiativa ta, de altceva nu m-ai convins.
ok, eu sunt amator in domeniul asta dar tu nu te mai chinui ca o faci degeaba, eventual schimba si jobu.
treci la altceva mai relaxant.
scrie o carte despre tdi eventual.
nu o sa o citesc dar promit sa o cumpar.
din spatele cuvintelor de baiat cu scoala nu razbate mai nimic.
un lucru l-ai spus nou si ala gresit....
pe bune, esti doar un vanzator de lumanari, bun de gura si atat.
treaba ta...
) Capacitatea ta de a nega evidenta faptului implinit e de-a dreptul jalnica si amuzanta de data asta
[/quote]
A mea sau a ta ?
Scrii de parca ti s-ar da drumul seara din cusca, o ora, doua pe afara/forum ca sa-ti faci nevoile...pentru ca apoi sa intri la loc...
[quote=borg]
Am inteles ca sa dregi busuiocul tre sa mai arunci si tu cate o glumitza sa nu fii luat de fraier ca postezi .intr-una p-aicea verzi si uscate.
[/quote]
Tu asa ai proceda ?
Te complexeaza rau glumele astea...
[quote=borg]
Macar daca nu te pricepi intreaba sau documenteaza-te inainte sa dai drumu la infectii pe banda rulanta
[/color]
[/quote]
Te intrebi ce ai spus tu asa de interesant sau de stiintific ?
Afirmatiile tale unde s-ar incadra ?
Vaccineaza-te!
[quote=borg]
Uiti de la mana pana la gura inseamna . Te integrezi perfect in masa de oameni care nu isi pun intrebari inainte sa deschida gura. Ca sa pui o intrebare din domeniu auto tre sa stii macar cu ce se mananca , si tu esti exclus din prima aici
[/quote]
Poate ca nu stiu cu ce se mananca dar nu imi fac probleme prea mari din cauza asta...sunt oameni care traiesc din asta si nu au habar de prea multe...deci nu as face nota discordanta prea mare. )
Unii au studii de specialitate si singurul lucru de care sunt in stare e sa se faca de ras in meseria lor.
Vezi ca intamplator s-ar putea sa-ti faci sau sa-ti fi facut ITP-ul la masina intr-un service sau RAR ale carui echipamente poarta numele meu in "About" acolo unde scrie autor....
Nu sunt chiar exclus...
Poate mai uit si eu, dar cu siguranta nu am problemele tale, amice.
[quote=borg]
Ultima idee e iesita din context.
Modul tau de a-ti schimba mereu parerea de fiecare data ,cand iti este demontata cea precedenta, e de-a dreptul patetic
Intr-un final o sa ajungi sa iti placa si Lancerul )
nah ca acuma te-am motivat.... o sa iti pui poza cu el pe tabla de darts )
[/quote]
Deja ma plictisesti...nici nu ma amuzi, nici nu ma enervezi, nici nu argumentezi cu ceva...nimic.
Daca nu ai fi asa obtuz ca sa citez un meserias, ai fi realizat ca imi plac destul de multe la lancer incat sa pot spune ca e o masina care imi place.
Deoacamdata motorizarile actuale nu ma conving sa o achizitionez.
Parerile mi le mai pot schimba si nu ezit sa le pun pe forum, fie bune, fie rele...
Te agiti inutil...ti-o spun de pe acum...
Mai bine...dormi!
[quote=borg]
iar asta e o alta teorie scoasa din capu tau sau din veceu.
Fiecare masina de productie este echipata cu un motor diesel (exceptand bineinteles ferrariu sau lambo,etc - cu toate ca am auzit de un seic care si-a pus diesel pe ferrari ).
Dieselu nu s-a inventat numai pentru unele masini cum crezi tu si bunicul tau.
[/quote]
Ce ai scris aici nu are nici o legatura cu postul meu anterior.
Daca ai fi respectat tratamentul pe care ti l-a prescris medicul tau, ai fi urmarit filmele tale preferate pe Cartoon Network in
loc sa te aberezi pe aici...
[quote=borg]
world wide
daca nu stiai nici la motoarele de pe merz nu gasesti 100% componente germ
surpise huh
[/quote]
Constat ca tie iti place sa te auzi vorbind si atat.
Probabil e mai interesant sa vorbesti pe forum decat singur.
In afara de faptul ca afirmi niste banalitati si tampenii te mai si repezi ca mistretu in lucerna... )
Ai spus ca motorul tdi de pe lancer e fabricat in japonia 100%. :shock:
Nu am fost de acord cu tine in totalitate si ti-am cerut sa detaliezi subiectul.
Acum ma iei cu motoarele de merz...
In fine, nu ai avut dreptate nici sub negru sub unghie, vorbesti ca sa te afli in treaba.
Nu ai nimerit-o. Uite ti-am ascultat sfatul si te-am intrebat ce si cum...ai spus prostii, esti informat nu gluma...
Dupa cum afirma al nostru guru care lucreaza la mcar, citez:
"dieselul - e facut de VW pentru Mitsu - dar numai fierotenia, plus ceva fire, restul sunt Mitsu; "
surprise huh
[quote=borg]
ignoranta ta ajunge la cote ametitoare ))
In general evolutia motoarelor se supune unor anumite standarde , in speta compatibilitatea cu euro5u....ce aduce o mica imbunatatire la nivelul emisiilor de noxe,etc
Sa nu te astepti la nu sh ce super minunatie a tehnicii , din punct de vedere al performantelor tot pe acolo se invarte.
alta surpriza huh
te asteptai sa apara euro 5ul si nu are 1000 cp si 4000 Nm ) alta veste proasta
[/quote]
Ametitoare ? Pana la ce etaj ? )
Ba tata, eu sunt mai tampit ca tine ca iti raspund. E foarte tarziu si eu stau sa-ti raspund tie.
Oricum o sa fie ultima data...
borg...stiu ce aduce fiecare norma Euro. Am inteles ca esti citit. :?
Am programat analizoare de gaz si opacimetre pentru RO si IT care au trebuit sa fie metrologizate, audit RAR deci stiu despre ce e vorba.
Pe bune la inceput ma amuzai, acum esti chiar plictisitor si chiar imi inspiri mila.
Am inteles, e viata grea, la betoane e greu, semintele sunt scumpe...dar iarasi iti spun ca te agiti degeaba.
Risti sa-ti iei ban...iti zic asta spre binele tau.
Nu ai postat nimic pana acum...tu nu esti aici nici pentru ca te-ar interesa lancerul, nici pentru forum...
[quote=borg]
ai primit un raspuns deja in legatura cu faptul cat de bun e motorul : iara vorbesti sa nu adormi
[/quote]
nu imi mai zi de somn ca pic.
am vazut niste raspunsuri pe aici dar de la tine nu am primit nici un raspuns.
nu ai facut decat sa te scremi pe, aici dar esti prea constipat...insa inainte de postul asta ai baut bere cu iaurt. )
motorul poate sa fie plin de stampile si insigne de la comisii...nici nu se potriveste cerintelor mele, pe lancer se aude mai rau decat pe oricare diesel...zici ca e fiat regata, dar nici nu comentez alegerea facuta de altii care l-au achizitionat la pachet cu noul lancerul.
Imi e indiferent....
Dar uite ca sa nu zici ca sunt rau.
Motorul de VW e cel mai bun motor.
E bine acum ?
[quote=borg]
asta e poveste de seara deja ) - hai sa ne rezumam la realitate totusi..stii cea care ne inconjoara dar care tie iti scapa mereu
[/quote]
de seara sau nu, poveste sau realitate, realitatea nu e asa de fixa cum o vezi tu.
mai vad motoare diesel si pe la altii, motoare care sunt mult mai noi si la o analiza sumara au un comportament si un sound mai bun. Chiar si la VW.
[quote=borg]
ne-ai lamurit! La tara pe tarla la voi totul e mai simplu - pentru tine sunt 2 tipuri de masini cele japoneze si restu )
[/quote]
Ai facut o afirmatie aproape corecta, la tara pe tarla e foarte simplu intr-adevar, dar acolo nu prea s-a auzit de japoneze ci de restu'...
Da, eu prefer japonezele...
[quote=borg]
[quote=borg]
sa inteleg k pretentiile tale de la Mitsu pentru motoare diesel ar fi fost ceva gen 1000 CP si sa nu scrie TDI.
Get real man!!![/b]
[/quote]
Si aici iti dai cu presupusul referitor la ce vreau eu fara sa fi incercat sa intelegi cate ceva din posturile anterioare.
Pretentiile mele de la mitsu nu au nici o legatura cu motoarele diesel.
Am asteptat aparitia noului lancer in speranta ca or sa iasa pe piata cu o gama de motoare pe benzina suficient de potenta si diversificata pentru a veni in intampinarea unor cerinte ceva mai sportive...am spus eu undeva mai sus cat de sportive.
aici era vorba doar de motorul diesel
[/quote]
Da, si ti-am raspuns..."Pretentiile mele de la mitsu nu au nici o legatura cu motoarele diesel."
Probabil ca ai monitorul patat de nu vezi...
[quote=borg]
motorul merge tunat lejer pana la 175
[/quote]
Da...stim asta, e plin pe aici de baieti care tuneaza motoare. Te pomenesti ca esti unul dintre ei. )
Pe lancer softul e facut de Mitsubishi nu de VW.
Deci mare grija la caii astia ca in afara de informatii de pe net nu faci dovada ca ai sti prea multe...
[quote=borg]
Ai incercat sa iti gasesti scuze la neputinta gandirii tale.
[/quote]
Cata drama, cat adevar...
Asta incercam ?
D-zeule! :roll:
borg, insistenta asta a ta de a-mi scrie mie si lu' 2dor la modul asta, ca altceva nu ai facut...nu face decat sa iti atribuie tie afirmatia de mai sus, dar asta stii deja.
Afirmatiile astea le faci inainte sau dupa un fum ?
[quote=borg]
Da tot incerci sa fii amuzant si sa abati atentia cu o glumitza , de la incapacitatea ta intelectuala ( sorry man, te-a vazut lumea ca esti "limitat electronic" )
[/quote]
Cred ca ai spus asta de 3-4 ori pana acum. Iarasi "glumite" si "amuzant" ?
Cumva iti termini repertoriul sau ai anumite complexe din copilarie, cand probabil nu reuseai sa treci clasa ?
Ti s-a spus cumva ca esti un tip destept ?
Eu zic sa nu crezi chiar tot ce auzi. )
[quote=borg]
Esti un pasager traseist pe threadul asta.Poate te ajuta sa devii cineva in viata postand anti-reclama si teoria chibritului plastic )
[/quote]
Off cata suparare ti-am provocat amice. )
Esti indurerat profund...
Asta era problema ta de fapt..."postand anti-reclama".
De ce nu ai spus asa de la bun inceput ?
Ca postam pe alt thread...)
Ce animal si io...omul isi pierde painea si eu....
[quote=borg]
Nu esti in stare sa vii cu niste argumente solide la teoriile pe care le sustii.
[/quote]
Uneori da, dar asta e valabil cam pentru toata lumea.
Recunosc ca inca mai am de invatat de la cei ca tine...
[quote=borg]
Ieftineala de care dai dovada in analiza sau reviewurile tale denota clar o inconsistenta majora a gandirii tale.
Presupun ca termeni precum globalizare deja intra intr-o sfera mult mai inalta pentru existenta ta minuscula - n-are rost sa iti bati capu cu astfel de detalii , cand ai peluza langa tine si maneaua in masina in drum spre litoral )
[/quote]
E clar ca ai o impresie foarte buna despre tine si in acelasi timp la toate problemele tale psihice si deziluziile de care ai avut parte s-a mai adaugat inca una creata de mine.
Poti sa scrii ce si cum vrei, imi e egal cu zero.
[quote=borg]
in toata ecutia asta oferta minimala esti tu - ai vazut pe ce loc se situeaza dieselul de la VW
Revin, daca aveai asteptari de 1000 CP pentru Lanceru de strada atunci ai avut inca o data surpriza sa primesti o palma zdravana de la realitate
[/quote]
Revii de unde ai plecat, de fapt te invarti in jurul cozii si nu faci decat sa repeti niste chestii la nesfarsit.
Apropo, stiu eu un tip care cica are o masina de 1000CP...
Tu ai auzit de el ? )
1000Cp )
Sa fim seriosi...
La colt nu s-a putut nici 1 CP in plus....dar de vrajeala suntem buni... )
[quote=borg]
As aprecia pe viitor sa nu dezinformezi lumea la modul grosolan.Genul asta de anti-reclama fara argumente solide nu e deloc agreeat.
[/quote]
Nu stiu despre ce vorbesti.
Chiar daca nu am postat aici lucrari de dizeratie nu inseamna automat ca e dezinformare.
Iti spun ca te agiti degeba...
O sa ma inscriu la tine la curs.
Dau o bere...
[quote=borg]
Daca nu esti in stare sa iti pastrezi o linie verticala si sa nu iti schimbi parerea la fiecare thread ( "ca de fapt ce-am vrut eu sa zic era altceva si ca nu s-a inteles...") nu te pune deloc intr-o lumina favorabila pentru ca pari ca nu esti prea in tema pe subiect,auzi ce zic unii sau altii si apoi le arunci pe forum fara macar sa ai discernamantul de a verifica ce auzi.
[/quote]
Apreciez ca imi porti de grija dar nu ma preocupa lumina in care ma pun eu aici pe forum.
In rest...e parerea ta.
Parerile mele se mai pot schimba...
[quote=borg]
Dar tre sa intelegem ca la babarunca asa se poarta )[/quote]
Nu ne-am nascut in aceeasi localitate...
borg, am inteles perfect ce e cu posturile tale aici si ce vrei sa spui...
in afara de faptul ca ne-am atacat reciproc si asta la initiativa ta, de altceva nu m-ai convins.
ok, eu sunt amator in domeniul asta dar tu nu te mai chinui ca o faci degeaba, eventual schimba si jobu.
treci la altceva mai relaxant.
scrie o carte despre tdi eventual.
nu o sa o citesc dar promit sa o cumpar.
din spatele cuvintelor de baiat cu scoala nu razbate mai nimic.
un lucru l-ai spus nou si ala gresit....
pe bune, esti doar un vanzator de lumanari, bun de gura si atat.
treaba ta...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori