P.S. eu unul sunt dispus sa imi demonstrezi live, o tura cu filtru normal si o tura cu filtrul sport, ambele cronometrate si binenteles schimbate treptele la aceeasi turatie in ambele cazuri.
Un eventual tuning la motor
Vezi ca din cauza sunetului poti sa te inseli in privinta puterii, felului in care trage masina, esti furat de sunet care este un sunet mai agresiv decat deobicei si iti da senzatia ca trage mai bine sau in turatii mai joase
P.S. eu unul sunt dispus sa imi demonstrezi live, o tura cu filtru normal si o tura cu filtrul sport, ambele cronometrate si binenteles schimbate treptele la aceeasi turatie in ambele cazuri.
P.S. eu unul sunt dispus sa imi demonstrezi live, o tura cu filtru normal si o tura cu filtrul sport, ambele cronometrate si binenteles schimbate treptele la aceeasi turatie in ambele cazuri.
Doar din filtru nu reusesti sa cresti nimic in afara de nivelul decibelilor! Faza e c-am observat ca modifica curba de cuplu, trage de mai jos.
Daca vrei sa ai intr-adevar o crestere, pui un cip, pui o toba (desi am inteles ca ce e pe masina e arhisuficient chiar si pentru EVO) si mai pui si un filtru. Toba si filtrul nu pentru a creste puterea, dar pentru a crea conditii optime de lucru pentru cip. Bine, daca te tine, schimbi volanta, mai iei putin din chelioasa, mai ciupesti un pic din came, da' nu cred ca trebuie sa va zic eu asta.
Daca vrei sa ai intr-adevar o crestere, pui un cip, pui o toba (desi am inteles ca ce e pe masina e arhisuficient chiar si pentru EVO) si mai pui si un filtru. Toba si filtrul nu pentru a creste puterea, dar pentru a crea conditii optime de lucru pentru cip. Bine, daca te tine, schimbi volanta, mai iei putin din chelioasa, mai ciupesti un pic din came, da' nu cred ca trebuie sa va zic eu asta.
Un filtru sport de genul asta are efecte la turatii joase datorita reducerii rezistentelor dinamice si imbunatatirii umplerii cilindrilor. Dar fara resoftarea calculatorului, de preerat cu soft cu functii de autoinvatare si autooptimizare efectul este nesemnificativ.
Si mai trebuie luat in considerare si uzura motorului daca filtru nu este spalat des - tinand cont de praful din romania.
Ca sa va faceti o ideee - mersul fara filtru de aer la un motor aspirat ofera un surplus de aproximativ 6 - 15 CP (in functie de puterea motorului).
Iar durata de viata a motorului este undeva la maxim 10000 km (dupa care necesita RK).
vreti sa incercati? 8)
Si mai trebuie luat in considerare si uzura motorului daca filtru nu este spalat des - tinand cont de praful din romania.
Ca sa va faceti o ideee - mersul fara filtru de aer la un motor aspirat ofera un surplus de aproximativ 6 - 15 CP (in functie de puterea motorului).
Iar durata de viata a motorului este undeva la maxim 10000 km (dupa care necesita RK).
vreti sa incercati? 8)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori