Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
Dupa ce saptamana asta am fsot de vreo 3 ori la service si dupa ce toti receptionerii autointitulati specialisti in amortizoare mi-au zis ca acel trancanit pe spate este normal si ca lencerul nu e facut sa mearga pe drumuri denivelate, am reusit intr-un final demararea hartogaraiei pentru inlocuirea amortizoarelor spate pe garantie pentru a doua oara in 6 luni si 7300km decand am masina dar asta numai dupa ce am suportat din buzunar un test de amortizoare in valaore de 50RON din care au reiesit urmatoarele valori:
punte fata 73% stanga, 67% dreapta; minim legal admis 55%
punte spate 47% stanga, 48% dreapta; minim legal admis 50%
Totusi si valorile pe fata mi se par cam mici pentru daor 7300km cat am la bord oare e normal?
Prima oara mi-au fsot inlocuite amortizoarele spate pe la 3500km tot datorita aceluiasi zgomot si tot dupa vizite repetate in service.
MIe mi se pare cam imposibil sa se dupa doua randuri de amortizoare asa repede si nu merg pe drumuri de tara si evit gropile pe cat posibil. Am inteles ca mai este un lancer in galati cumparat cu o saptamna inaintea mea(tot invite si tot 1.6euro5) si care la fel i s-au inlocuit amortizoarele spate. Toate aceste intamplari ma fac sa ma gandesc la 2 concluzii:
1. ori s-a schimbat producatoru lde amortizoare care se monteaza pe lancerul euro5 iar acestea au in viciu ascuns de fabricatie la toate amortizoarele care ies pe paorta fabricii;
2. ori lancerul(cel putin al meu) are o greseala de proiectare sau de fabricatie(punte spate, partea posterioara a caroseriei) care duce la deteriorarea amortizoarelor spate foarte repede.
Sper sa nu se mai intample si cu al treilea rand de amortizoare la fel ca deja sunt nervos si suparat pe neprofesionalismul de care dau dovadata autointitulatii receptioneri specialisti in amortizoare si am sa cer inlocuirea masinii cu una nou nouta sau banii inapoi si de ce nu chiar in instanta pentru ca amiabil banuiesc ca nu vor accepta.
punte fata 73% stanga, 67% dreapta; minim legal admis 55%
punte spate 47% stanga, 48% dreapta; minim legal admis 50%
Totusi si valorile pe fata mi se par cam mici pentru daor 7300km cat am la bord oare e normal?
Prima oara mi-au fsot inlocuite amortizoarele spate pe la 3500km tot datorita aceluiasi zgomot si tot dupa vizite repetate in service.
MIe mi se pare cam imposibil sa se dupa doua randuri de amortizoare asa repede si nu merg pe drumuri de tara si evit gropile pe cat posibil. Am inteles ca mai este un lancer in galati cumparat cu o saptamna inaintea mea(tot invite si tot 1.6euro5) si care la fel i s-au inlocuit amortizoarele spate. Toate aceste intamplari ma fac sa ma gandesc la 2 concluzii:
1. ori s-a schimbat producatoru lde amortizoare care se monteaza pe lancerul euro5 iar acestea au in viciu ascuns de fabricatie la toate amortizoarele care ies pe paorta fabricii;
2. ori lancerul(cel putin al meu) are o greseala de proiectare sau de fabricatie(punte spate, partea posterioara a caroseriei) care duce la deteriorarea amortizoarelor spate foarte repede.
Sper sa nu se mai intample si cu al treilea rand de amortizoare la fel ca deja sunt nervos si suparat pe neprofesionalismul de care dau dovadata autointitulatii receptioneri specialisti in amortizoare si am sa cer inlocuirea masinii cu una nou nouta sau banii inapoi si de ce nu chiar in instanta pentru ca amiabil banuiesc ca nu vor accepta.
Ce e drept nu am mai mers cu un alt lancer. Am intrebat pe la dealer daca au un lancer sa mergem cateva sute de metri sa vad daca face la fel dar au zis ca nu au.
Cert este ca zgomotul nu era prezent cadn am luat masina noua, a aparut dupa vreo 1500-2000km. Dupa ce mi-au fost inlocuite amortizoarele deasemeni zgomotul a disparut dar a reaparut tot cam dupa 1500-2000km si avand in vedere ca si la test a iesit ca sunt probleme la suspensie eu zic ca totusi ceva este ineregula la suspensia spate. La test a iesit 47 cu 48% si o steluta langa aceste valori pe spate si pe acea foaie cu stampila rar scria minim legal admis puntea spate 50% iar in partea de jos a paginii era pusa steluta si explicat ce reprezinta: "sistemul de suspensii al autovehiculului dumneavostra pe puntea din spate nu functioneaza conform normelor legale, va rugam verificati sistemul de suspensii" sau ceva de genu.
Cert este ca zgomotul nu era prezent cadn am luat masina noua, a aparut dupa vreo 1500-2000km. Dupa ce mi-au fost inlocuite amortizoarele deasemeni zgomotul a disparut dar a reaparut tot cam dupa 1500-2000km si avand in vedere ca si la test a iesit ca sunt probleme la suspensie eu zic ca totusi ceva este ineregula la suspensia spate. La test a iesit 47 cu 48% si o steluta langa aceste valori pe spate si pe acea foaie cu stampila rar scria minim legal admis puntea spate 50% iar in partea de jos a paginii era pusa steluta si explicat ce reprezinta: "sistemul de suspensii al autovehiculului dumneavostra pe puntea din spate nu functioneaza conform normelor legale, va rugam verificati sistemul de suspensii" sau ceva de genu.
Pai mi-au fost schimbate odata amortizoarele pe garantie, iar vineri m-am dus cu rezultatul testui la reprezentanta si au facut cerere la bucuresti sa se aprobe inlocuirea dinou a amortizoarelor. A ramas ca ma suna ei saptamana viitoare.
Stau si ma intreb oare de ce s-au dus2 randuri de amortizoare pe spate in doar 7000km in conditiile incare am menajat masina cat de mult am putut?
Stau si ma intreb oare de ce s-au dus2 randuri de amortizoare pe spate in doar 7000km in conditiile incare am menajat masina cat de mult am putut?
Am facut proba acum cateva minute cu un alt lancer aceeasi verisune de echipare(invite) si la el nu se aude acel clampanit. Deci e clar masina mea are ceva la suspensia spate(amortizoare). Astept sa ma sune saptamna asta cei de la mitsubishi sa imi schimbe amortizoarele si sper sa nu mai amprobleme si cu al 3lea rand de amortizoare ca inebunesc.
Multumesc lui Malakai pentru bunavointa.
Multumesc lui Malakai pentru bunavointa.
Am s eu o problema cu dezaburirea lunetei....acum vreo doua luni sa ars releul de la dezaburire si am fost la M car pentru inlocuirea lui si ma costat 300 de lei toata distractia, acum sa ars din nou dar numai vreau sa merg la ei sa dau 170 de lei releu+ 130 lei manopera...stie cineva unde este situat acest releu? Releul pot sa l cumpar de pe ebay cu 22 $ si poate reusesc sa l schimb singur!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori