Salut,
Am o intrebare. Ma tot bate gandul sa fac o schimbare de la Colt la L200. Am observat de-a lungul timpului ca pe drumurile tarii noastre nu merita sa ai o masina joasa cu roti mici.
Intrebarea mea se refera in special la zgomotul din cabina produs de motor sau rotile in rulare pe asfalt. In privinta Colt-ului pot spune ca ma scoate din minti la drum intins pe autostrada la 120-130 km/h. L200-le comparativ cu Colt cum vi se pare ? Ma refer la cei care au mers cu ambele masini.
Multumesc.
Zgomot In Cabina
Logic vorbind (eu neconducand vreodata un Colt) un L200 are dimensiunea rotii aproape de 2 ori mai mare ca la Colt si mai mult este o autoutilitara (finisajele nu sunt ca la un autoturism, inclusiv izolarea fonica). Cred ca zgomotul de fond in cabina e mai mare ca la Colt. Poate pentru confort mai ridicat trebuie sa te orientezi spre Pajero. Cel mai sigur este sa mergi la o reprezentanta si te convingi singur printr-un drive-test ce masina ti se potriveste.
Salut,
Eu am facut 45.000 km cu un L200 MY 2009 si la servici mai am un L200 MY 2004 (generatia anterioara ) cu 127.000 km.
Pot sa-ti confirm, in privinta zgomotului, ca modelul anterior e mai bine finisat, nu are atata plastic rigid in cabina si prin urmare izoleaza fonic mai bine si nu scartie nimic. In schimb motorul de la L200 vechi are putere mai mica si trebuie utilizat din plin la turatii mai mari de unde si un zgomot specific in cabina.
In rest , ca si apreciere generala , modelul din generatia a 3 a e mai rafinat si nu creaza probleme de zgomot interior, bineinteles daca nu pui roti cramponate excesiv.La masinile mai vechi, in principal zgomotul vine de la uzurile din crucile cardanice , suspensii, bucse, rulmenti, etc.
Eu am facut 45.000 km cu un L200 MY 2009 si la servici mai am un L200 MY 2004 (generatia anterioara ) cu 127.000 km.
Pot sa-ti confirm, in privinta zgomotului, ca modelul anterior e mai bine finisat, nu are atata plastic rigid in cabina si prin urmare izoleaza fonic mai bine si nu scartie nimic. In schimb motorul de la L200 vechi are putere mai mica si trebuie utilizat din plin la turatii mai mari de unde si un zgomot specific in cabina.
In rest , ca si apreciere generala , modelul din generatia a 3 a e mai rafinat si nu creaza probleme de zgomot interior, bineinteles daca nu pui roti cramponate excesiv.La masinile mai vechi, in principal zgomotul vine de la uzurile din crucile cardanice , suspensii, bucse, rulmenti, etc.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator