CHIP-RacingCode(Colt,Caris,Space,Pajero,Outl,Grandis,Lancer)

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Mie Feb 23, 2011 1:01 pm

Salut,

Promotia este valabila pentru motoarele aspirate.
Dar daca vrei as resoftezi masina ta sunt sigur ca iti pot face o oferta buna.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Dum Apr 03, 2011 7:01 pm

promotia este valabila si pentru 1,5 sau doar pentru noul 1,6?
se mai prelungeste promotia cateva zile?

Avatar utilizator
AvionarU
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Mie Apr 21, 2010 12:47 am

Mesaj de AvionarU » Sâm Apr 09, 2011 2:47 am

aceeasi intrebare ca cea de mai sus.

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Dum Mai 08, 2011 3:10 pm

Salut,

Promotia respectiva s-a incheiat, dar revenim cu preturi foarte foarte bune.

Saptamana viitoare cu ocazia participarii la Romanian Tuning Show vom lanseaza lista de preturi 2011.

Va asteptam la standul nostru de pe inelul central al Pavilionului Romexpo.


Avatar utilizator
Bogdanlm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 05, 2008 6:02 pm

Mesaj de Bogdanlm » Dum Mai 08, 2011 10:03 pm

A mea sotie mi-a facut un cadou (pe bune) ... cadoul a fost.... a fost... a fost... o vizita la RACING CODE!!!

Ea a fost cea care a achitat nebunia mea si munca lui Sebastian si a partenerilor sai (il voi numi doar pe Andrei... ceilalti se doresc a ramane anonimi).


Sincer... am avut niste emotii... Cred ca e normal sa ai... iti lasi masina pe mana unui/unor necunoscuti (totusi asta erau pana acum pentru mine, in ciuda a tot ceea ce citisem).


Gratie GPS-ului am ajuns usor in zona, si cu Sebastian in telefon am gasit usor locul.


Sebastian... mai modest si mai primitor decat ma asteptam.

L-am intrebat cat crede ca are masina... "mult sub 98 cp la motor".
Ce setari recomanda sa ii facem? "maximum din ce permite masina fara a afecta buna functionare"
Cat crede ca o sa scoata totusi din ea? Concret? "10 - max 15 cai"

Hala intr-o curte (nu tocmai frumoasa, dar ok) a unei intreprinderi , este foarte ingrijita, ordonata si curata.

Dyno??? Mustang... arata foarte bine ce se vede din el, si cat ma pricep eu...

Mi-a zis ca Dyno al lui, masoara puterea la roata, si prin calcule, rezulta puterea la motor. Rezultatul la motor mai mic cu 3-4 cp decat realitatea.

Am bagat masina in hala, Sebastian a ancorat-o, m-a certat pentru filtrul de aer MAN, si a inceput citirile.

Cand s-a suit prima oara in masina ... i-am vazut fata... si ... era cum sa zic? Ingrijorat e mult spus. Probabil, nestiind nimic despre masina, se intreba ce va gasi in "farasul" meu. Dar fata si ochii erau foarte expresivi. M-am relaxat cand dupa cateva teste/citiri, a inceput sa zambeasca. Parea multumit.

Dupa citire, s-a dat jos zambind si mi-a zis ca masina este intr-o stare foarte buna, "ca noua", ca se vede ca am avut grija de ea.

Rezultatul ... Stock, cu filtru de aer MAN, .... 80 CP la roata, calculul pentru motor 91,78 cp la motor (pe hartie acum e tiparit 91)
+ 3-4 km "eroarea de calcul" => 92+3/4 = 95-96 cp la motor .

Iar m-a certat pentru filtru de aer MAN, zicandu-mi ca daca era cel original avea sanse sa scoata 98 cat da producatorul. Era foarte incantat, pentru ca imi zisese inainte de teste ca se asteapta sa aiba muuult mai putin de 98 cp.


Dupa citiri, a inceput etapa 2, modificarea softului. (de mentionat ca benzina era EVO de 99 de la MOL)

S-a ocupat partenerul lui Sebastian, care a dorit sa ramana anonim si nepozat. Se respecta!

In periada asta a aparut pe firmament si alt prieten, existent aici pe forum sub nick-ul "Directorul" (Lancer clasic 2.0).


Chiar de la primele modificari ale softului (se face pas cu pas, cativa cai cu cativa cai, succesiv) motorul meu a inceput sa sune mai... "rotund" parca nu mai depunea asa efort in turatii.

Dupa ceva munca, dupa ceva km pe stand (vreo 25-30), dupa aproape un sfert de rezervor de benzina, a venit verdictul!

GATA!!!

Rezultatul... castig de 17 CP, de 19nM!!!


Restul (ca sa nu poluam) ... http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=...pid=89801&#

Multumesc Racing Code, Sebastian, Andrei, etc

Avatar utilizator
balurus69
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 21, 2011 4:33 pm

Mesaj de balurus69 » Mar Iun 07, 2011 4:48 pm

Salut,

Pentru ASX 1,8 MIVEC, 150hp exista o solutie?

Merci

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Joi Iun 09, 2011 11:59 pm

Salut,

Nu am avut pana acum cereri pentru 1.8 Diesel.(motorul fiind relativ nou)
Te invit la o citire de soft si atunci pot sa iti spun daca il facem sau nu. (Operatiunea este gratuita si se face prin mufa de diagnoza. Softul original nu este afectat.)


P.S.:
Deci tu esti cu ASX-ul Argintiu parcat pe bordura dupa trecerea de pietoni in Piata CDG.

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Vin Iun 10, 2011 12:14 am

Andrei scuza-ma ca ma bag .. dar nu se refera la 1.8 benzinar? ( de la mivec ala )

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Vin Iun 10, 2011 12:28 am

Si dieselul de 1.8 are distributie variabila..

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Vin Iun 10, 2011 10:17 am

Sunt doar doua motorizari pentru ASX (In Romania)

Singura motorizare pe benzina este 1.6 iar pe diesel doar 1.8

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator