New Lancer versus compactele europene
REVIN( sper ca nu sunt prea insistent si agasant :-D )
ok.acum sa nu credeti ca merg pe "aratura"tot timpul(65% DN2 ,20% BUC, 15% restul drumurilor).skoda 4x4=EXCLUS(prea scumpa pt mine).cred totusi ca o sa mai astept sa vad cum e lanceru(daca apar ceva oferte bune de achizitie), daca se vor mai rezolva din micile probleme si in ce fel.cei din reviste scriau ca lanceru ar fi masina robusta care te ajuta chiar si pe drumuri neasfaltate( a nu se intelege off-road ). Cineva a pomenit de skoda combi.Dar de megane estate ce ziceti??AMm inteles ca nu e facut in Turcia ci undeva in Spania (ceea ce cred ca e mai bine oricum)
Pt Cristi: daca poti sa-mi explici ce-i cu transmisia aia pe lant- please
Si , cum stam cu consumul de la voinicul motor de 1.5. E mai bun decat la celelalte doua??
As putea sa montez un scut din metal la lancer???
ok.acum sa nu credeti ca merg pe "aratura"tot timpul(65% DN2 ,20% BUC, 15% restul drumurilor).skoda 4x4=EXCLUS(prea scumpa pt mine).cred totusi ca o sa mai astept sa vad cum e lanceru(daca apar ceva oferte bune de achizitie), daca se vor mai rezolva din micile probleme si in ce fel.cei din reviste scriau ca lanceru ar fi masina robusta care te ajuta chiar si pe drumuri neasfaltate( a nu se intelege off-road ). Cineva a pomenit de skoda combi.Dar de megane estate ce ziceti??AMm inteles ca nu e facut in Turcia ci undeva in Spania (ceea ce cred ca e mai bine oricum)
Pt Cristi: daca poti sa-mi explici ce-i cu transmisia aia pe lant- please
Si , cum stam cu consumul de la voinicul motor de 1.5. E mai bun decat la celelalte doua??
As putea sa montez un scut din metal la lancer???
OK, in cazul asta asteapta lancerul 1.8 care va fi disponibil incepand cu luna aprilie.
Propulsorul 1.8 alimentat cu benzina este complet nou, fiind echipat cu sistemul MIVEC Dual VVT – distributie variabila atat pe admisie cat si pe evacuare.
Este SINGURUL motor NOU de pana acum care echipeaza NOUL Lancer si merita...conceptie si tehnologie noua si performanta...Incepand cu acest motor vom putea discuta de sportivitate ...
Cu vreo 18,500 euro DDP iti iei 1.8 Invite echipat mai mult decat suficient...
Mai pune ceva bani si lasa prostiile...asta daca vrei sa ai o pasiune noua si o masina OK.
Parca am mai spus pe undeva...
Lancer 1.5, e ok cel de 15.500 DDP, poti sa mai pui ceva pe el pana la 16.000 DDP...dar atat.
Celelalte doua variante de 1.5 nu merita...e acelasi motor si aceeasi cutie...restul sunt briz brizuri.
Nu e vorba numai de diferenta de putere dintre 1.8 si 1.5...diferentele sunt de la cer la pamant si nu ma refer la exterior.
Sunt masini care au distributia pe lant si nu au nici o treaba, altele o au pe curea si trebuie schimbata atunci c?nd recomand? produc?torul altfel se alege prafu de motor...la revedere supape, posibil ax cu came...
La mitsu e pe lant.
Partea misto e ca dupa sute de mii de km cand masina ajunge cotet de gaini, poti folosi lantu' la diverse...
Te scoti oricum ar fi.
Propulsorul 1.8 alimentat cu benzina este complet nou, fiind echipat cu sistemul MIVEC Dual VVT – distributie variabila atat pe admisie cat si pe evacuare.
Este SINGURUL motor NOU de pana acum care echipeaza NOUL Lancer si merita...conceptie si tehnologie noua si performanta...Incepand cu acest motor vom putea discuta de sportivitate ...
Cu vreo 18,500 euro DDP iti iei 1.8 Invite echipat mai mult decat suficient...
Mai pune ceva bani si lasa prostiile...asta daca vrei sa ai o pasiune noua si o masina OK.
Parca am mai spus pe undeva...
Lancer 1.5, e ok cel de 15.500 DDP, poti sa mai pui ceva pe el pana la 16.000 DDP...dar atat.
Celelalte doua variante de 1.5 nu merita...e acelasi motor si aceeasi cutie...restul sunt briz brizuri.
Nu e vorba numai de diferenta de putere dintre 1.8 si 1.5...diferentele sunt de la cer la pamant si nu ma refer la exterior.
Sunt masini care au distributia pe lant si nu au nici o treaba, altele o au pe curea si trebuie schimbata atunci c?nd recomand? produc?torul altfel se alege prafu de motor...la revedere supape, posibil ax cu came...
La mitsu e pe lant.
Partea misto e ca dupa sute de mii de km cand masina ajunge cotet de gaini, poti folosi lantu' la diverse...
Te scoti oricum ar fi.
Acum, sa nu ne imaginam ca lantul este ceva indestructibil, chiar si el poate avea un interval (mult mai mare ce-i drept decat cureaua) in care trebuie verificat/inlocuit. Oricum, chiar si daca un motor cu distributia pe lant este ceva mai zgomots, mai trepidant si mai nerafinat decat unul pe curea, cred ca in general lantul ramane de preferat - e mai sigur si te scapa de anumite costuri si dureri de cap.
mai eu am testat toate masinile de la dealerii di pitesti si sunt toti sa stii....pe toate....eeeee pe lancer il asteptam de 1 an ca am vazut poze spion prezentari zvonuri etc...... eeee a fost adus un model in pitesti , m-am dus prima ora am vazut-o , a 2 oara si m-am uitat mai atent si la 2 zile am dat comanda . nici macar nu stiam cum suna motorul 2l motorina ce s amai zic de restul.
cred ca ti-am esplicat care este mai buna din punctul meu de vedere binenteles ....bafta
cred ca ti-am esplicat care este mai buna din punctul meu de vedere binenteles ....bafta
Eu zic ca treaba cu plasticurile la aceste masini e deja mai mult ca un moft.Sa ne gandim ca ne luam masina sa ne duca dintr-un loc in altul cu o anumita performamta si siguranta,nu ne luam o masina sa dormim in ea.Asa ca trebuie sa te gandesti clar ce astepti de la masina,ceva exotic sau ceva banal care intalnesti la orice colt de strada.
- zeus_anoxia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Ian 12, 2008 7:22 pm
QUOTE (policr)Eu zic ca treaba cu plasticurile la aceste masini e deja mai mult ca un moft.Sa ne gandim ca ne luam masina sa ne duca dintr-un loc in altul cu o anumita performamta si siguranta,nu ne luam o masina sa dormim in ea.Asa ca trebuie sa te gandesti clar ce astepti de la masina,ceva exotic sau ceva banal care intalnesti la orice colt de strada.
Problema este ca nu iti ofera sportivitatea aia care sa te faca sa nu te mai uiti la materialele din interior... in cele 12sec care iti trebuie sa ajungi la 100km/h ai tot timpul sa admiri calitatea plasticelor si a imbinarilor...
Problema este ca nu iti ofera sportivitatea aia care sa te faca sa nu te mai uiti la materialele din interior... in cele 12sec care iti trebuie sa ajungi la 100km/h ai tot timpul sa admiri calitatea plasticelor si a imbinarilor...
- zeus_anoxia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Ian 12, 2008 7:22 pm
QUOTE (zeus_anoxia)QUOTE (Cristi)12 sec. ...despre ce masina era vorba ?
Sunt datele "oficiale" ale lui 1.5MIVEC, desi, si eu ma indoiesc ca prinde suta in 12sec....
daca la colt cu acelasi motor cu masa de o tona, timpul probabil e de 9.8 sec.
lanceru are mai mult cu 300 kg...12 sec...e posibi.
oricum la varianta asta nu exista pretentii de nici un fel, pretul e atat de mic incat si-l poate oricine care vrea o masina "de familie cu valente sportive" )
Sunt datele "oficiale" ale lui 1.5MIVEC, desi, si eu ma indoiesc ca prinde suta in 12sec....
daca la colt cu acelasi motor cu masa de o tona, timpul probabil e de 9.8 sec.
lanceru are mai mult cu 300 kg...12 sec...e posibi.
oricum la varianta asta nu exista pretentii de nici un fel, pretul e atat de mic incat si-l poate oricine care vrea o masina "de familie cu valente sportive" )
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator