Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
masina e construita pe banda, iar variantele de echipare sunt stabilite mai spre finalul bandei de ansamblare.
de aceea daca o sa desfaci masina ( inform invate) o sa vezi ca ai si cablajele pentru proiectoare, scaune, incalzite, priza accesorii pentru cotiera, cablu auxetc. doar ca aceste accesorii ori nu sunt "scoase la suprafata " ori nu sunt activate din computerul de bord.
probabil in state senzorul de presiune este obligatoriu si japonezii aflati in plin proces de globalizare au facut un singur bord pentru toate pietele unde se va vinde masina.
probabil ca pentru a activa senzorul de presiune nu este nevoi de echipamente sofisticate, doar senzorul montat, legat la instalatia masinii si activarea lui din cb.
de aceea daca o sa desfaci masina ( inform invate) o sa vezi ca ai si cablajele pentru proiectoare, scaune, incalzite, priza accesorii pentru cotiera, cablu auxetc. doar ca aceste accesorii ori nu sunt "scoase la suprafata " ori nu sunt activate din computerul de bord.
probabil in state senzorul de presiune este obligatoriu si japonezii aflati in plin proces de globalizare au facut un singur bord pentru toate pietele unde se va vinde masina.
probabil ca pentru a activa senzorul de presiune nu este nevoi de echipamente sofisticate, doar senzorul montat, legat la instalatia masinii si activarea lui din cb.
Problema sesizata acum 3 ore la LANCER 1.8 Benzina, cutie automata CVT:
Cand pun contactul si apas farna, fara sa mut schimbatorul de viteze, se aude un bocanit in cutie si levierul se misca putin. Pun piciorul pe frana, se aude POC si se opreste, pun iar piciorul pe frana, iar POC si tot asa. Nu stiu de la ce sa fie, ideea e ca pana acum nu a facut asa!
Cineva mi-a spus ca s-ar putea sa se fi pus gheata pe un pinion/piston sau ceva de genul, oricum pe sub masina, unde cupleaza sau decupleaza frana si asta sa fie zgomotul, ceea ce pare posibil... insa eu am scut metalic, oare mai sta in picioare supozitia?!
Astept idei, masina e in garantie, dar sper sa fie doar gheata!
Multumesc!
Cand pun contactul si apas farna, fara sa mut schimbatorul de viteze, se aude un bocanit in cutie si levierul se misca putin. Pun piciorul pe frana, se aude POC si se opreste, pun iar piciorul pe frana, iar POC si tot asa. Nu stiu de la ce sa fie, ideea e ca pana acum nu a facut asa!
Cineva mi-a spus ca s-ar putea sa se fi pus gheata pe un pinion/piston sau ceva de genul, oricum pe sub masina, unde cupleaza sau decupleaza frana si asta sa fie zgomotul, ceea ce pare posibil... insa eu am scut metalic, oare mai sta in picioare supozitia?!
Astept idei, masina e in garantie, dar sper sa fie doar gheata!
Multumesc!
De vreo cateva zile sesizez un zgomot la roada standa fata cadn trec peste o denivelare mai pronuntata. E ca si cum sar freca ceva sau ar freca roata de ceva. Defapt zgomotul parca il auzeam mai de mult decand era zapada pe drumuri si am zis ca s-a acumulat zapada la roata si se atinge de cauciuc la denivelari dar acum nu mai e zapada si acest zgomot persista. Mentionez ca tinuta de drum e buna, masina nu trage stanga sau dreapta si nici nu trancane in gropi doar cand drec peste un val mai mare in asfalt sau peste denivelari pt reducerea vitezi se aude ca si cum ar atinge cauciucul de ceva sau ca si cum 2 piese de plastic nu ar fi bine fixate si sar freca intre ele. De exemplu daca iau o canalizare care e ceva mai jos decat nivelul asfaltului cu rotile din dreapta nu se aude nimic dar daca trec cu rotile din stanga se aude acel harjait sa zic pe durata cat se comprima si se destinde suspensia. M-am apasat pe coldul din stanga fata pe loc ca sa fac masina sa oscile insa zgomotul nu apare decat in mers, bine ce e drept nici nu am reusit sa o fac sa oscileze prea tare.
QUOTE (Flipper @ Mar 2 2011, 10:38 AM) De vreo cateva zile sesizez un zgomot la roada standa fata cadn trec peste o denivelare mai pronuntata. E ca si cum sar freca ceva sau ar freca roata de ceva. Defapt zgomotul parca il auzeam mai de mult decand era zapada pe drumuri si am zis ca s-a acumulat zapada la roata si se atinge de cauciuc la denivelari dar acum nu mai e zapada si acest zgomot persista. Mentionez ca tinuta de drum e buna, masina nu trage stanga sau dreapta si nici nu trancane in gropi doar cand drec peste un val mai mare in asfalt sau peste denivelari pt reducerea vitezi se aude ca si cum ar atinge cauciucul de ceva sau ca si cum 2 piese de plastic nu ar fi bine fixate si sar freca intre ele. De exemplu daca iau o canalizare care e ceva mai jos decat nivelul asfaltului cu rotile din dreapta nu se aude nimic dar daca trec cu rotile din stanga se aude acel harjait sa zic pe durata cat se comprima si se destinde suspensia. M-am apasat pe coldul din stanga fata pe loc ca sa fac masina sa oscile insa zgomotul nu apare decat in mers, bine ce e drept nici nu am reusit sa o fac sa oscileze prea tare.
e posibil sa fie gheata undeva la baza amortizorului, nu stiu cum sa explic, cert e ca se vede doar daca te apleci si te uiti printre roata si aripa in partea superioara. mi s-a intamplat si mie de cateva ori ca iarna sa aud zgomote suspecte ori pe dreapta ori pe stanga si apoi sa gasesc gheata in amortizoare.
e posibil sa fie gheata undeva la baza amortizorului, nu stiu cum sa explic, cert e ca se vede doar daca te apleci si te uiti printre roata si aripa in partea superioara. mi s-a intamplat si mie de cateva ori ca iarna sa aud zgomote suspecte ori pe dreapta ori pe stanga si apoi sa gasesc gheata in amortizoare.
Revin cu inca o posibila problema:
In seara asta am zis ca daca tot am spalat masina la exterior sa o sterg si putin de praf prin compartimentul motor. Am ramas uluit cand am observat ca radiatorul are un usor joc fata-spate . Deci daca apuc cu mana de acel capacel sau cum ii zice de deasupra electroventilatorului si misc spre botul si spre spatele masini tot ansamplul radiator+radiator AC+electroventilator are un usor joc in partea de sus. Am vazut ca in partea de jos acest ansamblu e prins cu suruburi sau ce or fi dar sta fix iar in partea de sus are cate o tija la fiecare extremitate care intra in mijlocul unei bucse de cauciuc sau garnitura ce o fi aia iar acea tija e ceva mai mica decat gaura si joaca putin. E normal sa fie asa, va rog mult sa verificati si la lancerurile voastra si sa imi ziceti daca si la voi este acest usor joc sau am eu vreo problema. Multumesc anticipat celor care o sa binevoiasca sa ma clarifice.
In seara asta am zis ca daca tot am spalat masina la exterior sa o sterg si putin de praf prin compartimentul motor. Am ramas uluit cand am observat ca radiatorul are un usor joc fata-spate . Deci daca apuc cu mana de acel capacel sau cum ii zice de deasupra electroventilatorului si misc spre botul si spre spatele masini tot ansamplul radiator+radiator AC+electroventilator are un usor joc in partea de sus. Am vazut ca in partea de jos acest ansamblu e prins cu suruburi sau ce or fi dar sta fix iar in partea de sus are cate o tija la fiecare extremitate care intra in mijlocul unei bucse de cauciuc sau garnitura ce o fi aia iar acea tija e ceva mai mica decat gaura si joaca putin. E normal sa fie asa, va rog mult sa verificati si la lancerurile voastra si sa imi ziceti daca si la voi este acest usor joc sau am eu vreo problema. Multumesc anticipat celor care o sa binevoiasca sa ma clarifice.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator