Noutati Auto

Discutii despre alte modele de automobile
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Feb 25, 2011 1:33 pm

Infiniti M35h - costa 59500euro ?n Rom?nia

Modelul sedan hibrid de la Infiniti care stabileşte noi standarde ?n domeniul performanţei şi eficienţei va avea preţuri ?ncep?nd de la 59.500 € TVA inclus, urm?nd să fie disponibil spre v?nzare ?ncep?nd cu săptăm?nile următoare.

Cu o diferenţă de doar 1.100 € TVA inclus faţă de versiunea diesel echivalentă M30d, clienţii Infiniti pot alege modelul cel mai puternic, cel mai ecologic şi dotat cu cea mai modernă tehnologie din noua gamă de modele Infiniti M, plătind cu puţin mai mult dec?t costul unei trape de acoperiş ?n cazul unor modele concurente.

Noul model M35h de la Infiniti este disponibil ?n două variante, GT şi GT Premium, ambele oferind nivelul renumit de generos de echipare standard specific modelelor Infiniti.

Ca „navă amiral” a tehnologiei de v?rf Infiniti, modelul M35h oferă o serie de inovaţii tehnologice de ultimă oră. Tehnologia Direct Hybrid de la Infiniti reprezintă elementul central al acestui model, o transmisie de nouă generaţie a cărei configuraţie cu un motor electric şi două ambreiaje oferă o performanţă şi eficienţă fără compromisuri, ?mbunătăţind totodată reacţiile maşinii la comenzi, lucru esenţial c?nd vine vorba de plăcerea de a conduce.

?n plus, toate modelele M35h de la Infiniti sunt echipate cu o direcţie inovatoare asistată electric de motorul hibrid şi cu fr?nare regenerativă, cu un ecran hibrid pe tabloul de bord care afişează fluxurile de energie şi cu un sistem audio de avertizare sonoră a pietonilor ?n cazul apropierii unui vehicul (VSP).

Combinaţia dintre performanţă şi nivelul scăzut al emisiilor oferită de acest model pe benzină/electric de 364 CP nu este egalată de niciun model concurent pe benzină, diesel sau hibrid. Modelul M35h accelerează de la 0 la 100 km/h ?n doar 5,5 secunde şi are un consum mediu oficial ?n ciclu extraurban de 7,0 l/100 km, cu un nivel al emisiilor de CO2 de 162 g/km.

Modelul M35h de la Infiniti se alătură modelelor V6 pe benzină (M37) şi diesel (M30d), pentru a forma o echipă din trei maşini care să ia cu asalt segmentul european al limuzinelor de lux. Preţurile tuturor modelelor din gama M de la Infiniti reprezintă o valoare impresionantă ?n comparaţie cu modelele concurente cu performanţe asemănătoare, ?n cazul echipării la un nivel comparabil.

Preţurile pentru gama completă de modele M sunt următoarele:
- Infiniti M37 GT 57.900 € TVA inclus
- Infiniti M30d GT 58.400 € TVA inclus
- Infiniti M35h GT 59.500 € TVA inclus
- Infiniti M37 GT Premium 64.150 € TVA inclus
- Infiniti M30d GT Premium 64.650 € TVA inclus
- Infiniti M35h GT Premium 65.750 € TVA inclus
- Infiniti M37 S 60.550 € TVA inclus
- Infiniti M30d S 61.050 € TVA inclus
- Infiniti M37 S Premium 66.800 € TVA inclus
- Infiniti M30d S Premium 67.300 € TVA inclus

Singurele dotări opţionale sunt pachetul multimedia care include şi sistemul Forest AirTM pentru modelul GT (3.350 € TVA inclus) şi vopseaua metalizată (950 € TVA inclus).
Fiecare model M35h de la Infiniti oferă următoarele dotări standard: scaune faţă premium din piele semi-anilină, ?ncălzite şi ventilate, faruri adaptive bi-xenon, scaune reglabile electric, volan ?ncălzit reglabil electric, cameră marşarier şi senzori de parcare, ornamente din lemn White Ash cu finisaje de culoare argintie şi dispozitiv Music Box cu hard-disc. Să nu uităm de trapă, sistemul cruise control, climatizarea cu reglare separată st?nga-dreapta, accesul inteligent şi conectivitatea Bluetooth şi iPod.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Feb 25, 2011 1:41 pm

Noul Chevrolet Camaro

Chevrolet ?şi va face prezenţa cunoscută la standul din cadrul Salonului Auto de la Geneva ?ntre 3 şi 13 martie prin lansarea a trei noi modele printre care şi legendarul Camaro, coupe şi decapotabil, ce va fi disponibil ?n Europa din septembrie.

Cel mai important eveniment este premiera mondială a modelului Cruze hatchback şi premiera europeană a legendarului autovehicul sport Camaro decapotabil precum şi a noului model atrăgător Aveo sedan. De data aceasta, autovehiculul electric Chevrolet Volt cu autonomie extinsă nu va mai răm?ne doar un exponat. Autovehiculul nord-american al anului va fi, de asemenea, disponibil pentru test drive-uri scurte, aceasta fiind una dintre activităţile propuse de Chevrolet ?n pavilionul verde al salonului (Pavilion Vert), ?n cadrul zilelor dedicate presei şi publicului.

Modelele Camaro coup? şi decapotabil vor fi puse ?n v?nzare ?n septembrie la dealeri Chevrolet selectaţi. Noua caroserie a modelului Camaro răm?ne fidelă prototipului original, un design care păstrează moştenirea legendară fără să pară demodat. Motorul V8 de 6,2 litri şi 432 CP generează un cuplu de 569 Nm, oferindu-i noului model Camaro o putere pe măsura aspectului său.

Şasiul avansat al modelului Camaro este dotat cu sistem de control electronic al stabilităţii şi al tracţiunii, ?n timp ce modul ?Sport? reglabil este prevăzut pentru o conducere performantă. Discurile de fr?nă mari, ventilate, dotate cu etriere Brembo din aluminiu, cu patru pistoane, menţin totul sub control. Gama cuprinzătoare de sisteme de siguranţă include airbaguri frontale, laterale şi tip cortină pentru zona capului.

Acoperişul decapotabil din material textil acţionat electric al modelului Camaro se retrage ?n doar 20 de secunde şi este prevăzut cu o căptuşeală pentru izolare fonică, o lunetă şi un dispozitiv de dezaburire pentru lunetă.

Chevrolet Motor Company a fost fondată ?n luna noiembrie a anului 1911 ?n Flint, Michigan şi, pentru a marca ocazia de importanţă istorică, compania plănuieşte un program ambiţios de activităţi, ce va culmina cu aniversarea propriu-zisă din 3 noiembrie. Chevrolet va aduce ?n total şapte modele noi ?n Europa ?n anul centenarului său: Orlando, noul Captiva, noul Aveo, Cruze hatchback, Corvette Grand Sport, Camaro decapotabil şi Volt.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Dum Feb 27, 2011 8:59 pm

Mitsubishi - sponsorizează FC Dinamo

Mitsubishi Motors se alătură sponsorilor echipei bucureştene prin oferirea, ?n cadrul parteneriatului ?ncheiat p?nă ?n 2013, a unui număr de 9 autovehicule Mitsubishi, printre care regăsim modelele Colt, Lancer, Lancer Ralliart, Outlander şi Pajero.

M Car Trading, Distribuitor General Mitsubishi Motors pentru Rom?nia şi parte a grupului Ţiriac Holding, a semnat primul parteneriat cu un club de fotbal, cu FC Dinamo Bucureşti.

O marcă cu puternice valenţe sportive Mitsubishi Motors se alătură sponsorilor echipei bucureştene FC Dinamo şi oferă, ?n cadrul acestui parteneriat, 9 autovehicule Mitsubishi, printre care regăsim modelele Colt, Lancer, Lancer Ralliart, Outlander şi Pajero.

?n plus, pe durata parteneriatului, jucătorii echipei Dinamo vor avea posibilitatea să testeze şi celelalte modele din gama Mitsubishi, dar şi să-i cunoască, ?n cadrul unor evenimente speciale, pe clienţii şi fanii mărcii japoneze.

Parteneriatul dintre M Car Trading şi echipa de fotbal Dinamo Bucureşti nu este deloc ?nt?mplător, ?ntre Mitsubishi şi personalităţile marcante ale grupării amintite exist?nd o legătura de durată. O demonstrează faptul că, ?n perioada ?n care a evoluat ?n Ştefan cel Mare, Bogdan Lobonţ a fost un apropiat al mărcii, devenind şi primul rom?n care a condus un Mitsubishi Lancer Evolution.

?n plus, ?ncep?nd din a doua jumătate a anului trecut, antrenorul Ioan Andone conduce un Mitsubishi Pajero cu un propulsor de 3.2 litri Di-D de 200 CP, şi şi-a manifestat dorinţa expresă de a conduce modelul electric i MiEV.
Sursa


Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Lun Feb 28, 2011 9:38 am

Este o stire extraordinara.Oare alte sporturi nu mai exista in tara asta?

Avatar utilizator
sebasita
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 17, 2009 10:54 am

Mesaj de sebasita » Lun Feb 28, 2011 1:18 pm

sau alte echipe (

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Mar 02, 2011 6:48 pm

QUOTE (Tanaka)Ferrari FF

Ferrari FF - lansat la Salonul Auto de la Geneva

Primul model cu tracţiune integrală şi cu patru locuri din istoria Ferrari a acaparat standul pe care marca italaiană ?l are la Geneva.

Ferrari FF a fost una dintre cele mai aşteptate apariţii noi de la Salonul Auto de la Geneva 2011. Modelul italian - primul din istoria Ferrari cu tracţiune integrală şi patru locuri - a fost şi este ?ncă privit ca o ciudăţenie a naturii, un fel de creaţie artificială care are rolul de a ?mbunătăţi performanţele Ferrari ?n materie de v?nzări şi at?t. Multă lume l-a comparat cu Porsche Cayenne, SUV-ul germanilor fiind primit ?n aceeaşi manieră la momentul lansării sale.

Este clar ?nsă că modelele de acest tip vor deveni apariţii din ce ?n ce mai prezente ?n următorii ani, nişele fiind zonele pe care se concentrează marii constructori pentru a primi o felie c?t mai mare din piaţă.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Mar 02, 2011 6:58 pm

Ford Vertrek şi B-Max - lansate la Salonul Auto de la Geneva

Standul Ford de la Geneva a prezentat două concepte interesante - Vertrek şi B-Max. Ambele prefigurează modele de serie care vor deveni realitate ?n 2012.

Ford a prezentat două concepte care arată viitorul mărcii americane ?n Europa ?n cadrul standului său de la Salonul Auto de la Geneva. Vorbim de Vertrek şi B-Max, concepte ale căror versiuni de serie vor fi lansate ?n 2012. ?n timp ce Vertrek este succesorul lui Kuga, B-Max reprezintă un monovolum de segment B care va fi bazat pe platforma lui Fiesta. Mai mult dec?t at?t, respectivul monovolum va fi construit la uzina Ford din Craiova.

Vetrek Concept este bazat pe platforma C a celor de la Ford, mai precis cea pe care este construit noul Focus. Acest lucru ?nseamnă că trăsăturile noii compacte vor fi preluate şi de crossoverul respectiv, la fel cum a fost cazul lui Kuga şi a actualei generaţii de Focus. Vertrek nu este singurul model din gama Ford construit pe platforma lui Focus, americanii utiliz?nd această platformă şi pentru monovolumele C-Max şi Grand C-Max.

?n ceea ce priveşte noul B-Max Concept, acesta reprezintă un suflu de modernitate ?n segmentul monovolumelor de clasă mică. După ce Opel a venit anul trecut cu Meriva şi ale sale uşi cu deschidere inversă, a venit r?ndul celor de la Ford să "rupă gura t?rgului". Conceptul celor de la Ford nu prezintă montanţi B, iar americanii spun că acest lucru este unul dintre elementele cheie ale modelului lor, deoarece uşurează accesul la locurile din spate. Nu o să analizăm ?ndeaproape acest element ?n raport cu rezistenţa la impact lateral, prefer?nd să ?i lăsăm pe inginerii de la Ford să se ocupe cu ceea ce se pricep ei mai bine, toate ipotezele urm?nd să fie testate ulterior la crashtestele EuroNCAP şi ADAC.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Mar 02, 2011 7:06 pm

Ford Ranger Wildtrak - prezentat la Salonul Auto de la Geneva

Noul Ford Ranger Wildtrak, o camionetă compactă sportivă care oferă o putere şi o siguranţă impresionante, un consum de combustibil excelent şi o capacitate remarcabilă, şi-a făcut debutul mondial la Geneva Motor Show 2011.

Noul Ranger se m?ndreşte cu o gamă largă de caracteristici ?smart? la care este lider ?n clasa sa, care fac ca şofatul să fie mai uşor, mai sigur şi mai distractiv dec?t a fost vreodată. Etalează de asemenea un sistem unic de cameră video pentru vedere ?n spate ? imaginea din cameră este afişată pe oglinda retrovizoare - care ?mbunătăţeşte vizibilitatea ?n mod semnificativ şi simplifică cuplarea unei remorci.

Cu scopul ocupării poziției de lider al clasei sale la capitolul siguranţă, Ranger utilizează o ?ntreagă gamă de tehnologii, inclusiv Program de Stabilitate Electronică (ESP), pentru a păstra aderenţa la drum ?n orice condiţii. ?n ciuda faptului că este un vehicul foarte capabil, Ranger este echipat cu tehnologii precum navigaţie prin satelit şi Comandă Vocală Bluetooth, care se regăsesc de cele mai multe ori pe maşini premium sau de lux.

?n spiritul capabilităţii moştenite de Ranger, noul model transcende credibilitatea Ford, cu versiuni europene atent selecţionate care ating o capacitatea de remorcare de 3350 kg, cea mai bună din clasa sa. Modelele Ranger echipate cu motor diesel Ford Duratorq TDCi diesel de 2,2 litri au o remarcabilă sarcină maximă de ?ncărcare de p?nă la 1333 kg.

Nou p?nă la cel mai mic detaliu - cu totul schimbat except?nd numele - noul Ranger este primul vehicul comercial construit conform strategiei One Ford ca parte a programului de produs global, ?nglob?nd ?ntreaga expertiză Ford ?n inginerie la nivel mondial.

Conceput şi dezvoltat ?n Australia, Ranger va fi oferit ca familie completă de camionete compacte cu trei stiluri diferite de caroserie, tracţiuni 4x2 şi 4x4, două variante de gardă la sol şi p?nă la cinci variante de serie potrivite pentru fiecare buzunar şi fiecare piaţă. Se va produce ?n Tailanda, Afirca de Sud şi Argentina pentru peste 180 de pieţe din ?ntreaga lume.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Mar 02, 2011 7:42 pm

Lamborghini Aventador LP700-4

Lamborghini a dezvăluit primele imagini oficiale ale noului său supercar, Aventador LP700-4. Noul model debutează la Geneva.

Italienii de la Lamborghini au lansat noul lor supercar la Salonul Auto de la Geneva. De data aceasta, modelul se arată ?n toată splendoarea sa ?ntr-un set de fotografii de presă, nemaifiind vorba de o campanie complicată de teasing. După cum ştiţi deja, modelul din Sant?Agata este echipat cu un motor V12 aspirat, care are o cilindree de 6.5 litri şi oferă 700 CP şi 690 Nm. Nivelul ridicat de putere este strunit de o transmisie Graziano ISR-7 şi pus pe şosea prin intermediul celor patru roţi motrice.

Noul Aventador utilizează un sistem de tracţiune integrală Haldex, care ?l ajută să accelereze de la 0 la 100 km/h ?n doar 2.9 secunde. Viteza maximă pe care o poate atinge acest supercar este de 350 km/h. Sistemul de fr?nare este compus dintr-un set de discuri de 400 milimetri pentru puntea faţă, ţinute ?n fr?u de doi etrieri cu şase pistonaşe, ?n timp ce puntea spate are discuri de 380 milimetri şi beneficiază de etrieri cu patru pistonaşe.

Jantele de pe puntea faţă o dimensiune de 19 inch, ?n timp ce jantele de pe puntea spate sunt mai mari cu un inch. Debutul comercial al acestui supercar ar putea avea loc odată cu Salonul Auto de la Geneva, dar preţul lui Lamborghini Aventador LP700-4 nu a fost ?ncă dezvăluit.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Mar 02, 2011 7:53 pm

Renault Latitude - costa 21000euro ?n Rom?nia

Renault Latitude este noua berlină premium Renault care completează oferta Laguna ?n segmentul mediu superior, oferind prestaţii de confort de top. Latitude este disponibilă acum şi clienţilor din Rom?nia la preţuri ?ncep?nd cu 21.000 Euro (TVA inclus).

Gama Renault Latitude cuprinde trei versiuni de echipare, Privilege, Luxury şi Initiale şi patru motorizări: 2,0 16V 140 CP (benzină) şi trei turbodiesel common rail: 2,0 dCi 150 CP cuplat la o cutie de viteze manuală (6 trepte), 2,0 dCi 175 CP şi 3,0 dCi V6 240 CP, ambele cuplate unei cutii de viteze automată (6 trepte).

Preţurile de lansare pornesc de la 21.000 euro inclusiv TVA, pentru versiunea de intrare ?n gamă, Privil?ge, care este foarte bine echipată. Printre echipamentele standard regăsim, şase airbaguri, ESP (controlul traiectoriei), tempomat-limitator de viteză, radio CD MP3 Bluetooth Plug & Music, aer condiţionat cu reglare automată bi-zonă, ionizator şi difuzor de parfum, geamuri electrice faţă şi spate, oglinzi retrovizoare reglabile şi rabatabile electric, senzor de lumină şi ploaie, proiectoare de ceaţă, ?nchidere centralizată şi demaraj cu card m?ini libere, asistenţă la parcare faţă şi spate, tapiţerie mixtă piele-textil, jante aluminiu 17", volan ?mbrăcat ?n piele.

Renault Latitude va ajunge ?n showroom-urile din Rom?nia la ?nceputul lunii aprilie 2011, ?nsă clienţii pot ?ncă de astăzi să comande modelul la oricare din punctele de v?nzare din reţeaua Renault.

Renault Latitude - preţuri ?n Rom?nia (TVA inclus):
- Renault Latitude 2,0 16V 140 CP Privilege - 21.000 euro
- Renault Latitude 3,0 V6 240CP CVA Initiale - 36.000 euro
- Renault Latitude 2,0 dCi 150 CP Privilege - 23.800 euro
- Renault Latitude 2,0 dCi 150 CP Luxury - 26.500 euro
- Renault Latitude 2,0 dCi 175 CP CVA Luxury - 28.100 euro

Renault Latitude va fi maşina oficială a Festivalului de Film de la Cannes ediţia din luna mai 2011, ?n cadrul parteneriatului istoric ce leagă Renault de lumea cinematografică de peste 110 ani.


Scrie răspuns

Înapoi la “Alte marci”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori