Am facut drive-test cu Lancer Intense 2.0 diesel
QUOTE (paul.todea)cristi am vazut ca ai scris ca apare noul focus si ca "a fost odata lancer"sau asa ceva.Din cate stiu eu mitsubishi nu a vandut niciodata masini ca ford si VW si nici nu va vinde niciodata.Daca iti place focus, ia-ti focus, dar pot sa iti spun doar atat.La 2 luni dupa ce apare focusul, se umple romania de ele, la fel si cu golful.Eu cand mi-am luat octavia 2 in 2005 era a 2-a in turda si nici in cj nu erau prea multe.Peste tot pe unde mergeam ma intrba lumea cat am dat pe masina, zicea ca e super samd si dupa o jumatate de an a inceput sa se umple romania...Revenind la subiect.Cand trece un lancer nou pe strada isi rupe lumea gatu cand se uita dupa el.Jur.Parca ar fi ferrari.E super masina.Singura mea nemultumire la ea nu e ca motorul e diesel de la VW, e ca e pompe-duse si VW va adopta pe toate noile modele common rail.Dar oricum e un motor bun, si faza cu crapatul turbinei e de mult rezolvata, dar nu cred ca ar fi valabila si la mitsu, ca nu colaboreaza cu aceleasi firme de subansmabluri ca VW.Nici macar nu crapau turbinele la toate marcile VAG numai la VW si Skoda.
Sa fie rosie si iti garantez o multitudine de rupere de gaturi si cei mai tari sunt pustii sa vezi cum fac cand o vad Abia astept sa cumpar kitul de evo si eleronul
Sa fie rosie si iti garantez o multitudine de rupere de gaturi si cei mai tari sunt pustii sa vezi cum fac cand o vad Abia astept sa cumpar kitul de evo si eleronul
QUOTE (paul.todea)dar de ce compari o maina stock cum e lancerul instyle cu mazda mps care e versiunea de top.La fel ai putea sa o cumpari cu golf gti sau cu focus sti, dar eu zic ca nu e corect.Daca e sa comparam versiunile de top, nu zic de evo, e de ajuns si rallyart, eu zic ca e mai tare lancerul.Pe tine de fapt te nemultumeste ca e mai scump decat mazda din ce imi dau eu seama.Si mie mi-ar placea sa dau vreu 24000 pe un rallyart, dar nu se poate.Eu oricum comparam masinile stock.Eu zic ca la o astfel de comparatie lancerul e peste golf, focus , mazda 3 si altele.Intr-adevar nu am lancer deci in momentul asta am un avantaj in aceasta discutie ca sunt mai obiectiv.Acuma despre comparatia pe care ai facut-o cu lancerul vechi, nu ma bag ca nu am intrat niciodata intr-unul, dar daca e sa vb din auzite, pot spune ca revistele de specialitate au scris ca au lucrat mult la interior fata de cel vechi.Parerea mea e ca esti suparat ca e destul de scump lancerul.
Pai tocmai ca eu compar Lancer varianta full de 2.0 diesel cu Mazda 3 varianta sport, si Lancer nu are ce cauta in comparatie. Am mai spus Lancer la 25000 nu mi-as lua daca vreau masina sport, am Mazda MPS, Megane RS ca optiuni si Lancer-ul nu pute pe langa. Daca vreau ceva elegant iar nu am de ce sa imi iau Lancer, exista Honda Accord, Toyota Avensis, Passat si altele. Si iti spun legat de pret BA SE POATE, uita-te la americani la ce preturi este Lancer-ul. Atat timp cat la noi are 3 ani garantie si nu 5 ca la ei, niste service-uri indoielnice si super preturi nu merita. Cuvantul corect este escrocherie, si fraier este cel ce da si nu cel care cere.
Pai tocmai ca eu compar Lancer varianta full de 2.0 diesel cu Mazda 3 varianta sport, si Lancer nu are ce cauta in comparatie. Am mai spus Lancer la 25000 nu mi-as lua daca vreau masina sport, am Mazda MPS, Megane RS ca optiuni si Lancer-ul nu pute pe langa. Daca vreau ceva elegant iar nu am de ce sa imi iau Lancer, exista Honda Accord, Toyota Avensis, Passat si altele. Si iti spun legat de pret BA SE POATE, uita-te la americani la ce preturi este Lancer-ul. Atat timp cat la noi are 3 ani garantie si nu 5 ca la ei, niste service-uri indoielnice si super preturi nu merita. Cuvantul corect este escrocherie, si fraier este cel ce da si nu cel care cere.
QUOTE (Speedy)QUOTE (2dor)Pai colegu ma plang, tu nu ai Lancer deci nu poti sa vorbesti. Cand o sa vezi cum arata interiorul la mine si o sa te uiti si la Lancer-ul nou atunci sa mai vorbim, eu am un model vechi care este mult peste calitatea interiorului noului Lancer. Nu ma refer la butonase, butonele, ecranase si alte chestii. Al meu nu are computer, are putine butoane, ok, dar totul e facut cum trebuie. Iar cand spui ca Lancer e peste Golf, Mazda 3, Opel Astra si Ford Focus la ce te referi? Te intreb ai auzit de Mazda 3 MPS? Iti spun eu are motor de 2.3 turbo si 260 CP, tractiune pe fata cu LSD, suspensie sport si full la 24000 euro dupa reducere. Nu are HDD si navigatie in banii astia, dar are tot ce are Lancer la dotari full si un motor 2.0 diesel de 140 CP. Sa stii ca bordul este plastic tare ca la Lancer dar e altceva, e altfel de plastic, care nu suna a gol cand bati in el si totul e imbinat cum trebuie.
Scuza-ma ca iti spun dar bordul la lancerul vechi mi se pare oribil, si nu este numai parerea mea. Tu bati cu mana in plastic in timp ce mergi cu masina? Plasticul tot plastic ramane, dar sincer nu stiu cum poti sa tii partea bordului de la varianta veche. Si nu stiu de ce imbinari vorbesti tu, dar iti fac poze la al meu instyle sa vezi ca nu are imbinari proaste si nu tin partea masinii ca tampitul si sa vorbesc ca sa ma aflu in treaba.
Si da, mazda3 mps este 24000 de euro dupa reducere dar fara tva tata ceea ce ar duce masina la 28500.
Bordul de la Lancer-ul vechi este simplu si aerisit nu are butoane multe si e foarte bine finisat, nu spun eu asta ci o gramada de persoane fane Renault, care cand au vazut pozele cu bordul au spus ca e naspa, dar cand l-au vazut de aproape au spus ca este foarte bine finisat. Recunosc imi place bordul de la noul Lancer dar ca forma doar, cand te uiti de aproape parca e fosta mea Solenza. Daca tu preferi sa ai un Mercedes cu bord de Logan e problema ta dar eu cand dau niste bani pe o masina vreau sa ma simt bine in ea. Cand merg cu masina nu bat in plastic, dar o sa te vad peste ceva timp cum o sa plangi ca ai greierasi in bord, ca scartaie una si alta si oare de ce? Din cauza acelor plastice de doi bani. Tare faza cu "ma bucur ca nu vad strazile pline de ele", asta e profilul romanului care vrea sa fie cel mai tare de pe strada si isi pune luminite, beculete si antenute pe masina.
Si stai putin paul.todea, adica tu iti iei o masina ca da bine pe strada? Adica ti-ai lua un BMW 316 si chel numai sa fie pachetul M pe el si sa dea bine? Din punctul meu de vedere mi se pare aberanta aceasta mentalitate. Ori imi iau o masina luxoasa in care sa ma simt bine, ori imi iau una sport. Si tu vrei sa spui ca Lancer arata mai bine decat o Honda Civic sau un Seat Leon? Pai daca le pui pe toate trei rosii sa spunem una langa alta, lancer-ul nu se vede.
Scuza-ma ca iti spun dar bordul la lancerul vechi mi se pare oribil, si nu este numai parerea mea. Tu bati cu mana in plastic in timp ce mergi cu masina? Plasticul tot plastic ramane, dar sincer nu stiu cum poti sa tii partea bordului de la varianta veche. Si nu stiu de ce imbinari vorbesti tu, dar iti fac poze la al meu instyle sa vezi ca nu are imbinari proaste si nu tin partea masinii ca tampitul si sa vorbesc ca sa ma aflu in treaba.
Si da, mazda3 mps este 24000 de euro dupa reducere dar fara tva tata ceea ce ar duce masina la 28500.
Bordul de la Lancer-ul vechi este simplu si aerisit nu are butoane multe si e foarte bine finisat, nu spun eu asta ci o gramada de persoane fane Renault, care cand au vazut pozele cu bordul au spus ca e naspa, dar cand l-au vazut de aproape au spus ca este foarte bine finisat. Recunosc imi place bordul de la noul Lancer dar ca forma doar, cand te uiti de aproape parca e fosta mea Solenza. Daca tu preferi sa ai un Mercedes cu bord de Logan e problema ta dar eu cand dau niste bani pe o masina vreau sa ma simt bine in ea. Cand merg cu masina nu bat in plastic, dar o sa te vad peste ceva timp cum o sa plangi ca ai greierasi in bord, ca scartaie una si alta si oare de ce? Din cauza acelor plastice de doi bani. Tare faza cu "ma bucur ca nu vad strazile pline de ele", asta e profilul romanului care vrea sa fie cel mai tare de pe strada si isi pune luminite, beculete si antenute pe masina.
Si stai putin paul.todea, adica tu iti iei o masina ca da bine pe strada? Adica ti-ai lua un BMW 316 si chel numai sa fie pachetul M pe el si sa dea bine? Din punctul meu de vedere mi se pare aberanta aceasta mentalitate. Ori imi iau o masina luxoasa in care sa ma simt bine, ori imi iau una sport. Si tu vrei sa spui ca Lancer arata mai bine decat o Honda Civic sau un Seat Leon? Pai daca le pui pe toate trei rosii sa spunem una langa alta, lancer-ul nu se vede.
QUOTE (2dor)QUOTE (Speedy)QUOTE (2dor)Pai colegu ma plang, tu nu ai Lancer deci nu poti sa vorbesti. Cand o sa vezi cum arata interiorul la mine si o sa te uiti si la Lancer-ul nou atunci sa mai vorbim, eu am un model vechi care este mult peste calitatea interiorului noului Lancer. Nu ma refer la butonase, butonele, ecranase si alte chestii. Al meu nu are computer, are putine butoane, ok, dar totul e facut cum trebuie. Iar cand spui ca Lancer e peste Golf, Mazda 3, Opel Astra si Ford Focus la ce te referi? Te intreb ai auzit de Mazda 3 MPS? Iti spun eu are motor de 2.3 turbo si 260 CP, tractiune pe fata cu LSD, suspensie sport si full la 24000 euro dupa reducere. Nu are HDD si navigatie in banii astia, dar are tot ce are Lancer la dotari full si un motor 2.0 diesel de 140 CP. Sa stii ca bordul este plastic tare ca la Lancer dar e altceva, e altfel de plastic, care nu suna a gol cand bati in el si totul e imbinat cum trebuie.
Scuza-ma ca iti spun dar bordul la lancerul vechi mi se pare oribil, si nu este numai parerea mea. Tu bati cu mana in plastic in timp ce mergi cu masina? Plasticul tot plastic ramane, dar sincer nu stiu cum poti sa tii partea bordului de la varianta veche. Si nu stiu de ce imbinari vorbesti tu, dar iti fac poze la al meu instyle sa vezi ca nu are imbinari proaste si nu tin partea masinii ca tampitul si sa vorbesc ca sa ma aflu in treaba.
Si da, mazda3 mps este 24000 de euro dupa reducere dar fara tva tata ceea ce ar duce masina la 28500.
Bordul de la Lancer-ul vechi este simplu si aerisit nu are butoane multe si e foarte bine finisat, nu spun eu asta ci o gramada de persoane fane Renault, care cand au vazut pozele cu bordul au spus ca e naspa, dar cand l-au vazut de aproape au spus ca este foarte bine finisat. Recunosc imi place bordul de la noul Lancer dar ca forma doar, cand te uiti de aproape parca e fosta mea Solenza. Daca tu preferi sa ai un Mercedes cu bord de Logan e problema ta dar eu cand dau niste bani pe o masina vreau sa ma simt bine in ea. Cand merg cu masina nu bat in plastic, dar o sa te vad peste ceva timp cum o sa plangi ca ai greierasi in bord, ca scartaie una si alta si oare de ce? Din cauza acelor plastice de doi bani.
Nici asta nu are butoane multe, am mers cu lancerul vechi si cu evo si nu mi se pare o scadere majora de calitate a plasticului iar la design clar sta mai bine. Cat despre greierasi vedem pe viitor. Dar acum serios, ai gasit si tu termen de comparatie cu pretul din America, asa nu ar mai trebui sa cumparam nicio masina in Europa pentru ca toate sunt mai ieftine in USA, acolo unde si un golf 5 gti porneste de la 22000 dolari (16500 euro).
Scuza-ma ca iti spun dar bordul la lancerul vechi mi se pare oribil, si nu este numai parerea mea. Tu bati cu mana in plastic in timp ce mergi cu masina? Plasticul tot plastic ramane, dar sincer nu stiu cum poti sa tii partea bordului de la varianta veche. Si nu stiu de ce imbinari vorbesti tu, dar iti fac poze la al meu instyle sa vezi ca nu are imbinari proaste si nu tin partea masinii ca tampitul si sa vorbesc ca sa ma aflu in treaba.
Si da, mazda3 mps este 24000 de euro dupa reducere dar fara tva tata ceea ce ar duce masina la 28500.
Bordul de la Lancer-ul vechi este simplu si aerisit nu are butoane multe si e foarte bine finisat, nu spun eu asta ci o gramada de persoane fane Renault, care cand au vazut pozele cu bordul au spus ca e naspa, dar cand l-au vazut de aproape au spus ca este foarte bine finisat. Recunosc imi place bordul de la noul Lancer dar ca forma doar, cand te uiti de aproape parca e fosta mea Solenza. Daca tu preferi sa ai un Mercedes cu bord de Logan e problema ta dar eu cand dau niste bani pe o masina vreau sa ma simt bine in ea. Cand merg cu masina nu bat in plastic, dar o sa te vad peste ceva timp cum o sa plangi ca ai greierasi in bord, ca scartaie una si alta si oare de ce? Din cauza acelor plastice de doi bani.
Nici asta nu are butoane multe, am mers cu lancerul vechi si cu evo si nu mi se pare o scadere majora de calitate a plasticului iar la design clar sta mai bine. Cat despre greierasi vedem pe viitor. Dar acum serios, ai gasit si tu termen de comparatie cu pretul din America, asa nu ar mai trebui sa cumparam nicio masina in Europa pentru ca toate sunt mai ieftine in USA, acolo unde si un golf 5 gti porneste de la 22000 dolari (16500 euro).
Trebuie sa fac o precizare. Lancerul ma impresioneaza dar doar din fata. Inauntru nu l-am admirat prea mult ca sa zic daca e mai prost sau nu decat cel actual. Despre bordul vechi pot sa zic ca eu am varianta frumoasa cea cu cadrane albe. Cea de pe lancerul 2.0 nu imi place deloc.
Spatele de la noul Lancer nu ma incanta deloc.
Spatele de la noul Lancer nu ma incanta deloc.
- paul.todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am
2 dor din pacate te contrazici singur.Si ca sa te lamuresc si cu garantia, in europa sunt ffffffff putine marci care ofera garantie mai mult de 3 ani.Singurele sunt unele japoneze care incearca sa se impuna pe aceasta piata.BMW are 3 ani, mercedes la fel , audi la fel, VW are 2 parca, Skoda are 2 , seat 2, renault 2 sau 3, peugeot la fel, citroen la fel, de alfa nu am habar dar pun capu pe butuc ca nu dau mai mult de 3.Sa mai continui?Pe cand in SUA toata lumea da garantie, ca asa e obisnuit americanu si nici un producator nu are ce cauta acolo fara garantie mare.Sper ca te-am lamurit.
- cristian_rooo
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Feb 28, 2008 10:18 am
imi dau si eu cu parerea...pana la urma este opinia fiecaruia pe ce da banii....eu am achizitionat un lancer 2.0 L diesel....am fost si la seat si VW si la skoda si la mazda...cred ca comparatiile facute de 2 dor mai sus cu bordul de Logan sunt mult prea exagerate dar evident este parerea lui pe care eu unul o respect...fiecare vede cum vrea....pana la urma nu ne luam o masina pentru 15 ani....si masina perfecta nu a fost inca fabricata...sa nu se auda greierasi sa nu consume mult sa aiba 400 CP etc...pot sa spun ca am condus foarte multe modele de masini si pana la urma am ales M.Lancer pur si simplu ca mi s-a parut super misto...poate oricine sa zica ca am fost un fraier ca am dat o gramada de bani pt ca ... etc ... etc... si ca puteam sa iau etc si etc... ideea este ca eu ma simt f.f. bine in lancerul meu si sunt f multumit de consum de putere de etc...pe mine ma multumeste...
Vreau sa subliniez doar faptul ca unele afirmatii sunt mult prea deplasate si poate cateodata ne aruncam cu parerile noastre mult peste o limita logica...
Sper sa nu deranjez pe nimeni cu opiniile mele
Vreau sa subliniez doar faptul ca unele afirmatii sunt mult prea deplasate si poate cateodata ne aruncam cu parerile noastre mult peste o limita logica...
Sper sa nu deranjez pe nimeni cu opiniile mele
- paul.todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am
Mi-ar placea si mie vreo 6-7 ani ca la hyundai, sa nu am probleme cu masina, sa pot sa imi pun cip fara sa stau cu morcovu ca imi crapa turbina cand imi iese din garantie.Daca as avea garantie mare si ar crapa turbina, i-as scoate cipul si as merge in service si as face pe prostu.Dar cel putin deocamdata asta e piata la noi.Nu este un criteriu dupa care imi aleg masina.Poate pe tine sau pe altii te intereseaza mai mult.Mie mi se pare ok
- paul.todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am
cristian daca tu te simti ok asta e tot ce conteaza.Oricum eu am impresia ca Mitsubishi doreste sa devina un brand mai comercial, ceea ce le-ar aduce mai multi bani, si implicit viitoare modele si mai bine gandite ca acestea.Personal cand vedeam un lancer vechi nemodificat ziceam ce masina vietii e si aia?(nu vreau sa se supere pe mine posesorii de lancer vechi, dar o persoana care nu e fan mitsu, asa vede lucrurile).Pe cand acum incepe sa se schimbe situatia.Masina place si altora in afara fanilor marcii.Sunt convins ca multi fani VAG vor renunta la masinile lor pt noul lancer, cum este si cazul meu
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori