Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
o sa faca in continuare, stai linistit. momentan ai sentimentul reviziei abia facute si probabil n-a avut de ce sa se manifeste.
Problema este la senzorul de la axa cu came, trebuie curatat. Puteti cere in service lucrul acesta. Momentan nu exista recall si manifestarile sunt sporadice, inca nu sunt foarte multi clienti care sa fi reclamat lucrul asta.
In alta ordine de idei, confirm recall-ul cu senzorii de impact pentru fata. Nu au senzorii nimic, ci doar suportul se poate coroda in timp. Mitsubishi a decis ca trebuie schimbat tot, adica si senzori si suport. Cereti in service verificarea seriei de sasiu pentru a vedea daca masina este susceptibila pentru a fi efectuat acest recall. Este posibil ca in unele cazuri sa se fi schimbat deja acesti senzori si suportul daca ati trecut prin service pentru alte probleme, fara a vi se fi spus. Masinile susceptibile de recall sunt cele livrate in primele serii, adica fabricate pana la inceputul anului 2009.
Am schimbat si eu computerul de clima, pot sa confirm ca acum si pe 23 de grade am caldura daca e frig afara.
Eu am schimbat si modulul de bluetooth pe garantie, pierdea telefoanele dupa ceva timp, ca si cum nu ar fi inregistrat niciun pairing in modulul de bluetooth al masinii. De regula facea la 5-6 luni figura, nu eram foarte deranjant. In iarna asta s-a manifestat la interval de o saptamana si era deranjant pentru mine, care folosesc 3, uneori 4 telefoane.
Problema este la senzorul de la axa cu came, trebuie curatat. Puteti cere in service lucrul acesta. Momentan nu exista recall si manifestarile sunt sporadice, inca nu sunt foarte multi clienti care sa fi reclamat lucrul asta.
In alta ordine de idei, confirm recall-ul cu senzorii de impact pentru fata. Nu au senzorii nimic, ci doar suportul se poate coroda in timp. Mitsubishi a decis ca trebuie schimbat tot, adica si senzori si suport. Cereti in service verificarea seriei de sasiu pentru a vedea daca masina este susceptibila pentru a fi efectuat acest recall. Este posibil ca in unele cazuri sa se fi schimbat deja acesti senzori si suportul daca ati trecut prin service pentru alte probleme, fara a vi se fi spus. Masinile susceptibile de recall sunt cele livrate in primele serii, adica fabricate pana la inceputul anului 2009.
Am schimbat si eu computerul de clima, pot sa confirm ca acum si pe 23 de grade am caldura daca e frig afara.
Eu am schimbat si modulul de bluetooth pe garantie, pierdea telefoanele dupa ceva timp, ca si cum nu ar fi inregistrat niciun pairing in modulul de bluetooth al masinii. De regula facea la 5-6 luni figura, nu eram foarte deranjant. In iarna asta s-a manifestat la interval de o saptamana si era deranjant pentru mine, care folosesc 3, uneori 4 telefoane.
Problema cu computerul de clima vad ca tinde sa se generalizeze. Unde e situat acest computer? Care ar fi costul acestuia incazul in care masina nu ar mai fi i ngarantie?
Apple la tine nu baga deloc caldura pe 23 grade sau baga la inceput si apoi nu mai baga? Nici cu viteza de la ventilator setata manual nu baga caldura la 23 grade? Explica putin mai detaliat simptomele pe care le aveai te rog.
De exemplu la mine pe 22, 23 grade la drum lung incepe sa bage caldura dupa ce se incalzeste motorul iar cadn in habitaclu se atinge temperatura setata incepe sa bage rece pe la parbriz si cald pe la picioare. MEntionez ca eu tin fluxul de aer jumate pe parbriz jumate pe la picioare.
Apple la tine nu baga deloc caldura pe 23 grade sau baga la inceput si apoi nu mai baga? Nici cu viteza de la ventilator setata manual nu baga caldura la 23 grade? Explica putin mai detaliat simptomele pe care le aveai te rog.
De exemplu la mine pe 22, 23 grade la drum lung incepe sa bage caldura dupa ce se incalzeste motorul iar cadn in habitaclu se atinge temperatura setata incepe sa bage rece pe la parbriz si cald pe la picioare. MEntionez ca eu tin fluxul de aer jumate pe parbriz jumate pe la picioare.
am mai explicat chiar pe acest topic, oferind si o solutie pentru problema.
Problema este ca acel computer de clima asa era setat din nspe mii de motive de catre fabrica. Exista vreo 3 variante din cate stiu eu pentru computerul de clima ca sa functioneze intr-un fel anume. Problema aparea la setari de ventilator auto si setari de pozitie auto. Dupa ce face cald nu mai baga cald ci baga usor spre rece. Nu are legatura viteza de la ventilator ci pozitia prin care baga aer rece.
La ce pozitie tii tu este absolut normal sa se comporte asa. Niciodata pe parbriz nu vei vedea caldura, decat la inceput. Daca va baga caldura dupa ce s-a incalzit in masina vei avea geamurile/parbrizul aburite...
Problema este ca acel computer de clima asa era setat din nspe mii de motive de catre fabrica. Exista vreo 3 variante din cate stiu eu pentru computerul de clima ca sa functioneze intr-un fel anume. Problema aparea la setari de ventilator auto si setari de pozitie auto. Dupa ce face cald nu mai baga cald ci baga usor spre rece. Nu are legatura viteza de la ventilator ci pozitia prin care baga aer rece.
La ce pozitie tii tu este absolut normal sa se comporte asa. Niciodata pe parbriz nu vei vedea caldura, decat la inceput. Daca va baga caldura dupa ce s-a incalzit in masina vei avea geamurile/parbrizul aburite...
Eu nu tin setarile de pozitie pe auto tin daor ventilatorul pe auto si temperatura intre 20 si 23 cel mai des 22. Iarna tin pozitia jumate parbriz jumate picioare iar vara jumate pe picioare jumate pe aeratoarele din bord. De cadn am masina foarte rar am tinut dirijarea aerului pe auto si atunci foarte putin timp dar ventilatorul il tin mereu pe auto.
Am fost si eu astazi la constatare pentru computerul de clima si acesta se va schimba pe garantie...acum astept sa vina piesa si se va rezolva. Si, daca tot m-au prins in service cu masina mi-au schimbat si senzorii de impact frontal si au verificat cablajul de la ECU...si asta fara sa le spun eu nimic...operatii ce se au in vedere la recall. Deci, toti posesorii de Lancer fabricat pana la inceputul lui 2009 sa se astepte sa fie chemati in service pentru aceste 2 operatii din urma.
Salut!
Lancer-ul meu este un INVITE 2008 si am observat un martor in panoul de bord, care nu s-a aprins niciodata.
Martorul este acela care ar trebui sa te anunte daca ai unul din cauciucuri dezumflate sau chiar pana, seamana cu ... o vaza de flori; e ca o cupa cu partea de jos ondulata ... nici nu stiu cum sa il descriu . Ideea e ca eu l-am zarit intr-o zi cand soarele batea puternic pe ceasurile de bord si lumina inclusiv martorii. Problema (intrebarea) mea este daca eu, la varianta mea de echipare, am acest martor functional sau apare in plansa de bord la toate variantele, iar la cele HIGH CLASS se aprinde in cazurile descrise mai sus. Mentionez ca eu nu am avut pana sau cauciuc dezumflat pana acum, dar am incercat sa vad daca functioneaza, in momentul in care am schimbat cauciucurile cu cele de iarna, cand am lasat sa se iasa tot aerul din anvelopa de vara ce era montata si NIMIC. Am inteles ca e posibil sa nu se fi aprins pentru ca eram in stationare si ca ar arata eventuala pana doar daca masina ruleaza.
Voi cum aveti, CE STITI?
MULTUMESC!
PS: poti face usile sa se autoblocheze la demaraj? La Passat asa aveam si era o functie sigura si confortabila.
Lancer-ul meu este un INVITE 2008 si am observat un martor in panoul de bord, care nu s-a aprins niciodata.
Martorul este acela care ar trebui sa te anunte daca ai unul din cauciucuri dezumflate sau chiar pana, seamana cu ... o vaza de flori; e ca o cupa cu partea de jos ondulata ... nici nu stiu cum sa il descriu . Ideea e ca eu l-am zarit intr-o zi cand soarele batea puternic pe ceasurile de bord si lumina inclusiv martorii. Problema (intrebarea) mea este daca eu, la varianta mea de echipare, am acest martor functional sau apare in plansa de bord la toate variantele, iar la cele HIGH CLASS se aprinde in cazurile descrise mai sus. Mentionez ca eu nu am avut pana sau cauciuc dezumflat pana acum, dar am incercat sa vad daca functioneaza, in momentul in care am schimbat cauciucurile cu cele de iarna, cand am lasat sa se iasa tot aerul din anvelopa de vara ce era montata si NIMIC. Am inteles ca e posibil sa nu se fi aprins pentru ca eram in stationare si ca ar arata eventuala pana doar daca masina ruleaza.
Voi cum aveti, CE STITI?
MULTUMESC!
PS: poti face usile sa se autoblocheze la demaraj? La Passat asa aveam si era o functie sigura si confortabila.
Foarte interesant.Nici nu stiam ca exista senzor de presiune pentru pneuri.Poate ne explica un cunoscator.
P.S. In legatura cu autoblocarea usilor la plecare nu stiu daca merge pentru Lancer dar sa iti povestesc o faza ce are legatura cu transmisia automata:
Un amic de-al meu cu un BMW 525D in timp ce era cu familia in vacanta la munte pe un drum putin in panta a oprit sa se usureze,dar a uitat levierul schimbatorului in pozitia D.Masina fiind putin in panta nu a plecat imediat ci dupa cateva secunde iar el a observat tarziu cand masina a prins ceva curaj si s-a activat si autoblocarea usilor.Noroc ca era nevastasa in masina si a tras frana de mana.De atunci a dezactivat functia si a jurat ca nu o mai activeaza.
Acum nu spun ca sistemul nu este bun dar daca esti putin habauc ai ocazia sa o patesti .
P.S. In legatura cu autoblocarea usilor la plecare nu stiu daca merge pentru Lancer dar sa iti povestesc o faza ce are legatura cu transmisia automata:
Un amic de-al meu cu un BMW 525D in timp ce era cu familia in vacanta la munte pe un drum putin in panta a oprit sa se usureze,dar a uitat levierul schimbatorului in pozitia D.Masina fiind putin in panta nu a plecat imediat ci dupa cateva secunde iar el a observat tarziu cand masina a prins ceva curaj si s-a activat si autoblocarea usilor.Noroc ca era nevastasa in masina si a tras frana de mana.De atunci a dezactivat functia si a jurat ca nu o mai activeaza.
Acum nu spun ca sistemul nu este bun dar daca esti putin habauc ai ocazia sa o patesti .
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori