New Lancer 2008 - Tinuta drum si stabilitate
Eu nusti ude ce va tot certati Lancerul si passatul sunt masini diferite exceptand motorul 2.0 DID(TDI). Passatul e mai scump e mai confortabil mai spre lux sa zic, LAncerul e masina sport, e mai putin confortabila decat passatul si e si mai ieftina dar e sportiva, motorul suna spoartiv si caroseria arata bestial incomparatie cu passatul. Vrei confort iei passat, vrei masina sport, care atrage privirile si este la un pretet decent iti iei Lancer.
- marius_EVO
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm
Dennis, ai FOARTE mare dreptate! In 2 ani de mers cu passarul companiei, au picat 2 injectoare(4000Ron) la 80.000 si 100.000. A urmat volanta si ambreiaju(3500Ron) la 150.000. Deci, la capitolul asta au de suferit. Pe drum...excelent, dar trebuiau sa aiba o hiba, ca de! Suntem platitori buni.
Am preferat mitsu gandindu-ma ca sunt mai fiabile. Stiam ca motorul e acelasi, dar am zis sa incerc.Si mitsu a fost si mai ieftin, asta e! Am 65.000 si e ok. Cu suspensia asa e, asta am incercat si eu sa spun ca ai senzatia ca se tine bine pe curbe, dar mai fortati putin sa intre sistemele si o sa vedeti ca isi cam pierde controlul... Am zis: daca era putin mai lata... De aceea am zis ca passatu are o toleranta putin mai mare...
Da, lancer stoc nu-i sport. Se vrea, dar...sa nu ne lasam pacaliti. Sport e EVO! Macar lancer 1.5 nu are nicio treaba. Mi se pare penibil pt o masina cu asa istorie sincer... Ca si impreza 1.5 107cp .Asta macar mai are 4x4...
Cu volantele, Dennis erau ptobl si la peugeot unde am lucrat. Cam toate 407 2 HDI! Si mai apareau si senzorii la pompa de inalte(1400Ron)
Sper sa nu va supar cu ale mele comparatii, dar cu asta m-am ocupat. In fond , imi place sa fiu neutru si sa spun lucrurilor pe nume. Aste ni se cerea la fostu loc: sinceritate pentru dezvoltare. Un concept sanatos...altfel...ramenem cu Logan fericiti.
Am preferat mitsu gandindu-ma ca sunt mai fiabile. Stiam ca motorul e acelasi, dar am zis sa incerc.Si mitsu a fost si mai ieftin, asta e! Am 65.000 si e ok. Cu suspensia asa e, asta am incercat si eu sa spun ca ai senzatia ca se tine bine pe curbe, dar mai fortati putin sa intre sistemele si o sa vedeti ca isi cam pierde controlul... Am zis: daca era putin mai lata... De aceea am zis ca passatu are o toleranta putin mai mare...
Da, lancer stoc nu-i sport. Se vrea, dar...sa nu ne lasam pacaliti. Sport e EVO! Macar lancer 1.5 nu are nicio treaba. Mi se pare penibil pt o masina cu asa istorie sincer... Ca si impreza 1.5 107cp .Asta macar mai are 4x4...
Cu volantele, Dennis erau ptobl si la peugeot unde am lucrat. Cam toate 407 2 HDI! Si mai apareau si senzorii la pompa de inalte(1400Ron)
Sper sa nu va supar cu ale mele comparatii, dar cu asta m-am ocupat. In fond , imi place sa fiu neutru si sa spun lucrurilor pe nume. Aste ni se cerea la fostu loc: sinceritate pentru dezvoltare. Un concept sanatos...altfel...ramenem cu Logan fericiti.
Intradevar lancerul inform si in invite nu e sport, dar are veleitati sportive, motorul care il am eu de 1.6 117cp nu e foarte puternic dar face fata cu brio si sunetul produs de acesta pot spune ca chiar este un sunet de motor sport, ralli artul si evo sunt clar sportive mai ales ultimul. Oricum la capitolul aspect exterior lancerul e net superior fata de passat asa cum la capitorul confort passatul e net superior lancerului.
@speed29, la cat te-ai intains cu viteza maxima la a ta?
Cu jante late e valabil la toate masinile...si avensis, pasat,mondeo vin din fabrica cu 205/55/16. Acuma, daca le schimbi, oricare sta mai bine decat inainte. Mitsu e cat de cat confortabil cu akea standard, dar daca i mai pui si cum ai u...cred ca simti fiecare denivelare in oras. Mie imi plac cum le ai u, dar...trosnesc suspensia cu ele. E uzura p telescoate, bielete, bucse
Cu jante late e valabil la toate masinile...si avensis, pasat,mondeo vin din fabrica cu 205/55/16. Acuma, daca le schimbi, oricare sta mai bine decat inainte. Mitsu e cat de cat confortabil cu akea standard, dar daca i mai pui si cum ai u...cred ca simti fiecare denivelare in oras. Mie imi plac cum le ai u, dar...trosnesc suspensia cu ele. E uzura p telescoate, bielete, bucse
QUOTE (Dennis_TL @ Feb 10 2011, 10:02 PM) la toti cu 2.0tdi (did) va spun ca o sa aveti probleme cu turbina si cu volanta 100% dc va dati la ele frecvent. iar vis-a-vis de stabilitate passat ul chiar sta exceptional pe viraje raportat ca dimensiuni. suspensia la lancer este dura si va face sa credeti ca e un mic evo...atat va zic , nu v-ati intalnit inca cu un sofer pus pe nebunii la bordul unui passat 2.0tdi ...
vedeti ca multe passaturi au 205 55 16 + suspensie drumuri grele . astea sunt trendline majoritatea. daca nimeriti o echipare superioara cu 225 45 17 si suspensii sport s-a terminat tot, am condus asa ceva si este incomparabil cu lancer din orice punct de vedere. motorul este acelasi 2.0 tdi 140cp dar legat la o cutie mai buna..culmea si pe reprize si la top speed ! iar stabilitatea de vis pentru o masina din clasa ei si peste lancer.
Parerea mea ca la Lancer este setata foarte prost distributia maselor si suspensia, foarte rigida + jante pe 18 cu talon mic , cum prinzi 2-3 damburi micute intr-o curba cum sare spatele spre exterior, plus ca la intrarea brutala pe viraje supravireaza extraordinar .
Intai ar trebui sa o ai si dupa aceea sa faci tot felul de afirmatii stai linistit cu turbina si volanta.
PS in legatura cu virajele depinde cand inchizi si deschizi virajul
vedeti ca multe passaturi au 205 55 16 + suspensie drumuri grele . astea sunt trendline majoritatea. daca nimeriti o echipare superioara cu 225 45 17 si suspensii sport s-a terminat tot, am condus asa ceva si este incomparabil cu lancer din orice punct de vedere. motorul este acelasi 2.0 tdi 140cp dar legat la o cutie mai buna..culmea si pe reprize si la top speed ! iar stabilitatea de vis pentru o masina din clasa ei si peste lancer.
Parerea mea ca la Lancer este setata foarte prost distributia maselor si suspensia, foarte rigida + jante pe 18 cu talon mic , cum prinzi 2-3 damburi micute intr-o curba cum sare spatele spre exterior, plus ca la intrarea brutala pe viraje supravireaza extraordinar .
Intai ar trebui sa o ai si dupa aceea sa faci tot felul de afirmatii stai linistit cu turbina si volanta.
PS in legatura cu virajele depinde cand inchizi si deschizi virajul
speed29 am condus lancer 1.5, 1.8 manual si cvt, 2.0tdi , evo 9 mr, evo x manual si sst cu mult inainte sa faci tu macar un testdrive...bafta cu masina. si vezi ca ai volanta dubla la 2.0 tdi , vrei sa iti pun niste poze si cum se manifesta volanta aia a ta de pe 2.0 dc abuzezi de masina? iar vis a vis de turbina, eu am una de 2 ori mai mare decat ce ai tu pe masina... nu mai fi asa infumurat ..bafta
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori