2010 Lancer Sportback Ralliart
Te-ai hotarat ce anvelope pui pe jantele de 18"x8"JJ? Si pe mine ma bate gandul sa-mi iau alte jante si anvelope de vara. Dar sincer as lua de 17"x8"JJ cu 235/45/R17 ca sa am balon mai mare la cauciuc si sa fie mai blande cu suspensia masinii. De ce zice apple ca daca mergem pe 235 are de suferit suspensia masinii (adica inteleg ca e roata mai lata si are aderenta mai mare, dar sincer nu ma prind ce are asta cu suspensia)?
Am ajuns cam t?rziu aici. Topicul mi-a adus aminte de perioada Subaru.
Acel miros era normal. Se topește o solutie pe care o dau japonezii pe motor. Miroase de zici că mașina este pe care să ia foc.
Consumul nu trebuie să mire pe nimeni, 240 de cai trebuie să vină de undeva, iar motoarele pe benzină au pierderi mari. Aici conduc nemții, cu motoare mai economice.
Rezervorul este mai puțin important c?t are, oricum mult prea puțin. C?nd avea Subaru, cum scădea sub jumătate ?mi făceam griji. De acolo orice exploatare ?n forță se traducea printr-o "gaură" ?n rezervor. Principalul motiv pentru care am v?ndut mașina. ?mi pare rău de fiecare dată c?nd ?mi fură oglinzile la X3. Mitul "miilor" de benzinării nu funcționa nici la mine. La Subaru nu poți pune orice, calculatorul se adaptează rapid și la benzină proastă performanțele sunt pe măsură. Consumul oricum nu scade.
Datele de la RAR sunt uneori eronate. De exemplu Forester avea ?n acte un rezervor de 80l, iar real cam 60+.
Țin?nd cont că intră și jante pe 16, pentru iarnă trebuia să fie trecute ?n talon și ceva alterative pe 17. Roțile de iarnă sunt mai ?nguste și cu talonul mai mare.
Problema electrică sper să nu mai apară, am trăit ceva asemănător la Dacia. Deci cam aiurea să apară la un Mitsu.
Foarte frumoasă mașina. Să ai parte de ea!
Acel miros era normal. Se topește o solutie pe care o dau japonezii pe motor. Miroase de zici că mașina este pe care să ia foc.
Consumul nu trebuie să mire pe nimeni, 240 de cai trebuie să vină de undeva, iar motoarele pe benzină au pierderi mari. Aici conduc nemții, cu motoare mai economice.
Rezervorul este mai puțin important c?t are, oricum mult prea puțin. C?nd avea Subaru, cum scădea sub jumătate ?mi făceam griji. De acolo orice exploatare ?n forță se traducea printr-o "gaură" ?n rezervor. Principalul motiv pentru care am v?ndut mașina. ?mi pare rău de fiecare dată c?nd ?mi fură oglinzile la X3. Mitul "miilor" de benzinării nu funcționa nici la mine. La Subaru nu poți pune orice, calculatorul se adaptează rapid și la benzină proastă performanțele sunt pe măsură. Consumul oricum nu scade.
Datele de la RAR sunt uneori eronate. De exemplu Forester avea ?n acte un rezervor de 80l, iar real cam 60+.
Țin?nd cont că intră și jante pe 16, pentru iarnă trebuia să fie trecute ?n talon și ceva alterative pe 17. Roțile de iarnă sunt mai ?nguste și cu talonul mai mare.
Problema electrică sper să nu mai apară, am trăit ceva asemănător la Dacia. Deci cam aiurea să apară la un Mitsu.
Foarte frumoasă mașina. Să ai parte de ea!
wall: daca nu reusesc sa vand yokohamele, le pun pe ele la primavara.
daca le vand, intentionez sa iau sau pirreli pzero http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Pirelli/P-Zero.htm, sau hankook ventus v12 http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Hanko ... o-k110.htm;
ma gandesc sa iau 235/40r18, chiar daca sunt cu 0.89% mai mici la circumferinta decat cele originale.
daca le vand, intentionez sa iau sau pirreli pzero http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Pirelli/P-Zero.htm, sau hankook ventus v12 http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Hanko ... o-k110.htm;
ma gandesc sa iau 235/40r18, chiar daca sunt cu 0.89% mai mici la circumferinta decat cele originale.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori