Martor Bord Srs
salutare,
dupa 2 saptamani in care nu am mers deloc cu masina(a fost doar pornita pe loc), m-am trezit cu surpriza ca sambata asta cand am scos coltul la o scurta plimbare ca sa se mai dezmorteasca martorul de bord pentru SRS sa ramana aprins, e posibil sa fie de la frig sa fi inghetat ceva, credeti ca daca il las in pace se "repara singur" sau sa ma duc cu ea in service
dupa 2 saptamani in care nu am mers deloc cu masina(a fost doar pornita pe loc), m-am trezit cu surpriza ca sambata asta cand am scos coltul la o scurta plimbare ca sa se mai dezmorteasca martorul de bord pentru SRS sa ramana aprins, e posibil sa fie de la frig sa fi inghetat ceva, credeti ca daca il las in pace se "repara singur" sau sa ma duc cu ea in service
acelasi lucru am patit si eu, dar pe timp de vara!
dupa mai multe ipoteze si cautari am gasit o mufa intre plasticul volanului si plasticul ce acopera coloana de directie si restul acareturilor(sub volan, perpendicular cu podeaua masinii).
soluti a fost sa imping mufa mai sus, gandindu-ma la un contact slabit si a functionat
dupa mai multe ipoteze si cautari am gasit o mufa intre plasticul volanului si plasticul ce acopera coloana de directie si restul acareturilor(sub volan, perpendicular cu podeaua masinii).
soluti a fost sa imping mufa mai sus, gandindu-ma la un contact slabit si a functionat
- Fişiere ataşate
-
- aici.jpg (33.72 KiB) Vizualizat de 7790 ori
bun , ca sa ajung la mufa asta trebuie sa dau jos vreun capac, plastic ...ceva sau e suficient sa bag capul sub volan? in weekend cand ajung acasa o sa ma uit si la masinuta, o sa verific toate mufele inclusivcele de la centuri de sub scaune(parca srs-ul are treaba si cu centurile nu numai cu airbagurile nu?)
Desi este un post vechi, problema mea este noua...
Am observat zilele trecute martorul aprins de la SRS-Airbag.
Luat manualul masinii citit cu atentie, si observat un lucru: Martorul aprins inseamna eroare sistem, sistemul este dezactivat pana la indepartarea erorii.
Mers reprezentanta Mitsu Brasov, prima posibilitate de programare la diagnoza in 7 zile, si cu un cost destul de mare.
Apelat cunostinte, prieteni, vecini, colegi gasit service cu interfata pentru citirea/resetarea erorilor din calculatorul masinii, platit cu 60% mai putin decat la reprezentanta.
Dar problema acum incepe.
Eroarea nu a putut fi anulata.
Mai precis codul este: "B 1401 - Driver's airbag (1st squib) open-circuited"
Baiatul de la service mi-a spus ca dupa cod si dupa faptul ca nu se poate anula ar fi spirala de la airbag (ce ar fi chestia aia)
Dupa diagrama din manualul de reparatii prezent pe site (multumesc binefacatorului) ar putea fi piesa denumita CLOCK SPRING
Mai trebuie sa vad atunci cand pot daca nu cumva ar putea fi niste cabluri desfacute (25% din problemele pe parte electrica/digitala sunt de conectare sau de alimentare).
Dar oricum, am o rugaminte pentru colegi:
Stie cineva cam care este pretul piesei respective de noua (sau daca se gaseste in demolari)?
Se poate rezolva si la alt service decat la reprezentanta??
Alte sfaturi???
Masinuta imi place prea mult dupa 5 ani si 75 mii km, fara probleme, pentru a ma deranja o problema de acest gen si a ma trece pe o masina VAG !!!
Am observat zilele trecute martorul aprins de la SRS-Airbag.
Luat manualul masinii citit cu atentie, si observat un lucru: Martorul aprins inseamna eroare sistem, sistemul este dezactivat pana la indepartarea erorii.
Mers reprezentanta Mitsu Brasov, prima posibilitate de programare la diagnoza in 7 zile, si cu un cost destul de mare.
Apelat cunostinte, prieteni, vecini, colegi gasit service cu interfata pentru citirea/resetarea erorilor din calculatorul masinii, platit cu 60% mai putin decat la reprezentanta.
Dar problema acum incepe.
Eroarea nu a putut fi anulata.
Mai precis codul este: "B 1401 - Driver's airbag (1st squib) open-circuited"
Baiatul de la service mi-a spus ca dupa cod si dupa faptul ca nu se poate anula ar fi spirala de la airbag (ce ar fi chestia aia)
Dupa diagrama din manualul de reparatii prezent pe site (multumesc binefacatorului) ar putea fi piesa denumita CLOCK SPRING
Mai trebuie sa vad atunci cand pot daca nu cumva ar putea fi niste cabluri desfacute (25% din problemele pe parte electrica/digitala sunt de conectare sau de alimentare).
Dar oricum, am o rugaminte pentru colegi:
Stie cineva cam care este pretul piesei respective de noua (sau daca se gaseste in demolari)?
Se poate rezolva si la alt service decat la reprezentanta??
Alte sfaturi???
Masinuta imi place prea mult dupa 5 ani si 75 mii km, fara probleme, pentru a ma deranja o problema de acest gen si a ma trece pe o masina VAG !!!
Sub volan e un cartus, o gogoasa rotunda. Are modulul de ESP, conexiuni airbag, claxon etc. E legat cu un cablu panglica, care se rupe. daca nu se poate lipi conexiunea intrerupta, se pot re-routa pe alta magistrala circuitele importante. Din cate stiu sunt cateva magistrale in plus, pt comenzi de pe volan si alte chestii.
In focsani e un baiat care a reparat unui coleg in felul acesta spira.
In focsani e un baiat care a reparat unui coleg in felul acesta spira.
N-ai pt ce. E fix sub volan, nu stiu ce faci cu rampa Deci intre volan si coloana de directie, in masina. Dai volanul jos si urmatoarea piesa e spira asta buclucasa. Au mai avut probleme si colegi cu Lancer, si cu smart forfour..si multi cu noul smart fortwo. Sa vezi acolo rasete, cand luau maxim de volan incepea masina sa claxoneze...incearca sa pleci din parcarea de firma cu 10 min mai devreme neobservat daca poti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori