Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Vin Ian 21, 2011 9:47 pm

Si totusi...in logica simtomelor eu acolo cred ca e problema+benzina! Spun asta pt ca eu la un Astra, am patit-o urat din cauza unei bujii, dintr-un set nou nout! Nu dezvolt, dar dupa ce mi s-a stricat o bobina, am schimbat si bujiile. In nici o saptamana masina se oprea brusc, fara nici o simtoma. Dupa 10 luni de stat in service opel, cu schimbat computere, desfacut tot cablajul, deci masina facuta varza (nici nu o mai pot vinde, cu toate cablurile rematisate), rezolvarea a venit prin schimbarea bujiilor!!!!!. Revenind, daca pe tester nu semnaleaza nimic si zici ca de noua avea simptomele prezentate de ce sa nu luam in considerare si bujiile, sau, nu cunosc motorul, bobinele sa nu induca tensiunea corecta datorita unor contacte imperfecte (furt de curent) etc. De cand eram tanar stiu ca la motoreta, pornea cum pornea la rece si cald, dar cand se ineca motorul doar prin arderea, incalzirea bujiei sau una noua o mai porneam!
Imi pare insa extrem de rau ca ai probleme, mai ales ca masina este noua!!

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Sâm Ian 22, 2011 12:49 am

De ce nu incerci totusi o rezolvare la service? Eu am apelat de fiecare data la service si mi-au rezolvat toate problemele de la cele mai mici la cele mai mari. Iti recomand serviceul din Ploiesti .

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Sâm Ian 22, 2011 5:58 pm

O sa ma mai duc la service sa vad cand o sa am timp. De exemplu azi nu mi-a facut figuri, am pornito pt prima data la 12 si ceva a pornit ok, apoi la 13:30 am ajuns la destinatie, la 16:30 am plecat iar cu masina si a pornit ok, deci problema nu este permanenta si asta ma deranjeaza cel mai tare, ca daca era permanenta sau aparea in niste circumstante clare era usor de identificat. NU prea am chef sa ma duc laservice sa inceapa aiasa faca puzzel din motor si sa imi schimbe piesele pe ghicite. Totusi cand o sa am timp am sa incerc sa cer schimbarea bujiilor in garantie desi sunt considerate consumabile iar eu am bujii de iridium si astea sunt vreo 400RON setul la reprezentanta.

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 15
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Joi Ian 27, 2011 9:07 pm

voua va ingheata pabrizul pe interior?

foarte rar patesc si atunci doar dupa ce merg seara tarziu cu ea si nu apuca sa se incalzeazsca....

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Joi Ian 27, 2011 11:10 pm

O singura data mi s-a intamplat erau vreo -18 de grade afara, intr-o zona de deal (nu stiu daca, conteaza, dar cam batea si vantul).

Avatar utilizator
o_mores
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 03, 2010 6:14 pm

Mesaj de o_mores » Lun Ian 31, 2011 10:35 pm

Iarna asta Mitsu al meu o singura data (1) nu mi-a pornit din prima, si asta dupa ce am mers numai 3KM cu ea si am lasat-o in frig vreo cateva ore. In rest cu zapada de 20CM pe ea a pornit de fiecare data si la -14 grade.

Avatar utilizator
mfdunhill
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Iul 22, 2008 8:43 pm

Mesaj de mfdunhill » Mar Feb 01, 2011 4:30 pm

Salut, revin cu o intrebare poate a mai patit/facut careva din voi.
am de cateva sapt niste greieri in bord, mai exact inspre parbriz un pic lateral volan. stie cineva cum pot ajunge la zona respectiva (demontand evident) ca sa dau cu niste insecticid?

multam

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Mar Feb 01, 2011 10:11 pm

cand am scos radioul, am vazut ca bordul se desface de jos in sus. in primul rand ca sa scoti plansa bord trebuie sa desfaci banda centrala longitudinala. dupa ce scoti banda ( de fapt ambele parti respectiv stanga si dreapta ) se vad mai milte suruburi de care este prins bordul.
la sectiunea tutoriale este un manual de lancer foarte detaliat, eu am gasit acolo multe raspunsuri

Avatar utilizator
mfdunhill
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Iul 22, 2008 8:43 pm

Mesaj de mfdunhill » Mie Feb 02, 2011 12:44 am

@ nini multam fain

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Vin Feb 04, 2011 1:46 pm

Problema mea cu pornirea la a doua cheie dupa stationare indelungata s-a rezolvat dupa revizia de 60.000km. Mi s-au schimbat filtrele de aer/ulei. Probabil unul din astea facea probleme. Acum porneste din prima perfect.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori