Salut
Bine v-am gasit!
Si eu am preluat leasingul la un Outlander 2007, 2.0D, full options. Prima impresie e placuta, cu exceptia zgomotului de tractor al motorului si a plasticului din bord.
Inca nu am facut primul service si as vrea sa va intreb vreo 2 lucruri:
- recomandati cip-ul de putere de la 140 la 167CP? Pe alte forumuri am citit ca ar fi bun, face motorul mai silentios dar in detrimentul consumului.
- dupa ce accelerez si schimb in treapta superioara, cand calc ambreiajul aud un zgomot, ca si cum ar vibra o componenta de plastic a bordului, chiar deasupra ambreiajului. M-am uitat pe dedesubt, intradevar e o chestie de plastic care pare ca se misca, am incercat s-o intepenesc dar tot se aude ceva. Ati remarcat chestia asta la alte Outlander-uri?
Cu stima,
Cosmin
Si eu am preluat leasingul la un Outlander 2007, 2.0D, full options. Prima impresie e placuta, cu exceptia zgomotului de tractor al motorului si a plasticului din bord.
Inca nu am facut primul service si as vrea sa va intreb vreo 2 lucruri:
- recomandati cip-ul de putere de la 140 la 167CP? Pe alte forumuri am citit ca ar fi bun, face motorul mai silentios dar in detrimentul consumului.
- dupa ce accelerez si schimb in treapta superioara, cand calc ambreiajul aud un zgomot, ca si cum ar vibra o componenta de plastic a bordului, chiar deasupra ambreiajului. M-am uitat pe dedesubt, intradevar e o chestie de plastic care pare ca se misca, am incercat s-o intepenesc dar tot se aude ceva. Ati remarcat chestia asta la alte Outlander-uri?
Cu stima,
Cosmin
QUOTE (cosmin_v)Bine v-am gasit!
Si eu am preluat leasingul la un Outlander 2007, 2.0D, full options. Prima impresie e placuta, cu exceptia zgomotului de tractor al motorului si a plasticului din bord.
Inca nu am facut primul service si as vrea sa va intreb vreo 2 lucruri:
- recomandati cip-ul de putere de la 140 la 167CP? Pe alte forumuri am citit ca ar fi bun, face motorul mai silentios dar in detrimentul consumului.
- dupa ce accelerez si schimb in treapta superioara, cand calc ambreiajul aud un zgomot, ca si cum ar vibra o componenta de plastic a bordului, chiar deasupra ambreiajului. M-am uitat pe dedesubt, intradevar e o chestie de plastic care pare ca se misca, am incercat s-o intepenesc dar tot se aude ceva. Ati remarcat chestia asta la alte Outlander-uri?
Cu stima,
Cosmin
din experienta ......cu alte masinia inclusiv faimosul bmw ....... spun ca cip-urile NU reduc niciodata consumul ! primesti ceva cai putere insa creste uzura motorului si probabil ca si a altor componente. NU recomand la nimeni sa puna cip. cat despre motorul mai silentios ..... habar n-am , insa ma indoiesc ca ar fi mai silentios dupa cip .
Cand faci primul service lasa-i pe ei sa repare , sunt convins ca ai garantie la masina, mai bine nu-ti baga degetele
S-o folosesti sanatos si fara evenimente. pun poza cu BMW-ul cip-at care a tinut 10 luni de zile ...perioada dupa care au inceput problemele ( probabil am abuzat din plin de cip :-D )
Si eu am preluat leasingul la un Outlander 2007, 2.0D, full options. Prima impresie e placuta, cu exceptia zgomotului de tractor al motorului si a plasticului din bord.
Inca nu am facut primul service si as vrea sa va intreb vreo 2 lucruri:
- recomandati cip-ul de putere de la 140 la 167CP? Pe alte forumuri am citit ca ar fi bun, face motorul mai silentios dar in detrimentul consumului.
- dupa ce accelerez si schimb in treapta superioara, cand calc ambreiajul aud un zgomot, ca si cum ar vibra o componenta de plastic a bordului, chiar deasupra ambreiajului. M-am uitat pe dedesubt, intradevar e o chestie de plastic care pare ca se misca, am incercat s-o intepenesc dar tot se aude ceva. Ati remarcat chestia asta la alte Outlander-uri?
Cu stima,
Cosmin
din experienta ......cu alte masinia inclusiv faimosul bmw ....... spun ca cip-urile NU reduc niciodata consumul ! primesti ceva cai putere insa creste uzura motorului si probabil ca si a altor componente. NU recomand la nimeni sa puna cip. cat despre motorul mai silentios ..... habar n-am , insa ma indoiesc ca ar fi mai silentios dupa cip .
Cand faci primul service lasa-i pe ei sa repare , sunt convins ca ai garantie la masina, mai bine nu-ti baga degetele
S-o folosesti sanatos si fara evenimente. pun poza cu BMW-ul cip-at care a tinut 10 luni de zile ...perioada dupa care au inceput problemele ( probabil am abuzat din plin de cip :-D )
- Fişiere ataşate
-
- old_bmw.JPG (30.97 KiB) Vizualizat de 9394 ori
QUOTE (cosmin_v)Bine v-am gasit!
Si eu am preluat leasingul la un Outlander 2007, 2.0D, full options. Prima impresie e placuta, cu exceptia zgomotului de tractor al motorului si a plasticului din bord.
Inca nu am facut primul service si as vrea sa va intreb vreo 2 lucruri:
- recomandati cip-ul de putere de la 140 la 167CP? Pe alte forumuri am citit ca ar fi bun, face motorul mai silentios dar in detrimentul consumului.
- dupa ce accelerez si schimb in treapta superioara, cand calc ambreiajul aud un zgomot, ca si cum ar vibra o componenta de plastic a bordului, chiar deasupra ambreiajului. M-am uitat pe dedesubt, intradevar e o chestie de plastic care pare ca se misca, am incercat s-o intepenesc dar tot se aude ceva. Ati remarcat chestia asta la alte Outlander-uri?
Cu stima,
Cosmin
Salut. Am patit si eu ceva asemanatot, dupa schimbarea vitezei intr-o treapta superioara, la turatie mica se auzea o vibratie. Am curata scutul de noroi in service si a disparut. Incearca...
Si eu am preluat leasingul la un Outlander 2007, 2.0D, full options. Prima impresie e placuta, cu exceptia zgomotului de tractor al motorului si a plasticului din bord.
Inca nu am facut primul service si as vrea sa va intreb vreo 2 lucruri:
- recomandati cip-ul de putere de la 140 la 167CP? Pe alte forumuri am citit ca ar fi bun, face motorul mai silentios dar in detrimentul consumului.
- dupa ce accelerez si schimb in treapta superioara, cand calc ambreiajul aud un zgomot, ca si cum ar vibra o componenta de plastic a bordului, chiar deasupra ambreiajului. M-am uitat pe dedesubt, intradevar e o chestie de plastic care pare ca se misca, am incercat s-o intepenesc dar tot se aude ceva. Ati remarcat chestia asta la alte Outlander-uri?
Cu stima,
Cosmin
Salut. Am patit si eu ceva asemanatot, dupa schimbarea vitezei intr-o treapta superioara, la turatie mica se auzea o vibratie. Am curata scutul de noroi in service si a disparut. Incearca...
- andreiderme
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Noi 16, 2007 8:37 pm
Pai dupa plecarea de pe loc se aude un zgomot ca un cloncanit (cam de trei ori - clonc-clonc-clonc) in momentul in care calc ambreiajul sa schimb intr-a doua. cel mai tare se aude taca motorul e turat intre 1500 si 2500rpm. De asemenea se aude la a 3-a, a 4-a, mai putin la a 5-a si a 6-a. Dimineata cand e rece afara nu se aude aproape deloc. De asemenea nu se aude cand schimb in treapta inferioara. In principiu se aude numai daca "bruschezi" masina ca sa zic asa cand schimbi in treapta superioara. Daca schimb la turatii mici sau mari (undeva la 3000) nu prea se aude. Zgomotul mi se pare ca vine din interior, de undeva de sub bord dar ma pot insela.
- andreiderme
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Noi 16, 2007 8:37 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori