Gpl?
E absolut normal sa ii arate consumul mediu de benzina, si e la fel de normal sa nu fie cat cel de gaz, ci doar proportional. Asta e pt ca ECU masinii nu stie ca tie nu iti merg injectoarele de benzina, si ca semnalul de la ele e furat de ECU GPL ca sa comande injectoarele de gaz. Asa ca ea crede ca merg bine mersi injectoarele standard, si doar face unele corectii bazandu-se pe info de la sondele lambda.
Azi m-am oprit pana in Praktiker sa vad cat ar costa o instalatie GPL. Au catalog, pretul l-am primit direct pentru Lancer Classic. 3490 RON. ENORM. M-am uitat mai tarziu pentru un Sandero, pret 2390. Cel putin pentru Lancer cica monteaza Tomaseto STAG 300. Dar totusi DE UNDE diferenta asta de pret? Cica ar fi kit-uri personalizate pentru fiecare masina. Oare asa o fi?
Acuma am gasit de downloadat si catalogul care l-am vazut azi in Praktiker: http://www.monteazagpl.ro/download/Cata ... edicat.pdf
So...unde gasesc oferte mai bune pentru Tomasetto STAG 300 sau STAG 300+ ?
Acuma am gasit de downloadat si catalogul care l-am vazut azi in Praktiker: http://www.monteazagpl.ro/download/Cata ... edicat.pdf
So...unde gasesc oferte mai bune pentru Tomasetto STAG 300 sau STAG 300+ ?
parerea mea este ca va bateti joc de masini sa puneti gaz pe mitsubishi. gazul este pt logan clio(pt taximetre) nu pt mitsubishi.si in plus pt cei cu colt,dupa ce ca este portbagaju mic,mai ocupa loc si butelia aia.si motoru ala de 1.3 care trage extraordinar de bine,este pacat sa pui gaz pe el.
este parerea mea,sper sa nu supar pe nimeni.
este parerea mea,sper sa nu supar pe nimeni.
Gazul se monteaza pe orice marca de masina, cu conditia ca motorul sa fie pe benzina... Impresiile de genul "distruge motorul/taie performantele etc" sunt in majoritatea cazurilor postate de persoane care nu au avut nici cea mai mica tangenta cu rularea pe GPL(no offence..). In realitate gazul este un combustibil ecologic, cu o ardere MULT mai curata decat a benzinei ceea ce se traduce printr-un motor mai curat si prin intervale prelungite de schimb ulei. Viata motorului nu scade... dimpotriva. In cazul instalatiilor pentru injectie multipunct diferentele de performanta intre benzina si gpl sunt cvasi-inexistente. Consumul este si el aproape identic. Motorul de la Colt va trage la fel de bine si dupa instalarea gpl. Problema spatiului se rezolva prin montarea unui rezervor toroidal in locul rotii de rezerva si inlocuirea acesteia cu un kit reparatie roata.
QUOTE (adisonn @ Jan 10 2011, 02:20 PM) parerea mea este ca va bateti joc de masini sa puneti gaz pe mitsubishi. gazul este pt logan clio(pt taximetre) nu pt mitsubishi.si in plus pt cei cu colt,dupa ce ca este portbagaju mic,mai ocupa loc si butelia aia.si motoru ala de 1.3 care trage extraordinar de bine,este pacat sa pui gaz pe el.
este parerea mea,sper sa nu supar pe nimeni.
Daca pentru masina speciala Mitsubishi e bataie de joc, atunci pentru Cayene ce ii? Blasfemie? Si din ce am vazut pe net, cam multe is GPLificate prin Europa.
Tomasetto Star 300 pare ca lumea. E adevarat ca nu ma pricep la cum functioneaza ECU-urile de GPL, dar Star 300 pare sa lucreze mai bine cu ECU-ul masinii decat generatiile anterioare, implicit pierderi de putere mai mici, nesemnificative. Si pana la urma e un motor de 1.6 16Volti ca oricare altul, nu e nimic special fata de un Logan sau nu mai stiu ce masina. Trebuie instalatie ca lumea, CONFIGURATA ca lumea si o sa avem un motor chiar mai bun in timp. Si dupa muuuulti km, mai multi bani in buzunar. Sau macar km mai multi facuti cu aprox aceasi bani.
este parerea mea,sper sa nu supar pe nimeni.
Daca pentru masina speciala Mitsubishi e bataie de joc, atunci pentru Cayene ce ii? Blasfemie? Si din ce am vazut pe net, cam multe is GPLificate prin Europa.
Tomasetto Star 300 pare ca lumea. E adevarat ca nu ma pricep la cum functioneaza ECU-urile de GPL, dar Star 300 pare sa lucreze mai bine cu ECU-ul masinii decat generatiile anterioare, implicit pierderi de putere mai mici, nesemnificative. Si pana la urma e un motor de 1.6 16Volti ca oricare altul, nu e nimic special fata de un Logan sau nu mai stiu ce masina. Trebuie instalatie ca lumea, CONFIGURATA ca lumea si o sa avem un motor chiar mai bun in timp. Si dupa muuuulti km, mai multi bani in buzunar. Sau macar km mai multi facuti cu aprox aceasi bani.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori