Pornire Greoaie/tremurat Relanti
si eu iarna tot timpul am grija ca cel putin jumatate de rezervor sa fie plin
am mai facut o proba adaugand aditiv din comert pentru eliminarea apei, luat din supermarket, bagat benzina OMV, la pornire tremura, mers la rompetrol si completat cu benzina, pornire impecabila.Precizez ca am senzorul de temperatura schimbat
am mai facut o proba adaugand aditiv din comert pentru eliminarea apei, luat din supermarket, bagat benzina OMV, la pornire tremura, mers la rompetrol si completat cu benzina, pornire impecabila.Precizez ca am senzorul de temperatura schimbat
Salut.
Ce sa zic de doua saptamani nu mi-am facut timp sa pun noul senzor de temperatura (original 100lei). Parca stia masina ca l-am cumparat, dupa ce a avut porniri greoaie din octombrie pana de curand, incepuse sa porneasca bine. Totusi am observat urmatoarele: am dat senzorul de pe masina jos si l-am bagat in zapada alaturi de noul senzor. Surprinzator, cand am pus aparatul de masura pe el, indicau aceiasi valoare (5.7Ko), iar in palma (20gr C) au undeva la 2.2Ko. Ce sa zic aparent parea ca lucreaza bine, de aceea incepuse sa porneasca bine.
Dar, odata schimbat senzorul, am revenit, cu acelasi regim de mers, la consumul de 6%. Cu vechiul senzor era undeva la 7,5, dar ce e drept nici nu mai trage la fel masina acum.
Consumul scazut se traduce unei corecte dozari a benzinei si a aerului, iar de dozare este respunzator calculatorul, care citest temperatura senzorului.
Ceea ce nu am testat eu la vechiul senzor: sa il fi bagat in apa care incepe sa clocoteasca. Eram curios unde anume se duce valoarea rezistiva pe care o da. Teoretic ar trebuii sa duca catre 0 ohm.
Deci testativa senzorul inainte de schimbare, ar trebuii sa corespunda acele valori pe sonda.
A va rog, cei care ati zis ca ingheata apa in rez si nu mai trage benzina cum trebuie, sa imi explicati cum dupa a doua cheie se "destupa" teava de alimentare, se topeste geata sau cum? A si pompa de alimentare are un sorb care se afla la cativa mm de fundul rez. Din cate stiu eu apa si gunoaiele stau tot timpul pe fund, asa ca nu conteaza cata benzina aveti. Eu facand in medie 200 de km pe zii nu ma obosesc sa fac plinul la 1/4 ca ar insemna sa trec la 2 zile prin peco, asa ca va rog lasati vraja.
Concluzie: la mine porneste bine masina acum. Apar alte probleme legate de bieletele de directie care nu se gasesc pe piata: se schimba toata caseta de directie (800 1000 euro). Da poate deschide cineva o sectiune dedicata ca sa vedem cum ii smecherim.
Ce sa zic de doua saptamani nu mi-am facut timp sa pun noul senzor de temperatura (original 100lei). Parca stia masina ca l-am cumparat, dupa ce a avut porniri greoaie din octombrie pana de curand, incepuse sa porneasca bine. Totusi am observat urmatoarele: am dat senzorul de pe masina jos si l-am bagat in zapada alaturi de noul senzor. Surprinzator, cand am pus aparatul de masura pe el, indicau aceiasi valoare (5.7Ko), iar in palma (20gr C) au undeva la 2.2Ko. Ce sa zic aparent parea ca lucreaza bine, de aceea incepuse sa porneasca bine.
Dar, odata schimbat senzorul, am revenit, cu acelasi regim de mers, la consumul de 6%. Cu vechiul senzor era undeva la 7,5, dar ce e drept nici nu mai trage la fel masina acum.
Consumul scazut se traduce unei corecte dozari a benzinei si a aerului, iar de dozare este respunzator calculatorul, care citest temperatura senzorului.
Ceea ce nu am testat eu la vechiul senzor: sa il fi bagat in apa care incepe sa clocoteasca. Eram curios unde anume se duce valoarea rezistiva pe care o da. Teoretic ar trebuii sa duca catre 0 ohm.
Deci testativa senzorul inainte de schimbare, ar trebuii sa corespunda acele valori pe sonda.
A va rog, cei care ati zis ca ingheata apa in rez si nu mai trage benzina cum trebuie, sa imi explicati cum dupa a doua cheie se "destupa" teava de alimentare, se topeste geata sau cum? A si pompa de alimentare are un sorb care se afla la cativa mm de fundul rez. Din cate stiu eu apa si gunoaiele stau tot timpul pe fund, asa ca nu conteaza cata benzina aveti. Eu facand in medie 200 de km pe zii nu ma obosesc sa fac plinul la 1/4 ca ar insemna sa trec la 2 zile prin peco, asa ca va rog lasati vraja.
Concluzie: la mine porneste bine masina acum. Apar alte probleme legate de bieletele de directie care nu se gasesc pe piata: se schimba toata caseta de directie (800 1000 euro). Da poate deschide cineva o sectiune dedicata ca sa vedem cum ii smecherim.
nu exista nici un fel de gheata in rezervor...eu merg numai plin pe plin de 11 ani de cand am permisul, iar coltul care implineste si el 5 nu a avut parte de tratament diferentiat si aceasta problema am avut-o doar de anul asta...serios baieti...ce gheata la 4-5 grade, punctul de inghet al apei, din cate imi amintesc eu este sub 0, iar combinata deja cu benzina (pt ca benzina este majoritara in rezervor;totusi) scade mult acea valoare...la mine problema a disparut instant dupa ce am schimbat senzorul, dar vad ca unii din colegi tot au probleme, fapt care ma face sa ma gandesc la ce am mai incercat eu si inainte, respectiv curatare injectoare cu ultrasunete, schimbat bujii, filtre, lichid racire etc....
Salutare baieti,
Am si eu acceasi problema cu pornirea la rece adica la -2 -3 grade balbaie de zici ca moare si la -7 chiar moare la prima cheie.
Precizez ca masina (colt 1.3 ) are 2 ani jumate si 15 000 KM. Am fost cu ea la service ca doar e in garantie......au pus baietii testerul si au zis ca nu apare nimic si ca totul e ok si m-au pus sa platesc 150 ron deoarece nu apare nimic la tester....treaba romaneasca, de parca eu ma duc la ei sa pierd timpul.....
Benzina bag numai de la OMV si mai pun aditiv ocazional.
Am si eu acceasi problema cu pornirea la rece adica la -2 -3 grade balbaie de zici ca moare si la -7 chiar moare la prima cheie.
Precizez ca masina (colt 1.3 ) are 2 ani jumate si 15 000 KM. Am fost cu ea la service ca doar e in garantie......au pus baietii testerul si au zis ca nu apare nimic si ca totul e ok si m-au pus sa platesc 150 ron deoarece nu apare nimic la tester....treaba romaneasca, de parca eu ma duc la ei sa pierd timpul.....
Benzina bag numai de la OMV si mai pun aditiv ocazional.
A aflat totusi cineva o pozitie oficiala de la service pentru aceasta problema? Care mai sunteti in garantie? Eu mai am garantie si vreu sa ma duc la ei intro zi cand va fi rece sa las masina acolo si sa ma duc dimineta sa pornesc masina cu mecanicul acolo sa puna testerul cand porneste, poate apare ceva sa nu zica aia ca sunt nebun si le pierd timpul degeaba.....
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori