2010 Mitsubishi Asx 1.6 117cp 2wd Invite Polar White

Prezinta-ti ASX-ul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
palatin
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Sep 11, 2010 2:00 pm
Contact:

Mesaj de palatin » Mar Ian 04, 2011 9:58 pm

Salut
Vreau sa repet ca am ASX 1,6 benzina Invite......si am HillAsist....si chiar functioneaza exact cum am spus mai sus:tine masina oprita pe loc din momentul in care iei piciorul de pe frana si pina apesi pe acceleratie astfel incit sa ai suficient cuplu pentru a pleca de pe loc(2-3 secunde).Folosesc HA cel putin odata pe zi datorita configuratiei traseului....deci la mine merge!

@rudibedy.....in Anexa 1 la contractul de vanzare cumparare am intr-adevar pachet de optiuni A30,iar pe ultimul rand din tabel la mine e trecut "AK3-ASC si TCL sistem de control al stabilitatii si tractiunii+sistem de asistenta la pornirea din rampa" ,adica HillAssist......verifica daca ai trecut asa ceva,pentru ca in acea anexa ai absolut toate dotarile pe care le are masina.Daca il ai trecut acolo si nu functioneaza deja trebuie sa te programezi la service.
Bafta,si tine minte ca ce spun "baietii"de la reprezentanta e una,ce e scris in contract e sfant.
In orice caz.......pe sait observ multe schimbari.De exemplu pretul :20255 eur...iar la mine a fost 19320.......deci aproape 1000 de eur mai scump.Cind am cumparat-o eu nu era acel configurator si nici pachetele de optionale.....Daca voiai puteai opta pt accesorii,dar nu erau atunci incluse intr-un pachet.
Si e vorba de 2 luni nu de un an.
In alta ordine de idei,am trimis un email la mitsu la bucuresti cu intrebari despre franarea regenerativa.....iar raspunsul a fost copy-paste dupa prezentarea de pe sait.Nimic tehnic doar barbologie ieftina:"o parte din energia cinetica a masinii este convertita in energie electrica cu ajutorul alternatorului."Voi ce vedeti diferit fata de felul in care functioneaza in mod normal un autoturism despre care nu se afirma ca are franare regenerativa?

Avatar utilizator
f.cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 22, 2009 5:02 pm

Mesaj de f.cristi » Mar Ian 04, 2011 10:18 pm

Intr-adevar in brosura cu dotarile apare Hill Assist-ul la toate versiunile si toate echiparile.
Fişiere ataşate

[Extensia pdf a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]


Avatar utilizator
rudibedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 12, 2010 5:47 pm

Mesaj de rudibedy » Mie Ian 05, 2011 11:22 am

@palatin
Are aceasi chestie ca la tine trecut in anexa: "AK3-ASC si TCL sistem de control al stabilitatii si tractiunii+sistem de asistenta la pornirea din rampa"
Am vazut si eu ca s-a scumpit cu 1000 la toate modelele. Probabil or sa elimine HA din viitoarele Invite si se pregatesc de acum cu site-ul. Asa m-am aleratat si eu, am vazut pe site ca nu apare dupa ce am luat-o, dar cand am luat-o eu m-am uitat in anexa sa aibe tot ce vreau .

Avatar utilizator
palatin
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Sep 11, 2010 2:00 pm
Contact:

Mesaj de palatin » Joi Ian 06, 2011 7:18 pm

Poi...in cazul asta sunt doua variante plauzibile:ori nu functioneaza......si atunci tre sa mergi la service...ori mai trebe sa exersezi

Avatar utilizator
palatin
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Sep 11, 2010 2:00 pm
Contact:

Mesaj de palatin » Mar Feb 01, 2011 10:51 pm

Salut tuturor
A venit frigul si gerul....continuarea o stiti
Ce vreau sa spun e ca se incalzeste foarte greu motorul la -15 grade....oare e numai o parere a mea...sau e general valabila?O pornesc...o las mergand pina curat gemuri etc...apoi pornesc la drum.Abia dupa vreo 3 km incepe sa bage caldura........la voi cum e?

Avatar utilizator
f.cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 22, 2009 5:02 pm

Mesaj de f.cristi » Mar Feb 01, 2011 11:09 pm

Pai daca benzina se incalzeste greu ce sa mai zic de diesel ?

Avatar utilizator
gica
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 23, 2010 4:41 pm

Mesaj de gica » Mie Feb 02, 2011 11:43 am

-15 eu zic ca e o temperatura cam scazuta, nu crezi ? Nu cred ca ai ce-i face, eu sunt surprins placut de cat de repede incalzeste la mine, avand in vedere ca e diesel, dar tot trebuie sa indur un pic de ger la inceput. Tot cam la fel de greu cum ai explicat si tu, dar nici nu cred ca am avut in bucuresti la ora la care plec eu mai putin de -10 sau -12. Trebuie sa compari cu situatii similare la alte masini ca sa fii edificata ca se incalzeste cam greu sau nu. Ca fapt divers la Fiatul cu motor de 1.3 diesel ce l-am avut inainte nici nu speram ca am parte de caldura pana nu parcurgeam distante mari si asta imiediat ce scadea temperatura sub 0 grade, la 15 puteam sa imi iau adio de la caldura...

Avatar utilizator
trc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 26, 2010 11:05 pm

Mesaj de trc » Dum Feb 06, 2011 11:37 pm

si eu am fost placut surprins cat de repede se incalzeste habitaclul.Si si de faptul ca tine bine caldura in interior.

Avatar utilizator
palatin
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Sep 11, 2010 2:00 pm
Contact:

Mesaj de palatin » Sâm Feb 26, 2011 11:10 am

Aveti dreptate.....-15 este o temperatura scazuta pentru orice masina...
Iar iarna asta a fost un test bun pentru ASX.....a avut si temperaturi scazute si zapada...si vanturi puternice
E o masina pe care te poti baza
Uite...de exemplu aseara....pornisem de la semafor de la Agro pe Calea Manastur(scuze pt cei ce nu cunosc Clujul) mergand pe banda 1.In stanga mea un mercedes.....am mers in paralel pina la Fabrica de bere.....unde din sens opus ne taie calea un bolid si intra pe strada de pe linga fabrica.....A trebuit sa franez foarte puternic sa nu lovesc acea masina...iar ASX s-a comportat foarte bine.....ABS-ul a lucrat corect si am putut avea control asupra masinii chiar pe carosabil relativ deszapezit,tinand cont ca eram intre un Mercedes si bordura.......Mentionez ca respectiva masina a incalcat marcajul linie dubla continua cind ne-a taiat fatza si a mers cu viteza foarte mare......Bine ca nu s-a intamplat nimic.
Sa auzim de bine si sa ne felicitam pentru alegerea facuta cand am cumparat ASX.

Avatar utilizator
palatin
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Sep 11, 2010 2:00 pm
Contact:

Mesaj de palatin » Joi Mar 03, 2011 9:47 am

Salut
Am o intrebre...ce parere aveti de grosimea tablei in portiere si de cat de usor se indoaie acestea ?Eu deja am ambele portiere de pe partea stanga infundate...si nu am lovit tare cu ele.Efectiv dupa ce am oprit langa bordura am deschis usa si am atins un stalpisor de demarcare a trotuarului.....S-a indoit coltzul portierei si deja incepe sa rugineasca....Ieri,dupa ce am spalat-o,am observat ca si portiera din spate stanga este infundata usor....chiar pe nervura.
O sa-mi cumpar ornamente si o sa le lipesc......dar totusi sunt un pic nemultumit...nu stiu la ce m-am asteptat.

Scrie răspuns

Înapoi la “ASX-ul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator