Noutati Auto
VW Scirocco Sport Coupe Edition
Volkswagen a anunţat lansarea unei ediţii speciale a modelului Scirocco, care vine cu un avantaj client de p?nă la 2000 de euro. Botezată Scirocco Sport Coupe, ediţia va fi produsă ?n doar 1800 de exemplare.
Volkswagen caută să atragă publicul t?năr european cu o ediţie specială a modelului Scirocco. Botezată Coupe Sport Edition, versiunea nouă va fi disponibilă ?ntr-un număr redus de exemplare, doar 1800, şi va fi caracterizată de mai multe elemente de confort şi securitate.
Noua ediţie este disponibilă pe toate motorizările care beneficiază de echiparea Sportline, excepţie făc?nd unitatea 2.0 TSI de 210 cai putere. Sport Coupe propune un preţ mai mic cu 500 de euro dec?t nivelul Sportline, oferind ?nsă un avantaj client de p?nă la 2000 de euro.
Scirocco Sport Coupe Edition vine cu echiparea Sportline, la care se adaugă un acoperiş panoramic, o cameră pentru marşarier, jante Chicago de 18 inch, din aliaj, lumini posterioare pe fundal negru, tapiţerie Interlagos, asemeni celei de pe Golf GTI şi GTD, şi o serie de inserţii la nivelul portierelor.
Sursa
Volkswagen a anunţat lansarea unei ediţii speciale a modelului Scirocco, care vine cu un avantaj client de p?nă la 2000 de euro. Botezată Scirocco Sport Coupe, ediţia va fi produsă ?n doar 1800 de exemplare.
Volkswagen caută să atragă publicul t?năr european cu o ediţie specială a modelului Scirocco. Botezată Coupe Sport Edition, versiunea nouă va fi disponibilă ?ntr-un număr redus de exemplare, doar 1800, şi va fi caracterizată de mai multe elemente de confort şi securitate.
Noua ediţie este disponibilă pe toate motorizările care beneficiază de echiparea Sportline, excepţie făc?nd unitatea 2.0 TSI de 210 cai putere. Sport Coupe propune un preţ mai mic cu 500 de euro dec?t nivelul Sportline, oferind ?nsă un avantaj client de p?nă la 2000 de euro.
Scirocco Sport Coupe Edition vine cu echiparea Sportline, la care se adaugă un acoperiş panoramic, o cameră pentru marşarier, jante Chicago de 18 inch, din aliaj, lumini posterioare pe fundal negru, tapiţerie Interlagos, asemeni celei de pe Golf GTI şi GTD, şi o serie de inserţii la nivelul portierelor.
Sursa
Porsche 918 Coupe - la Salonul Auto de la Detroit
Constructorul german de maşini sport Porsche a anunţat că va prezenta ?n premieră mondială un model spectaculos, c?nd se va ?ntoarce la Salonul Auto de la Detroit, ?n ianuarie 2011, după o absenţă de patru ani.
Porsche prezintă versiunea coupe a modelului 918 Spyder la Detroit.
Porsche va prezenta versiunea coupe a conceptului 918 Spyder la Salonul Auto de la Detroit ?ncep?nd cu săptăm?na viitoare, conform declaraţiilor unor persoane apropiate companiei, scrie Bloomberg.
Vehiculul cu două locuri va fi un concept de curse, cu motor V8 ce dezvoltă aproximativ 600 CP, au declarat cele două surse din cadrul companiei, care nu au dorit să-şi dezvăluie identitatea ?naintea prezentării oficiale programate pe 10 ianuarie. Noul coupe este bazat pe aceeaşi platformă ca şi hibridul 918 Spyder, un model ce atinge 100 km/h ?n 3,2 secunde şi costă aproximativ 500.000 euro ?n Germania.
Sursa
Constructorul german de maşini sport Porsche a anunţat că va prezenta ?n premieră mondială un model spectaculos, c?nd se va ?ntoarce la Salonul Auto de la Detroit, ?n ianuarie 2011, după o absenţă de patru ani.
Porsche prezintă versiunea coupe a modelului 918 Spyder la Detroit.
Porsche va prezenta versiunea coupe a conceptului 918 Spyder la Salonul Auto de la Detroit ?ncep?nd cu săptăm?na viitoare, conform declaraţiilor unor persoane apropiate companiei, scrie Bloomberg.
Vehiculul cu două locuri va fi un concept de curse, cu motor V8 ce dezvoltă aproximativ 600 CP, au declarat cele două surse din cadrul companiei, care nu au dorit să-şi dezvăluie identitatea ?naintea prezentării oficiale programate pe 10 ianuarie. Noul coupe este bazat pe aceeaşi platformă ca şi hibridul 918 Spyder, un model ce atinge 100 km/h ?n 3,2 secunde şi costă aproximativ 500.000 euro ?n Germania.
Sursa
Audi A9 - rivalul lui Mercedes CLS şi BMW GranCoupe
Platforma lui Audi A8 va fi utilizată at?t de un coupe cu patru uşi pe numele A9, c?t şi de viitorul Lamborghini Estoque.
Audi pregăteşte A9, rivalul lui Mercedes CLS şi BMW GranCoupe zoom
Nemţii de la Audi vor realiza modelul A9, care va lupta ?n segmentul lui Porsche Panamera ?mpotriva lui Mercedes-Benz CLS şi BMW GranCoupe. Coupe-ul cu patru uşi din Ingolstadt riscă să fure din v?nzările lui Panamera, duc?nd la o potenţială canibalizare a v?nzărilor ?n concernul Volkswagen. Cu toate acestea, experţii din industrie consideră că sunt slabe şanse ca acest lucru să se ?nt?mple, cele două mărci av?nd clienţi cu un profil diferit. Proiectul viitorului A9 nu a fost confirmat oficial pentru producţie, dar cei de la Audi pregătesc deja un plan de marketing pentru acesta.
Cei de la Audi intenţionează să folosească tehnologia ASF şi componente din platforma MLB pentru a realiza o bază pentru o versiune de producţie a lui Lamborghini Estoque. Structura respectivă are o masă redusă, iar implementarea platformei pe mai multe modele ar reduce costurile de dezvoltare şi producţie, mărind profitabilitatea acestuia. Platforma MLB este folosită deja de noul A8, ceea ce ?nseamnă că Audi ar realiza trei modele de lux cu o singură platformă.
Pentru a asigura caracterul individual al fiecărui model, Audi şi Lamborghini se vor baza pe motorizări pentru a face diferenţa. ?n timp ce A9 va beneficia de un V8 de 4.0 litri pe care ?l va ?mpărţi cu Bentley Continental GT şi posibil un W12 de 6.3 litri alături de tradiţionalele unităţi diesel V6 şi V8, viitorul Lamborghini Estoque va beneficia de motorul V10 de 5.2 litri al lui Gallardo. Spre deosebire de A9, Estoque se va lupta cu Bentley Continental GT, Aston Martin Rapide şi succesorul lui Ferrari 612 Scaglietti. ?n mod ironic, Lamborghini şi Bentley aparţin ?n egală măsură de concernul Volkswagen.
Sursa
Platforma lui Audi A8 va fi utilizată at?t de un coupe cu patru uşi pe numele A9, c?t şi de viitorul Lamborghini Estoque.
Audi pregăteşte A9, rivalul lui Mercedes CLS şi BMW GranCoupe zoom
Nemţii de la Audi vor realiza modelul A9, care va lupta ?n segmentul lui Porsche Panamera ?mpotriva lui Mercedes-Benz CLS şi BMW GranCoupe. Coupe-ul cu patru uşi din Ingolstadt riscă să fure din v?nzările lui Panamera, duc?nd la o potenţială canibalizare a v?nzărilor ?n concernul Volkswagen. Cu toate acestea, experţii din industrie consideră că sunt slabe şanse ca acest lucru să se ?nt?mple, cele două mărci av?nd clienţi cu un profil diferit. Proiectul viitorului A9 nu a fost confirmat oficial pentru producţie, dar cei de la Audi pregătesc deja un plan de marketing pentru acesta.
Cei de la Audi intenţionează să folosească tehnologia ASF şi componente din platforma MLB pentru a realiza o bază pentru o versiune de producţie a lui Lamborghini Estoque. Structura respectivă are o masă redusă, iar implementarea platformei pe mai multe modele ar reduce costurile de dezvoltare şi producţie, mărind profitabilitatea acestuia. Platforma MLB este folosită deja de noul A8, ceea ce ?nseamnă că Audi ar realiza trei modele de lux cu o singură platformă.
Pentru a asigura caracterul individual al fiecărui model, Audi şi Lamborghini se vor baza pe motorizări pentru a face diferenţa. ?n timp ce A9 va beneficia de un V8 de 4.0 litri pe care ?l va ?mpărţi cu Bentley Continental GT şi posibil un W12 de 6.3 litri alături de tradiţionalele unităţi diesel V6 şi V8, viitorul Lamborghini Estoque va beneficia de motorul V10 de 5.2 litri al lui Gallardo. Spre deosebire de A9, Estoque se va lupta cu Bentley Continental GT, Aston Martin Rapide şi succesorul lui Ferrari 612 Scaglietti. ?n mod ironic, Lamborghini şi Bentley aparţin ?n egală măsură de concernul Volkswagen.
Sursa
Salonul Auto Detroit 2011 - cele mai importante premiere
Salonul Auto de la Detroit va marca debutul unor modele importante pentru piaţa de peste Ocean, dar şi pentru cea europeană. Printre starurile salonului american se vor număra Mini Paceman, BMW Seria 1 M şi Mercedes SLS AMG E-Cell.
Anul 2011 ?ncepe ?ntotdeauna ?n forţă pentru constructorii de automobile, Salonul Auto de la Detroit fiind prima provocare expoziţională de talie mondială. Toate numele mari din industrie ?şi dau ?nt?lnire şi anul acesta ?n data de 10 ianuarie, atunci c?nd Cobo Hall ?şi va deschide porţile pentru a expune premierele mult aşteptate.
Audi
Audi va prezenta ?n cadrul NAIAS 2011 noua generaţie a modelului A6. Sedanul va putea fă admirat live de publicul european abia ?n luna martie, c?nd se vor deschide porţile Salonului de la Geneva.
BMW şi Mini
Agitaţie mare şi la standul grupului BMW. Bavarezii vor expune ?n premieră mondială cel mai t?năr membru al gamei de performanţă M. Mezinul Seria 1 M Coupe vine ca cel mai abordabil model sportiv al brandului şi introduce pe piaţă noul propulsor cu şase cilindri ?n linie, de 3.0 litri, supraalimentat.
Unitatea pe benzină livrează 335 de cai putere şi un cuplu motor de 450 Nm, trăsături responsabile pentru acceleraţia de la 0 la 100 de km/h ?n doar 4.7 secunde. Pentru a păstra caracterul exclusivist al modelului, BMW a promis că va produce Seria 1 M Coupe ?n doar 2700 de exemplare.
Cealaltă surpriză pregătită de grupul german este consemnată la standul subsidiarului Mini, care aduce la Detroit noul Paceman. Conceptul se vrea a fi o variantă cu trei uşi a actualului Countryman. Surpriza pregătită de britanici vine cu un nou sistem de tracţiune integrală şi cu un motor de 1.6 litri, semnat de John Cooper Works, capabil să ofere 211 cai putere. Versiunea de producţie a conceptului Paceman este aşteptată ?n 2012.
Ford
O premieră importantă şi la standul Ford, unde publicul american va avea ocazia să facă cunoştinţă cu noul C-Maxx, prezentat deja publicului european. Modelul se vrea a fi unul global, parte din proiectul care prevede lansarea a 10 vehicule diferite pe baza platformei de clasă C, p?nă ?n 2012. Ford speră ca cele 10 derivate ale platformei C să totalizeze două milioane de unităţi v?ndute anual ?n viitorul apropiat.
Hyundai
Coreenii acordă o importanţă deosebită salonului american, drept pentru care anul acesta vor expune la standul lor două premiere importante. Prima dintre ele este versiunea de serie a conceptului Veloster, recunoscut de publicul larg ca fiind un urmaş al vechiului Hyundai Coupe. Modelul va debuta iniţial cu un motor pe benzină de 1.6 litri şi 140 de cai putere.
Cea de-a doua surpriză importantă este conceptul Curb, un crossover de segment mediu, ce ?şi propune să rivalizeze cu actualul Nissan Juke.
Mercedes
Tot pe linia unui supercar ecologic vor merge şi conaţionalii de la Mercedes, care plănuiesc să expună la Detroit versiunea electrică a deja popularului SLS AMG, pus ?n v?nzare anul trecut. Pentru a se individualiza mai bine, SLS AMG E-Cell va fi vopsit ?n culoarea specială "AMG Lumilectric Mango".
Alternativa cu emisii zero va beneficia de forţa a patru motoare electrice, poziţionate pe fiecare roată, gata să livreze ?mpreună un total de 526 de cai putere şi un cuplu motor de 880 Nm. Resursele vor fi suficiente pentru a accelera de la 0 la 100 de km/h ?n doar 4 secunde. Versiunea de serie a prototipului ce urmează să debuteze la Detroit va ajunge pe piaţă abia ?n 2013.
Porsche
Fără ?ndoială, cea mai importantă revenire de anul acesta este trecută ?n contul celor de la Porsche. Germanii revin ?n Cobo Hall după o absenţă de patru ani, perioadă ?n care au preferat să ?şi concentreze atenţia asupra celuilalt mare salon de peste Ocean, cel de la Los Angeles.
Pentru a marca acest moment important, Porsche a anunţat deja că va expune un model "spectaculos" la standul său. Primele speculaţii au indicat un prim derivat al conceptului 918 Spyder, supercarul hibrid aşteptat ?n versiune de serie ?n 2013.
Volkswagen
Volkswagen se va prezenta anul acesta la detroit cu mult aşteptatul sedan de clasă medie, cunoscut publicului doar după abrevierea NMS (New Medium Sedan). Berlina va fi mai puţin mai mare dec?t Passat-ul european şi se va bate pe piaţa din SUA cu best-seller-ul Toyota Camry.
Salonul Auto de la Detroit va marca debutul unor modele importante pentru piaţa de peste Ocean, dar şi pentru cea europeană. Printre starurile salonului american se vor număra Mini Paceman, BMW Seria 1 M şi Mercedes SLS AMG E-Cell.
Anul 2011 ?ncepe ?ntotdeauna ?n forţă pentru constructorii de automobile, Salonul Auto de la Detroit fiind prima provocare expoziţională de talie mondială. Toate numele mari din industrie ?şi dau ?nt?lnire şi anul acesta ?n data de 10 ianuarie, atunci c?nd Cobo Hall ?şi va deschide porţile pentru a expune premierele mult aşteptate.
Audi
Audi va prezenta ?n cadrul NAIAS 2011 noua generaţie a modelului A6. Sedanul va putea fă admirat live de publicul european abia ?n luna martie, c?nd se vor deschide porţile Salonului de la Geneva.
BMW şi Mini
Agitaţie mare şi la standul grupului BMW. Bavarezii vor expune ?n premieră mondială cel mai t?năr membru al gamei de performanţă M. Mezinul Seria 1 M Coupe vine ca cel mai abordabil model sportiv al brandului şi introduce pe piaţă noul propulsor cu şase cilindri ?n linie, de 3.0 litri, supraalimentat.
Unitatea pe benzină livrează 335 de cai putere şi un cuplu motor de 450 Nm, trăsături responsabile pentru acceleraţia de la 0 la 100 de km/h ?n doar 4.7 secunde. Pentru a păstra caracterul exclusivist al modelului, BMW a promis că va produce Seria 1 M Coupe ?n doar 2700 de exemplare.
Cealaltă surpriză pregătită de grupul german este consemnată la standul subsidiarului Mini, care aduce la Detroit noul Paceman. Conceptul se vrea a fi o variantă cu trei uşi a actualului Countryman. Surpriza pregătită de britanici vine cu un nou sistem de tracţiune integrală şi cu un motor de 1.6 litri, semnat de John Cooper Works, capabil să ofere 211 cai putere. Versiunea de producţie a conceptului Paceman este aşteptată ?n 2012.
Ford
O premieră importantă şi la standul Ford, unde publicul american va avea ocazia să facă cunoştinţă cu noul C-Maxx, prezentat deja publicului european. Modelul se vrea a fi unul global, parte din proiectul care prevede lansarea a 10 vehicule diferite pe baza platformei de clasă C, p?nă ?n 2012. Ford speră ca cele 10 derivate ale platformei C să totalizeze două milioane de unităţi v?ndute anual ?n viitorul apropiat.
Hyundai
Coreenii acordă o importanţă deosebită salonului american, drept pentru care anul acesta vor expune la standul lor două premiere importante. Prima dintre ele este versiunea de serie a conceptului Veloster, recunoscut de publicul larg ca fiind un urmaş al vechiului Hyundai Coupe. Modelul va debuta iniţial cu un motor pe benzină de 1.6 litri şi 140 de cai putere.
Cea de-a doua surpriză importantă este conceptul Curb, un crossover de segment mediu, ce ?şi propune să rivalizeze cu actualul Nissan Juke.
Mercedes
Tot pe linia unui supercar ecologic vor merge şi conaţionalii de la Mercedes, care plănuiesc să expună la Detroit versiunea electrică a deja popularului SLS AMG, pus ?n v?nzare anul trecut. Pentru a se individualiza mai bine, SLS AMG E-Cell va fi vopsit ?n culoarea specială "AMG Lumilectric Mango".
Alternativa cu emisii zero va beneficia de forţa a patru motoare electrice, poziţionate pe fiecare roată, gata să livreze ?mpreună un total de 526 de cai putere şi un cuplu motor de 880 Nm. Resursele vor fi suficiente pentru a accelera de la 0 la 100 de km/h ?n doar 4 secunde. Versiunea de serie a prototipului ce urmează să debuteze la Detroit va ajunge pe piaţă abia ?n 2013.
Porsche
Fără ?ndoială, cea mai importantă revenire de anul acesta este trecută ?n contul celor de la Porsche. Germanii revin ?n Cobo Hall după o absenţă de patru ani, perioadă ?n care au preferat să ?şi concentreze atenţia asupra celuilalt mare salon de peste Ocean, cel de la Los Angeles.
Pentru a marca acest moment important, Porsche a anunţat deja că va expune un model "spectaculos" la standul său. Primele speculaţii au indicat un prim derivat al conceptului 918 Spyder, supercarul hibrid aşteptat ?n versiune de serie ?n 2013.
Volkswagen
Volkswagen se va prezenta anul acesta la detroit cu mult aşteptatul sedan de clasă medie, cunoscut publicului doar după abrevierea NMS (New Medium Sedan). Berlina va fi mai puţin mai mare dec?t Passat-ul european şi se va bate pe piaţa din SUA cu best-seller-ul Toyota Camry.
STUDIU: O treime din şoferii din Europa nu ştiu aproape nimic despre anvelope
Cei de la Goodyear au făcut un studiu la nivel european pentru a afla cum văd şoferii iarna şi cum se pregătesc pentru ea. Studiul a avut un eşantion de 3.500 de şoferi din Belgia, Franţa, Germania, Italia, Polonia, Spania şi Marea Britanie şi a fost efectuat ?n perioada 31 august - 9 septembrie. Aparent, unul din trei şoferi intervievaţi a recunoscut că nu ştie aproape nimic despre cum influenţează anvelopele distanţa de fr?nare a vehiculului sau aderenţa acestuia pe şosea. At?t testul ADAC, c?t şi un test efectuat de cei del a Auto Express a relevat faptul că diferenţa dintre o anvelopă de iarnă şi o anvelopă de vară la fr?narea pe zăpadă este de 25 de metri, ceea ce echivalează cu lungimea a şase maşini.
"Unele ţări cer prin lege utilizarea anvelopelor de iarnă, altele ştiu pur şi simplu că nu pot trece peste iarnă fără ele. Anvelopele de iarnă ?mbunătăţesc semnificativ aderenţa şi reduc distanţele de fr?nare la temperaturi scăzute deoarece, spre deosebire de anvelopele de vară, acestea nu ?şi pierd elasticitatea. Acest lucru le permite să menţină o tracţiune mai bună la temperaturi scăzute, precum şi ?n condiţii de carosabil umed, zăpadă, noroi şi gheaţă", a declarat Tom Delforge, Director de Comunicare al Goodyear Dunlop pentru Europa Orientul Mijlociu şi Africa.
Recomandarea specialiştilor ?n domeniu este ca şoferii să treacă la anvelopele de iarnă din momentul ?n care temperaturile scad sub şapte grade Celsius. Spre deosebire de anvelopele de vară, pneurile speciale pentru iarnă au o compoziţie care le ?mpiedică să ?şi piardă elasticitatea, oferind un nivel superior de aderenţă ?n condiţii de carosabil umed, zăpadă, noroi şi gheaţă. ?n plus, profilul anvelopei este realizat special pentru a nu ?ngropa roata ?n zăpadă şi pentru a arunca apa ?n afara suprafeţei de contact cu şoseaua.
Via | GoodYear
http://www.automarket.ro/stiri/studiu-o ... 35527.html
Cei de la Goodyear au făcut un studiu la nivel european pentru a afla cum văd şoferii iarna şi cum se pregătesc pentru ea. Studiul a avut un eşantion de 3.500 de şoferi din Belgia, Franţa, Germania, Italia, Polonia, Spania şi Marea Britanie şi a fost efectuat ?n perioada 31 august - 9 septembrie. Aparent, unul din trei şoferi intervievaţi a recunoscut că nu ştie aproape nimic despre cum influenţează anvelopele distanţa de fr?nare a vehiculului sau aderenţa acestuia pe şosea. At?t testul ADAC, c?t şi un test efectuat de cei del a Auto Express a relevat faptul că diferenţa dintre o anvelopă de iarnă şi o anvelopă de vară la fr?narea pe zăpadă este de 25 de metri, ceea ce echivalează cu lungimea a şase maşini.
"Unele ţări cer prin lege utilizarea anvelopelor de iarnă, altele ştiu pur şi simplu că nu pot trece peste iarnă fără ele. Anvelopele de iarnă ?mbunătăţesc semnificativ aderenţa şi reduc distanţele de fr?nare la temperaturi scăzute deoarece, spre deosebire de anvelopele de vară, acestea nu ?şi pierd elasticitatea. Acest lucru le permite să menţină o tracţiune mai bună la temperaturi scăzute, precum şi ?n condiţii de carosabil umed, zăpadă, noroi şi gheaţă", a declarat Tom Delforge, Director de Comunicare al Goodyear Dunlop pentru Europa Orientul Mijlociu şi Africa.
Recomandarea specialiştilor ?n domeniu este ca şoferii să treacă la anvelopele de iarnă din momentul ?n care temperaturile scad sub şapte grade Celsius. Spre deosebire de anvelopele de vară, pneurile speciale pentru iarnă au o compoziţie care le ?mpiedică să ?şi piardă elasticitatea, oferind un nivel superior de aderenţă ?n condiţii de carosabil umed, zăpadă, noroi şi gheaţă. ?n plus, profilul anvelopei este realizat special pentru a nu ?ngropa roata ?n zăpadă şi pentru a arunca apa ?n afara suprafeţei de contact cu şoseaua.
Via | GoodYear
http://www.automarket.ro/stiri/studiu-o ... 35527.html
Suzuki lucreaza la un motor de 0,66 litri, primul de acest fel in ultimii 16 ani
Producatorul auto japonez Suzuki planuieste sa aduca pe piata un motor de 0,66 de litri, primul de aceasta capacitate din ultimii 16 ani ai marcii, scrie cotidianul de afaceri nipon Nikkei, citat de Automotive News.
Noul motor va fi capabil sa parcurga 27 de kilometri cu un litru de benzina, ceea ce se traduce printr-o crestere a eficientei cu circa 20% fata de propulsoarele actuale ale Suzuki.
Introducerea unui astfel de motor de capacitate mica ar putea avea ca efecte cresterea vanzarilor de masini ieftine destinate pietelor emergente si afirmarea in segmentul masinilor de clasa mica.
In urmatorii trei ani, Suzuki planuieste sa cheltuiasca aproximativ 242,7 milioane dolari pentru echiparea fabricii Sagara, unde va produce motorul de 0,66 litri.
Acest propulsor, a carui putere nu a fost anuntata, ar urma sa devina unul dintre cele mai mici din lume, alaturi de cel de 0,6 litri (35 Cai Putere) care echipeaza Tata Nano.
Acest nou motor este asteptat sa debuteze pe modelul Suzuki MR si, eventual, va putea deveni parte din echiparea standard a tuturor masinilor de mici dimensiuni ale marcii.
http://www.0-100.ro/2011/01/07/suzuki-l ... ii-16-ani/
Producatorul auto japonez Suzuki planuieste sa aduca pe piata un motor de 0,66 de litri, primul de aceasta capacitate din ultimii 16 ani ai marcii, scrie cotidianul de afaceri nipon Nikkei, citat de Automotive News.
Noul motor va fi capabil sa parcurga 27 de kilometri cu un litru de benzina, ceea ce se traduce printr-o crestere a eficientei cu circa 20% fata de propulsoarele actuale ale Suzuki.
Introducerea unui astfel de motor de capacitate mica ar putea avea ca efecte cresterea vanzarilor de masini ieftine destinate pietelor emergente si afirmarea in segmentul masinilor de clasa mica.
In urmatorii trei ani, Suzuki planuieste sa cheltuiasca aproximativ 242,7 milioane dolari pentru echiparea fabricii Sagara, unde va produce motorul de 0,66 litri.
Acest propulsor, a carui putere nu a fost anuntata, ar urma sa devina unul dintre cele mai mici din lume, alaturi de cel de 0,6 litri (35 Cai Putere) care echipeaza Tata Nano.
Acest nou motor este asteptat sa debuteze pe modelul Suzuki MR si, eventual, va putea deveni parte din echiparea standard a tuturor masinilor de mici dimensiuni ale marcii.
http://www.0-100.ro/2011/01/07/suzuki-l ... ii-16-ani/
Noul Chevrolet Aveo - viitorul rival al Daciei Logan ?n Europa
Chevrolet a dezvăluit ieri, ?n preziua deschiderii Salonului Auto de la Detroit, noul Sonic, varianta de State a modelului de segment mic Aveo - model deja prezentat publicului european ?n cadrul Salonului de la Paris. Totuşi, pentru a nu se lăsa mai prejos pe piaţa de origine, Chevrolet le-a pregătit ?n acelaşi timp o surpriză fanilor săi de peste Ocean, la Detroit urm?nd să aibă loc premiera absolută a versiunii sedan a modelului american. Modelul este unul special şi foarte interesant şi pentru piaţa din Rom?nia, noul Aveo sedan urm?nd să reprezinte unul dintre adversarii de marcă ai lui Dacia Logan ?n momentul lansării sale pe piaţă.
Noul Sonic e văzut de americani ca principalul adversar de piaţă a lui Ford Fiesta, un model care a prins bine pe această piaţă, şi al lui Honda Fit, pe care modelul Chevrolet ?l detronează de pe poziţia de top a segmentului ?n ceea ce priveşte spaţiul interior şi cel pentru bagaje.De altfel, acesta este motivul pentru care noul Chevrolet Sonic a atras deja atenţia presei de specialitate de peste Ocean, volumul interior pe care ?l au la dispoziţie pasagerii ?n maşinile americane fiind unul dintre principalele criterii de selecţie a maşinilor pe această piaţă.
Dacă Sonic hatchback este, ?n mare, acelaşi model pe care l-am văzut deja la Paris, vom analiza "oferta" versiunii sedan a modelului Chevrolet. Aceasta este identică ?n partea frontală cu varianta hatchback, dar prezintă un arc al plafonului interesant, similar celui de pe fratele mai mare Chevrolet Cruze. "Dacă versiunea cu cinci uşi vine cu două volume şi cu un exterior agresiv, cu linii dinamice, profilul sedanului este mai matur, de un nivel superior", spun cei de la Chevrolet ?n comunicatul de presă.
Noul Chevrolet Sonic/Aveo Sedan va avea sub capotă, ?n Statele Unite, două motoare. Este vorba de un 1.4 turbo şi de un 1.8 aspirat. Dacă acesta din urmă poate fi cuplat at?t la o cutie automată cu şase trepte, c?t şi la una manuală cu cinci trepte, cei care vor apela la versiunea 1.4 Turbo vor avea la dispoziţie exclusiv o cutie manuală cu şase rapoarte. De altfel, v?rful de lance este unitatea de 1.4 litri turbo care dezvoltă 138 CP şi 200 Nm ?ntre 1850 şi 4900 rpm. ?n mod surprinzător, motorul de 1.8 litri vine cu 135 de cai putere, includerea sa ?n oferta nord-americană fiind una cel puţin interesantă din acest punct de vedere.
Noul Chevrolet Aveo Sedan va fi lansat ?n Europa ?n cadrul Salonului Auto de la Geneva, care ?şi va deschide porţile ?n primele zile ale lunii martie. Tot atunci vom afla şi motoarele pentru pieţele din Europa.
Sursa
Chevrolet a dezvăluit ieri, ?n preziua deschiderii Salonului Auto de la Detroit, noul Sonic, varianta de State a modelului de segment mic Aveo - model deja prezentat publicului european ?n cadrul Salonului de la Paris. Totuşi, pentru a nu se lăsa mai prejos pe piaţa de origine, Chevrolet le-a pregătit ?n acelaşi timp o surpriză fanilor săi de peste Ocean, la Detroit urm?nd să aibă loc premiera absolută a versiunii sedan a modelului american. Modelul este unul special şi foarte interesant şi pentru piaţa din Rom?nia, noul Aveo sedan urm?nd să reprezinte unul dintre adversarii de marcă ai lui Dacia Logan ?n momentul lansării sale pe piaţă.
Noul Sonic e văzut de americani ca principalul adversar de piaţă a lui Ford Fiesta, un model care a prins bine pe această piaţă, şi al lui Honda Fit, pe care modelul Chevrolet ?l detronează de pe poziţia de top a segmentului ?n ceea ce priveşte spaţiul interior şi cel pentru bagaje.De altfel, acesta este motivul pentru care noul Chevrolet Sonic a atras deja atenţia presei de specialitate de peste Ocean, volumul interior pe care ?l au la dispoziţie pasagerii ?n maşinile americane fiind unul dintre principalele criterii de selecţie a maşinilor pe această piaţă.
Dacă Sonic hatchback este, ?n mare, acelaşi model pe care l-am văzut deja la Paris, vom analiza "oferta" versiunii sedan a modelului Chevrolet. Aceasta este identică ?n partea frontală cu varianta hatchback, dar prezintă un arc al plafonului interesant, similar celui de pe fratele mai mare Chevrolet Cruze. "Dacă versiunea cu cinci uşi vine cu două volume şi cu un exterior agresiv, cu linii dinamice, profilul sedanului este mai matur, de un nivel superior", spun cei de la Chevrolet ?n comunicatul de presă.
Noul Chevrolet Sonic/Aveo Sedan va avea sub capotă, ?n Statele Unite, două motoare. Este vorba de un 1.4 turbo şi de un 1.8 aspirat. Dacă acesta din urmă poate fi cuplat at?t la o cutie automată cu şase trepte, c?t şi la una manuală cu cinci trepte, cei care vor apela la versiunea 1.4 Turbo vor avea la dispoziţie exclusiv o cutie manuală cu şase rapoarte. De altfel, v?rful de lance este unitatea de 1.4 litri turbo care dezvoltă 138 CP şi 200 Nm ?ntre 1850 şi 4900 rpm. ?n mod surprinzător, motorul de 1.8 litri vine cu 135 de cai putere, includerea sa ?n oferta nord-americană fiind una cel puţin interesantă din acest punct de vedere.
Noul Chevrolet Aveo Sedan va fi lansat ?n Europa ?n cadrul Salonului Auto de la Geneva, care ?şi va deschide porţile ?n primele zile ale lunii martie. Tot atunci vom afla şi motoarele pentru pieţele din Europa.
Sursa
Ford Vertrek Concept - aşa va arăta noul Kuga
Ford a utilizat standul propriu de la Salonul de la Detroit pentru a-şi expune ?ntreaga concepţie legată de viitorul propriei game. Astfel, p?nă acum au putut fi vazute versiunea electrică a lui Focus şi variantele hibridă şi de asemenea electrică ale lui C-Max, precum si un concept care subliniază viziunea celor de la Ford ?n ceea ce priveşte designul viitoarelor modele ale Ovalului Albastru.
Prototipul se numeşte oficial Vertrek şi reprezintă, spun cei de la Ford, imaginea evoluţiei liniei de design Kinetic, prezentă ?n toată gama pe care constructorul american o aliniază pe pieţele lumii. La nivel estetic, conceptul Vertrek se perzintă ca un model care combină liniile de design ale europeanului Kuga cu cele ale americanului Escape, astfel că rezultatul este unul care trece peste graniţele continentelor ?n cauză.
Noutatea este reprezentată de apariţia unei grile trapezoidale cu design evoluat, a unor blocuri optice frontale şi posterioare alungite şi ?nguste şi a unui plafon din sticlă care va răm?ne, foarte probabil, la stadiul de concept. Interiorul este cel care trădează cel mai clar apartenenţa conceptului Vertrek la un limbaj Kinetic evoluat, gurile de aerisire şi unghiurile ascuţite arăt?nd clar faptul că vorbim de un concept Ford de ultimă oră. Evident, scaunele subţiri, foarte interesante din punct de vedere estetic, dar extrem de puţin practice, vor dispărea din peisaj atunci c?nd Vertrek va apărea ?n versiunea de serie.
Ford Vertrek Concept este bazat pe platforma C a americanilor, cea pe care este construit noul Focus, ceea ce ?nseamnă că este foarte probabil ca liniile realiste ale acestuia să fie prezente in corpore pe viitoarea generaţie Kuga.
Sursa
Ford a utilizat standul propriu de la Salonul de la Detroit pentru a-şi expune ?ntreaga concepţie legată de viitorul propriei game. Astfel, p?nă acum au putut fi vazute versiunea electrică a lui Focus şi variantele hibridă şi de asemenea electrică ale lui C-Max, precum si un concept care subliniază viziunea celor de la Ford ?n ceea ce priveşte designul viitoarelor modele ale Ovalului Albastru.
Prototipul se numeşte oficial Vertrek şi reprezintă, spun cei de la Ford, imaginea evoluţiei liniei de design Kinetic, prezentă ?n toată gama pe care constructorul american o aliniază pe pieţele lumii. La nivel estetic, conceptul Vertrek se perzintă ca un model care combină liniile de design ale europeanului Kuga cu cele ale americanului Escape, astfel că rezultatul este unul care trece peste graniţele continentelor ?n cauză.
Noutatea este reprezentată de apariţia unei grile trapezoidale cu design evoluat, a unor blocuri optice frontale şi posterioare alungite şi ?nguste şi a unui plafon din sticlă care va răm?ne, foarte probabil, la stadiul de concept. Interiorul este cel care trădează cel mai clar apartenenţa conceptului Vertrek la un limbaj Kinetic evoluat, gurile de aerisire şi unghiurile ascuţite arăt?nd clar faptul că vorbim de un concept Ford de ultimă oră. Evident, scaunele subţiri, foarte interesante din punct de vedere estetic, dar extrem de puţin practice, vor dispărea din peisaj atunci c?nd Vertrek va apărea ?n versiunea de serie.
Ford Vertrek Concept este bazat pe platforma C a americanilor, cea pe care este construit noul Focus, ceea ce ?nseamnă că este foarte probabil ca liniile realiste ale acestuia să fie prezente in corpore pe viitoarea generaţie Kuga.
Sursa
Noul Hyundai Veloster
Hyundai a dezvăluit la Detroit mult aşteptatul Veloster, modelul cu un design curajos, care ?şi propune să calce pe urmele vechiului Coupe.
După ce a ispitit publicul cu o serie de teasere şi mai multe fotografii spion, coreenii de la Hyundai au dezvăluit azi primele imagini ale noului Veloster, coupe-ul mult aşteptat pe piaţa din Europa şi din Statele Unite. Modelul măsoară 4.22 metri lungime şi 1.79 metri lăţime şi se poate lăuda cu o masă totală de numai 1172 de kilograme.
Deşi au fost criticaţi ?ndelung pentru designul anumitor modele din gamă, cei de la Hyundai au ?ncercat de data aceasta ceva mai curajos şi inedit. Biroul de design a adoptat o linie complet neobişnuită ?n partea posterioară, unde acoperişul vitrat face corp comun cu luneta de mici dimensiuni, ?ncadrată de un al treilea r?nd de montanţi, puternic profilaţi.
Aspectul frontal impresionează prin liniile blocurilor optice dar şi prin spoilerul mult mai agresiv. Nu putea lipsi grila tradiţională, care aminteşte de apartenenţa la brand. Detalii de fineţe, care individualizează şi mai bine modelul, pot fi considerate eleronul discret care ?nglobează lumina de stop, evacuarea trapezoidală dublă şi deflectorul posterior.
Inovaţie şi ?n ceea ce priveşte deschiderea uşilor. Veloster vine cu o singură portieră spate, pe partea dreaptă, care adoptă o deschidere tradiţională şi nu opusă ca ?n cazul modelelor Mazda RX-8 şi Mini Clubman. Pachetul estetic este ?ntregit de mai multe tipuri de jante, disponibile ?n dimensiuni de 17 şi 18 inch.
Sportivitatea exteriorului nu are ?nsă un corespondent pe măsură sub capotă, Hyundai instal?nd pentru ?nceput doar un propulsor de 1.6 litri şi 140 de cai putere. Motorul, proaspăt dezvoltat ?n interiorul grupului, dispune de injecţie directă şi este capabil să ofere un cuplu motor de 167 Nm la 4850 de rotaţii. Partea bună este că producătorul anunţă un consum mai mic de 6 litri ?n regim de autostradă.
Noul Veloster are privilegiul de a introduce pe piaţă şi noua transmisie cu dublu ambreiaj DCT, cu şase rapoarte, care poate ?nlocui cutia manuală oferită ?n standard.
Primele informaţii anunţă un preţ destul de accesibil pentru noul Veloster. Pentru piaţa din SUA se vehiculează o etichetă mai mică de 20.000 de dolari, iar pentru cea europeană de aproximativ 15.500 de euro.
Sursa
Hyundai a dezvăluit la Detroit mult aşteptatul Veloster, modelul cu un design curajos, care ?şi propune să calce pe urmele vechiului Coupe.
După ce a ispitit publicul cu o serie de teasere şi mai multe fotografii spion, coreenii de la Hyundai au dezvăluit azi primele imagini ale noului Veloster, coupe-ul mult aşteptat pe piaţa din Europa şi din Statele Unite. Modelul măsoară 4.22 metri lungime şi 1.79 metri lăţime şi se poate lăuda cu o masă totală de numai 1172 de kilograme.
Deşi au fost criticaţi ?ndelung pentru designul anumitor modele din gamă, cei de la Hyundai au ?ncercat de data aceasta ceva mai curajos şi inedit. Biroul de design a adoptat o linie complet neobişnuită ?n partea posterioară, unde acoperişul vitrat face corp comun cu luneta de mici dimensiuni, ?ncadrată de un al treilea r?nd de montanţi, puternic profilaţi.
Aspectul frontal impresionează prin liniile blocurilor optice dar şi prin spoilerul mult mai agresiv. Nu putea lipsi grila tradiţională, care aminteşte de apartenenţa la brand. Detalii de fineţe, care individualizează şi mai bine modelul, pot fi considerate eleronul discret care ?nglobează lumina de stop, evacuarea trapezoidală dublă şi deflectorul posterior.
Inovaţie şi ?n ceea ce priveşte deschiderea uşilor. Veloster vine cu o singură portieră spate, pe partea dreaptă, care adoptă o deschidere tradiţională şi nu opusă ca ?n cazul modelelor Mazda RX-8 şi Mini Clubman. Pachetul estetic este ?ntregit de mai multe tipuri de jante, disponibile ?n dimensiuni de 17 şi 18 inch.
Sportivitatea exteriorului nu are ?nsă un corespondent pe măsură sub capotă, Hyundai instal?nd pentru ?nceput doar un propulsor de 1.6 litri şi 140 de cai putere. Motorul, proaspăt dezvoltat ?n interiorul grupului, dispune de injecţie directă şi este capabil să ofere un cuplu motor de 167 Nm la 4850 de rotaţii. Partea bună este că producătorul anunţă un consum mai mic de 6 litri ?n regim de autostradă.
Noul Veloster are privilegiul de a introduce pe piaţă şi noua transmisie cu dublu ambreiaj DCT, cu şase rapoarte, care poate ?nlocui cutia manuală oferită ?n standard.
Primele informaţii anunţă un preţ destul de accesibil pentru noul Veloster. Pentru piaţa din SUA se vehiculează o etichetă mai mică de 20.000 de dolari, iar pentru cea europeană de aproximativ 15.500 de euro.
Sursa
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator