Pornire Greoaie/tremurat Relanti

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Joi Dec 23, 2010 6:29 pm

cu siguranta nu s-a insanatosit, dar a fost si mai cald zilele acestea. . oricum eu de cand l-am schimbat nu am mai avut absolut nici un stres. . ceea ce inca ma intriga este de ce au picat in aceasta perioada atatea cu kilometraje si ani de fabricatie atat de diferiti??

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Joi Dec 30, 2010 7:03 pm

ce ati mai facut cu pornirea???ati mai avut probleme???ceva cu siguranta este in aer , eu urmaresc si forumurile le club fiat si chevrolet, pt ca intentionez ca prin vara sa fac pasul spre alta masina si vreau sa va spun ca au aparut si la ei exact aceleasi probleme, fix anul acesta de cand a dat frigul...ceva este foarte suspect ...cred ca trebuie chemat mulder si cu scully...

Avatar utilizator
tiborg
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 2:49 pm

Mesaj de tiborg » Joi Dec 30, 2010 8:45 pm

Nu ma-nebuni, au aparut si la alte masini?? Pff, suspectez o conspiratie la nivel mondial ca sa ne schimbam toti masinile cu unele noi noute... (ma aberez si eu...)

In fine, legat de porniri, n-am mai avut probleme in afara unei exceptii prezentate mai sus (s-a balbait rau intr-o zi la -9 grade dar n-a murit) si pot zice ca si azi dimineata pe la -6 grade a vrut sa zica ceva juma de secunda dar s-a razgandit si a pornit ok.

Mai e ceva in afara de senzorul ala... Oricum, acum ca l-am schimbat sunt multumit, dar tot mai e un pitic mic acolo...

Exista posibilitatea, nu stiu cat de probabil e, dar exista posibilitatea sa fie ceva in combustibilul din tara noastra care afecteaza motoarele la unele tipuri de masini... daca fenomenul este prezent si la alte marci atunci trebuie sa fie ceva comun, si unul ar fi combustibilul. Asta este doar o teorie... in lipsa de altceva...

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Vin Dec 31, 2010 9:55 am

Si mie incontinuare la temperaturi sub -8 - 10 grade nu-mi porneste de la prima cheie. De fapt porneste dar merge o secunda doua balbaidu-se si fie se opreste singura, fie o opresc eu. La urmatoarea pornire nu mai e nici o problema.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Sâm Ian 01, 2011 8:53 am

ieri, -10 grade, pornire perfecta

Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Joi Ian 06, 2011 9:57 am

salut,
la mine nu este doar pornire greoaie .
de 3 ori mi s-a si oprit motorul . la a 2-a cheie a pornti ca un motor cald(adica perfect).
exact cu descrie toate lumea, parca nu mai intra socul la prima cheie.

Avatar utilizator
ionutkrech
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 03, 2008 9:56 am

Mesaj de ionutkrech » Joi Ian 06, 2011 2:59 pm

QUOTE (mistyque @ Dec 30 2010, 07:03 PM) ce ati mai facut cu pornirea???ati mai avut probleme???ceva cu siguranta este in aer , eu urmaresc si forumurile le club fiat si chevrolet, pt ca intentionez ca prin vara sa fac pasul spre alta masina si vreau sa va spun ca au aparut si la ei exact aceleasi probleme, fix anul acesta de cand a dat frigul...ceva este foarte suspect ...cred ca trebuie chemat mulder si cu scully...

Eu in perioada in care am scris pe forum tocmai terminam benzina din rezervor de la OMV. Am pus de la Petrom tocmai pentru ca era mai ieftina, si desi cel putin teoretic e aceasi benzina fiind aceasi companie, eu am mai avut probleme de cateva ori cu pornirea (banuiesc cat a trecut noua benzina prin instalatie) si incet incet nu a mai facut figuri. Nu stiu ce sa zic!!! Un var a avut aceasi problema cu un Ford. Toti cei care am scris aici avem masini de aceasi marca, DAR modele diferite, ani de fabricatie diferiti, cativa de pe aici au testat si schimbat multe piese cu niciun rezultat. Singurul numitor comun este benzina! Eu nu vad alta explicatie!!! Porneste bine la -7, -5, 0, 2, 5 grade! Astept un minus mai mare!

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Joi Ian 06, 2011 3:08 pm

Parca unii dintre cei cu probleme punea de la Rompetrol, nu doar de la Petrom. Nu stiu daca doar benzina e de vina.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Ian 06, 2011 8:16 pm

Eu am pus si de la Rompetrol si de la Petrom de cand a dat frigul si n-am avut probleme.

Oi fi prins benzina aditivata corect, ca la ce preturi au...

Avatar utilizator
Colty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 12, 2008 4:07 pm

Mesaj de Colty » Joi Ian 06, 2011 10:26 pm

Astazi a fost prima data, in aproape trei ani, cind Coltul meu, model 2008, nu a pornit decit la a treia cheie. Afara -8 grade. Benzina de la Rompetrol.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori