2011 Lancer Ralliart , 2.0t 240cp, Orient Red

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Lun Dec 27, 2010 10:57 pm

Pai pana la urma motivul (motivele) principale pentru schimbat anvelopele stock sunt ca as dori unele mai late (pana si civicul are 225 grrr) si cu un balon mai mare ca sa protejez suspensia. Daca as putea schimba doar anvelopele si sa pastrez jantele as face-o. Daca aveam optiune sa o cer cu jante pe 17 o faceam de la inceput. Asa ca pe langa cele doua motive principale apare necesitatea schimbarii jantei (si m-am uitat la unele cat mai usoare, nu neaparat cele mai frumoase) si la anvelope m-am uitat si eu pe site-uri de specialitate (si as lua Michelin pentru ca sper sa le pot lua mai ieftin ca in magazin). Nu stiu daca pilot sport 3 e cea mai buna anvelopa de vara a lor. Daca voi stiti ca este alta varf de gama la Michelin chiar va rog sa-mi spuneti.

Am fost azi la service si mi-am pus numarul pe colt. Asa acum suntem intrati in legalitate. Sincer am avut impresia ca o sa fie mai spre colt, dar cred ca bara de Evo e mai lata. Si e murdara toata masina acum :cry:
Maine avem programare la RAR si daca merge totul bine spre seara o sa fie inmatriculata, cetateanca cu acte in regula...

@bungee
Nu stiu cum ai reusit consumul ala...sau stiu de fapt dar eu nu am condus-o inca asa pe micuta. Daca o apesi mai tare, zboara, dar si bara de consum se duce-n dreapta de tot. Eu o mai trec pe mod sport in oras din cand in cand ca sa-mi stea motorul la 3000 ture. Sau o trec pe manual si stau intr-o viteza inferioara (maxim a 3-a) corespunzatoare traficului bara la bara. La depasiri la fel de bine poti sa o treci pe sport si sa accelerezi. Are acelasi efect. Daca stai pe automata si ai 40-50km/h si vrei sa faci o depasire si apesi mai tare acceleratia, o sa retrogradeze si o sa zbori apoi, si da ai un mic lag pana face chestia asta. Nu este un lag de turbina insa ci e timpul necesar retrogradarii. Daca ai 2000-2500 ture si accelerezi o sa vezi ca raspunsul este instant.
Eu am consumat azi 11.1L/100km pe drum Baneasa- Carefour Militari-Baneasa-M Car expozitiei -Baneasa. Se vede ca a fost drumul mai liber

In alta ordine de idei Radio-CD-ul nostru are capabilitati USB ascunse? Ii pot monta un cablu USB sau nu are mufa de asa ceva prin spate pe acolo? Intreb pentru ca am vazut ca exista echipari de Lancer fara mufe Aux pe panoul frontal dar care le au lasate prin spatele mastii.

Avatar utilizator
bungee
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 6:43 pm

Mesaj de bungee » Mar Dec 28, 2010 2:46 pm

QUOTE (wall @ Dec 27 2010, 10:57 PM) @bungee
Nu stiu cum ai reusit consumul ala...sau stiu de fapt dar eu nu am condus-o inca asa pe micuta. Daca o apesi mai tare, zboara, dar si bara de consum se duce-n dreapta de tot. Eu o mai trec pe mod sport in oras din cand in cand ca sa-mi stea motorul la 3000 ture. Sau o trec pe manual si stau intr-o viteza inferioara (maxim a 3-a) corespunzatoare traficului bara la bara. La depasiri la fel de bine poti sa o treci pe sport si sa accelerezi. Are acelasi efect. Daca stai pe automata si ai 40-50km/h si vrei sa faci o depasire si apesi mai tare acceleratia, o sa retrogradeze si o sa zbori apoi, si da ai un mic lag pana face chestia asta. Nu este un lag de turbina insa ci e timpul necesar retrogradarii. Daca ai 2000-2500 ture si accelerezi o sa vezi ca raspunsul este instant.
Eu am consumat azi 11.1L/100km pe drum Baneasa- Carefour Militari-Baneasa-M Car expozitiei -Baneasa. Se vede ca a fost drumul mai liber

Consumul de 22 l-am "reusit" in mers bara la bara pe Stefan cel Mare inainte de Craciun. Fara accelerari bruste dar foarte mult stat pe loc (viteza medie 11km la ora). Aseara pe bucata Baneasa - Decathlon - Baneasa am scos 16.5.
Acum am fost la o vulcanizare si am vazut ca in anvelopele fata aveam 2.1 Atm (asa mi-a dat-o dealer-ul). Am bagat 2.7 si sunt curios daca se schimba ceva la consum.

Legat de anvelope, pentru ca la MCar nu mai aveau Yokohama de iarna, mi-au pus pe jantele stock BFGoodrich (G-Force Winter) dar cu dimensiunea 225/40R18 (in loc de 215/45 R18). Desi mi-au tot spus ca nu e nicio problema ca s-a micsorat inaltimea cauciucului incep sa ma intreb daca nu cumva sa fie si asta un motiv pentru consumul mai mare. Nu imi dau seama daca schimbarea dimensiunii influenteaza si comportamentul pe sosea al masinii pentru ca nu am mers si cu dimensiunea standard. Insa este clar ca poti pe jantele stock si cauciucuri mai late (225).

Razvan

Avatar utilizator
c6t9
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 01, 2010 10:33 pm

Mesaj de c6t9 » Mar Dec 28, 2010 6:31 pm

Anvelopele de iarnă sunt invariabil mai ?nguste și cu talon mai mare, nu invers.

QUOTE (nini @ Dec 26 2010, 11:22 PM) pai si daca nu iti faci omologare, la itp trebuie sa te duci cu rotile originale nu mai zic de politie pentru ca in talon nu mai scrie dimensiunea rotilor.
eu cand am facut itp-ul la sfarsitul lui 2009 am fost la tiriac otopeni ( service mitsubishi ) si acolo au intrat pe programul de lancer clasic (nu aveau de new lancer desi aparuse de doi ani) iar la clasic nu sunt aceleasi dimensiuni de cauciucuri. cu cartea si cu talonu in mana am stat la discutii explicatii cum ca sunt de fapt doua masini diferite ca nu am schimbat rotile etc.

La ITP nu are probleme. La un filtru al poliției e mai delicat, mai ales ?n ultima vreme c?nd se leagă de orice să-ți dea amendă.

_

Iar m-am enervat cu X3-ul și oglinzile. Am dat o căutare pentru EVO X SST și la noi pauză maximă. Iar pe afară unii v?nd aceeași mașină din primăvară cu același preț. Oare ce așteaptă? ?n rest au apărut mașini noi pe stock, la un preț care nu mă atrage cu nimic.

_

Felicitări pentru mașină, foarte frumosă.

Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Mar Dec 28, 2010 9:19 pm

Ai sa razi, exact cauciucurile astea le am si eu pe masina Nu scimba in niciun fel comportamentul. E interesant daca le poti trece in carte.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Mar Dec 28, 2010 10:34 pm

[quote In alta ordine de idei Radio-CD-ul nostru are capabilitati USB ascunse? Ii pot monta un cablu USB sau nu are mufa de asa ceva prin spate pe acolo? Intreb pentru ca am vazut ca exista echipari de Lancer fara mufe Aux pe panoul frontal dar care le au lasate prin spatele mastii.
[/quote]
usb nu are, doar intrare aux.
suntem cativa care nu aveam din fabrica si ne-am montat singuri intrare aux, de fapt un cablu jack.
pentru usb iti trebuie un device ( nu imi aduc aminte acum cum se numeste)

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Mar Dec 28, 2010 10:36 pm

Ok, azi am fost la RAR,mi-am luat CIV-ul si am si inmatriculat cireasa: B28 RXB - numar la rand. Am intrebat de roti la RAR si este asa: daca aduci o hartiuta de la dealer/importator cum ca pe masina respectiva se pot monta anvelopele cu dimensiunile X ei trec informatia in CIV. Politia din punctul asta de vedere poate sa macane cat vrea, in talon nu se trec dimensiunile. La ITP te cheama cu CIV si vede ce dimensiuni ai. Daca nu difera prea mult, nu bate la ochi si nu ai probleme. Si in general se uita urat daca in CIV ai jante de 16 trecute si tu ti-ai pus jante de 19 pe masina. Pe de alta parte orice ITP se poate face direct la RAR.
Ideea este ca o dimensiune incorecta (poate e gresit ales cuvantul) a anvelopelor modifica performantele motorului, in speta consumul. Nu mai tin minte la ce producator am vazut ca si mentiona in fisa tehnica faptul ca masina este euro 4 cu un tip de roti si euro 5 cu alt tip de roti (practic masina lor se incadra la limita in euro 5 si orice modificare minora a parametrilor masinii o arunca inapoi in domeniul euro 4).

Vezi ca presiunea de 2.7 este pentru viteze de peste 160km/h parca. Cea normala e 2.4 cred. Scrie pe stalpul usii de la sofer.

Anvelopele respective 225/40/r18 sunt wow.... In general iarna se aleg anvelope ceva mai inguste, pe ideea ca anvelopa respectiva va trebui sa taie stratul de zapada, si o anvelopa mai lata va depune un efort mai mare sa inainteze prin zapada. Pe asfalt uscat sau umed, fara 20 cm de zapada pe el cele late se vor comporta mai bine. Intradevar tu ai si talonul mai mic cu vreo 7 mm (pare putin dar reprezinta vreo 8% din inaltimea anvelopei) si s-ar putea sa simti cam prea tare toate pietricelele de pe drum. Ai incercat sa iei stanga-dreapta maxim si sa vezi ca nu atingi cu roata de nimic? Nici pe la limitatoarele alea de viteza - bumpere, cand se balanseaza masina? Oricum avand in vedere ca ti le-au pus cei de la MCar reprezinta o garantie in plus ca se potrivesc. Zi-le sa-ti dea si o hartie la mana cum ca alea sunt rotile de iarna si le treci in CIV apoi (e cam greu pentru ei sa te refuze cu tidula).
Oricum sunt curios cum stau anvelopele de 225 pe janta de 7". Daca le privesti asa radial ies in afara jantei cu vreun centimetru? Ai scapat de zgariat janta cand parchezi la bordura

In alta ordine de idei mi-am pus rotile de iarna in sfarsit, si nu-i nicio problema cu 16". Masina a devenit mai silentioasa. Azi am facut si plinul 361km facuti cu 44.5l. Imi iese un consum sub 12.5 L/ 100km. Dar cea mai mica viteza medie pe care am avut-o a fost de vreo 19 km /h. Rezervorul este trecut de 59L pe CIV dar pe aici umbla zvonul ca ar avea doar 55 L. Ideea este ca primul avertisment sa realimentezi apare cand mai ai vreo 10L. Sper sa nu fiu nevoit sa aflu cand apare al doilea avertisment (parca la 5L).

M-am uitat la teava de esapament si are depunere de funingine (o chestie neagra oricum) pe interior - am dat cu degetul si se ia pe piele, si se simte oarecum onctuoasa. La voi cum arata interiorul tevii?

Avatar utilizator
c6t9
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 01, 2010 10:33 pm

Mesaj de c6t9 » Mar Dec 28, 2010 11:21 pm

Am făcut eu ITP recent cu alte dimensiuni dec?t ?n CIV și nu m-a ?ntrebat nimeni de sănătate, nu am dat șpagă. ?n schimb acum se fac niște filtre de verificare ?mpreună cu RAR. Bine, nu sunt ceva comun, ?i mai apucă, dar cum e foame de bani mare, mi-e că se vor intensifica. Și acolo verifică mașina ?n baza de date.

Este destul de neplăcut să-ți ia talonul, cred că asta e măsura. Mie mi s-a ?nt?mplat ceva ciudat o dată și primul lucru și singurul verificat au fost roțile. Din fericire le aveam pe cele omologate. Și astea de iarnă sunt omologate. Dar anvelopele de vară la mine au o dimensiune atipică și practic există 2 opțiuni foarte scumpe. Nu știu ce dracu a g?ndit BMW. Și la Subaru aveam o dimensiune imbecilă. Ce am pus eu acum nu pot fi trecute ?n CIV, deși au TUV ?n Germania. ?n schimb mașina merge mai frumos. Eu am 245/40/19 acum vara și după 3 ani am distrus mitul jantelor mari ?ndoite ?n Rom?nia, deși la ?nceput ?mi făceam griji.

Depunerile sunt normale.

Ai să r?zi, dar consumul mare apare la viteză mică (bară la bară) sau mers foarte tare. Cu 2.5 turbo de pe subaru am reușit și un 6% la pompă, Piatra Neamț - Roman - Bacău cred, dar am trecut și de 30% de multe ori.

Avatar utilizator
bungee
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 6:43 pm

Mesaj de bungee » Mie Dec 29, 2010 4:41 pm

QUOTE (wall @ Dec 28 2010, 10:36 PM) Vezi ca presiunea de 2.7 este pentru viteze de peste 160km/h parca.

Stiu . Ma mai apuca din cand in cand.

QUOTE (wall @ Dec 28 2010, 10:36 PM) Anvelopele respective 225/40/r18 sunt wow.... In general iarna se aleg anvelope ceva mai inguste, pe ideea ca anvelopa respectiva va trebui sa taie stratul de zapada, si o anvelopa mai lata va depune un efort mai mare sa inainteze prin zapada. Pe asfalt uscat sau umed, fara 20 cm de zapada pe el cele late se vor comporta mai bine. Intradevar tu ai si talonul mai mic cu vreo 7 mm (pare putin dar reprezinta vreo 8% din inaltimea anvelopei) si s-ar putea sa simti cam prea tare toate pietricelele de pe drum. Ai incercat sa iei stanga-dreapta maxim si sa vezi ca nu atingi cu roata de nimic? Nici pe la limitatoarele alea de viteza - bumpere, cand se balanseaza masina? Oricum avand in vedere ca ti le-au pus cei de la MCar reprezinta o garantie in plus ca se potrivesc. Zi-le sa-ti dea si o hartie la mana cum ca alea sunt rotile de iarna si le treci in CIV apoi (e cam greu pentru ei sa te refuze cu tidula).
Oricum sunt curios cum stau anvelopele de 225 pe janta de 7". Daca le privesti asa radial ies in afara jantei cu vreun centimetru? Ai scapat de zgariat janta cand parchezi la bordura

Stiam de problemele date de talonul mai mic dar nu am avut de ales. Trebuia sa iau si cauciucurile odata cu masina si erau singurele disponibile. De potrivit se potrivesc destul de bine - nu ies vizibil in afara jantei, n-am probleme la bracaj maxim. La bumpere trebuie sa merg insa cu 5 la ora ca altfel am impresia ca rup jantele (si trec in fiecare zi peste vreo 10). Ca aderenta pe gheata si zapada flescaita sunt foarte ok. La ce garda la sol are masina oricum nu m-as baga in zapada mai mare de 10cm.

De la MCar mi-au spus ca jante de 16 nu pot fi montate pentru ca nu incap discurile de frana (poate le spune cineva si lor ca totusi incap).

Si eu am funingine pe teava de esapament. Am lasat-o intr-o dimineata sa se incalzeasca pe loc (stiu ca nu e bine dar atunci plecam cu copilul si nu am avut de ales) si mi-a curs o gramada de negreala (probabil apa + funingine) pe pavele.

Mare atentie cu mersul pe rezerva. Eu am patit-o atunci cand am luat masina de la Mcar (Expozitiei). Pana la Lukoil-ul de pe Bucurestii Noi am ramas fara benzina si n-am mai putut sa o pornesc. Mi-a dat un milion de erori la bord si chiar daca am pus benzina nu a mai cuplat demaror-ul. A trebuit sa vina baietii de la service cu tester-ul si robotul de pornire pentru a o porni. Nu au stiut sa imi spuna exact ce se intamplase (mai ales ca nu mai avea nici curent) si nici daca asa face intotdeauna cand ramane fara benzina. Cert e ca nu e de dorit sa ti se intample asta undeva prin tara.

Razvan

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Mie Dec 29, 2010 5:18 pm

Este o avertizare in manual care zice sa nu termini benzina din rezervor ca pateste nu stiu ce catalizatorul. De ce nu mai pornea habar nu am dar baietii de la MCar ar fi trebuit sa stie. Oricum e bine sa nu ramai fara, mai ales ca la prima avertizare mai ai inca vreo 10 L. Eu nu am avut curaj sa ma duc 3 km pana la Petrom cand am luat masina si am bagat intai 5L de la Lukoil de langa Mit Motors...ce or mai fi ras aia de la benzinarie..."uite inca unul care si-a luat masina si baga benzina de 20 lei!!!"

Avatar utilizator
bungee
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 6:43 pm

Mesaj de bungee » Mie Dec 29, 2010 5:27 pm

Pai eu nici pana la lukoil n-am ajuns. Mi s-a oprit la vreo 200 m de benzinarie.
La urmatoarea masina ma duc cu un bidon de benzina sa o iau din showroom.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori