Pornire Greoaie/tremurat Relanti
probabil ca senzorul defect afecteaza pornirea doar in jurul unor valori; nu la extreme, unde ar citi informatia cat de cat ok, ex: -3 grade pornire nasoala, iar la -11 ok...la mine de cand l-am schimbat pornirile au fost toate perfecte, indiferent daca au fost 3, 4, -7 sau 9 grade afara si umezeala cat cuprinde (asta in caz ca se gandea cineva la vreun contact imperfect)...
Sunt cu toane
Ma astept zi de zi sa nu o mai ia nici a mea la prima cheie, la -15 a luat-o singura la prima cheie dar greu, la -5 a trebuit sa ii dau spritz si a luat-o. Dar tot la -5 a pornit fara probleme. Ce am observat, e ca doar cand e motorul rece face problema asta, daca apuca sa se incalzeasca putin nu mai face figuri.
Ma astept zi de zi sa nu o mai ia nici a mea la prima cheie, la -15 a luat-o singura la prima cheie dar greu, la -5 a trebuit sa ii dau spritz si a luat-o. Dar tot la -5 a pornit fara probleme. Ce am observat, e ca doar cand e motorul rece face problema asta, daca apuca sa se incalzeasca putin nu mai face figuri.
De aproximativ 8 - 10 zile au aparut si la mine unele probleme la pornire dimineata. Ciudat e faptul ca problemele au aparut dupa ce am scos masina din service (a fost atinsa in parcare de un idiot si a stat vreo 2 zile pentru reparatii ). Pana atunci indiferent de temperatura nu am avut nici o problema.
Manifestarea pare sa fie un pic diferita fata de ce am citit pe acest topic. Motorul porneste dar merge balbait de parca nu ar functiona toate bujiile. Evident, o opresc si repornesc motorul care nu mai are nici o problema. La mine problema se manifesta la temperaturi negative (-5, -8-10 grade). Sa fie oare tot un astfel de senzor de vina sau sa fie alta problema.
De la baterie (originala) nu as zice ca e vreo problema pentru ca, chiar si la - 10 grade, cand ii dau cheie, electromotorul invarte bine si porneste.
Initial, am crezut ca din cauza frigului uleiul e prea gros ( Mobil 1 5W50 schimbat la sfarsitul lui noiembrie) si nu reuseste sa creeze presiunea necesara si ca poate un senzor nu-i permite motorului sa urce in turatii pana cand nu-si ia ulei. Apropo, exista un astfel de senzor?
M-am mai gandit si la faptul ca ar fi putut ajunge ceva apa prin injectoare si fiind temperaturi negative ingheata peste noapte. O fi sau nu asa ....
Astazi spre exemplu, la - 1 - 2 grade a pornit normal.
Masina e din 2007 si are 27000 km.
Asa cum spuneam si la inceput e ciudat faptul ca manifestarea a aparut dupa ce masina a stat 2 zile in service si culmea, tot de atunci au inceput sa-mi scartaie si franele (pe spate) desi la sfarsitul lui noiembrie, la revizie, mecanicul spunea ca sunt ok placutele atat pe fata cat si pe spate.
Manifestarea pare sa fie un pic diferita fata de ce am citit pe acest topic. Motorul porneste dar merge balbait de parca nu ar functiona toate bujiile. Evident, o opresc si repornesc motorul care nu mai are nici o problema. La mine problema se manifesta la temperaturi negative (-5, -8-10 grade). Sa fie oare tot un astfel de senzor de vina sau sa fie alta problema.
De la baterie (originala) nu as zice ca e vreo problema pentru ca, chiar si la - 10 grade, cand ii dau cheie, electromotorul invarte bine si porneste.
Initial, am crezut ca din cauza frigului uleiul e prea gros ( Mobil 1 5W50 schimbat la sfarsitul lui noiembrie) si nu reuseste sa creeze presiunea necesara si ca poate un senzor nu-i permite motorului sa urce in turatii pana cand nu-si ia ulei. Apropo, exista un astfel de senzor?
M-am mai gandit si la faptul ca ar fi putut ajunge ceva apa prin injectoare si fiind temperaturi negative ingheata peste noapte. O fi sau nu asa ....
Astazi spre exemplu, la - 1 - 2 grade a pornit normal.
Masina e din 2007 si are 27000 km.
Asa cum spuneam si la inceput e ciudat faptul ca manifestarea a aparut dupa ce masina a stat 2 zile in service si culmea, tot de atunci au inceput sa-mi scartaie si franele (pe spate) desi la sfarsitul lui noiembrie, la revizie, mecanicul spunea ca sunt ok placutele atat pe fata cat si pe spate.
the1...din cate retin eu coobra a schimbat senzorul, dar nu cu unul nou, ci tot cu unul folosit (daca imi aduc bine aminte)...sfinxule: in cazul tau suspectez altceva...nu vreau sa ma pronunt fara alte date, dar cred ca la tine problemele pot fi nu de natura tehnica, ci mai degraba ...de natura penala...dupa cum am spus nu vreau sa ma pronunt, dar am vazut destule in meseria mea, iar cazul tau nu ar fi primul de care aud sau pe care il intalnesc...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori