Map Sensor
Sa ne tii la curent. Chiar sunt curios daca va face vreo diferenta in bine.
Coobra HHO obtinut prin electroliza din apa, pt un fel de aditivare cu hidrogen, ca sa arda mai complet combustibilul. Ideea e ca procedeul sa aibe randament bun, sa nu consmume alternatorul mai multa putere decat obtii din arderea hidrogenului ala.
Coobra HHO obtinut prin electroliza din apa, pt un fel de aditivare cu hidrogen, ca sa arda mai complet combustibilul. Ideea e ca procedeul sa aibe randament bun, sa nu consmume alternatorul mai multa putere decat obtii din arderea hidrogenului ala.
Buna seara
Am studiat si am achizitionat o instalatie care o sa produca 1.5 l hidrogen pe minut cu un consum de 10 amperi.Inbunatateste arderea,scade consumul,dar nu asta este problema.Pentru ca sistemul sa functioneze optim(-30% la consum),se monteaza un O2 extender intr senzorul de oxigen si evacuare iar hidrogenul produs trebuie livrat depa MAP senzor in galeria de admisie.Am sa va tin la curent cu rezultatele obtinute dupa instalare
Am studiat si am achizitionat o instalatie care o sa produca 1.5 l hidrogen pe minut cu un consum de 10 amperi.Inbunatateste arderea,scade consumul,dar nu asta este problema.Pentru ca sistemul sa functioneze optim(-30% la consum),se monteaza un O2 extender intr senzorul de oxigen si evacuare iar hidrogenul produs trebuie livrat depa MAP senzor in galeria de admisie.Am sa va tin la curent cu rezultatele obtinute dupa instalare
Salut. Din document reiese ca injectia de HHO se face dupa MAF senzor (nu MAP) , pe galeria de admisie dupa filtrul de aer dar in fata clapetei de acceleratie,la fel ca la recuperarea vaporilor de ulei din chiulasa. Dar legat de acest proiect cred ca astepterile sint supraapreciate si mai bine nu te complici.Multa bafta.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori