Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Mar Dec 14, 2010 7:19 pm

dupa 56 de pagini de topic despre probleme lancer, daca ar fi sa-mi iau masina noua tot lancer mi-as lua.

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Mar Dec 14, 2010 7:36 pm

Cum tu nu vezi ce probleme grave sunt?De 15 000 ? iti cumperi varianta chinezeasca a lui S600 si bati campii pe forumuri

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Mar Dec 14, 2010 7:44 pm

Vezi ce se intampla daca te intrii in gura lupilor?

Nu va mai puneti la mintea lui/lor creand discutii inutile, oricum o sa primeasca ce merita: ban si o masina nasoala!

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Mar Dec 14, 2010 7:48 pm

@daciagty - nu vreau sa polemizez cu tine, dar te-as ruga sa mai intrebi despre astra! Am un Pajero Sport din 2005 (de nou) cu care am 180000 si la care in afara de bucse bara antirului nu am schimbat nimic! Cred ca 1/2 din km i-am facut pe CAMP, incarcata cu tot felul de saci si bidoane la capacitate maxima prin gropi, noroi, praf etc. Da, mai scartaie haionul, dar eu zic ca masina mai buna pt asa ceva nu cred ca este si in acest context pot sa-ti spun ca am vazut si jeepuri de alte marci care au stat prin service cu lunile, probleme de transmisie, grup spart etc. Asta-i cauza pt care de saptamana viitoare o sa "calaresc" si un Outlander 2.2 DID Instyle mivec nou!( aproape 35000 Euro). Apropo de Opel, am un Astra H, care la 45000 i se oprea motorul aiurea din mers. A stat 10 luni in service opel, bai CIMUL, ba compul de injectie, ba cablaj strapuns! Dupa ce au desfacut tot de pe ea si n-au gasit nimic le-au spus Ungurii sa schimbe bujiile! Apoi mi-a murit o bobina, becuri ABS si EBD se aprindeau la prima ploaie (am bandajat toate mufele!), bataie la bieletele de directie, bieletele antiruliu si ...... multe altele. greieri oricum are!!!. Doamne fereste pe toata lumea de astfel de probleme. Oricum nici o masina nu e perfecta - s-ar vinde doar aceea- dar ....! A mai am o problema la pajero, imi merga incalzirea in scaun sofer doar pe LOW! Si pt ca-s la rubrica LANCER acum cateva luni m-am dat pe un circuit de macadam, in dreapta, cu un EVO de cursa, pilot Raspopa - mai simt si acum senzatia si puterea motorului!!!

Avatar utilizator
marius_EVO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm

Mesaj de marius_EVO » Mar Dec 14, 2010 9:09 pm

va rog totusi sa nu mai ziceti ca lancer-ul e masina sport ca scrie in brosura Lancer Sport Sedan ...e un sedan normal...acelasi motor a fost si pe VW(ma refer la 2.0 did) si nu au mai zis ca e masina sport....sa fim seriosi ...si la benzina la fel...nu zic nimic...masini sport sunt Ralliart si Evo

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mar Dec 14, 2010 9:49 pm

Dupa o zi ``pauza`` pe forum intru si vad 2 pagini in plus la Probleme New Lancer, mi-am zis oare ce o fi patit vreo mitsa in aceste 2 zile si ce vad un frustrat care ar vrea S-Klasse dar isi ia totusi Astra ca Lancer are greierasi in bord. Mai rau imi pare ca unii dintre colegi i-au dat apa la moara, bine ca si-a luat ban. Mai era un specimen de genul pe aria Outlander care se tot umfla in pene ca ``gipul lui touareg`` e mai bun decat Outlander, o fi n-o fi, sa tina pentru el ideile astea. ORICE masina are probleme, mai ales in ziua de astazi cand se scot modele noi si facelift-uri pe banda rulanta, mai tine si de noroc .

Numai bine si fara probleme ca scadem vanzarile la MCar .

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Mar Dec 14, 2010 11:57 pm

Eu stiu asa, masina o alegi ca pe nevasta: sa-ti placa si sa te simti bine. Daca el isi alege nevasta dupa criterii precum: numarul de farfurii spalate pe minut, chiloti calcati pe ora sau gustul mamaligii eu nu pot decat sa-i urez succes in a-si gasi masina ideala, ieftina, solida, fara greieri (wow au ajuns greierii sa fie problema de baza a unei masini...) si din nou ieftina. Asa cum a mentionat un coleg anterior singura intrebare care se pune este: daca maine ai putea sa alegi iar ce masina sa-ti cumperi, ai lua din nou Lancer? Daca raspunsul este DA atunci masina inseamna ca-i faina, si chiar nu mai conteaza ce zice daciafanopel.

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Mie Dec 15, 2010 9:33 am

Baieti am o problema destul de deranjanta. Motorul nu mai porneste la prima cheie de vreo 2 luni. Se manifesta cam asa:
Urc in masina dupa ce a stat toata noaptea (a se citi un timp indelungat). Vad ca turometrul oscileaza si apoi motorul se opreste. Intotdeauna la a doua cheie porneste fara probleme. Deasemenea, daca a purnit o data in ziua respectiva, toata ziua merge corespunzator. Abia a doua zi dimineata imi face din nou probleme. Nu are legatura cu frigul de afara, asa facea si cand au fost temperaturi de vara-toamna acum vreo 2-3 saptamani. Vreo idee?

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mie Dec 15, 2010 9:45 am

Du-te la service pt diagnosticare, e posibil sa fie senzorul de temperatura. O probleme asemanatoare daca nu chair identica era si la mai lulte colturi pe forum

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Mie Dec 15, 2010 9:45 am

Curios...simptomele astea le am si eu dar la DIESEL. Pt un diesel este cat de cat normal sa existe probleme la pornite pe temepraturi mai scazute, dar la un benzinar, mai rar.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori