Pornire Greoaie/tremurat Relanti
Daca citeai topicul asta vedeai ca nu e bateria.
In cele 14 pagini scrise tocmai s-a stabilit ca este vorba de senzorul temperatura lichid racire. Trebuie sa ai si tu un senzor din asta la Lancerul tau.
S-au facut diferite teste (schimbat ulei, bujii, solutii de curatat injectoare, etc).
In urma schimbarii senzorului de temperatura lichid racire s-a constatat ca motorul porneste din nou ok si sub 10 grade.
Daca te intrebi ce treaba are senzorul asta cu problema, ei bine am citit in manualul de service ptr Colt (luat de pe net) si acolo scria undeva ce face senzorul asta, si una din functii era sa citeasca temperatura si sa-i zica computerului, iar computerul stia apoi sa zica mai departe cata benzina sa se bage si cat sa se tureze motorul in functie de aceasta temperatura.
ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSOR
The engine coolant temperature sensor, which is
mounted on the cylinder head, detects the temperature
of the engine coolant through the changes in the
resistance of its thermistor.
The engine-ECU or engine-A-M/T-ECU appropriately
controls the fuel injection volume, idle speed, and the
ignition timing when the engine is cold, in accordance
with this output voltage.
In cele 14 pagini scrise tocmai s-a stabilit ca este vorba de senzorul temperatura lichid racire. Trebuie sa ai si tu un senzor din asta la Lancerul tau.
S-au facut diferite teste (schimbat ulei, bujii, solutii de curatat injectoare, etc).
In urma schimbarii senzorului de temperatura lichid racire s-a constatat ca motorul porneste din nou ok si sub 10 grade.
Daca te intrebi ce treaba are senzorul asta cu problema, ei bine am citit in manualul de service ptr Colt (luat de pe net) si acolo scria undeva ce face senzorul asta, si una din functii era sa citeasca temperatura si sa-i zica computerului, iar computerul stia apoi sa zica mai departe cata benzina sa se bage si cat sa se tureze motorul in functie de aceasta temperatura.
ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSOR
The engine coolant temperature sensor, which is
mounted on the cylinder head, detects the temperature
of the engine coolant through the changes in the
resistance of its thermistor.
The engine-ECU or engine-A-M/T-ECU appropriately
controls the fuel injection volume, idle speed, and the
ignition timing when the engine is cold, in accordance
with this output voltage.
- Fişiere ataşate
-
- senzor.JPG (7.5 KiB) Vizualizat de 2350 ori
- pascal_mihai_marian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Ian 20, 2008 6:40 pm
QUOTE (COObra @ Nov 25 2010, 07:35 AM) e un pic ascuns in lateral pe chiuloasa. trebuie data si bateriaa si carcasa de la filtru de aer jos - pentru acces facil, ca altfel daca vrei, te poti chinui si cu ele pe masina.
QUOTE (mistyque @ Nov 23 2010, 04:54 PM) revin cu link-ul fix catre piesa despre care se vorbeste pt the1: http://www.ingaraj.ro/?search=articole& ... rupa=12909 ... este prima din lista o sa vezi este si poza cu el la pretul de 52 ron
paginile 10 si 13.
QUOTE (mistyque @ Nov 23 2010, 04:54 PM) revin cu link-ul fix catre piesa despre care se vorbeste pt the1: http://www.ingaraj.ro/?search=articole& ... rupa=12909 ... este prima din lista o sa vezi este si poza cu el la pretul de 52 ron
paginile 10 si 13.
QUOTE (tiborg @ Dec 9 2010, 07:49 PM) Daca citeai topicul asta vedeai ca nu e bateria.
In cele 14 pagini scrise tocmai s-a stabilit ca este vorba de senzorul temperatura lichid racire. Trebuie sa ai si tu un senzor din asta la Lancerul tau.
S-au facut diferite teste (schimbat ulei, bujii, solutii de curatat injectoare, etc).
In urma schimbarii senzorului de temperatura lichid racire s-a constatat ca motorul porneste din nou ok si sub 10 grade.
Daca te intrebi ce treaba are senzorul asta cu problema, ei bine am citit in manualul de service ptr Colt (luat de pe net) si acolo scria undeva ce face senzorul asta, si una din functii era sa citeasca temperatura si sa-i zica computerului, iar computerul stia apoi sa zica mai departe cata benzina sa se bage si cat sa se tureze motorul in functie de aceasta temperatura.
ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSOR
The engine coolant temperature sensor, which is
mounted on the cylinder head, detects the temperature
of the engine coolant through the changes in the
resistance of its thermistor.
The engine-ECU or engine-A-M/T-ECU appropriately
controls the fuel injection volume, idle speed, and the
ignition timing when the engine is cold, in accordance
with this output voltage.
Am citit topicul asta tot, trust me, insa comparat cu ce patiti voi, a mea nu tremura cand porneste. Si bateria mea stiu ca e slaba, la un test cu un aparat special, era pe POOR, deci tind totusi sa cred ca ea e de vina. O sa mai fac test.
In cele 14 pagini scrise tocmai s-a stabilit ca este vorba de senzorul temperatura lichid racire. Trebuie sa ai si tu un senzor din asta la Lancerul tau.
S-au facut diferite teste (schimbat ulei, bujii, solutii de curatat injectoare, etc).
In urma schimbarii senzorului de temperatura lichid racire s-a constatat ca motorul porneste din nou ok si sub 10 grade.
Daca te intrebi ce treaba are senzorul asta cu problema, ei bine am citit in manualul de service ptr Colt (luat de pe net) si acolo scria undeva ce face senzorul asta, si una din functii era sa citeasca temperatura si sa-i zica computerului, iar computerul stia apoi sa zica mai departe cata benzina sa se bage si cat sa se tureze motorul in functie de aceasta temperatura.
ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSOR
The engine coolant temperature sensor, which is
mounted on the cylinder head, detects the temperature
of the engine coolant through the changes in the
resistance of its thermistor.
The engine-ECU or engine-A-M/T-ECU appropriately
controls the fuel injection volume, idle speed, and the
ignition timing when the engine is cold, in accordance
with this output voltage.
Am citit topicul asta tot, trust me, insa comparat cu ce patiti voi, a mea nu tremura cand porneste. Si bateria mea stiu ca e slaba, la un test cu un aparat special, era pe POOR, deci tind totusi sa cred ca ea e de vina. O sa mai fac test.
Aaaa, pai de ce n-ai zis ca ai verificat bateria si ca ti-a indicat ca e slaba... Eu am inteles ca ai exact aceleasi probleme cum am avut noi...
Pai daca ai un "preten" sau un vecin bun care poate sa-ti imprumute bateria intr-o dimineata doar ptr o pornire, poti verfica daca acolo e buba.
Dureaza cateva momente sa desfaci bornele si sa o pui la a ta.
Dar vezi sa fie baterie cu putere cat mai apropiata de a ta (parerea mea), adica sa nu ceri bateria la unu cu un Matiz ca nu stiu daca duce.
Si ma mai gandesc eu, ai cumva baterie din aceea cu capacele deasupra celulelor pentru a completa cu apa (cum avem noi la Colt.)?? Sau din aceea capsulata la care n-ai ce sa-i faci.
Ca poate ti-a scazut nivelul prea mult si trebuie sa completezi cu apa distilata (Aici imi dau cu parerea, ptr ca nu stiu daca nivelul scazut al apei afecteaza atat de mult bateria). La mine s-a completat cu apa in fiecare an (nu ca as avea prea multi la activ, adica exact 2 ani).
Pai daca ai un "preten" sau un vecin bun care poate sa-ti imprumute bateria intr-o dimineata doar ptr o pornire, poti verfica daca acolo e buba.
Dureaza cateva momente sa desfaci bornele si sa o pui la a ta.
Dar vezi sa fie baterie cu putere cat mai apropiata de a ta (parerea mea), adica sa nu ceri bateria la unu cu un Matiz ca nu stiu daca duce.
Si ma mai gandesc eu, ai cumva baterie din aceea cu capacele deasupra celulelor pentru a completa cu apa (cum avem noi la Colt.)?? Sau din aceea capsulata la care n-ai ce sa-i faci.
Ca poate ti-a scazut nivelul prea mult si trebuie sa completezi cu apa distilata (Aici imi dau cu parerea, ptr ca nu stiu daca nivelul scazut al apei afecteaza atat de mult bateria). La mine s-a completat cu apa in fiecare an (nu ca as avea prea multi la activ, adica exact 2 ani).
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori